Goed!

Mooie eerste kennismaking!

• Scherpe prijzen

Eerste bestelling is een fiasco geworden

Ik heb 1 artikel besteld die ik snel nodig had. Het artikel was op voorraad dus ik ga er vanuit dat ik dat de volgende dag of 1 dag later in huis heb. Ik krijg een melding dat het met DHL verstuurd wordt en ik kan dit met track and trace volgen. Als ik dit controleer blijkt dat het bestelde artikel geleverd is, maar ik heb niets ontvangen. Nog een dag gewacht en toen gebeld. Wat blijkt, er is ongevraagd een folder gestuurd en deze is geleverd. Het bestelde artikel was niet op voorraad, hiervan heb ik geen melding gehad. Aan de telefoon wordt gezegd dat dit er misschien volgende week wel is. Ook wordt gezegd dat ik de pakbon, die bij de folder heeft gezeten, beter had moeten lezen. Ik heb gevraagd de order te annuleren en het geld terug te storten. U begrijpt wel dat dit niet uitnodigd om nog eens bij jullie te bestellen.

• Scherpe prijzen N.v.t.

• Scherpe prijzen

Rillstab A3 Mappen besteld. Snelle levering, goede service, producten van prima kwaliteit! Echt aanradder!

• Scherpe prijzen

Alles perfect en snel geregeld

Professioneel

snel en goed

doen wat ze doen moeten

tijdige en correcte levering

tijdige en correcte levering

Aflevering

Goed tot zeer goed een klein min puntje is dat ik een andere levering datum. Had vermeld op het bestelformulier maar geen nood er was wat uitgevallen dus thuis.

• Scherpe prijzen

Heldere webwinkel en snelle levering

Het product is duidelijk omschreven en makkelijk vindbaar. Bestellen gaat gemakkelijk.

• Scherpe prijzen

Keurig op tijd geleverd en prima producten voor een scherpe prijs

• Scherpe prijzen

Goede site met veel producten

Mijn ervaring met Prixos is als heel goed te omschrijven. Zowel de site als telefonisch is Prixos goed te bereiken. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

Snel levering, geen factuur

Prima, snel, maar reageren niet op e-mail

• Scherpe prijzen

Beste klant, wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze service... U geeft aan geen factuur ontvangen te hebben, ik zie echter dat deze gewoon op donderdag 02/01 aan uw emailadres verstuurd is. Heeft u ook in uw spambox gekeken? Ik heb u de factuur zojuist nogmaals laten sturen. De klantenservice heeft geen verdere emails van u ontvangen... met vriendelijke groeten, Oscar van Prixos

Goede en snelle service

Goede en snelle service en goede prijzen, en af en toe leuke attentie's bij de bestelling.

• Scherpe prijzen

prima geholpen door snelle beantwoording

ik kreeg gelijk antwoord op mijn vragen betreffende het product

Jammer!

Terwijl ik mijn bestelling deed, werd er niet aangegeven dat het product niet op voorraad was (anders had ik de bestelling niet gedaan en betaald). Toen kreeg ik een mail dat niet de hele bestelgrootte op voorraad was. Mijn vraag was: stuur dan maar wat je hebt. Antwoord: we hebben hebben helemaal niets. Huh? De meneer van de mailwisseling was wel aardig. Daarna krijg ik per post (incl verzendkosten) hun papieren (!) brochure gestuurd. In het kader van duurzaamheid en besparing van kosten lijkt me dat geen goeie zaak. Nu wacht ik nog op mijn bestelling . . . .

• Scherpe prijzen

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed verlopen is. In de regel zijn vrijwel al onze artikelen op voorraad. Maar helaas was dat bij uw product niet het geval. U bent daarover geinformeerd, dat er slechts een deel voorradig was. Tussen het tijdstip van die email en uw vraag om dat deel alvast te bezorgen is helaas de rest bestelt door een andere klant.... Gelukkig zie ik dat de nieuwe levering de komende dagen binnenkomt. Later dan gebruikelijk, maar we gunnen ook onze leveranciers en hun medewerkers hun kerstvakantie; altijd een periode met wat achterstanden in leveringen... Mijn excuses voor deze vervelende situatie, ik zal de klantenservice vragen er extra op te letten. met vriendelijke groeten, Oscar van Prixos

Goede producten en snelle levering

vlotte levering

vrij hoge verzendkosten

Goede kwaliteit, snelle levering

Bestelling van een pak A3 120-grams papier was zo gebeurd. Snelle levering. Zeer tevreden!

• Scherpe prijzen

Perfect, hier kom ik terug!

Reeds enkele bestellingen gedaan en telkens perfecte afhandeling. En dat tegen zeer scherpe prijzen.

• Scherpe prijzen

prima service en snelle verzending

soms een beetje moeite met artikelen vinden.

• Vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Scherpe prijzen N.v.t.

goed product en snelle service

De bestelling betreft wc papier en handdoekjes voor automaat. De papierkwaliteit is goed voor de prijs die ik ervoor betaal, ik ben tevreden.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Scherpe prijzen

Wat een service. 'S Middags besteld en de volgende dag geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

ruim assortiment ,klanrvriendlijkheid ,snelle leveringen

ruim assortiment ,klanrvriendlijkheid ,snelle leveringen

Niet zo goed

Prixos was misschien wel op tijd met klaarzetten, maar DHL NIET zit nog steeds te wachten dus 4 dagen niet kunnen 💩 poepen want ik had closet papier besteld ha ha groetjes Tineke Wijngaarden

• Scherpe prijzen

Hallo Tineke, dat is niet leuk om te horen.... 4 dagen wachten is natuurlijk veel te lang, zeker als je dringend moet ;-) Mark heeft me net laten weten dat alles nu weer opgelost is...dat moet toch een opluchting geven.... kleine tip: niet wachten tot het laatste velletje, maar altijd een beetje voorraad houden! :-) Geldt ook voor andere noodzakelijke kantoorartikelen, zoals cartridges, kopieerpapier en koffie! groeten, Oscar van Prixos

Prima!!

Prima!!

Over Prixos

Prixos kantoorartikelen is een service gerichte leverancier voor kleine en grote bedrijven, zelfstandigen, scholen, overheid en particulieren. We beloven onze ruim 60.000 klanten het volgende: => scherpe prijzen, met kortingen tot 60% => snelle levering binnen 1 werkdag => keuze uit 30.000 artikelen, handig ingedeeld => zakelijke klanten kopen direct op factuur