Filters

10

Aangenaam verrast!

Ik geef niet snel een 10, maar hier is het terecht. Ik vind de keuze die geboden wordt ruim, het gemak van uitzoeken en bestellen op de site heel goed, de service (als je minder schotels besteld dan mensen omdat het geen grote eters zijn kun je losse borden en bestek meebestellen) prima. De gemaakte afspraken worden keurig nagekomen, op tijd geleverd, keurige spullen en heel goed verpakt. De prijs is alleszins redelijk en het geleverde smaakte goed en voldeed helemaal aan de verwachting. Als ik één ding zou moeten bedenken wat verbeterd zou kunnen worden, en dan zit ik in de 'punten en komma's' dan zou het het aantal berichtjes zijn wat ik over de bestelling krijg. Ook wel handig om te weten dat alles goed verloopt, maar wel een beetje veel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Simpelweg TOP!

Al diverse jaren laten we onze BBQ door De BarbecueBoer verzorgen. Ook dit jaar was het helemaal geslaagd! Compleet, goed verzorgd en het eten heerlijk! Het contact en organisatie verloop ook perfect. Kortom, absoluut aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Dit was onze 2e keer bij de bbqboer. Echt fantastisch, de service het eten alles was echt top. Volgende keer bestel ik hier gewoon weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alle gasten lovend over de samenstelling en kwaliteit van de paketten

Prima communicatie, zeer vriendelijke en accurate bezorging. Iedereen lovend over de samenstelling en kwaliteit van de paketten en de desserts natuurlijk. Kwam natuurlijk ook door de meesterbakker! Aanpassingen in de bestelling snel bevestigd en gecrediteerd Kortom...zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

alles werd binnen de afgesproken tijd geleverd en opgehaald en het eten smaakte heerlijk! Prima gevarieerd ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Is zeer goed bevallen

Het was de eerste keer dat ik bij de BarbecueBoer besteld heb, na wel al goede ervaringen opgedaan te hebben met de Buffettenboer. Eerder bestelden we onze jaarlijkse BBQ altijd bij een andere leverancier, maar omdat de Buffettenboer ook goed beviel dit jaar bij de BarbecueBoer besteld. Alles werd netjes op tijd geleverd en ook weer opgehaald, erg handig ook met track&trace. Het zit netjes in een soort koelboxen verpakt, dus je hoeft het vlees en de salades niet in je eigen koelkast te proppen (dat was bij die ander wel zo). Ook is het stokbrood gewoon al netjes afgebakken, wat dus bij de ander ook niet zo was. Ik kreeg van al mijn collega's complimentjes over het vlees én de salades. Ook de sausjes (zeer handig in 'gewone' knijpflesjes) én kruidenboter werd als zeer goed beoordeeld. Wij weten wel waar we volgend jaar bestellen....

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ideaal adres om een gezellige familie bbq te organiseren, neemt veel uit handen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en gemakkelijk

Het eten "vlees, brood en salades " zijn heerlijk. Het gemak van bestellen en wijzigen via de website is ideaal. Communicatie is goed. Dus een BBQ voor een groep is zo geregeld. Zelfs op een camping.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles tot in de puntjes en het vlees was van serieus goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld en het vlees, etc was prima

Alles was perfect geregeld. Communicatie over levering en ophalen heel goed. De BBQ heeft zeker bijgedragen aan een zeer geslaagd familie weekend. Bedankt. Gaan er zeker vaker gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Magnifiek!

Voor ons dubbele feest – ons 12,5-jarig huwelijksjubileum én de 40e verjaardag van mijn vrouw – wilden we vooral één ding: genieten zonder stress. Dankzij De Barbecue Boer uit Hoevelaken is dat meer dan gelukt! Voor een gezelschap van 40 personen hebben we een compleet verzorgde barbecue besteld. Vanaf het eerste contact viel direct op hoe professioneel alles geregeld is. Het bestelproces was overzichtelijk, de betaling eenvoudig en gedurende het hele traject werden we keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en de bezorging. Dat geeft vertrouwen én rust. En dan het belangrijkste: het eten. Wat een kwaliteit! Het vlees was uitstekend, mals en smaakvol, de salades vers en rijk gevuld, en ook de overige gerechten vielen bij iedereen enorm in de smaak. Regelmatig hoorden we opmerkingen als: "Dit is echt goed!" en "Waar hebben jullie dit besteld?". Voor een barbecue is dat misschien wel het mooiste compliment. De bezorging verliep perfect op tijd en alles werd netjes uitgelegd. Ook het ophalen achteraf was uitstekend geregeld. Geen gedoe met afwas, schoonmaken of logistieke puzzels; gewoon genieten van het feest en van onze gasten. Als kers op de taart hebben we na het heerlijke barbecueën met z'n allen op groot scherm naar Nederland - Zweden gekeken. De barbecue was zó goed verzorgd dat we ons volledig konden richten op het vieren van onze mijlpalen en een gezellige voetbalavond. De Barbecue Boer heeft van onze bijzondere dag een zorgeloze en smakelijke herinnering gemaakt. Zoek je kwaliteit, betrouwbaarheid, uitstekende communicatie én heerlijk eten? Dan kunnen wij De Barbecue Boer van harte aanbevelen. Vijf sterren zijn eigenlijk nog te weinig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes verzorgd en het was heerlijk

Zelfs op vaderdag kan de barbecue worden bezorgd. Last minute had ik nog wat aanpassingen en daar werd erg goed op gereageerd. Het vlees en de salades zijn heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Waarom wij ieder jaar terugkomen? Omdat genieten nog nooit zo makkelijk is geweest!

Van barbecue organiseren naar barbecue genieten… de Barbecueboer regelt het gewoon! Wij zijn inmiddels al meerdere jaren klant bij de Barbecueboer en ieder jaar komen we graag terug. Niet voor niets: de kwaliteit, service en het gemak zijn gewoon keer op keer fantastisch. Wat een geweldige ervaring! Een barbecue van de Barbecueboer betekent geen stress, geen eindeloze boodschappenlijstjes en geen gedoe… maar gewoon genieten met elkaar. Wat we echt geweldig vinden, is de enorme keuze. Met de verschillende pakketten is er voor iedereen iets lekkers te vinden en het leukste is dat je gewoon kunt combineren. Je hoeft dus niet één standaard pakket voor iedereen te nemen, maar kunt per persoon kijken wat iemand lekker vindt. Dat maakt het juist zo persoonlijk en gezellig. Je hoeft ook geen groot feest te organiseren om hiervan te genieten. Ook voor kleinere gezelschappen is het perfect geregeld. Vanaf vijf personen kun je al een complete barbecue bestellen. Dat maakt de Barbecueboer toegankelijk voor eigenlijk iedere gelegenheid. En dan de kwaliteit… het vlees en de vis zijn heerlijk, de salades, sausjes en broden zijn stuk voor stuk van topkwaliteit. Je proeft gewoon dat er aandacht aan besteed is. Ook de prijs verdient een groot compliment: voor wat je krijgt is het echt ontzettend goed. Maar het allerbeste is misschien wel de complete ontzorging. De barbecue wordt aan huis geleverd en alles zit erbij: de (gas)barbecue, borden en bestek. En na afloop hoef je niet eens af te wassen. Dat is niet alleen een barbecue regelen, dat is een avond cadeau krijgen! De combinatie van kwaliteit, service en gemak maakt het iedere keer weer de moeite waard. Kortom: de Barbecueboer maakt van een gewone barbecue een zorgeloze en heerlijke ervaring. Wij weten in ieder geval waar we ieder jaar weer terugkomen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend !!

Vriendelijk bezorger. Zet de bbq netjes in elkaar. Het eten Ziet er netjes en verzorgd uit. Netjes ingepakt. Genoeg van alles. Echt heel blij met de service en kwaliteit van eten. Echt een aanrader. Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij laten vaker de BQ bezorgen door jullie .

Heel erg tevreden goed vlees ,lekkere salades .er is meer dan genoeg . Veder geen omkijken naar de BQ wordt in elkaar gezet . Geen afwas àlles wordt opgehaald . Ik raadt jullie ook vaak aan bij vrienden .top service .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verzorgd, heerlijke salades en stokbrood en erg makkelijk.

Prima goed van kwaliteit en makkelijk vanwege levering in koelbox. Veel complimenten van mijn gasten ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Goede keuze en uitgebreid asortiment super fijn dat ook voor mensen met een allergie ruime keuze is Goede serviies en makelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch concept!

Alles goed geregeld en optijd geleverd. Vlees, vis en vega erg goed. En de vele lekkere salades .

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles was geweldig ook de service

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was een cool feest omdat de BBQ boer is geweest

Bestellen was makkelijk, contact van jullie uit prima,ook fijn dat je 3 dagen van te voren nog wat kan wijzigen als dat nog zo zijn , en goede communicatie over het tijdstip van leveren . Vriendelijke man die het kwam brengen . Kortom Vlees, salades en al het andere smaakte prima, alleen maar lovende reacties gehad van mijn gasten . een prima ervaring, zal jullie zeker bij anderen aanbevelen , fijn dat je een keer ontzorgd wordt . Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en prima verzorgd.

Vriendelijke bezorger. Kwaliteit vlees etc. goed. Hoeveelheid ook goed. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wederom een geweldige BBQ ervaring gehad met de BBQ boer. Alles keurig verzorgd en geleverd op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorger. We komen zeker weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkelijk fantastisch op ieder vlak!

Dit is echt dé beste all in bbq die je kan bestellen. Compleet, lekker, goed kwaliteit , veel! En gewoon af! Alles erop en eraan. Geen afwas!! Wij zijn echt heel tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig ontzorgd

Voor een bedrijfsbarbecue hebben wij gebruikgemaakt van deze BBQ-organisatie en dat is uitstekend bevallen! Vanaf het eerste contact verliep alles soepel. De website is overzichtelijk en duidelijk, met een ruim aanbod waardoor er voor iedereen iets passends te vinden is. De communicatie was gedurende het hele proces helder en professioneel. Op de dag zelf werd alles keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en na afloop weer opgehaald. Wij hoefden ons nergens zorgen over te maken. Ook de kwaliteit en hoeveelheid van het eten waren top. Er was ruim voldoende keuze uit vlees, vis, salades en sausjes, en alles was vers en smaakvol. Dankzij de complete ontzorging konden wij volop genieten van een gezellige en geslaagde barbecue met collega's. Absoluut een aanrader voor iedereen die een zorgeloze en goed verzorgde barbecue wil organiseren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles verzorgd

Alles was uitstekend geregeld: het eten was heerlijk en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit gaan we zeker vaker doen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.