Filters

10

Prima geregeld en het vlees, etc was prima

Alles was perfect geregeld. Communicatie over levering en ophalen heel goed. De BBQ heeft zeker bijgedragen aan een zeer geslaagd familie weekend. Bedankt. Gaan er zeker vaker gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Magnifiek!

Voor ons dubbele feest – ons 12,5-jarig huwelijksjubileum én de 40e verjaardag van mijn vrouw – wilden we vooral één ding: genieten zonder stress. Dankzij De Barbecue Boer uit Hoevelaken is dat meer dan gelukt! Voor een gezelschap van 40 personen hebben we een compleet verzorgde barbecue besteld. Vanaf het eerste contact viel direct op hoe professioneel alles geregeld is. Het bestelproces was overzichtelijk, de betaling eenvoudig en gedurende het hele traject werden we keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en de bezorging. Dat geeft vertrouwen én rust. En dan het belangrijkste: het eten. Wat een kwaliteit! Het vlees was uitstekend, mals en smaakvol, de salades vers en rijk gevuld, en ook de overige gerechten vielen bij iedereen enorm in de smaak. Regelmatig hoorden we opmerkingen als: "Dit is echt goed!" en "Waar hebben jullie dit besteld?". Voor een barbecue is dat misschien wel het mooiste compliment. De bezorging verliep perfect op tijd en alles werd netjes uitgelegd. Ook het ophalen achteraf was uitstekend geregeld. Geen gedoe met afwas, schoonmaken of logistieke puzzels; gewoon genieten van het feest en van onze gasten. Als kers op de taart hebben we na het heerlijke barbecueën met z'n allen op groot scherm naar Nederland - Zweden gekeken. De barbecue was zó goed verzorgd dat we ons volledig konden richten op het vieren van onze mijlpalen en een gezellige voetbalavond. De Barbecue Boer heeft van onze bijzondere dag een zorgeloze en smakelijke herinnering gemaakt. Zoek je kwaliteit, betrouwbaarheid, uitstekende communicatie én heerlijk eten? Dan kunnen wij De Barbecue Boer van harte aanbevelen. Vijf sterren zijn eigenlijk nog te weinig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes verzorgd en het was heerlijk

Zelfs op vaderdag kan de barbecue worden bezorgd. Last minute had ik nog wat aanpassingen en daar werd erg goed op gereageerd. Het vlees en de salades zijn heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Waarom wij ieder jaar terugkomen? Omdat genieten nog nooit zo makkelijk is geweest!

Van barbecue organiseren naar barbecue genieten… de Barbecueboer regelt het gewoon! Wij zijn inmiddels al meerdere jaren klant bij de Barbecueboer en ieder jaar komen we graag terug. Niet voor niets: de kwaliteit, service en het gemak zijn gewoon keer op keer fantastisch. Wat een geweldige ervaring! Een barbecue van de Barbecueboer betekent geen stress, geen eindeloze boodschappenlijstjes en geen gedoe… maar gewoon genieten met elkaar. Wat we echt geweldig vinden, is de enorme keuze. Met de verschillende pakketten is er voor iedereen iets lekkers te vinden en het leukste is dat je gewoon kunt combineren. Je hoeft dus niet één standaard pakket voor iedereen te nemen, maar kunt per persoon kijken wat iemand lekker vindt. Dat maakt het juist zo persoonlijk en gezellig. Je hoeft ook geen groot feest te organiseren om hiervan te genieten. Ook voor kleinere gezelschappen is het perfect geregeld. Vanaf vijf personen kun je al een complete barbecue bestellen. Dat maakt de Barbecueboer toegankelijk voor eigenlijk iedere gelegenheid. En dan de kwaliteit… het vlees en de vis zijn heerlijk, de salades, sausjes en broden zijn stuk voor stuk van topkwaliteit. Je proeft gewoon dat er aandacht aan besteed is. Ook de prijs verdient een groot compliment: voor wat je krijgt is het echt ontzettend goed. Maar het allerbeste is misschien wel de complete ontzorging. De barbecue wordt aan huis geleverd en alles zit erbij: de (gas)barbecue, borden en bestek. En na afloop hoef je niet eens af te wassen. Dat is niet alleen een barbecue regelen, dat is een avond cadeau krijgen! De combinatie van kwaliteit, service en gemak maakt het iedere keer weer de moeite waard. Kortom: de Barbecueboer maakt van een gewone barbecue een zorgeloze en heerlijke ervaring. Wij weten in ieder geval waar we ieder jaar weer terugkomen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend !!

Vriendelijk bezorger. Zet de bbq netjes in elkaar. Het eten Ziet er netjes en verzorgd uit. Netjes ingepakt. Genoeg van alles. Echt heel blij met de service en kwaliteit van eten. Echt een aanrader. Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij laten vaker de BQ bezorgen door jullie .

Heel erg tevreden goed vlees ,lekkere salades .er is meer dan genoeg . Veder geen omkijken naar de BQ wordt in elkaar gezet . Geen afwas àlles wordt opgehaald . Ik raadt jullie ook vaak aan bij vrienden .top service .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verzorgd, heerlijke salades en stokbrood en erg makkelijk.

Prima goed van kwaliteit en makkelijk vanwege levering in koelbox. Veel complimenten van mijn gasten ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Goede keuze en uitgebreid asortiment super fijn dat ook voor mensen met een allergie ruime keuze is Goede serviies en makelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch concept!

Alles goed geregeld en optijd geleverd. Vlees, vis en vega erg goed. En de vele lekkere salades .

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles was geweldig ook de service

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was een cool feest omdat de BBQ boer is geweest

Bestellen was makkelijk, contact van jullie uit prima,ook fijn dat je 3 dagen van te voren nog wat kan wijzigen als dat nog zo zijn , en goede communicatie over het tijdstip van leveren . Vriendelijke man die het kwam brengen . Kortom Vlees, salades en al het andere smaakte prima, alleen maar lovende reacties gehad van mijn gasten . een prima ervaring, zal jullie zeker bij anderen aanbevelen , fijn dat je een keer ontzorgd wordt . Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en prima verzorgd.

Vriendelijke bezorger. Kwaliteit vlees etc. goed. Hoeveelheid ook goed. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wederom een geweldige BBQ ervaring gehad met de BBQ boer. Alles keurig verzorgd en geleverd op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorger. We komen zeker weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkelijk fantastisch op ieder vlak!

Dit is echt dé beste all in bbq die je kan bestellen. Compleet, lekker, goed kwaliteit , veel! En gewoon af! Alles erop en eraan. Geen afwas!! Wij zijn echt heel tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig ontzorgd

Voor een bedrijfsbarbecue hebben wij gebruikgemaakt van deze BBQ-organisatie en dat is uitstekend bevallen! Vanaf het eerste contact verliep alles soepel. De website is overzichtelijk en duidelijk, met een ruim aanbod waardoor er voor iedereen iets passends te vinden is. De communicatie was gedurende het hele proces helder en professioneel. Op de dag zelf werd alles keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en na afloop weer opgehaald. Wij hoefden ons nergens zorgen over te maken. Ook de kwaliteit en hoeveelheid van het eten waren top. Er was ruim voldoende keuze uit vlees, vis, salades en sausjes, en alles was vers en smaakvol. Dankzij de complete ontzorging konden wij volop genieten van een gezellige en geslaagde barbecue met collega's. Absoluut een aanrader voor iedereen die een zorgeloze en goed verzorgde barbecue wil organiseren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles verzorgd

Alles was uitstekend geregeld: het eten was heerlijk en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit gaan we zeker vaker doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De hele boeren buurt stond versteld!

We hadden vorige week de buurtbbq. We wonen buitenaf en omdat we niet zo heel veel contact hebben organiseren we dit 1x per jaar! Een schapenboer, paardenboer en een kalverboer, ze waren er allemaal! En nu de bbq boer erbij! Fantastisch! Deze boer is er vanaf nu elk jaar bij hoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed vlees, zeer nette service, top catering

Dag van te voren kregen we netjes een tijdslot waarbinnen het bestelde geleverd ging worden. Vriendelijke jongen die ook gelijk de barbecue even testte. Vlees en vis zit super netjes verpakt in boxen die lang koel blijven. Vlees en vis is van goede kwaliteit. Ook de sauzen zitten in mooie flesjes. Wij zijn heel erg tevreden en hebben genoten van de Barbeque.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Al hadden wij het een dag eerder besteld, alles goed gekoeld en het was uitstekend, beveel het iedereen aan want de service is perfect, geen gedoe met afwas, super, wij gaan dit echt vaker bestellen. Het eten was heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke ervaring geen zorgen.

Bestellen bezorgen en vlees echt super. Bij ophalen spullen is het fijn als er beter wordt nagedacht over het demonteren bbq. Helaas zat ons straat werk onder het vet door dat de bbq op zijn kant werd gelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, fijne communicatie en heerlijk eten

Gisteren een tuinfeest gegeven voor 30 man. Basis pakket besteld bij de BBQ boer en erg tevreden! De spulletjes werden op tijd bezorgd, en alles is van goede kwaliteit. Ik kan niet anders zeggen dan dat ons feest mede geslaagd is door de BBQ boer, dankjulliewel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima keuze

Voor 40 personen besteld, nu al voor het 5e jaar op rij. Heerlijk vlees, brood en salade en geen omkijken naar de afwas.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geregeld. En erg lekker allemaal!!

Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Voor het email verkeer, de aflevering en de kwaliteit van de geleerde barbecue geven wij een dikke 5 sterren want hoger kunnen we niet Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk ontzorgen doordat alles geregeld is en zeer smakelijk

We hebben met 15 mensen fantastisch genoten. Vlees, salades en brood. Alles was lekker. Heerlijk dat je niet alles hoeft af te wassen. De bbq zelf was eenvoudig te bedienen en werkte perfect. Super bedankt voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.