Betaalbaar

Leuke poef voor relatief weinig geld, ben er zover blij mee hopelijk lang plezier van!

Goede service!

Nadat we hadden gebeld dat er geen wieltjes bij onze bestelde poef zaten was het snel geregeld en waren ze de volgende dag al kosteloos verstuurd

Snelle levering en goed product

Na een poos gezocht te hebben kwam ik op deze site uit. Ze hadden precies wat ik wilde. Bestelling geplaatst en binnen 1 week werd het geleverd. De kwaliteit is goed en ziet er degelijk uit.

poef ontvangen met lichte schade

de schade aan de poef is niet door het transport, is er dan geen controle voor verzendng ? ik zend een foto door met de schade groeten Curd

Zeer goed en snel geleverd

Mooie poef

Vlotte levering

Goed verlopen aankoopproces. Van bestelling, bevestiging en levering. En.... het aangekochte poefje is ook nog naar ons zin.

Een hele mooie poef. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Toppie

Snelle levering poef ziet er goed uit, alleen zit er lijmresten op die je er moeilijk af krijgt

Naar verwachting

Prima poef, mooie kleur, en perfect dat je zelf de pootjes er onder moet zetten, want die had ik dus niet nodig!

Goede service, maar wel twee keer foutieve kleur

Bij aankomst bleken de poefjes een andere kleur te hebben. Foto's gestuurd en meteen volgende dag gebeld met excuus vanuit bedrijf en uitleg hoe te retourneren. Was kosteloos. Daarna spoedig tweede zending: weer een kleur die niet overeen kwam met de foto's op de site. Toevallig vonden we deze ook wel prima. Dus: goede service, maar slordig bij de distributie?

Grote collectie, snel en gratis thuisbezorgd

Een prachtige witte poef als voetensteun voor bij de witte hangei , heerlijk. Hele stevige verpakking en snel bezorgd. Zeer tevreden.

zo mooi had ik niet verwacht

Hiet moet je echt zijn wil je slagen

top prijs en kwaliteit en service

Had mijn grote poef snel binnen. Vond hem ook heel mooi en praktisch.

Tevreden!

Vlotte levering van het bestelde produkt, dat erg in de smaak valt.

Een goede zaak

Een hele fijne zaak wordt snel verstuurd en als het niet goed is, is het makkelijk terug te sturen. Ik had een goede ervaring met deze winkel

Prachtige poef en supersnelle leverling

Mijn prachtige nieuwe poef arriveerde binnen 2 dagen. Hij is precies zoals omschreven en op de foto, ik ben er oprecht blij mee. Ik geef online Pilates lessen en ik was op zoek naar een comfortabele poef om op te zitten tijdens het lesgeven. Eentje die niet te veel ruimte in zou nemen en de juiste hoogte heeft qua opzet camera, etc. Hij is perfect!

Mooi gemaakt vierkant poefje voor leuke prijs

Je moet wel paar weken wachten maar je hebt dan wel een leuk object in huis. Kon niet laten er nog een te bestellen.

Op de poef met goed gevoel

Op zoek naar hockers en aangeland op Poefstore. Precies wat ik zocht! Top kwaliteit en snel afgeleverd. Helemaal happy! En wat een geweldige prijs ook nog!

Poefen zijn keurig verpakt aangekomen. Fijn dat bij versturen je gemakkelijk je eigen aankomst dag van je bestelling kan bepalen. Boven dien vind ik het een bijzondere service dat ik via after pay kon betalen. Deze betalingswize hielp me over de streeo om het gewenste artikel te bestelle. Kortom ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Goed produkt. Alleen de wieltjes onder het poefje lopen zwaar en maken veel lawaai. Wij hebben er zelf andere wieltjes onder gezet die ook 2cm lager waren waardoor de poef ook beter bij de bank paste.

Pluspunten

Snelle levering en poef voldeed aan de voorwaarden.

bedankt altijd blij met een 10

Geen

dank u wel

Pluspunten

goede kwaliteit

Fijn te horen

Pluspunten

Mooie poefjes, duidelijke side, zeer tevreden. Levering zoals afgesproken.

Graag gedaan en bedankt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Luisteren naar klant met klacht

We doen altijd ons best maar als u beoordeeld met een 1 en geen reactie plaats kunnen wij er niet op reageren helaas

Over Poefstore.nl

Poefstore.nl biedt een uitgebreide collectie poefjes in kunstleder of stof en in verschillende maten. Uiteraard kunt u ook onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.