Filters

10

Zeker de moeite waard

Alles prima geregeld. Je hoeft alleen nog maar zelf het vlees te draaien. Heerlijk, geen boodschappen en geen afwas. Van alles ook voldoende aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super !!

We hebben voor de éérste keer besteld bij jullie...We waren met 12 mensen. Iedereen vond het lekker ..Het is voor herhaling vatbaar. ..het was super en heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig verzorgd..goed vlees en salades

Valt niet veel over te vertellen...was allemaal perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt uitstekend!

Wat was het allemaal goed geregeld! Superlekker eten! Wij hadden een boeren BBQ pakket en die was érg goed. Heerlijk vlees, nét even iets anders dan de standaard BBQ. Alles keurig verpakt, zowel vlees, salades, maar ook het bestek en borden netjes luchtdicht verpakt. Wij hadden de BBQ op andere locatie. Ideaal dat alles aangeleverd werd in grote koelbox. Het kon tijdens ons uitje in de kofferbak van onze auto blijven staan, eenmaal op locatie van BBQ konden we gelijk beginnen met goed gekoelde producten. Het werd allemaal keurig geleverd en opgehaald op afgesproken tijdstip, je ontvangt daarvoor een heel nauwkeurig mailtje. Dus je weet op welk uur je thuis moet zijn om de producten in ontvangst te nemen. Wij zijn heel tevreden en bestellen zeker weer bij de BBQ boer! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

""Helemaal geweldig!"" Barbecueafgelopen weekend voor bijna 100 gasten. Motor-mannen en vrouwen. Die lusten wel wat! Ze waren weer zéér tevreden. Ja...en voor alle duidelijkheid: Allemaal in Bubbels...... op 1,5 m afstand van elkaar. Ja dat ken hier gewoon. Al 5 jaar kom de groep van 28 man op onze camping. En ieder jaar willen ze weer die super barbecue van De Barbecue en Buffettenboer. Géén afwas, alles weer netjes in de kratten! Alles altijd op de afgesproken tijd bezorgt en altijd direct de volgende dag weer netjes opgehaald. Niet zoals bij sommigen dat het er na een week nog staat te stinken!! Oh..Oh.. De andere groep van 70 is er voor het eerst, ook zij vol lof. Ze gaan spoedig vergaderen voor een volgend treffen. Met ook weer de heerlijke barbecue. Ook complimenten voor de salades, stokbroden en sauzen. Thanks Barbecueboertjes! Voor alles! Groetjes Camping Costa del Zeumeren in Voorthuizen Dè Camping voor Groepskamperen en Groepsaccommodatie verhuur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er was weer genoeg!!

Met een gezelschap waar twee mannen van 2.08 meter zich bevinden is het altijd maar afwachten of er genoeg is. Nou: méér dan genoeg! Heerlijk vlees, knapperig brood, en lekkere salades. We hebben genoten. Het fijne is dat alles wordt thuisgebracht en ook weer opgehaald. Vooraf een telefoontje hoe laat het gebracht wordt, dat is erg fijn. Kortom: voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

We hebben heerlijk gegeten

Het was super .En zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

In 1 woord TOP!!

Zeker voor herhaling vatbaar! Bezorging goed, aardige bezorger, keurig op tijd. Vlees e.d prima, netjes verpakt en gekoeld, genoeg voor iedereen. Al met al zeer goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Onovertreffend

We hebben een BBQ gehad met 86 personen, een niks als lovende woorden. GEWELDIG !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld lekker eten

Goede afspraken alles goed verzorgt en lekker eten

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geregeld en kwalitatief goed vlees

Bezorger was mooi op tijd en leverde alles netjes af. Het vlees en salades waren netjes verpakt en overheerlijk gekruid. Alles was ruim voldoende voor ons groepje van 8 man. Het enige min puntje, wat verbeterd kan worden is het vlees in wat gelijkere stukken te snijden. Verder geen bijzonderheden of opmerkingen benodigd. Ik raad het zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Bellen je terug had een foutje gemaakt met bezorgtijd dat kist 35 euro dooropletten van medewerker dit terug gedraaid super dat ze meedenken veer vlees salades was super

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super lekker, geweldige service. De bezorger legt heel goed uit hoe de BBQ werkt, en levert het netjes binnen af.heetlijke salades, lekker mals vlees. In een woord: SUPER!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en heerlijk

Super geregeld en er was ruim voldoende voor het aantal bestelde personen. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prima verzorgd, op tijd (45 min eerder zelfs) gebracht, goed gekoeld verpakt. Diversiteit uitstekend en smaak ook top. Barbecue zelf is stevig en van goede kwaliteit. Bezorger zeer vriendelijk en attent. Voor ons de eerste keer, maar absoluut voor herhaling vatbaar. In één (2) woord(en) “SUPER AANRADER”

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Het was allemaal even lekker en goed verzorgd iedereen riep er over het kon niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en kwaliteit

We zijn zeer tevreden over de geleverde producten en de service van de levering. Kan de barbecueboer zeker aanraden. Ook prettig dat al vanaf 5 personen besteld kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

super levering, top chauffeur, uitleg over van alles en heerlijk mals vlees, echt super service alles erop en eraan. Geen afwas geen gedoe behalve gewoon genieten

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vlees was van heerlijk kwaliteit, vele keus met salade echt voor ieder was wils. Alles zeer goed verzorgd aangeboden en was al een lust voor het oog. We hebben er van genoten en voor een volgende keer komen we zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

super geregeld alles top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Geweldige service, heerlijk vlees, salades waren verrukkelijk dus gewoon in 1 woord: SUPER!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was onze redding !!

Eigenlijk hadden we een reservering bij een café om te bbqen voor onze bruiloft. Helaas doordat daar de corona regels werden aangescherpt kon dit niet meer door gaan. Toen op zoek naar een alternatief een goed buffet bruiloft waardig. Na rondkijken en vergelijken van menu's kwam de BBQ boer het beste uit ons onderzoek en toen moesten we afwachten zal het aan onze verwachtingen voldoen. We hadden een perfecte tijd dat het geleverd werd. Vriendelijke chauffeur die alles netjes op zijn plek zetten. En in de avond lekker gaan eten. Iedereen was tevreden vooral de biefstuk en satetjes werden goed ontvangen . De keus aan salades was groot en ook het vegetarische menu was heerlijk. Dank jullie wel wij hebben alsnog een heerlijk bruilofts diner gehad.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!

Makkelijk te bestellen via de website, de bestelling wordt gebracht, het eten is heerlijk en in ruime hoeveelheden aanwezig en volgens afspraak worden de spullen weer opgehaald. Geen gedoe, uitstekende service. Volgende groepsbarbecue (of buffet) bestellen we weer bij de barbecueboer (of de buffettenboer). Groet, Tom

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles goed verzorgd

Goede service bij levering, lekker en voldoende eten , we bestellen zeker weer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles compleet heerlijk

Lekker

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.