Slechte customer service.

Een artikel besteld bij hen via bol.com. Het artikel kwam niet overeen met wat ik besteld had (ander formaat) en contact gehad met trademed. Hun zeiden dat het een fout was van de fabrikant na ruim 10 dagen en meerdere emails. Nou prima, een fout kan gebeuren. Retour gedaan en een nieuwe besteld - weer hetzelfde probleem. Nu negeren ze me volledig, en krijg ik geen reactie meer. Wees dan gewoon eerlijk en maak excuses, ipv volledig negeren van een klant.

Binnen redelijke termijn aanlevering bestelde producten.

Keurige levering van juiste bestelde producten.

Woensdagmorgen besteld en donderdagmorgen rond 11.00 uur geleverd

Snelle levering, mooie producten.

Ik had een vraag over een product op de site en heb gebeld hierover. Er werd goed meegedacht en ik heb uiteindelijk een ander artikel besteld dan eerst bedoeld. Prima service!

Snelle levering, goeie communicatie goede klantenservice

Alles was perfect.

Alles was perfect en snel geleverd.

Verkeerde afleveradres

Jammer dat het afleveradres niet goed is overgenomen. Omdat het spoed had ben ik alsnog zelf van Utrecht naar Eindhoven moeten rijden om het item dat ik besteld had af te leveren.

Onze verzend labels worden gemaakt aan de hand van het afleveradres (Utrecht) dat vermeld is in de webshopbestelling. Wij hebben onze uiterste best gedaan met de vervoerder om het pakket alsnog naar het adres in Eindhoven te laten leveren. Onze excuses dat niet goed gegaan is. Met vriendelijk groeten Klantenservice Trade Med

heel goed

ik had mijn bestelling met een paar dagen in huis. Orderbevestiging, track en trace, alles werd netjes verzorgd en afgehandeld.

Artikel super, levering abominabel

Ik had dringend de bestelde artikelen nodig en dat zou gelukt zijn als het door een andere bezorgdienst was behandeld. Levering stond op vrijdag en dat zou perfect geweest zijn en opeens stond er in de Track and Trace levering niet gelukt. Waarom? Er is heel de dag iemand thuis geweest. GLS is er nogmaals in geslaagd om dit te doen mislukken.

Je krijgt wat je besteld en service is goed.

Je krijgt wat je besteld en service incl. Bezorging volgens afspraak zelfs bij kleine afnemers zoals wij de particulier.

Waardeloos

Stofmasker besteld, op de foto staat er één met filters afgebeeld. Ontvangen zonder filters. Op de pakbon staat er in het Duits 'ohne filter'. Gebeld, 'wij leveren geen filters'. Gemaild dat ik mijn bestelling wens te annuleren. Geen enkele reactie. Denk goed na voordat je bij deze gaat bestellen. Klantenservice is een no-no...

Een Top bedrijf

Ben al jarenlang klant bij Trademed.nl tot grote tevredenheid. Klantvriendelijk, snelle levering en meedenken klantenservice.

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering, goed verpakt !!

Geen opmerkingen

Levering goed verpakt en op tijd

Net zoals bijna bezorgingsbedrijf, gewoon goed en zoals verwacht. maar er is niks wat jullie kan onderscheiden tussen de rest die het ook zo doen en daarom is elk bedrijf die het goed doet voor mij een 8 mits er een onderscheidende factor komt. Maar geen drones, dat helpt alleen maar om de persoonlijkheid in het leven van mensen te verminderen. Aub dat niet. Omwille van de maatschappij.

Gemakkelijk en snel

Ik had artikelen besteld voor mijn zaak en binnen 2 werkdagen stond het al voor mijn deur echte aanrader

Super snel geleverd, de volgende dag al in huis.

Deskundig advies zoals bij de drogist

Ik was op zoek naar een goed middel tegen duimen en de aldaar werkende drogiste heeft mij goed uitgelegd wat de voor en tegens waren van de verschillende oplossingen. Ipv bitex (waardoor kinderen 's nachts gaan huilen of overgegeven) hebben de aanbevolen pleisters goed gewerkt onze zoon kreeg ze zelf ook niet los 's nachts en deze waren van materiaal gemaakt dat bij eventueel doorslikken geen kwaad kon. Inmiddels duimt hij niet meer, kauwt nu wel op zijn kraag overdag maar wij zijn tevreden en de tandarts hopelijk ook.

Product voldoet, maar is niet naar mijn zin

Ik dacht maatbekers met blauwe opdruk te kopen. De blanco opdruk blijkt slecht leesbaar te zijn. De vormgeving van de maatbekers is prima.

Voor herhaling vatbaar

Niks op aan te merken. Komen netjes hun afspraken na

Goede Service

Goede service de artikelen die ik bij jullie besteld heb zijn goed en snelle levering een tevreden klant

Zeer makelijk bestellen en snel geleverd.

Zeer makelijk bestellen en snel geleverd.

Over Trade Med B.V.

Trade Med Is uw professionele speler op het gebied van Bhv, Ehbo, Fysio, Medische, Sportmedische, Sportverzorgings, Zelfzorg Artikelen en Praktijkinrichting. Zeven dagen per week, 24 uur per dag, zetten wij ons in om de (sport)medische wereld snel, vakkundig en zo optimaal mogelijk te faciliteren. Alles op basis van ervaring, kwaliteit, betrouwbaarheid en prijsbewustzijn. Al meer dan 30 jaar werken wij nauw samen met apothekers, artsen, inkopers ziekenhuizen, fysiotherapeuten, EHBO en ambulante diensten en sportverenigingen. Wij bieden merkartikelen en een eigen hoogwaardige productlijn aan. Test ons... wij zijn bereid iedere uitdaging aan te gaan !!