Filters

10

Super

Het was super. Alles goed geregeld. Goede kwaliteit. TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld

Van a tot z super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was uitstekend voor elkaar!

Het was fantastisch voor elkaar! Ruim in alles en iedereen vond het heerlijk! We hadden ook 1 vegetarisch pakket en ook die viel goed in de smaak! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen minpuntjes

Het was weer super goed verzorgd. De medewerker die alles kwam brengen heeft alles netjes aangesloten, getest en ook uitleg gegeven over de barbeque. Zelfs onze gasten waren vol bewondering over hoe verzorgd alles was. Zelfs over de kwaliteit van het vlees en salades waren ze dol enthousiast. Dus is voor herhaling vatbaar en wie weet hebben we jullie nieuwe klanten bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Was weer top! Wij bestellen jaarlijks onze barbecue bij de barbecueboer en het is altijd goed. Alles verzorgd, gebracht en weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestellen zonder te bellen

Wij bestellen enige jaren de bbq bij de BBQ Boer tot volle tevredenheid. Het is altijd goed vlees en toebehoren, dit valt bij iedereen in de smaak bij ook bij de kinderen onder onze familie. Wij vinden het voor iedereen een aanrader . Je hoeft je geen zorgen te maken of iets niet goed is of niet smaakt. Dus geen geouwehoer bestellen doe je gewoon bij de BBQ boer

  • Aanbevelen? Ja
10

Topkwaliteit

Voor de tweede keer besteld bij jullie de barbecue/boer en opnieuw was het genieten van het begin tot het eind ! Heerlijk vlees verse salades en alles tot in de puntjes verzorgd Het enige probleem ? Iedereen wilde een derde ronde ! Als barbecue/kampioenen voor een avond geven wij jullie een 10! Nu hopen dat wij de barbecue voor 10 Personen winnen zodat wij voor de derde keer kunnen proosten op de barbecueboer !

  • Aanbevelen? Ja
10

Heeerlijk!

Meer dan genoeg vlees en salades. Het was heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top BBQ ervaring!

Goed vlees, lekkere salades en brood. Service prima, halen en brengen én geen afwas! We hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

De go to voor een onvergetelijke avond

Goed vlees, ruim voldoende salades sauzen brood etc. Bij levering vriendelijke bezorger die ook nog even de bbq samen met je test. Aan het einde zet je het weer voor ze klaar en komen het zo weer ophalen. Super service

  • Aanbevelen? Ja
8

Was weer top geregeld

Super goed geregeld lekker vlees. Salades waren prima zou wel graag iets van een pasta salade zien zonder zoveel saus voor herhaling vatbaar weer. Nu voor het 3e jaar gebruik gemaakt van de bbq boer

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld.was

Was een heerlijke goed verzorgde bbq.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk, goed verzorgd

Makkelijk, goed verpakt, ruim voldoende, goede producten. Ondanks dat we het brood zelf moesten afbakken was deze ook erg lekker !! Dit staat anders vermeld op de site en instructie. Tipje om dit misschien aan te passen?

  • Aanbevelen? Ja
10

De BBQ is volledig uitgerust, dus het genieten kan beginnen!

De BBQ is echt zeer goed bevallen, geheel compleet, goede kwaliteit, zo genieten je gasten maar ook jij zelf :-) Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Uitstekend! Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

De barbeque werd bezorgd op Europarcs bij Monnickendam door vriendelijke behulpzame jongeman , het eten , de salades sauzen en brood prima maar het vlees en de vis waren super goed, malse cotellet en super zachte biefstuk, het was helemaal top voor 25 pers en daar is uiteindelijk door 31 mense van gegeten. Het was geweldig, dank u wel voor de goede zorgen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed geregeld!

Vlees goed, fijn dat afwas mee terug genomen wordt. Afspraken worden nagekomen. Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig !

We hebben afgelopen weekend een heerlijke bbq gehad. Iedereen was zeer tevreden en vonden het erg lekker. En ruim voldoende salades en sausjes erbij. Zeer compleet. Ook goede service. Dus bij volgend feestje ga ik zeker voor de bbq boer !

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een goed concept

Alles zag er prima verzorgd uit. Vlees netjes geseald. Voldoende saus en heerlijke salades. Lekker verschillende soorten stokbrood. Mooie schone bbq. Ook de borden en bestek waren super schoon. Er is niks negatiefs te melden. Ook de bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam bij het testen en uitleggen van de werking van de bbq. Ook heel fijn dat je niets hoeft af te wassen. Het werd de volgende dag netjes opgehaald en je kreeg meteen berichtje dat het opgehaald was. Wij zijn zeer tevreden over de BARBECUE BOER !!!!!!!! Hartelijk bedankt voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld en heerlijk gegeten

Voor ons teamuitje, een bbq besteld. Deze werdt op de afgesproken tijd netjes geleverd en in elkaar gezet met uitleg. Het eten wordt in boxen geleverd die koel zijn en prima buiten de koelkast kunnen blijven staan. Wij hadden vlees, vis en vega besteld en iedereen was erg tevreden met de smaak en hoeveelheid. Ook de bijgeleverde sauzen en salades en brood waren super verzorgd. Het ophalen de dag erna is ook prima op tijd gedaan zonder dat er iemand voor moest thuis blijven. Al met al genoten !

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

De 3 B. s van barbecueboer Beter kan nie Buitengewoon Bestellen maar

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Met de bewonerscommissie voor de 2e maal BBQ georganiseerd en via de Barbecueboer besteld. Keurig geregeld, op tijd geleverd en opgehaald. Daarboven een superavond gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima Voldoet aan verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was weer super verzorgd en van geweldige kwaliteit!

De keuze uit de verschillend pakketten is reuze en het bestellen daarvan gaat heel eenvoudig. Aanvullen met wat extra's voor bepaalde gasten en je hebt een complete BBQ voor iedereen. De kwaliteit van de producten, met name de Gamba spiezen en de malse biefstukken zijn overheerlijk. Dus aan ieder die een buitenfeest gaat organiseren......kies de BBQ-Boer als je partner in de verzorging van je gasten.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.