Filters

10

Héérlijk

Lekker mals vlees, salades waren ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

prima BBQ

Netjes verzorgd en voldoende voor iedereen . Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Erg tevreden,keurig op tijd gebracht,vlees en vis van goede kwaliteit,salades waren verrassend divers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik in orde

Goede kwaliteit en kwantiteit en bezorging en retour

  • Aanbevelen? Ja
10

Dat was weer genieten,

We hadden een buurtfeest georganiseerd (wel 1.5 m afstand) met 35 personen, we hadden verschillende pakketen met vlees en vis zodat we van alles wat konden eten. Lekkere steaks en hele grote garnalen. wat hebben we gesmuld. alles was tot in de puntjes verzorgt. Tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

De barbeque was super. Kwaliteits vlees heerlijke smaken en het brood heerlijk. De salades waren fantastisch lekker fris een heerlijke toevoeging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijker kan niet. En altijd lekker!

Een bqq voorbereiden vond ik altijd veel werk, maar niet meer sinds we de bbqboer ontdekte! Altijd goede, verse producten bij je thuisbezorgd en weer opgehaald. Wij willen niet meer anders!

  • Aanbevelen? Ja
9

De Barbecueboer, de beste barbecue leverancier in deze omgeving.

Wat waren onze gasten weer blij en tevreden met de geleverde barbecue. Alle duimen omhoog voor dit bedrijf! Hartelijke groeten, Camping Costa del Zeumeren

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke bbq

Vlees brood en saus waren voldoende. Maar de salades waren lekker maar per soort een klein eetlepeltje pp. Bezorging goed. Fijn dat je gebeld wordt als de chauffeur er bijna is. Alles goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten

Mooi op tijd geleverd ruim voldoende vlees en salades

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect...geregeld en verzorgd en lekker.

Altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een lust voor alle zintuigen, om blij van te worden!!!

Water liep ons al in de mond bij het zien van vlees en de heerlijke geur van de kruiden. Om daarna echt enorm verrast te worden van de geweldige smaak van de diverse vleesproducten!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Heerlijke Bbq

De BbQ was heerlijk, we vonden het alleen erg weinig! Service verder top!

  • Aanbevelen? Ja
10

1e (lockdown) BBQ van het jaar is was een success!

Voormijn verjaardag had ik een BBQ besteld, optijd geleverd / opgehaald. Nette bezorger, kwaliteit van het eten was top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Briljant

Winterwonderland met BBQ, dat was het thema voor de "andere kerst" dit jaar. Maar wat een succes door de heerlijke bbq's van de BBQboer. Ik ben en blijf een fan en heb weer andere kunnen laten meegenieten, DANK voor de super service en heerlijke gerechten.

  • Aanbevelen? Ja
10

In 2 woorden GEWELDIG LEKKER!!

Kerst is anders als andere jaren in 2020 we wilde toch iets speciaals doen dus een winterbbq. Wat was het overheerlijk en zeker voor herhaling vatbaar! Alles netjes gecommuniceerd ruim op tijd krijg je de rijd door dat het afgeleverd wordt. Heerlijk vlees en salades! Dit gaan we zeker nog een keer doen. Ga zo door BBQboer Alleen maar lof

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verzorgd,en gelevederd zoals afgesproken

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk met een brede lach

pff om 8 uur word de bbq gebracht maar mooi op tijd een vrolijke man met een brede lach maakt grapjes en doet zijn werk in een zucht staat alles binnen en wenst hij ons een prettige dag en laat ons verbaasd en blij achter met deze spontaniteit deze man houd echt van zijn werk en vind het heerlijk om mensen hun zorgen weg te poetsen GEWELDIG zullen zeker nog gaan bbq -en met deze service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld!

Goede service en goed eten voor een prima prijs. Het is een onvergetelijke kerst geworden in deze bijzondere tijd met veel beperkingen. Dit gaan we ons tot in lengte van dagen herinneren. Thsnx bbq-boer. Tot een volgende keer..

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gegeten

Super gebbqed. Goede service, ruime keuze, keurig geleverd. Alles was heerlijk vers. We hebben genoten van onze overheerlijke kerstbbq.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal super geregeld

netjes op tijd en alles verzorgd bezorgd, vlees was lekker evenals de salades en stokbroden gewoon top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super eten en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

We hebben half november heerlijk als gezin genoten van de BBQ. Het leek wel 'Oud en Nieuw' zei onze zoon Het was een kleine BBQ maar omdat hij in hoogte verstelbaar is konden onze kinderen ook heerlijk zelf knoeien

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een Toppie BBQ en service

Wij waren op vakantie in Nieuwvliet bad, Roompot. Een barbecue besteld voor 10 personen. Het werd keurig gebracht ,op afspraak. Lekker vlees en vis, heerlijke salades, sausjes, stokbrood e.d. Alles zat erbij! We hebben zo GENOTEN! En wat een vriendelijke bezorger, die zelfs de BBQ aansloot en testen! Wij bestellen hier zeker vaker! Groetjes, Familie Peters

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

30-09-2020 geannuleerd zou binnen 5 dagen mijn geld terug ontvangen. Nu 21-10-2020 nog steeds geen geld ruim 200 euro niet terug ontvangen. Gemaild gebeld en weer gemaild echter nog steeds niets..........

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.