Filters

9

gewoon goed!

goed verzorgd, op de afgesproken tijd, lekker eten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en compleet verzorgd!

Bezorgen was netjes op tijd, het eten super lekker en alles compleet verzorgd. Ook voor mijn collega met glutenallergie. Zeker een aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

op tijd geleverd en op gehaald. Heerlijk vlees en vis. voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super ontspannen om zo te bbq-en, lekker vlees en salades

wat hebben we een top avond gehad met de groep om zo te mogen bbq-en. Iedereen heeft genoten en alles bij elkaar was meer dan genoeg...zeker voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit was super... Aardige mensen aan de telefoon en bij bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
10

het is gewoon super.

Het is gewoon heel goed voor elkaar ,kan het iedereen aan raden .

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top !!

Alles perfect in orde. Vlees, salades, bezorging alles helemaal top geregeld. De barbecueBoer is een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit.

Kwaliteit is zeer goed. Misschien wat meer brood

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend vlees en dito prijs

Met 20 vrienden (jong en oud) de barbeque laten verzorgen. Uitgebreid pakket en alles prima op smaak en ruim voldoende voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld en lekker!

Super goede ervaring met de BBQ boer! Eten werd bezorgd binnen gekozen tijdsvak en BBQ's werden op de aangewezen plek neer gezet. Na afloop hoef je alleen alles te verzamelen en op een plek neer te zetten. Je hebt dus geen omkijken naar afwas en het schoonmaken van de BBQ, heerlijk! Het eten viel goed in de smaak bij alle gasten en er was ook veel variatie in vlees, salades en brood. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld.

Makkelijk per internet te bestellen. Alle wensen kunnen doorgeven. Het werd netjes op tijd thuis bezorgd en goed verpakt. Heerlijke salades en goed vlees. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!

Alles op tijd geleverd en weer afgehaald. Salades en vlees alles was heerlijk!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

GOED

SUPER TEVREDEN

  • Aanbevelen? Ja
10

Super top geregeld

Pakketten zitten goed verpakt en ook de salades zijn een lust voor het oog. Smaak en kwaliteit staan op een hoog niveau. Alles wordt keurig in koelboxen gebracht. Zelfs op de camping. Er was van alles voldoende. Iedereen was dol enthousiast. En voor de kinderen zat er nog een leuke verassing bij. Wij gaan zeker vaker hiervan gebruik maken!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super BBQ met zeer goeie service

Had 1 dag van te voren nog extra mensen erbij gekregen dus extra pakketten besteld en dit was no problemo en netjes erbij geleverd. Voor Corona hadden we 1 xtra BBQ erbij gekregen wat echte service was alleen jammer dat hij maar voor de helft bruikbaar was daar 1 zijde van BBQ constant uitging (dit was de BBQ zonder vonkontsteking).Al mijn gasten vonden de pakketten goed vis of vlees en de salades en sausen heerlijk.. Morgenochtend word alles door de BBQ-Boer weer opgehaald en hebben wij weer een heerlijke herinnering erbij.

  • Aanbevelen? Ja
9

erg lekker

Vlotte bezorging, goede uitleg, erg lekker vlees , zag er allemaal verzorgd uit,

  • Aanbevelen? Ja
7

Vlees was oke, vega niet

De kwaliteit en smaak van de vega producten kan echt vele malen beter.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en makkelijk concept

Prima verzorgd, lekker vlees, vis wat minder.

  • Aanbevelen? Ja
8

het was goed verzorgd

Het was erg lekker en voldoende voor 13 personen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en super voor mekaar

Heel goed goed op tijd geleverd en goede kwaliteit vlees en slade netjes verpakt helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed verzorgd en lekker

Iedereen vond het lekker en alles is opgekomen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer compleet, goede service

Lekker vlees, precies genoeg, dus je blijft niet met bergen vlees zitten. Veel verschillende salades, sauzen in flesjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal prima

eten was top, levering ook. Kleine puntje: Voor 11 personen is één klein emmertje satésaus te weinig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Onze vaste stek voor onze bedrijfsbarbecues. Geen gedoe, goede en flexibele service en uitstekende bbq.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goed

De verzorging en hoeveelheid aan al het lekkers was ruim voldoende en het vlees was perfect en ook zeker genoeg, petje af barbequeboer!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was weer top

We hebben weer genoten van de heerlijke bbq die bezorgd is op locatie. Maar dat zijn we van jullie ook gewend. Alles tot in perfectie geregeld. Een ieder van onze vereniging sprak weer de loftrompet uit, dat is voor jullie om trots op te zijn, bedankt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.