Laden reviews...
Laden reviews...
1.030 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken herhaaldelijk de goede kwaliteit van het vlees en de salades, en de betrouwbare levering. Klanten waarderen de duidelijke communicatie en het vriendelijke personeel. Bestellen en ophalen verloopt probleemloos en men ervaart veel gemak. De ervaringen zijn overwegend positief en men krijgt waar voor zijn geld.
Zelfs op vaderdag kan de barbecue worden bezorgd. Last minute had ik nog wat aanpassingen en daar werd erg goed op gereageerd. Het vlees en de salades zijn heerlijk!
Beveelt aan
22 June 2026
Lieke
Olst
Van barbecue organiseren naar barbecue genieten… de Barbecueboer regelt het gewoon! Wij zijn inmiddels al meerdere jaren klant bij de Barbecueboer en ieder jaar komen we graag terug. Niet voor niets: de kwaliteit, service en het gemak zijn gewoon keer op keer fantastisch. Wat een geweldige ervaring! Een barbecue van de Barbecueboer betekent geen stress, geen eindeloze boodschappenlijstjes en geen gedoe… maar gewoon genieten met elkaar. Wat we echt geweldig vinden, is de enorme keuze. Met de verschillende pakketten is er voor iedereen iets lekkers te vinden en het leukste is dat je gewoon kunt combineren. Je hoeft dus niet één standaard pakket voor iedereen te nemen, maar kunt per persoon kijken wat iemand lekker vindt. Dat maakt het juist zo persoonlijk en gezellig. Je hoeft ook geen groot feest te organiseren om hiervan te genieten. Ook voor kleinere gezelschappen is het perfect geregeld. Vanaf vijf personen kun je al een complete barbecue bestellen. Dat maakt de Barbecueboer toegankelijk voor eigenlijk iedere gelegenheid. En dan de kwaliteit… het vlees en de vis zijn heerlijk, de salades, sausjes en broden zijn stuk voor stuk van topkwaliteit. Je proeft gewoon dat er aandacht aan besteed is. Ook de prijs verdient een groot compliment: voor wat je krijgt is het echt ontzettend goed. Maar het allerbeste is misschien wel de complete ontzorging. De barbecue wordt aan huis geleverd en alles zit erbij: de (gas)barbecue, borden en bestek. En na afloop hoef je niet eens af te wassen. Dat is niet alleen een barbecue regelen, dat is een avond cadeau krijgen! De combinatie van kwaliteit, service en gemak maakt het iedere keer weer de moeite waard. Kortom: de Barbecueboer maakt van een gewone barbecue een zorgeloze en heerlijke ervaring. Wij weten in ieder geval waar we ieder jaar weer terugkomen!
Beveelt aan
22 June 2026
Marjan en Ton Okhuijzen
Prinsenbeek
Vriendelijk bezorger. Zet de bbq netjes in elkaar. Het eten Ziet er netjes en verzorgd uit. Netjes ingepakt. Genoeg van alles. Echt heel blij met de service en kwaliteit van eten. Echt een aanrader. Ga zo door!!
Beveelt aan
22 June 2026
Sissi Goijaerts
Tilburg
Heel erg tevreden goed vlees ,lekkere salades .er is meer dan genoeg . Veder geen omkijken naar de BQ wordt in elkaar gezet . Geen afwas àlles wordt opgehaald . Ik raadt jullie ook vaak aan bij vrienden .top service .
Beveelt aan
22 June 2026
Irmgard verkuil
Ens
Prima goed van kwaliteit en makkelijk vanwege levering in koelbox. Veel complimenten van mijn gasten ook.
Beveelt aan
22 June 2026
Annemieke Nuijten
Breda
Goede keuze en uitgebreid asortiment super fijn dat ook voor mensen met een allergie ruime keuze is Goede serviies en makelijk
Beveelt aan
22 June 2026
huub van Disseldorp
Raamsdonksveer
Alles goed geregeld en optijd geleverd. Vlees, vis en vega erg goed. En de vele lekkere salades .
Beveelt aan
22 June 2026
Stefan Winder
Bergen
Zie boven
Beveelt aan
22 June 2026
Henk Van Elswijk
Poeldijk
Bestellen was makkelijk, contact van jullie uit prima,ook fijn dat je 3 dagen van te voren nog wat kan wijzigen als dat nog zo zijn , en goede communicatie over het tijdstip van leveren . Vriendelijke man die het kwam brengen . Kortom Vlees, salades en al het andere smaakte prima, alleen maar lovende reacties gehad van mijn gasten . een prima ervaring, zal jullie zeker bij anderen aanbevelen , fijn dat je een keer ontzorgd wordt . Bedankt
Beveelt aan
22 June 2026
Jolanda Veldhuizen
Koog aan de zaan
Vriendelijke bezorger. Kwaliteit vlees etc. goed. Hoeveelheid ook goed. Aanrader!
Beveelt aan
22 June 2026
Tineke
Eindhoven
Wederom een geweldige BBQ ervaring gehad met de BBQ boer. Alles keurig verzorgd en geleverd op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorger. We komen zeker weer terug.
Beveelt aan
22 June 2026
Anne Pen
De Blesse
Dit is echt dé beste all in bbq die je kan bestellen. Compleet, lekker, goed kwaliteit , veel! En gewoon af! Alles erop en eraan. Geen afwas!! Wij zijn echt heel tevreden!!
Beveelt aan
22 June 2026
Patricia Been
Hellevoetsluis
Voor een bedrijfsbarbecue hebben wij gebruikgemaakt van deze BBQ-organisatie en dat is uitstekend bevallen! Vanaf het eerste contact verliep alles soepel. De website is overzichtelijk en duidelijk, met een ruim aanbod waardoor er voor iedereen iets passends te vinden is. De communicatie was gedurende het hele proces helder en professioneel. Op de dag zelf werd alles keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en na afloop weer opgehaald. Wij hoefden ons nergens zorgen over te maken. Ook de kwaliteit en hoeveelheid van het eten waren top. Er was ruim voldoende keuze uit vlees, vis, salades en sausjes, en alles was vers en smaakvol. Dankzij de complete ontzorging konden wij volop genieten van een gezellige en geslaagde barbecue met collega's. Absoluut een aanrader voor iedereen die een zorgeloze en goed verzorgde barbecue wil organiseren!
Beveelt aan
22 June 2026
Lauren
Eindhoven
Alles was uitstekend geregeld: het eten was heerlijk en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit gaan we zeker vaker doen.
Beveelt aan
22 June 2026
Jacqueline
Zeijerveld
We hadden vorige week de buurtbbq. We wonen buitenaf en omdat we niet zo heel veel contact hebben organiseren we dit 1x per jaar! Een schapenboer, paardenboer en een kalverboer, ze waren er allemaal! En nu de bbq boer erbij! Fantastisch! Deze boer is er vanaf nu elk jaar bij hoor!
Beveelt aan
22 June 2026
Jannie Achterstraat - Dekker
Voorthuizenp
Dag van te voren kregen we netjes een tijdslot waarbinnen het bestelde geleverd ging worden. Vriendelijke jongen die ook gelijk de barbecue even testte. Vlees en vis zit super netjes verpakt in boxen die lang koel blijven. Vlees en vis is van goede kwaliteit. Ook de sauzen zitten in mooie flesjes. Wij zijn heel erg tevreden en hebben genoten van de Barbeque.
Beveelt aan
21 June 2026
Marion Van de Poel
Heteren
Al hadden wij het een dag eerder besteld, alles goed gekoeld en het was uitstekend, beveel het iedereen aan want de service is perfect, geen gedoe met afwas, super, wij gaan dit echt vaker bestellen. Het eten was heerlijk.
Beveelt aan
21 June 2026
Sandra
Losser
Bestellen bezorgen en vlees echt super. Bij ophalen spullen is het fijn als er beter wordt nagedacht over het demonteren bbq. Helaas zat ons straat werk onder het vet door dat de bbq op zijn kant werd gelegd
Beveelt aan
21 June 2026
Hermien Bax
Kootwijkerbroek
Gisteren een tuinfeest gegeven voor 30 man. Basis pakket besteld bij de BBQ boer en erg tevreden! De spulletjes werden op tijd bezorgd, en alles is van goede kwaliteit. Ik kan niet anders zeggen dan dat ons feest mede geslaagd is door de BBQ boer, dankjulliewel!
Beveelt aan
21 June 2026
Danielle Braam
Huizen
Voor 40 personen besteld, nu al voor het 5e jaar op rij. Heerlijk vlees, brood en salade en geen omkijken naar de afwas.
Beveelt aan
21 June 2026
John Elsinga
HARDINXVELD-GIESSENDAM
Top!!
Beveelt aan
21 June 2026
Gerard Van den Brink
Soest
Voor het email verkeer, de aflevering en de kwaliteit van de geleerde barbecue geven wij een dikke 5 sterren want hoger kunnen we niet Hartelijk dank
Beveelt aan
21 June 2026
A.J.M. Vos
Malden
We hebben met 15 mensen fantastisch genoten. Vlees, salades en brood. Alles was lekker. Heerlijk dat je niet alles hoeft af te wassen. De bbq zelf was eenvoudig te bedienen en werkte perfect. Super bedankt voor de goede service.
Beveelt aan
21 June 2026
Boudewijn Tooren
Boxtel
Alles was prima in orde, het eten, de BBQ, borden en bestek waren met uitleg netjes afgeleverd. Het was genoeg, bijna te veel. Wij vonden de filetlapjes te droog ( je moet echt pro zijn in bbq-en om zo een droog type vlees perfect te kunnen serveren) Wij hadden liever meer hamburgers. Salades en sauzen waren erg lekker, het vega pakket was ook een suc6.
Beveelt aan
21 June 2026
Marta
Heiloo
Geweldig we misten alleen de tangen om om te draaien Bij de toetjes misten wij de lemen smaak
Beveelt aan
21 June 2026
henk kobussen
Steenderen
Hogebrinkerweg 22
3871 KN Hoevelaken
Branch
Horeca, Food
Specializations
BBQ, Buitenkoken
Webshops