Laden reviews...
Laden reviews...
1.006 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken herhaaldelijk de goede kwaliteit van het vlees en de salades, en de betrouwbare levering. Klanten waarderen de duidelijke communicatie en het vriendelijke personeel. Bestellen en ophalen verloopt probleemloos en men ervaart veel gemak. De ervaringen zijn overwegend positief en men krijgt waar voor zijn geld.
We hebben dit jaar al twee keer een barbecuepakket besteld en beide keren was het uitstekend geregeld. De bezorging was stipt en alles was duidelijk aangegeven. Erg fijn dat er iets meer bestek en borden worden meegeleverd dan het aantal personen dat je hebt opgegeven, dat geeft net wat extra gemak. Het vlees was heerlijk, de salades waren vers en smaakvol en ook het stokbrood was erg lekker. De communicatie verliep duidelijk en prettig. Daarnaast is het een groot pluspunt dat alles na afloop weer wordt opgehaald, zodat je niet hoeft af te wassen. Wij gaan hier zeker vaker bestellen!
Beveelt aan
26 June 2026
Mirjam Keen
Emmen
Het eten was heerlijk! Alles goed geregeld! Helemaal top top top!
Beveelt aan
26 June 2026
Kubra
Amsterdam
We bestelden voor een verrassingsfeestje verschillende pakketten voor de variatie. Ik heb alleen maar complimenten: -voor de bezorger die alles fijn binnen zette en de bbq controleerde; -Ik neem jullie even mee: we gingen van de gasaansteker en bbq via servetjes, botermals vlees, overheerlijke salades en sausjes naar het allerlekkerste stokbrood met smeersels! Samen met onze gasten hebben we gesmikkeld! Het was ook zeer handig dat alles in boxen met koelelementen geleverd werd waardoor het niet in de koelkast hoefde. Wij gaan hier vaker bestellen, hier kan zelfs de slager niet tegenop!
Beveelt aan
26 June 2026
Anne de Greef
Best
Ik geef niet snel een 10, maar hier is het terecht. Ik vind de keuze die geboden wordt ruim, het gemak van uitzoeken en bestellen op de site heel goed, de service (als je minder schotels besteld dan mensen omdat het geen grote eters zijn kun je losse borden en bestek meebestellen) prima. De gemaakte afspraken worden keurig nagekomen, op tijd geleverd, keurige spullen en heel goed verpakt. De prijs is alleszins redelijk en het geleverde smaakte goed en voldeed helemaal aan de verwachting. Als ik één ding zou moeten bedenken wat verbeterd zou kunnen worden, en dan zit ik in de 'punten en komma's' dan zou het het aantal berichtjes zijn wat ik over de bestelling krijg. Ook wel handig om te weten dat alles goed verloopt, maar wel een beetje veel.
Beveelt aan
25 June 2026
Kees
Nieuw Vennep
Al diverse jaren laten we onze BBQ door De BarbecueBoer verzorgen. Ook dit jaar was het helemaal geslaagd! Compleet, goed verzorgd en het eten heerlijk! Het contact en organisatie verloop ook perfect. Kortom, absoluut aan te bevelen!
Beveelt aan
25 June 2026
Michael
Moordrecht
Dit was onze 2e keer bij de bbqboer. Echt fantastisch, de service het eten alles was echt top. Volgende keer bestel ik hier gewoon weer.
Beveelt aan
25 June 2026
Dominique Smit
Poortugaal
Prima communicatie, zeer vriendelijke en accurate bezorging. Iedereen lovend over de samenstelling en kwaliteit van de paketten en de desserts natuurlijk. Kwam natuurlijk ook door de meesterbakker! Aanpassingen in de bestelling snel bevestigd en gecrediteerd Kortom...zeer tevreden
Beveelt aan
25 June 2026
Hans Verheul
Vinkeveen
alles werd binnen de afgesproken tijd geleverd en opgehaald en het eten smaakte heerlijk! Prima gevarieerd ook.
Beveelt aan
25 June 2026
Yvonne Bos
Wilp
Het was de eerste keer dat ik bij de BarbecueBoer besteld heb, na wel al goede ervaringen opgedaan te hebben met de Buffettenboer. Eerder bestelden we onze jaarlijkse BBQ altijd bij een andere leverancier, maar omdat de Buffettenboer ook goed beviel dit jaar bij de BarbecueBoer besteld. Alles werd netjes op tijd geleverd en ook weer opgehaald, erg handig ook met track&trace. Het zit netjes in een soort koelboxen verpakt, dus je hoeft het vlees en de salades niet in je eigen koelkast te proppen (dat was bij die ander wel zo). Ook is het stokbrood gewoon al netjes afgebakken, wat dus bij de ander ook niet zo was. Ik kreeg van al mijn collega's complimentjes over het vlees én de salades. Ook de sausjes (zeer handig in 'gewone' knijpflesjes) én kruidenboter werd als zeer goed beoordeeld. Wij weten wel waar we volgend jaar bestellen....
Beveelt aan
24 June 2026
Jojanneke
Schijndel
Ideaal adres om een gezellige familie bbq te organiseren, neemt veel uit handen
Beveelt aan
24 June 2026
Mia
Drachten
Het eten "vlees, brood en salades " zijn heerlijk. Het gemak van bestellen en wijzigen via de website is ideaal. Communicatie is goed. Dus een BBQ voor een groep is zo geregeld. Zelfs op een camping.
Beveelt aan
23 June 2026
Marjo
Delft
Alles tot in de puntjes en het vlees was van serieus goede kwaliteit
Beveelt aan
23 June 2026
Marieke Bechtold
Oss
Alles was perfect geregeld. Communicatie over levering en ophalen heel goed. De BBQ heeft zeker bijgedragen aan een zeer geslaagd familie weekend. Bedankt. Gaan er zeker vaker gebruik van maken.
Beveelt aan
22 June 2026
D. Baars
Ede
Voor ons dubbele feest – ons 12,5-jarig huwelijksjubileum én de 40e verjaardag van mijn vrouw – wilden we vooral één ding: genieten zonder stress. Dankzij De Barbecue Boer uit Hoevelaken is dat meer dan gelukt! Voor een gezelschap van 40 personen hebben we een compleet verzorgde barbecue besteld. Vanaf het eerste contact viel direct op hoe professioneel alles geregeld is. Het bestelproces was overzichtelijk, de betaling eenvoudig en gedurende het hele traject werden we keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en de bezorging. Dat geeft vertrouwen én rust. En dan het belangrijkste: het eten. Wat een kwaliteit! Het vlees was uitstekend, mals en smaakvol, de salades vers en rijk gevuld, en ook de overige gerechten vielen bij iedereen enorm in de smaak. Regelmatig hoorden we opmerkingen als: "Dit is echt goed!" en "Waar hebben jullie dit besteld?". Voor een barbecue is dat misschien wel het mooiste compliment. De bezorging verliep perfect op tijd en alles werd netjes uitgelegd. Ook het ophalen achteraf was uitstekend geregeld. Geen gedoe met afwas, schoonmaken of logistieke puzzels; gewoon genieten van het feest en van onze gasten. Als kers op de taart hebben we na het heerlijke barbecueën met z'n allen op groot scherm naar Nederland - Zweden gekeken. De barbecue was zó goed verzorgd dat we ons volledig konden richten op het vieren van onze mijlpalen en een gezellige voetbalavond. De Barbecue Boer heeft van onze bijzondere dag een zorgeloze en smakelijke herinnering gemaakt. Zoek je kwaliteit, betrouwbaarheid, uitstekende communicatie én heerlijk eten? Dan kunnen wij De Barbecue Boer van harte aanbevelen. Vijf sterren zijn eigenlijk nog te weinig!
Beveelt aan
22 June 2026
Nick Bos
Franeker
Zelfs op vaderdag kan de barbecue worden bezorgd. Last minute had ik nog wat aanpassingen en daar werd erg goed op gereageerd. Het vlees en de salades zijn heerlijk!
Beveelt aan
22 June 2026
Lieke
Olst
Van barbecue organiseren naar barbecue genieten… de Barbecueboer regelt het gewoon! Wij zijn inmiddels al meerdere jaren klant bij de Barbecueboer en ieder jaar komen we graag terug. Niet voor niets: de kwaliteit, service en het gemak zijn gewoon keer op keer fantastisch. Wat een geweldige ervaring! Een barbecue van de Barbecueboer betekent geen stress, geen eindeloze boodschappenlijstjes en geen gedoe… maar gewoon genieten met elkaar. Wat we echt geweldig vinden, is de enorme keuze. Met de verschillende pakketten is er voor iedereen iets lekkers te vinden en het leukste is dat je gewoon kunt combineren. Je hoeft dus niet één standaard pakket voor iedereen te nemen, maar kunt per persoon kijken wat iemand lekker vindt. Dat maakt het juist zo persoonlijk en gezellig. Je hoeft ook geen groot feest te organiseren om hiervan te genieten. Ook voor kleinere gezelschappen is het perfect geregeld. Vanaf vijf personen kun je al een complete barbecue bestellen. Dat maakt de Barbecueboer toegankelijk voor eigenlijk iedere gelegenheid. En dan de kwaliteit… het vlees en de vis zijn heerlijk, de salades, sausjes en broden zijn stuk voor stuk van topkwaliteit. Je proeft gewoon dat er aandacht aan besteed is. Ook de prijs verdient een groot compliment: voor wat je krijgt is het echt ontzettend goed. Maar het allerbeste is misschien wel de complete ontzorging. De barbecue wordt aan huis geleverd en alles zit erbij: de (gas)barbecue, borden en bestek. En na afloop hoef je niet eens af te wassen. Dat is niet alleen een barbecue regelen, dat is een avond cadeau krijgen! De combinatie van kwaliteit, service en gemak maakt het iedere keer weer de moeite waard. Kortom: de Barbecueboer maakt van een gewone barbecue een zorgeloze en heerlijke ervaring. Wij weten in ieder geval waar we ieder jaar weer terugkomen!
Beveelt aan
22 June 2026
Marjan en Ton Okhuijzen
Prinsenbeek
Vriendelijk bezorger. Zet de bbq netjes in elkaar. Het eten Ziet er netjes en verzorgd uit. Netjes ingepakt. Genoeg van alles. Echt heel blij met de service en kwaliteit van eten. Echt een aanrader. Ga zo door!!
Beveelt aan
22 June 2026
Sissi Goijaerts
Tilburg
Heel erg tevreden goed vlees ,lekkere salades .er is meer dan genoeg . Veder geen omkijken naar de BQ wordt in elkaar gezet . Geen afwas àlles wordt opgehaald . Ik raadt jullie ook vaak aan bij vrienden .top service .
Beveelt aan
22 June 2026
Irmgard verkuil
Ens
Prima goed van kwaliteit en makkelijk vanwege levering in koelbox. Veel complimenten van mijn gasten ook.
Beveelt aan
22 June 2026
Annemieke Nuijten
Breda
Goede keuze en uitgebreid asortiment super fijn dat ook voor mensen met een allergie ruime keuze is Goede serviies en makelijk
Beveelt aan
22 June 2026
huub van Disseldorp
Raamsdonksveer
Alles goed geregeld en optijd geleverd. Vlees, vis en vega erg goed. En de vele lekkere salades .
Beveelt aan
22 June 2026
Stefan Winder
Bergen
Zie boven
Beveelt aan
22 June 2026
Henk Van Elswijk
Poeldijk
Bestellen was makkelijk, contact van jullie uit prima,ook fijn dat je 3 dagen van te voren nog wat kan wijzigen als dat nog zo zijn , en goede communicatie over het tijdstip van leveren . Vriendelijke man die het kwam brengen . Kortom Vlees, salades en al het andere smaakte prima, alleen maar lovende reacties gehad van mijn gasten . een prima ervaring, zal jullie zeker bij anderen aanbevelen , fijn dat je een keer ontzorgd wordt . Bedankt
Beveelt aan
22 June 2026
Jolanda Veldhuizen
Koog aan de zaan
Vriendelijke bezorger. Kwaliteit vlees etc. goed. Hoeveelheid ook goed. Aanrader!
Beveelt aan
22 June 2026
Tineke
Eindhoven
Wederom een geweldige BBQ ervaring gehad met de BBQ boer. Alles keurig verzorgd en geleverd op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorger. We komen zeker weer terug.
Beveelt aan
22 June 2026
Anne Pen
De Blesse
Hogebrinkerweg 22
3871 KN Hoevelaken
Branch
Horeca, Food
Specializations
BBQ, Buitenkoken
Webshops