geweldige salessupport. in noodsituatie snelle levering gekregen. heel erg blij mee!

dringend behoefte aan medisch materiaal voor zieke covid-patient. snelle levering. heel blij mee.

Snelle Levering en goede bezorger.

De medewerkers zijn klantvriendelijk, goede service

Perfect, zeker aan te bevelen

Snelle levering en goedkoper dan mijn vorige leverancier.

Perfect, goede klantenservice

Levering zoals verwacht, klantenvriendelijk service.

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

De levering was snel , goed verpakt en conform bestelling. Goed product voor een redelijke prijs

Prima ervaring

Voor het eerst iets besteld bij Trademed. De bestelling kwam binnen de verwachte termijn volgens de website, en was goed verpakt. Het bestelde product was volgens de verwachting en de prijs helemaal goed.

Goed service en een klantvriendelijk klantenservice

Goede communicatie met de medewerkers van de klantenservice en als er vragen zijn wordt u goed geholpen.

Bestelling volgens afspraak geleverd

Bestelling volgens afspraak geleverd.

spuitjes van 2ml besteld 3ml geleverd gekregen

We hebben 2ml spuitjes besteld bij Trademed. Maar ze leverde (met hetzelfde productnummer) 3ml spuitjes. Dat lijkt een klein verschil maar de 3ml zijn heel veel langer. En omdat we onszelf injecteren is een veel langere spuit voor kleine handen niet te doen. Men was onvermurwbaar, "de spuitjes waren aan hun geleverd als 2 ml spuiten waar ook 3 ml in past". Zo geredeneerd kan je iemand een cabriolet bestellen een een bestel auto krijgen, immers, daar passen ook 2 mensen in. 1 verpakking hadden we al open gemaakt toe we op de spuiten zelf zagen dat het om grotere 3ml spuiten ging. Die konden we dus (heel fijn) ook niet meer retour sturen. De andere mocht retour, maar retour kosten moesten we dan zelf betalen. Immers volgens trademed hadden ze geleverd wat ik had besteld. Op de website staat heel duidelijk 2ml, maar op de foto bij de spuitjes, staan afbeeldingen van 3ml, 5ml, 10ml en 20ml. Misleidende tekst op website en slechte service door niet even voor een paar euro nieuwe spuitjes te sturen en onze spuitjes terug te nemen. Totaal niet oke, voelt niet goed. Zal er nooit meer bestellen!

Verkopen testen die niet betrouwbaar zijn

Verkopen onbetrouwbare medische testen. Na dit gemaild te hebben reageren ze gewoon niet meer.

Waardeloos bedrijf

Mail wordt niet beantwoord, alvorens hier te bestellen effe gekeken hoe dit bedrijf in elkaar zat, gaven aan 30 jaar op de markt te zijn, normaliter mag je hier iets bij verwachten. Aangezien het om een klein bedrag ging toch een aantal zaken hier besteld, 1x en nooit meer. Ze leveren dus niet vanuit eigen filiaal maar klaarblijkelijk uit een depot in Duitsland waardoor mijn zending vertraging opliep, al met al 2x gebeld wanneer mijn zending verstuurd zou worden. Toen ik mijn order ontving bleek dat 1 artikel niet overkwam met mijn bestelling, product was voor mij onbruikbaar, mail gestuurd, geen reply , gebeld en de toezegging gekregen dat geld werd teruggestort. Hier wachten we nog op. Dus dit item weer bij een andere leverancier besteld met weer extra vrachtkosten. Al met al resumerend beter bij een ander bedrijf iets meer betalen dan hier nog iets bestellen.

levertijd meer dan 3 MAANDEN!!

Op 26 Maart een pakket latex handschoenen besteld. Op 13 Juni(gelukkig nog in hetzelde jaar) NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN!!!!! Kreeg bericht dat de levertijd nog steeds niet bekend is. Helaas moest ik hier zelf achter aan, want een service om de klanten van de status van hun bestelling op de hoogte te stellen kent men blijkbaar niet. Ze verschuilen zich erachter dat ze het zo druk hebben (3 Maanden????) Heel erg triest en onacceptabel !!!!

Trage levering, slechte service

Levertijd bleek geen 1-3 dagen te zijn, maar bijna twee weken. Ik heb contact gezocht met de klantenservice omdat ik verkeerde producten geleverd heb gekregen, maar mails hierover blijven (op 1 na met de vraag om bewijs) onbeantwoord. Ik word compleet genegeerd. Het enige pluspunt is dat ze goedkoop zijn, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Geachte klant, U heeft een online bestelling geplaatst op maandag 13-4-2020 voor een medisch artikel. Deze order is ook bevestigd op 14-4-2020. Het bestelde producten hebben een verwachte levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Vanwege het overweldigende aantal bestellingen naar preventie-artikelen (ook medische artikelen) door de uitbraak van het coronavirus waren de zendingen vanaf het centrale Europese magazijn helaas vertraagd met aantal dagen. Uw bestelling is verzonden op 22-04-2020 en door DPD geleverd op 24-04-2020 om 12.32 bij u geleverd. Jammer dat u ons zo negatief heeft ervaren, terwijl wij ons best hebben gedaan alles in goede banen te leiden. Wij bieden u onze excuses aan voor deze vertraging. De leveringen vanaf het magazijn zijn weer op het normale peil van 1 tot 3 werkdagen bij voorraadartikelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice TradeMed B.V.

Onbetrouwbaar / niet klantvriendelijk

2 producten besteld die het bedrijf niet bleek te hebben. Ze stonden niet op de factuur, wat al was scepsis opriep. Navraag gaf een reactie dat het rechtstreeks vanuit de leverancier zou komen. Week later nog niks gehoord, opnieuw gemaild: de producten konden niet meer geleverd worden. Resultaat: bijna €7 verzendkosten betaald voor de 2 andere producten in mijn winkelwagentje van in totaal nog geen €3. En vervolgens kwam er geen reactie meer op mails. Ik had wel al het geld teruggeboekt gekregen dus dat was correct en snel geregeld. Maar ik betwijfel of niet überhaupt bekend was dat de producten niet geleverd konden worden. En niet bepaald netjes om de klant op te laten draaien voor de hoge disproportionele verzendkosten en niet meer op mails te reageren. Mijn conclusie: onbetrouwbaar.

Slechte communicatie

Product besteld, alleen bestel bevestiging gekregen. Uiteindelijk maar eens gebeld, en aan de dame die me te woord stond gevraagd waar onze bestelling bleef. Hierop kreeg ik het antwoord of ik wou annuleren waarop mijn response was “ als u medische producten verkoopt is dit voor uw klanten niet voor de fun, maar vanwege een medisch aandoening” vanwaar ik probeerde uit te leggen waarom ik belde. En wederom de vraag of ik wou annuleren. Gisteren eindelijk de verzend mail gekregen en in de loop van de dag zou de track n tracé volgen. Helaas deze nog steeds niet mogen ontvangen. Mijn advies mocht u iets nodig hebben op korte termijn bestel het elders. Ik ben zelf brandweerman en ambulance chauffeur en weet wat de noodzaak is van sommige producten.

Geachte klant, U heeft een online bestelling geplaatst op maandag 27-1-2020 voor een medisch artikel. Deze order is ook bevestigd op 27-1-2020. Het bestelde product heeft een verwachte levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Uw mail van 29-1-2020 m.b.t. de levertijd was dan ook wat voorbarig. Vanwege het overweldigende aantal bestellingen naar preventie-artikelen (ook medische artikelen) door de uitbraak van het coronavirus waren de zendingen vanaf het centrale Europese magazijn helaas vertraagd met 1 a 2 dagen. Uw bestelling is verzonden op 31-1-2020 en de trackingmail is aan u verzonden op 31-1-2020 om 21.06 uur. Op maandag 3-2-2020 is het pakket afgeleverd. Jammer dat u ons zo negatief heeft ervaren, terwijl wij ons best hebben gedaan alles in goede banen te leiden. De gekte rondom de mondkapjes zal u (zeker als ambulance chauffeur) niet ontgaan zijn, ook al heeft u hier niet veel aan. Wij bieden u onze excuses aan voor deze vertraging. De leveringen vanaf het magazijn zijn weer op het normale peil van 1 tot 3 werkdagen bij voorraadartikelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice TradeMed B.V.

Nette service, snel bezorgd

Netjes verstuurd

Het artikel voldeet niet en ik wilde het retour zenden, er zat géén retour bon bij!

Geachte klant, De retour bon is te downloaden op onze site onder het kopje klantenservice. https://www.trademed.nl/images/retourformulier_%20trademed.pdf Dit in verband met milieu. met vriendelijk groeten Klantenservice Trade Med

Behandeling van bestelling kan beter.

De bestelling werd niet goed doorgezet waardoor er grote vertraging kwam. Zelf over moeten bellen, product bleek niet voorradig terwijl dit op de site wel als aanwezig. Daarna wel via klantenservice een vervangend (en goedkoper) alternatief gekregen en te veel betaalde bedrag netjes terug gekregen.

\

\

Order netjes afgehandeld.

Al jaren een tevreden klant

Al jaren een tevreden klant van Trade Med B.V.

Geweldig.

Snelle aflevering van goed materiaal tegen ern scherpe prijs.

Mijn pakket is goed aangekomen

geen goede ervaring

Het aantal wat ik had besteld werd niet geleverd terwijl dit wel was betaald. Reageren niet op mijn verzoek om resterende aantal na te leveren en reageren ook niet op mail.

Geachte mevrouw, Onze excuses voor de late reactie, I.v.m. de feestdagen hebben wij ook beperkte bezetting, waardoor het beantwoorden van de mail helaas ook wat langer duurt dan u van ons gewend bent. Wij hebben het aankoopbedrag van het ontbrekende aantal reeds aan u terug betaald. Met vriendelijk groeten Klantenservice Trade Med

Over Trade Med B.V.

Trade Med Is uw professionele speler op het gebied van Bhv, Ehbo, Fysio, Medische, Sportmedische, Sportverzorgings, Zelfzorg Artikelen en Praktijkinrichting. Zeven dagen per week, 24 uur per dag, zetten wij ons in om de (sport)medische wereld snel, vakkundig en zo optimaal mogelijk te faciliteren. Alles op basis van ervaring, kwaliteit, betrouwbaarheid en prijsbewustzijn. Al meer dan 30 jaar werken wij nauw samen met apothekers, artsen, inkopers ziekenhuizen, fysiotherapeuten, EHBO en ambulante diensten en sportverenigingen. Wij bieden merkartikelen en een eigen hoogwaardige productlijn aan. Test ons... wij zijn bereid iedere uitdaging aan te gaan !!