Gezelligheid ten top met de BBQ.

Was weer een topavond. Voor ons de eerste keer zo laat in het seizoen, maar dat deed niets af aan de gezelligheid en het lekkere eten. Alles op tijd gebracht en alles weer even smakelijk. Op naar een volgende keer.

Prima vezorgd

Ik hen alleen positieve reacties gehad van de mensen

Goed geregeld

Online besteld. Snelle reactie van de BB mbt kleine aanpassing op de bestelling. Vlees heerlijk gekruid, lekkere salades. Netjes aangeleverd. Goede service. Ter verbetering: stokbrood is niet gesneden, hiervoor is ook geen broodmes bijgeleverd. Salades zou meer mogen zijn voor een produktie feest met veel mannen (was vrij snel op). De BBQ hoefde niet ingeolied te worden, toch plakten met name de hamburgers er behoorlijk aan vast. Op de bakken staat niet wat erin zit, waardoor het even zoeken is op een bedrijfsfeestje wat waar in zit. Satesaus wordt koud bijgeleverd. Er zit niets bij waarin je dit kunt opwarmen.

Absolute aanrader voor je barbecue feest.

Wat een fantastische service, heerlijke vlees, vis, halal, vegetarische pakketten een variëteit aan salades en alles was even lekker. We waren met 24 man en normaal ben je uren druk in de keuken, moeten er boodschappen worden gedaan en heb je standaard veel te veel. Nu was het stoelen en tafels klaar zetten, alles uitpakken, barbecue aan en genieten maar. Ik kon onderdeel zijn van het feest zonder verder omkijken of er nog vlees, salades, sauzen of brood bij moest. Van alles was er meer dan genoeg en alle gasten waren echt enthousiast. Geen vervelende wegwerp borden en bestek vind ik persoonlijk ook heel erg fijn. De dag er na werd alles weer vuil opgehaald. Wat een luxe. Jullie service maakte ons feestje compleet, veel dank daarvoor!

Alles goed geregeld

Alles goed en lucht dicht verpakt Netjes verzorgd

Prima bbq voor een prima prijs en zonder zorgen.

Voor de 2de keer hier besteld na een eerdere prima ervaring. Wisten echter niet dat je pas bij 30 pakketen een 2de bbq kreeg meegeleverd. Dat kwam bij ons gezien de tijd slecht uit. Gelukkig werd er na een belletje toch een 2de bbq gebracht en ook nog in het weekend. Top hoor en het eten was weer perfect.

Prima BBQ

Voldoet prima aan de verwachting Vooral de koelboxen zijn ideaal!

Alles tot in de puntjes geregeld!!!

Makkelijk besteld en stipt op tijd alles geregeld. Goed vlees en ruim voldoende. Salades, brood etc ook dik in orde

Hele beste kwaliteit en een goede service.

Het was een kwalitatief goede bbq service. Voldoende eten en spullen geleverd.

Het was weer geweldig goed,lekker en netjes.

We hebben nu voor de 3e keer gebruik gemaakt can jullie diensten. En voor de 3e keer was alles perfect voor elkaar.

Kwaliteit en service uitmuntend.

Bestelling netjes verpakt, vlees en vis van goede kwaliteit. Zijn erg tevreden

Geen originele review, maar wel de waarheid. Het was gewoon echt enorm lekker!! We hadden een mix van basis, luxe, vis en vega en alles weer heel goed ontvangen!

Top geregeld en goede kwaliteit

Voor een buurtfeest een bbq geregeld. Alles was helemaal top! Ik was een beetje huiverig maar dit was niet gegrond. Van bestellen tot afleveren en ophalen super goed en duidelijk geregeld. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Iedereen was erover te spreken. Als er weer een bbq feestje geregeld moet worden gaan we zeker weer bestellen!!!

Onbezorgd verzorgd genoten!

Samenstelling van de pakketten zijn heerlijk. Brood zelf afbakken is top, altijd gegarandeerd vers stokbrood. Salades zijn een goed mix voor ieder wat wils. De service, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn zeker in orde in dit bedrijf. Nu privé 4x gebruik van gemaakt de afgelopen 2 jaar en hier zeker geen spijt van. Bedankt voor de goede zorgen

Goede service en lekker eten bezorger netjes op tijd

Heerlijk vlees goed verzorgd en ook het brengen en halen top. In één woord geweldig gazo door

In een woord zelfs:Perfect

Alles was lekker en ruim voldoende Ook de bezorger was top

Makkelijk te regelen. Alles zit erbij, niks te veel of te weinig. En heel lekker.

Juiste service en goes vlees

Op de juiste tijd geleverd. Mooie producten, smaakte uitstekend. Jammer dat de bbq maar aan 1 kant warm werd met 10 gasten was dat niet erg handig. Bij de buurman maar zijn bbq geleend.

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd, geheel compleet, echt lekker vlees. We hebben er met z'n allen van genoten en hadden nog wat vlees e.d. over. Was ruim voldoende dus! Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Dankjewel voor deze ervaring!

Super tevreden, kwaliteit hoog, goed vlees, salades, sausjes, brood goed. Geweldige breng en haal service dus voor herhaling vatbaar!

BBQ met hoofdletter Q van Quality

Voor een zakelijk event besloten een BBQ te organiseren. Kwaliteit en gemak moesten voorop staan en die is gevonden in een complete BBQ via De BarbecueBoer. Kwalitatief goed vlees en heerlijke verse salades worden op de aangegeven tijd bezorgd in koelboxen. De meegeleverde BBQ en gasfles worden ter plekke aangesloten en getest en er wordt zelfs een aansteker voor de BBQ achtergelaten. Overal is dus aan gedacht. Meegeleverd servies en bestek is verder netjes verpakt. Na afloop zet je alles vies in het meegeleverde krat om de volgende ochtend weer conform afspraak opgehaald te worden. Collega's waren erg enthousiast en onder de indruk van de kwaliteit van het vlees en gingen voldaan naar huis ... een nieuwe trend is waarschijnlijk gezet voor de komende jaren. Voor mij voldoende redenen om bij toekomstige BBQ's opnieuw gebruik te maken van De BarbecueBoer. Het is dat ik bij Aanbevelen voor Ja of Nee moet kiezen want anders was het een Absoluut geworden.

Super geregeld, heerlijke salades en top vlees, keurig op tijd en iedereen enthousiast!!

Prima vlees, lekkere salades, keurig op tijd en een prima service!

Complete BBQ van zeer goede kwaliteit

Wij hadden deze BBQ voor de 2e keer, en weer was het erg goed. We hadden de Halal en de vis, alles van zeer goede kwaliteit en heerlijk gekruid. Het is zo fijn dat alles er bij zit, behalve vlees ook salades, fruit, bestek, borden, BBQ tangen en niet te vergeten de gas BBQ met altijd een volle gastank. Je mag ook alles weer vuil mee terug geven, dus ik had bijna geen omkijken naar onze bedrijfs-BBQ Enige minpuntje is dat er veel saus in de salades zit, dat hebben we opgelost door gewone gesneden sla op tafel te zetten zodat dit naar behoefte gemengd kon worden.

Goed verzorgd en lekker

Prima geregeld