Filters

8

Totaal verzorgde bbq

Bezorging was op tijd en correct. Goed verpakt en zeer uitgebreid. Bbq aansluiten en gaan. Met de retour ging het door overmacht even mis van de barbecueboer uit, maar na telefonisch contact zijn we tot een oplossing gekomen. Echt waar voor je geld en zeker voor herhaling vatbaar. Twijfel je? Gewoon doen, dit is een all inclusive pakket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke bbq! Uitgebreide verzorging

We hebben heerlijk gebbqed voor een fijne prijs! Het was uitgebreid met een goede uitleg erbij van de vleessoorten. Ik zou in de folder nog wel beschrijven welk vlees er bv medium gebakken kan worden en welk vlees echt doorgebakken dient te worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top van begin tot eind!

De communicatie, de zorg voor voortreffelijk en voldoende eten en ook de afhandeling na afloop, hebben ons feest een extra impuls gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat een heerlijk eten was dat !

Een dag van te voren besteld op een heldere website. Goed op de hoogte gehouden van levertijd en een duidelijke uitleg bij levering. Het eten was echt heerlijk en ruim voldoende. Zorgeloos, de volgende dag de spullen weer opgehaald. Een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

optijd,top kwaliteit,heerlijke salades!

op het laatste moment besteld,snel geleverd ontzettend makkelijk verpakt. Direct neerztten,geen vaat en heerlijk gegeten ook namens mijn gasten! voor het eerst,zeker niet voor het laatst.

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie!!!!!

geweldig verzorg! goede kwaliteit grote klasse.

  • Aanbevelen? Ja
7

lekker en compleet

Voor 7 personen een perfecte hoeveelheid lekker vlees en vis BBQ menu's. Daarnaast lekker vers brood en veel saus en salade. Jammer dat er een foutje gemaakt was bij 1 stuks vlees er er te weinig verpakt waren. De BBQ-boer gaat dit netjes oplossen hebben ze aangegeven. Levering en ophalen netjes volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en op tijd!

Prima verzorgd en compleet. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch feestje!

Een vriendelijke chauffeur die op tijd is, goede uitleg geeft en een fantastische maaltijd binnen de deur zet. Een prachtige groep mannen die met elkaar dit feestje vieren. Een heerlijke avond met mooie gesprekken en een lekker stukje vlees aan de vork. Wat wil een mens nog meer. Wil jij dit ook? Kies dan voor de BBQ Boer!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super voor elkaar.

Ik was de enige van de groep die al eens bij jullie had besteld en dus ervaring had. Ze waren echt allemaal enthousiast! Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Zorgeloos bbq-en

Geen boodschappen, geen grote afwas, gewoon lekker bbq-en en eten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Tijdens een weekendje weg, bbq boer laten bezorgen. Netjes en op tijd. Goed verzorgd. Ruim voldoende per persoon. Geen afwas, geen troep. Heelijk. Ultiem genieten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker

Snel en adequate afhandeling. Goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld.

Alles was goed geregeld en het smaakte allemaal heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring

Volledig Snel en goede kwaliteit BBQ was helemaal volledig lekker en smaakvol. Goede service vd chauffeur die de gasfles heeft aangekoppeld en heeft gecontroleerd of het werkte Buitengewoon positieve ervaring. 1 tip: miss handig om een lijstje erbij te voegen hoeveel servies en bestek is geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima eten en prima geregeld

Heerlijk en volgens afspraak. Gemak dient de mens

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goeie afspraken kun je maken nette mensen en goeie kwaliteit van deze producten

  • Aanbevelen? Ja
10

goed georganiseerd en lekker genoten van de BBQ

precies volgens plan werden de barbeque en het vlees etc geleverd. De barbeque was schoon en voorzien van een volle gasfles. Het vlees mooi appart verpakt in koelboxen met een koelelement dat het 12 uur buiten de koelkast koel houd. De salades en niet te vergeten de lekkere pindasaus zijn allen ambachtelijk bereid en dat proef je :) . Erg fijn dat je de borden en bestek etc niet hoeft af te wassen en gewoon terug in de krat kunt doen en alles de volgende morgen gewoon aan de deur kunt zetten en dat hun het dan ophalen. Al mijn gasten gaven mij complimenten om het vele werk dat ik gedaan had als voorbereiding op de BBQ. (Haha, ik heb alleen een bestelling geplaatst bij De Barbecue Boer en hun hebben verder alles gedaan :). Kortom wederom een erg geslaagde BBQ met goede kwalieteit eten. Volgene keer gaan we weer bij hun.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld en lekker; aanrader

Zo makkelijk; spullen worden keurig (desnoods in overleg) gebracht, ruim op tijd. In keurige schone verpakking die prima is om nog even te staan. De BBQ zelf was ook keurig schoon en compleet. Het eten was netjes ingeseald en dus schoon. Zo ook de borden, bestek en BBQ tangen. Onze BBQ was mede hierdoor een succes!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Top service top eten

Service was goed. Werd op tijd gebracht en hielpen netjes mee om alles binnen te zetten. Hebben ook nog even gecheckt of de bbq het deed en dat ging allemaal prima. Het eten was ook super. Voldoende en prima voor bereid. Enige minpuntje was dat de rooster van de bbq niet helemaal goed schoon was ook de bbq zelf ook niet zo.

  • Aanbevelen? Ja
8

het is heel lekker

het is heel lekker eten helemaal goed verzorgd en ook dat thuisbezorgen en ophalen kortom beveel het jullie aan

  • Aanbevelen? Ja
8

Wij namen voor 5 personen en zijn dik tevreden

Het luxe pakket is vanaf 10 personen en dat is in deze coronatijd moeilijk Te organiseren in een tuintje van een tussenwoning. Nu dus gekozen voor het eenvoudiger pakket, maar toch Zeer tevreden. Al het vlees smaakte echt goed en de drie salades en drie flesje saus met brood is zeer compleet. Wij gaan dit zeker vaker organiseren. Vrijdag hadden wij het weer mee, maar wij hopen binnenkort een overkapping te hebben en dan zijn wij niet meer echt afhankelijk van het weer. Een kleine opmerking. Het brood zag er goed uit, maar zat in een plastic zak en dan wordt het zacht en taai. Stokbrood hoort in een papieren zak of een zak met hele kleine gaatjes. Daar moet noch eens een oplossing voor komen. Wij zij in ieder geval zeer enthousiast. Gr. familie Angenent uit Almere

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Iedereen vond het heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed verzorgd en heerlijke producten! Aanrader.

Heerlijk vlees en salades, ruim voldoende van alles, zeer goede kwaliteit. Fijn dat alles geïnstalleerd en startklaar weggezet. Helemaal ontzorgd, top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Super lekker gegeten, zonder de zorgen van in de keuken staan!!

Mijn ouders wilden voor hun 40e trouwdag een feestje organiseren. Vanwege Corona kon dit helaas niet doorgaan. Wij hebben daarom besloten als verrassing een bbqtje met 6 man te regelen. Omdat wij best wel druk waren en we in het verleden eerder heerlijk hebben gegeten van de bbq boer, besloten wij opnieuw te bestellen! Geen teleurstelling, iedereen vond het vlees bijzonder lekker, ruime keuze aan salades, sauzen, brood, etc. Vieze spullen gaan in de krat/zak en worden nadien opgehaald. Natuurlijk ben je goedkoper uit in de supermarkt, maar dan heb je niet zulk goed vlees en het gemak ‘van alles in de vuilniszak’ . Ik zou het iedereen van harte aanraden!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.