Filters

10

In één woord een fantastische barbecue!!

Perfect geregeld en volledig ontzorgd door de barbecue boer!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top geregeld

Zelfs op een vakantiepark bezorgt en opgehaald tot aan de deur Helemaal goed en zelfs de bbq werd opgezet door de bezorger

  • Aanbevelen? Ja
10

Top BBQ & service

Na meermaals een relatief slechte BBQ te hebben besteld bij de bekende BBQ bedrijven nu een keer de BBQboer besteld. Nooit meer een ander! Wat was dit goed, na een mail met een vraag werd ik direct teruggebeld, duidelijke bezorgtijd en het aller belangrijkste heerlijk vlees en heerlijke salades! Tip, bestel ook een toetje. Deze zijn net zo lekker als ze eruit zien. Al met al top dus en geen aanmerkingen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld en erg lekker

Ook deze keer was alles prima geregeld en waren de versnaperingen weer heerlijk. Zeker weer voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Was super lekker en super geregeld met brenger

Hadden het voor op de camping besteld. Alles was heerlijk de salades,vlees en brood. En fijn verpakt in koelboxen. Sauzen ook prima apart in flesjes. In overleg gebracht en gehaald door jullie keurig op tijd. En zeer compleet met bestek, borden, servetten enz. De buren op de camping gelijk de folder gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Wat hebben wij heerlijk gegeten van de bbq boer! Mooi op tijd geleverd, aardige bezorgers! Eten was top! Al met al wij hadden een geslaagde vrijgezelle feest met als afsluiting een super bbq van de bbq boer! Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal geweldig

Nu voor de 2e keer besteld. Helemaal top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld en prima vlees en vis

Super makkelijk, paar keer geregeld met een weekendje weg. Zo hoef je geen spullen zelf te regelen. Puur gemak en super lekker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit, lekker gegeten met zijn negenen

Positief, alleen de telefonische bereikbaarheid was niet geweldig. Eenmaal verbinding gelegd oké hoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte BBQ!

Wederom een heerlijke BBQ, heerlijk vlees, brood, sauzen en salades. op de camping laten komen voor 23 man, prima levering met duidelijke afspraken en pas weg als alles getest is en compleet is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Super geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

In deze Corona periode heeft de bbq boer een feestje toch compleet gemaakt. Onder de parasol schuilen voor de regen. Maar de bbq zorgde voor het zonnetje. Van jong tot oud genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ongelooflijk goed !!!!!!

Zoals wel vaker, thats me!!,alles op het laatste moment nog even regelen. Heb ik besloten om een "Corona veilige" surprise party te organiseren voor mijn 50 jarige vriend. Ik denk ik zoek eens even iets op Google. Nou mensen laat ik jullie vertellen. Vanaf nu zoek niet verder maar bestel voortaan direct bij De BarbecueBoer. De kwaliteit de service het vlees de vis sauzen het brood de apparatuur bestek borden etc.de bezorging werkelijk alles alles alles tot in de puntjes verzorgd, voor ook nog eens een prijs waarvan je haast zou denken dat kan helemaal niet. Dit kan geen goede kwaliteit zijn, en dat terwijl ik echt 1 dag van te voren en ook nog de dag voor Hemelvaartsdag let wel ook nog pas om 11.45 uur mijn bestelling heb doorgegeven. Echt dit bedrijf verdient een groot compliment en...alle gasten waren zeer te spreken over De BarbecueBoer en hebben allen via whatts app een link naar de site van mij gekregen. Nogmaals Enorm bedankt voor de perfecte Kwaliteit en...Prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemak en lekker ontspannen eten met smaak.

Gemak omdat je weet dat van alles er voldoende is. je kan samen met je gasten/familie genieten van een verzorgde BBQ.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles tot in de puntjes verzorgd!!

Bestellen ging heel makkelijk. Je krijgt 1 dag van tevoren een smsje en een mailtje over het tijdstip van bezorgen. Bezorger was keurig op tijd, en heeft de bbq ter plekke getest. Het vlees en de salades waren heerlijk!!! Ook het tijdstip van de spullen wordt weer goed gecommuniceerd. Kortom; een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker en goede service

Alles werd op tijd en netjes bezorgd Het eten was heerlijk en ruim voldoende! Volgende dag weer alles netjes op tijd opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgde bbq van prima kwaliteit

Een uitkomst. Vlees en vis was goed van kwaliteit en lekker. Salades heerlijk en gevarieerd. Alles erop en eraan! Gaan we zeker vaker doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon zoals je mag verwachten van een goed bedrijf!

Ze komen op de afgesproken tijd brengen en halen. Kwaliteit en hoeveelheid is goed. Vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?

  • Aanbevelen? Ja
10

Net als vorig jaar gewoon top!

Als je zin hebt om een BBQ te geven, maar geen zin hebt om het voor te bereiden. Een uitgebreide keus uit pakketten. Zowel eten als drinken. Goede kwaliteit eten. Heerlijke salades! Het word gebracht en weer opgehaald. Geen afwas! En... echte borden en bestek, geen plastic!

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker, makkelijk en goed ver en bezorgd.

Voor nog meer herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!!!!!!

het vlees en salades zijn heerlijk,en de service top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verzorgd en een goede prijs kwaliteit verhouding

We zaten op een vakantiepark, de bezorger belde netjes 10minuten van te voren. Salades, vlees, stokbrood en sauzen waren top. We hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd was het genieten

Al vaker besteld hier. Altijd goed verzorgt, heerlijk vlees en lekkere salades

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en meer dan voldoende

Lekker vlees, salades en stokbrood. Heel goed verzorgd: top

  • Aanbevelen? Ja
9

Super avond met de heerlijke BBQ paketten

Wat kan je hierover zeggen. Heb hier al vaker verschillende pakketten besteld. Dit keer was het enige dat de hamburger te klein was voor het broodje. Maar ondanks dit was het weer zeer goed. Lekker vlees en verschillende salades. Lekkere sausjes en 3 soorten stokbrood. Het was weer goed verzorgd. En netjes bezorgd. Makkelijk te bestellen op een goede en duidelijke website. Met keuze mogelijkheid of je wel of niet bestek etc of bbq erbij wil. Had en vraag en deze werd keurig en snel beantwoord. Voor ons weer een geslaagde BBQ avond. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.