Fijne droogloopmat dry dry

Wij hebben een droogloopmat gekocht en zijn hier heel blij mee. Maakt goed droog en door de rubber nitrille onderzijde geschikt voor onze pu gietvloer.

Pure oplichting

Ik heb in januari een bestelling gedaan bij deze winkel. Twee van hetzelfde product gekocht maar achteraf had ik er maar 1 nodig, dus gemaild dat ik eentje retour wou sturen. Tot mijn verbazing moest er 9,95 betaald worden voor een retour wat in mij geval gewoon 15% van het betaalde bedrag was! Maar vooruit, liever iets dan niets dacht ik. Pakketje is opgehaald door DHL en inmiddels 2,5 maand verder maar nog steeds geen geld terug. Meerdere malen gebeld en elke keer het verhaal dat de creditnota binnen er nu toch echt binnen twee dagen aan komt maar vervolgens is het weer radiostilte. Ik kan niemand aanraden zaken te doen met deze partij!

Snel, gemakkelijk & goede prijs

Bestellen via de website was snel en gemakkelijk. Levering kwam volgens afspraak. En dat alles voor een geschikte prijs.

• Scherpe prijzen

Goede en snelle afhandeling van bestellingen.

Goede en snelle afhandeling van bestellingen en eventuele klachten.

Snelle reactie na vraag

Snelle goede levering

Mijn bestelling is snel en foutloos geleverd. Alles was goed verpakt. Dat zie ik wel eens anders. Aanbevelenswaardig.

• Scherpe prijzen

Geen reactie op mail, geen levering, geen stornering

Zeer slecht en frauduleuze firma. Wil niet leveren via de post, maar ook geen reactie op mail van 12 februari jl als terugstorten van aanbetaling.

• Scherpe prijzen N.v.t.

Beste Gerard, U heeft een bestelling geplaatst om te laten leveren op een postbus adres. Dit doen we helaas niet omdat we leveren met DHL. Dit staat netjes in de informatie van over de leveringen. We hebben u daarover geinformeerd, en u heeft daarop verzocht de bestelling te annuleren. Dit is door de klantenservice gedaan. Vervolgens heeft de boekhouding u gisteren het bedrag via onze betaalprovider terugbetaald. Dus waar is het probleem? En waarom deze erg negatieve reactie? Met vriendelijke groeten Oscar van Prixos

correcte behandeling

eerlijke handel, correcte omgang en afhandeling!

keurige afhandeling

snelle levering. duidelijke site

Goed!

Mooie eerste kennismaking!

• Scherpe prijzen

Eerste bestelling is een fiasco geworden

Ik heb 1 artikel besteld die ik snel nodig had. Het artikel was op voorraad dus ik ga er vanuit dat ik dat de volgende dag of 1 dag later in huis heb. Ik krijg een melding dat het met DHL verstuurd wordt en ik kan dit met track and trace volgen. Als ik dit controleer blijkt dat het bestelde artikel geleverd is, maar ik heb niets ontvangen. Nog een dag gewacht en toen gebeld. Wat blijkt, er is ongevraagd een folder gestuurd en deze is geleverd. Het bestelde artikel was niet op voorraad, hiervan heb ik geen melding gehad. Aan de telefoon wordt gezegd dat dit er misschien volgende week wel is. Ook wordt gezegd dat ik de pakbon, die bij de folder heeft gezeten, beter had moeten lezen. Ik heb gevraagd de order te annuleren en het geld terug te storten. U begrijpt wel dat dit niet uitnodigd om nog eens bij jullie te bestellen.

• Scherpe prijzen N.v.t.

• Scherpe prijzen

Rillstab A3 Mappen besteld. Snelle levering, goede service, producten van prima kwaliteit! Echt aanradder!

• Scherpe prijzen

Alles perfect en snel geregeld

Professioneel

snel en goed

doen wat ze doen moeten

tijdige en correcte levering

tijdige en correcte levering

Aflevering

Goed tot zeer goed een klein min puntje is dat ik een andere levering datum. Had vermeld op het bestelformulier maar geen nood er was wat uitgevallen dus thuis.

• Snelheid van levering N.v.t.
  • Scherpe prijzen

Heldere webwinkel en snelle levering

Het product is duidelijk omschreven en makkelijk vindbaar. Bestellen gaat gemakkelijk.

• Scherpe prijzen

Keurig op tijd geleverd en prima producten voor een scherpe prijs

• Scherpe prijzen

Goede site met veel producten

Mijn ervaring met Prixos is als heel goed te omschrijven. Zowel de site als telefonisch is Prixos goed te bereiken. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

Snel levering, geen factuur

Prima, snel, maar reageren niet op e-mail

• Scherpe prijzen

Beste klant, wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze service... U geeft aan geen factuur ontvangen te hebben, ik zie echter dat deze gewoon op donderdag 02/01 aan uw emailadres verstuurd is. Heeft u ook in uw spambox gekeken? Ik heb u de factuur zojuist nogmaals laten sturen. De klantenservice heeft geen verdere emails van u ontvangen... met vriendelijke groeten, Oscar van Prixos

Goede en snelle service

Goede en snelle service en goede prijzen, en af en toe leuke attentie's bij de bestelling.

• Scherpe prijzen

prima geholpen door snelle beantwoording

ik kreeg gelijk antwoord op mijn vragen betreffende het product

• Snelheid van levering N.v.t.

Jammer!

Terwijl ik mijn bestelling deed, werd er niet aangegeven dat het product niet op voorraad was (anders had ik de bestelling niet gedaan en betaald). Toen kreeg ik een mail dat niet de hele bestelgrootte op voorraad was. Mijn vraag was: stuur dan maar wat je hebt. Antwoord: we hebben hebben helemaal niets. Huh? De meneer van de mailwisseling was wel aardig. Daarna krijg ik per post (incl verzendkosten) hun papieren (!) brochure gestuurd. In het kader van duurzaamheid en besparing van kosten lijkt me dat geen goeie zaak. Nu wacht ik nog op mijn bestelling . . . .

• Scherpe prijzen

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed verlopen is. In de regel zijn vrijwel al onze artikelen op voorraad. Maar helaas was dat bij uw product niet het geval. U bent daarover geinformeerd, dat er slechts een deel voorradig was. Tussen het tijdstip van die email en uw vraag om dat deel alvast te bezorgen is helaas de rest bestelt door een andere klant.... Gelukkig zie ik dat de nieuwe levering de komende dagen binnenkomt. Later dan gebruikelijk, maar we gunnen ook onze leveranciers en hun medewerkers hun kerstvakantie; altijd een periode met wat achterstanden in leveringen... Mijn excuses voor deze vervelende situatie, ik zal de klantenservice vragen er extra op te letten. met vriendelijke groeten, Oscar van Prixos

Goede producten en snelle levering

Over Prixos

Prixos kantoorartikelen is een service gerichte leverancier voor kleine en grote bedrijven, zelfstandigen, scholen, overheid en particulieren. We beloven onze ruim 60.000 klanten het volgende: => scherpe prijzen, met kortingen tot 60% => snelle levering binnen 1 werkdag => keuze uit 30.000 artikelen, handig ingedeeld => zakelijke klanten kopen direct op factuur