Filters

10

Goed verzorgd.

Behulpzame bezorger. Alles keurig verpakt. Vlees en vis prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon weer goed

Voor het 3de jaar op rij hier besteld. Alles weer netjes op tijd in huis en de gasten weer zeer enthousiast over de kwaliteit. Volgende jaar ben ik weer klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgt en goede Smaak!

Alles is goed verzorgd! Alles smaakt goed! En geen afwas! Super!

  • Aanbevelen? Ja
9

Voor herhaling vatbaar!

Super lekker allemaal, goed verzorgd en alles aanwezig, echt top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Deze BBQ heeft zeker bijgedragen aan een onvergetelijke dag ! Dank lyn

Goed verzorgd en goed vlees ..,zeker voor herhaling vatbaar !

  • Aanbevelen? Ja
10

Eten is echt top!

De barbecue smaakt altijd top! Door omstandigheden moest er wat gewijzigd worden. De barbecue boer dacht met mij mee en kwam met een passende oplossing. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed verzorgt, lekker, op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker, compleet en goede service

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goddelijk

Heerlijk alles wordt gebracht en gehaald, hygiënisch verpakt lekker vers en als gastvrouw nergens naar om te kijken. Een aanrader en zeer prettig geprijst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer goed

Prima verzorgd, op tijd, ruim voldoende en veel gebruiksgemak

  • Aanbevelen? Ja
10

Super verzorgd!

BBQ georganiseerd met vrienden, alles was op tijd en volgens afspraak bezorgd. Alles was netjes verpakt in thermodozen met koelelementen, dus we hoefden niet de koelkast uit te ruimen. Volle gasfles erbij dus we hoefden niet bang te zijn zonder gas te zitten. Volgende keer komen we zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima verzorgd. Kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzorgd,en heerlijk gegeten...

Prima ervaring, we gaan zeker vaker bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker (en) makke

BBQ werd gebracht, vriendelijke en duidelijke uitleg gekregen. Heerlijk gegeten. En alles werd weer opgehaald. Zorgeloos van mijn verjaardags-BBQ genoten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top avond gehad

Afgelopen weekend feestje gehad met vrienden , lekker weer en de BBQ erbij. Deze werd mooi optijd geleverd en alles zat erbij, goed vlees en lekker bijgerechten. Verder geen afwas en ook het ophalen verliep vlekkenloos. Enig puntje van aandacht is dat niet alle branders optimaal branden maar dat mocht de pret niet drukken. top service , ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kwaliteit

Keurig op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Lekkere salades. Ruim voldoende stokbrood en sauzen. Kwaliteit vlees is erg goed. Daar wij aan de BBQ zaten met echte Bourgondiërs was het vlees maar net genoeg. (vlees was helemaal op) De Luxe menu is absoluut een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer geslaagde activiteit na afloop van de examens

Drie dagen van tevoren pas de BBQ voor 180 examenleerlingen afgesproken en alles was top geregeld. Koks bouwen zelf alles op en ook het opruimen heb je geen omkijken naar. Eten was goed en ruim voldoende, volgend jaar weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geregeld

Geen enkele aanmerking op de levering. Er werd geleverd wat er besteld was en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Was goed en veel gemak

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Keurig op tijd geregeld en bezorgd en dat op zondag super, en hele goede kwaliteit eten en wat het lekkerste is dat je niet hoef schoon te maken of afwassen dan heb ook de gastvrouw een feestje

  • Aanbevelen? Ja
10

grandioos verzorgd.

ik ben zondag 30 mei 2021 70 jaar geworden, ik heb al vele vele en vele verjaardagen gevierd met verschillende organisaties waar wij ons eten lieten verzorgen maar de Barbecue Boer is wel de meest uitgebreide en verzorgde barbecue die wij ooit gehad hebben. wij zijn dan ook zeer dankbaar dat wij zo van alles hebben kunnen genieten, Dank, dank ,dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geregeld en heerlijk eten.

Makkelijke site in te bestellen. Je krijgt een dag van te voren bericht hoe laat bezorgd wordt. Eten wordt gebracht in goede koelboxen. Eten smaakt heerlijk en de maaltijd is compleet. Stokbrood vers, lekkere kruidenboter en sausjes, smakelijke salades. Vlees en vis goed van smaak. Heel fijn dat je alle bordjes en bestek gewoon in de boxen terug kan zetten en het weer opgehaald wordt. Geen afwas, fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden familieleden

Weer een perfecte BBQ om een geslaagde dag af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!!

Voorheen complete BBQ bij een ander bedrijf besteld dat was niet top, nu een aantal keren Bij de BBQ Boer en elke keer super vers mals vlees zoals bij een goede keurslager en lekkere verse salade 's (wij zijn best kritisch met eten) dus voor ons een dikke negen, wij en onze vrienden bevelen de BBQ BOER AAN!! TOP!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles netjes bezorgd! Je hoeft alleen nog maar te grillen. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.