Filters

9

Super ontzorgt en verrassend lekker

Voor op het park met een grote groep eenvoudig makkelijk geregeld en helemaal volgens afspraak geleverd door een hele vriendelijke man. Eten was verrassend lekker en gevarieerd. Ook de salades waren top. En dan... Geen afwas en alles fijn weer opgehaald. Top service. Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
5

Vlees/vis vrij droog

De hoeveelheid was voldoende en netjes verpakt. Volgens afspraak op tijd geleverd. Allen was de vis en de kip ERG droog.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldige service.

Vaker bij de bbq boer besteld. Altijd top service en top eten. Deze keer beef & burgers pakket genomen. Super lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!!!!!

Alles was goed vers heerlijk vlees voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch bedrijf

Kwaliteit / prijsverhoging erg goed. Keurig geregeld, alles op tijd website duidelijk. 1 dag van te voren nog iets kunnen wijzigen en ruim voldoende. Wat een verademing als je zelf geen tijd hebt. Ik zou zeggen DOEN!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Was goed en lekker,heb nog wel tip,doe een briefje bij het stokbrood dat je nog even in de oven moet doen,stokbrood was wat slap omdat het in plasticzak zat,maar even in de oven en ze waren lekker.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top geregeld

Goed kwaliteits vlees / salade / vis ! Voldoende voor iedereen ! Gezellig contactpersoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geregeld. Goede kwaliteit. Genoeg eten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon weer TOP

Weer gewoon top, vriendelijk chauffeur, netjes op tijd ,van tevoren werden wij gebeld. Vlees en salades, sauzen stokbrood was genoeg en goede kwaliteit. Volgende keer weer bestellen bij de BQQBOER

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gegeten zonder gedoe!

Alles.was tot in de puntjes verzorgt. Heerlijk gegeten en fijn dat de "rotzooi" de volgende dag werd opgehaald. 1 opmerking. Wij waren met alleen vrouwen en hadden precies genoeg. Ben je met veel mannen ofwel grote eters zou ik wat extra's erbij bestellen! Verder top geregeld door jullie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gegeten en goed geregeld!

Er was meer dan voldoende, met lekkere salades en goed vlees. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

Super lekker heel veel dus genoeg lekkere smaak komt afspraken na goede service nette behulpzame bezorger maakte van mijn 65e verjaardag een compleet feest. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Supergoed

Alles optijd geleverd. Netjes in koeldozen. En het vlees was super mals. Sausjes en salades ook top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Subliem

Voor de eerste keer via De Barbecue Boer besteld en het was in een woord subliem. Perfect optijd geleverd, eten was keurig verzorgd en van topkwaliteit, bbq was perfect en alles waa compleet inclusief bestek borden en eetgerei. Dit was echt Bourgondisch genieten. Al met al een echte aanrader voor iedereen die een bbq moet organiseren want de bbq boer ontzegd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal goed

Voor de eerste keer gedaan en beviel heel goed. Alles verliep heel soepel en netjes en op tijd. De kwaliteit van het vlees was boven verwachting goed en dat allemaal voor een heel redelijke prijs. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lege gasfles

2 de keer besteld, is allemaal even lekker,, Alleen tegenvaller als je wilt gaan bbq,n en ze hebben je een lege gasfles gegeven, probeer dan maar met Pinksteren terwijl je op een vakantiepark zit, aan een gasfles te komen. Helaas wordt er ook niks gedaan om goed te maken,, toch jammer!!! Voortaan toch maar weer bij AZ bbq bestellen!

  • Aanbevelen? Nee
10

In een woord super bbq

Perfecte levering helaas zat het pinkster weekend niet echt mee voor BBQ maar dat mocht de pret niet drukken de bestelling van de BBQ is perfect uitgevoerd en alles zoals belooft heerlijk vers en goed verpakt onze dank dan ook 5 sterren Alleen even een tip bij leverering op campings misschien mogenlijk het brood gebakken erbij te doen helaas hebben niet alle huur accomodaties een oven hebben gelukkig konden wij het elders bakken dus dit is beslist geen klagt maar een TIP. Mvg kees van den broek P.s bestellen zekers weer via jullie heerlijk .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend eten, goed georganiseerd, snelle levering en reactie.

We werden snel geholpen bij onze vragen. Het eten was heel erg lekker en alles verliep goed. Perfect om zo een onbezorgde barbecue te organiseren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregelde en smakende BBQ

Voor op een camping bestelde BBQ voor 14 personen, was erg goed verzorgd, met prima vlees en vis en bezorgt door zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Man man man. Lekker, man.

Beste mensen, niks meer te wensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super verzorgde bbq

Erg goede bbq! Lekker vlees, goede verhoudingen, netjes afgeleverd in koelboxen en goed werkende bbq. De bbq werd vooraf nog getest door de bezorger. Zowel de bezorging als het ophalen waren netjes op tijd. Enige minpuntje was maar 1 bakje kruidenboter voor 10 personen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Uit eerdere zeer positieve ervaringen met buffettenboer, nu gekozen voor de bbq. Kwaliteit is zeer goed, goede communicatie, komen op tijd en zeer lang de tijd om nog aanpassingen te doen. Voor mij persoonlijk zou er iets meer keus in neutraal vlees mogen zijn, maar het vlees is erg goed. Kortom voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Voor de 1x besteld, zeer tevreden,goed vlees en heerlijke salades. Service ook prima. Bestellen voortaan bij jullie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was heerlijk genieten met deze barbecue!

De barbecue heeft aan alle wensen voldaan. Ook de flexibiliteit van wisseling van de dag was voor jullie geen probleem. Kortom geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke verzorgd uitziende BBQ

1e x BBQ besteld. 5 x vlees en vis, 1x vega. Iedereen vond het heerlijk. Lekker vlees en vis. Een keur aan zeer smakelijke salades . Genoeg gevarieerd stokbrood en sausjes. Vega viel ook in de smaak. Voor mij als gastvrouw ideaal! Meest relaxte BBQ ooit

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.