Filters

10

Het was weer top

We hebben weer genoten van de heerlijke bbq die bezorgd is op locatie. Maar dat zijn we van jullie ook gewend. Alles tot in perfectie geregeld. Een ieder van onze vereniging sprak weer de loftrompet uit, dat is voor jullie om trots op te zijn, bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super brdtijf

Wat een top bedrijf is dit. Alles tot in de puntjes verzorgd. Super heerlijk vlees salades en saus. Top top top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie service en lekker vlees

Zeer vriendelijk personeel, en chauffeur gaf goede tips. Vlees was goed verpakt en heel lekker. Ook de tweede dag dat we de BBQ gebruikte. Meer dan ruime keuze aan salades en stokbrood Alleen lovende uitspraken van gasten

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker eten goede sevice

Goede en duidelijke website. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. Zit mooi verpakt en blijft koel. Alles is voldoende, en geen afwas. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles op tijd.

goed verzorgt, Goede kwaliteit. Meer dan voldoende Zag er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heb je een feest of ga je met pensioen? Een compleet pakket van de barbecue boer zou ik zekere doen!

Alles was super geregeld! Alles op tijd en zeer compleet! Alle gemaakte afspraken kwam men na. Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers. Echt een topper en aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit vlees was Top..!

Bestellen online; handig en snel. Levering duidelijk en snel. Vlees, salades erg lekker. Volgend jaar weer. Kortom geslaagde ervaring met de Barbecueboer.

  • Aanbevelen? Ja
10

In EEN woord geweldig!

Bovenstaande zin omschrijft alles wat wij van de barbecue vonden van aflevering -eten-ophalen,

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verzorgd

DE bbq was prima verzorgd, keurig op tijd geleverd en smaakte prima. Een puntje, er was wel veel rauwkostsalades. We hadden liever wat meer vlees, vis of aardappelsalade gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

echt geweldig, een aanrader voor iedereen

Echt super geregeld allemaal, geen afwas hahaha. Komen afspraken na. Heerlijk vlees en de salades zijn ook top, zeker een aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het pakket is ruim voldoende geweest en heerlijk

De service en de vriendelijkheid die gegeven wordt is geweldig! Ook de duidelijkheid wanneer de bbq gebracht wordt , top; de levering van het pakket is zeer netjes!!! Tevens is er duidelijkheid wanneer alles weer opgehaald wordt! Niets kan er fout gaan naar ons inziens

  • Aanbevelen? Ja
7

Lekker vlees en heerlijke salades

Jammer dat de tijdslevering zo duur is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij waren zeer tevreden over de bbq , eten was heerlijk en de bezorger erg vriendelijk!!

Wij waren zeer tevreden over het heerlijke vlees en salades. Er was meer dan voldoende en zag er verzorgt uit. Ook de bezorger was zeer vriendelijk en op tijd. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij andere familieleden en vrienden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Duidelijke communicatie voor zowel bezorgen als ophalen. Alles goed verpakt en volledig geleverd. Onze BBQ werd om 08:00 geleverd, nu waren we blij dat het buiten niet erg warm was omdat het nog wel een aantal uren zou duren voordat we aan de BBQ zouden beginnen. Voor de zekerheid aan het begin van de middag toch maar even twee eigen coolpacks in de doos erbij gedaan. Toen we begonnen met de BBQ was alles nog koel genoeg, geen probleem dus. Het brood is iets anders, dat niet je nog wel even zelf in de oven doen om het knapperig te krijgen anders is het niet lekker. We zijn tevreden over de kwaliteit van het vlees en salades en de geleverde hoeveelheid was voldoende. Gaan we zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top. Goed geregeld, lekker en makkelijk.

Top. Prettige communicatie. Vooraf nog vragen gesteld. Snel antwoord via de mail. Goed op tijd. Alles netjes verpakt en lang koel te bewaren. Eten was lekker. Wij hadden vis, halal en vegetarisch. Sausjes, salade en stokbrood ook prima. Stokbrood vooraf nog wel even in de oven gedaan. Knapperig. Geen afwas. Alles in de boxen en klaar. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

De kok was een Topper!

Hi, super geregeld, en Jerome de kok was een 10! Jammer alleen van het brood, was oud.

  • Aanbevelen? Ja
10

In alle opzichten ,,van de bestelling tot en met het eten een ervaring om nooit meer te vergeten!!!

Top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

het was goed verzorgt

Het brengen van de bbq was mooi op tijd Het vlees was uitstekend. eigenlijk was alles goed verzorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele BBQ boer

We kunnen het niet nalaten Om over de BBQ van gisteren na te praten Wat waren onze gasten aan het smullen. En wat waren de kratten goed gevuld met heerlijke spullen. We willen het iedereen vertellen Bij de volgende keer gaan we weer de BBQ bij deze boer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afspraken en zeer goede service met een barbecuepakket in prima verhouding prijs/kwaliteit

We hebben genoten!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topavond gehad!!!

Alles werd netjes op afgesproken tijdstip gebracht en opgehaald. Vlees en vis van fantastische kwaliteit. Bbq's waren goed schoon. Salades waren heerlijk, vers stokbrood. Kortom echt een aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super lekker eten en goede service!

Erg fijn dat je weet wanneer je bestelling wordt bezorgd met de track en trace app. Kwaliteit van het vlees, vis en vega opties was erg goed! Iedereen was erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles top geregeld, heel goed vlees!

Makkelijk bestelt, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de lever en ophaal tijden, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het is zeer goed verzorgd, de hoeveelheid is toereikend en de bezorging en het ophalen is ook goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld, lekker eten

Afleveren en ophalen is goed geregeld. Kok was aangenaam en kundig persoon. Eten was van goede kwaliteit en voldoende.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hogebrinkerweg 22

3871 KN Hoevelaken

0342 - 490047

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.