Laden reviews...
Laden reviews...
1.032 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken herhaaldelijk de goede kwaliteit van het vlees en de salades, en de betrouwbare levering. Klanten waarderen de duidelijke communicatie en het vriendelijke personeel. Bestellen en ophalen verloopt probleemloos en men ervaart veel gemak. De ervaringen zijn overwegend positief en men krijgt waar voor zijn geld.
Afleveren en ophalen is goed geregeld. Kok was aangenaam en kundig persoon. Eten was van goede kwaliteit en voldoende.
Beveelt aan
30 August 2020
Joyce Walter
Kalkar
Altijd goed voor elkaar. Lekker vlees, lekkere salades en alles goed verzorgd. Prettig dat je weet dat alles in orde is en goed geregeld is en je zelf dus ook echt kunt genieten van de bbq zonder dat je nog een extra bord moet pakken, een bbq tang, bestek... Nee, aan alles is gedacht dus je hoeft zelf nergens meer aan te denken. En... niet af te wassen!!! Wat wil je nog meer!
Beveelt aan
30 August 2020
Suze Meijer
Balkbrug
dit was de eerste keer dat ik via jullie een bestelling had en ben zeer tevreden , zowel over de service als de kwaliteit van het eten . ook was het uitgebreid en keuze uit verschillende producten. ik zou jullie bij iedereen aan raden , en zeker bij een volgende barbeque jullie opnieuw benaderen.
Beveelt aan
30 August 2020
Karin de Vet
Wijchen
Het vlees was goed, maar de stokbroden leken niet vers
Beveelt aan
30 August 2020
Antsje Dijkstra
Zeewolde
Gewoon in 1 woord geweldig zekers voor herhaling vatbaar.De bezorging netjes optijd goede uitleg door vriendelijk personeel!!
Beveelt aan
30 August 2020
Dianne Willems
Rijssen
Uitstekende service en de kwaliteit van het vlees was erg goed!
Beveelt aan
30 August 2020
roos hoitsma
Tienhoven
Goed verzorgd. Bezorger belde ongeveer 15 minuten van te voren dat hij er bijna was. (Ruim uur eerder dan gepland)! Alles netjes gekoeld aangeleverd. Ruim voldoende voor iedereen. Geweldige avond gehad met vrienden en familie.
Beveelt aan
30 August 2020
Chantal Meeusen-Vugts
Tilburg
Voor ons de eerste keer dat we vlees e.d. op deze manier besteld hebben. Op de afgesproken tijd geleverd in dozen. Ruim voldoende vlees, salades, stokbrood en sauzen. Heerlijk gegeten. Zeer zeker aan te bevelen , top! Volgende keer ook zeker weer.
Beveelt aan
30 August 2020
Marco Onink
MAARSSEN
De barbeque werdt op afgesproken tijdstip geleverd en zowel de apparatuur als het eten was van uitzonderlijk goede kwaliteit. Op ons familieweekend hebben we dan ook heerlijk van de bbq genoten.
Beveelt aan
30 August 2020
Petrus Mutsaers
Tilburg
Bestellen via de site is simpel, je ziet direct wat je krijgt. Netjes de dag ervoor een berichtje gekregen hoe laat ze kwamen. Aardige man die kwam bezorgen, legde alles uit. Vlees was heerlijk, echt kwaliteitsvlees. Ook salades, sauzen, stokbrood e.d. was top. En de afwas hoefde ik lekker niet te doen want die wordt door het bedrijf opgehaald.
Beveelt aan
30 August 2020
Thea Pijnaker
Hillegom
Ten eerste kregen we te weinig. Gebeld daar werd ik voor dom uitgemaakt. Uiteindelijk bleek de fout bij de bbqboer te leggen. Stukjes vlees erg klein. Kortom het was veel te weinig. Viel heel erg tegen
Beveelt niet aan
30 August 2020
Henk
Eerbeek
Alles werd mooi op tijd geleverd. We vonden het prettig dat alles geseald was. 1 bakje satésaus voor 10 personen bleek helaas veel te weinig,dus moesten we snel wat bij halen....jammer! Fijn dat er niks afgewassen hoeft te worden!!
Beveelt aan
30 August 2020
Emmy van de Hel
Ede
Echt alles qua eten is aangedacht. De smaak is heerlijk, en t gemak is ook zalig
Beveelt aan
30 August 2020
Ineke Wurslin-De Haas
Hardinxveld-Giessendam
Top
Beveelt aan
30 August 2020
Thomas Pathuis
Hoogeveen
Prima verzorgde BBQ. Helaas deze keer wat verlaat geleverd door een niet zo aardige chauffeur. Dat maakt de beleving toch iets minder, maar desondanks zullen wij de volgende keer hier toch weer bestellen.
Beveelt aan
29 August 2020
Sjal
Vught
Echt tot in de puntjes verzorgd. Kwalitatief goed eten, en zeer duidelijk communicatie. Ik kan dit iedereen aanbevelen. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
29 August 2020
Menno Lochtenbergh
Ugchelen
Wij hebben een bbq gehouden voor 36 personen en het was lekker Mooi op tijd geleverd goed vlees en de salades waren ook heel erg lekker Kort om gezegd prima geregeld
Beveelt aan
29 August 2020
Martijn Langenbach
Almelo
Goed vlees erg lekker van alles genoeg Salade ook heerlijk,
Beveelt aan
29 August 2020
C Henzen
Schalkwijk
Prima aflevering. Voldeed aan mijn verwachtingen. Keurig op afspraak
Beveelt aan
29 August 2020
Marja Molema
Bellingwolde
Wederom genoten van een overheerlijke, uitgebreide Bbq met voor ieder wat wils. Heerlijk die service aan huis gebracht en alles vuil weer opgehaald. Wat kan een BBQ organiseren toch eenvoudig zijn.
Beveelt aan
29 August 2020
Geraldine Manenschijn
Nijverdal
Voor 30 mannen die van een goed stuk vlees houden een bbq bij barbecue over geregeld, mannen waren dik te vrede . Geen rompslomp en zelf niet achter de bbq hoeven staan deed het nog beter smaken
Beveelt aan
29 August 2020
Ed Sanders
Delfgauw
Makkelijk geregeld, fijn om een tijdslot te krijgen, heerlijk eten!
Beveelt aan
28 August 2020
Nienke Dijsselhof
Zwolle
Dat alles bezorgd, gehaald en niet afgewassen hoeft te worden, neemt je veel werk uit handen. De salades waren heerlijk. Niet standaard maar net even anders. Iedereen heeft lekker gegeten en daarom was het zeeg geslaagd!
Beveelt aan
28 August 2020
Nanda Corbie
Steenwijk
Alles smaakte goed, echter was de hoeveelheid net te weinig per persoon.
Beveelt aan
28 August 2020
Rick Dekkers
Helmond
Goed vlees, mooie en schone spullen. Goede service en aardige gasten. Volgend uitje nodigen wij ze weer uit!
Beveelt aan
27 August 2020
Gino Scheffer
Amsterdam
Hogebrinkerweg 22
3871 KN Hoevelaken
Branch
Horeca, Food
Specializations
BBQ, Buitenkoken
Webshops