Filters

10

super

zo als altijd super verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd

Een prima service. Goed vlees en alles wordt keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het was heerlijk, keurig verzorgd e niet duur!

Een heel complete en goed verzorgde BBQ. Alles was van goede kwaliteit en lekker vers. De bezorging was keurig op tijd en de communicatie verliep uitstekend. Kortom voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tiptop verzorgd

We hebben heerlijk gegeten van de barbecue, alles was tiptop verzorgd en erg lekker. Prima service. Geen gedoe in de keuken. Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Super service! Alles top geregeld en super makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

De boeren barbecue van de BarbecueBoer was voortreffelijk!

Dank zij de goed verzorgde barbecue, met volop lekkere verse dingen hebben we een onvergetelijke moederdagviering gehad!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een feestje

Alles werd keurig verpakt bezorgd! Heerlijke salades, goed vlees, sausjes en 3 soorten stokbrood. Kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed verzorgd

Goed vlees en lekkere salades, Er was genoeg

  • Aanbevelen? Ja
10

Kei lekkere maaltijd super goed verzorgd

Gewoon heel kort.. Super lekker Super goeie service En meer als genoeg Zeker een aanrader voor elke bbq

  • Aanbevelen? Ja
10

Topkwaliteit en goede service

Het bestellen ging heel eenvoudig en alles was zo duidelijk beschreven. Geen nare verrassingen achteraf en alles keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Het eten kon, totdat we gingen eten, prima in de koelbox en blijven zodat je je eigen koelkast niet hoeft te gebruiken. Iedereen vond het eten heerlijk, ook de vegetarische gasten vonden hun BBQ pakket heerlijk, evenals de salades en stokbrood. Alles was van goede kwaliteit. Eindelijk een bbq georganiseerd zonder zorgen en zonder veel werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima.

Makkelijk lekker ruim voldoende eten.

  • Aanbevelen? Ja
10

heerlijk gegeten

nette en vriendelijke op tijd geleverde bestelling.Was netjes verpakt en goed gekoeld.Bestek en borden netjes schoon en verpakt.Heerlijk gegeten,alles was mals en lekker.De salades waren smaakvol.Hebben ondanks beetje kou heerlijk en gezellig gegeten.Aanrader zeker!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk en goed geregeld

We hebben er heerlijk van gegeten ondanks dat het regende. Maar onder de carport smaakte ons het goed

  • Aanbevelen? Ja
9

De BarbecueBoer heeft z’n zaakjes goed voor elkaar.

Alles goed geregeld bij de BarbecueBoer zowel logistiek als het aangeboden vlees en de salades, waardoor wij een gezellige en probleemloze dag hadden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goed verzorgd

Wij zijn zeer tevreden. Netjes op het afgesproken tijdstip geleverd. Alles goed en verzorgd verpakt. Ook niet alles afgepast maar ruim bestek en borden en alles schoon. Kortom een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Goede servies. Heerlijk eten. Genieten

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Met Koningsdag genoten van heerlijke bbq! Vlees en vis van goede kwaliteit. Goed verpakt in goede koelboxen. Netjes bericht van de levertijd en ook wanneer dat de spullen weer worden opgehaald. Wij zijn best flinke eters, het was voor ons meer dan genoeg. Wij zijn zeer tevreden, gaan dit zeker vaker doen!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima

Eten was goed en ruim voldoende. Alleen de BBQ zelf wordt niet warm genoeg. Duurt veel te lang voordat het vlees / vis gaar is en dat is wel zonde van de steak en tournedos. De reactie van de BBQboer nadat we dat gemeld hadden was pas echt een teleurstelling, jammer dat.

  • Aanbevelen? Nee
9

Alles was netjes geleverd en verzorgd.

Levering was oprijd goede uitleg en top vlees!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker vlees

Goede en snelle communicatie. Lekker vlees, heerlijke salades en goed stokbrood. Keurig bezorgd binnen het tijdschakelaar door een zeer vriendelijke en behulpzame jongen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld en volledig verzorgd

Compleet onbezorgd BBQen met het hele gezelschap alleen de sfeer hoef je zelf mee te brengen TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Genoeg te eten.

Heerlijk eten en er is genoeg. Alles netjes verpakt. Dit is voor mij de derde keer dat ik bestel en ben nog steeds erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed verzorgd en lekker

De barbecue en het vlees werd bezorg en de barbecue netjes aangesloten en getest. Zoals sommige mensen aangeven dat het zogezegd weinig is deel ik niet. Als je grote eters heb is het normaal meer te bestellen. Wij en onze vrienden waren er super blij mee en goed vlees. De salades en toebehoren ook tot in de puntjes verzorgd. Wij komen zeker weer gauw bij jullie terug. Met vriendelijke groet Rudie

  • Aanbevelen? Ja
10

Een top verzorgde bbq!!!

Wat hebben wij lekker gegeten van jullie verzorgde bbq. Het vlees was erg goed! De salades waren erg goed! We waren verrast door de kleine attentie voor de kinderen bij een kinderwens. Bbq werkte perfect! Alles was super verpakt in mooie koelboxen! De communicatie verloopt perfect over het halen en brengen via de sms. Kortom....alles uit handen geven aan bbq boer is een aanrader...!!! Onze complimenten voor jullie!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.