Product was op voorraad maar niet heus

Moest veel te lang wachten op het product

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u heeft op donderdagmiddag besteld en wij hebben uw bestelling op dinsdag verzonden en DPD heeft het op woensdag bij u geleverd. De voorraad status van de door u bestelde artikelen was groen ( de verwachte levertijd 1 tot 3 werkdagen) De levering heeft 1 dag langer geduurd dan verwacht ( de levering was ook nog in de Black Friday periode, waardoor de leveringen iets vertraagd konden zijn zoals ook aangegeven op onze site). Met vriendelijk groeten Klantenservice Trade Med.

Gewoon netjes en goed

De bestelling werd netjes op tijd bezorgd en voldoet aan de eisen.

goede service en afhandeling

goede service

Snel en corect

Snel en correct

Snelle bezorging!

Snelle bezorging! Top!

Levering niet vlot, maar wel correct

Misschien zijn we verwend door alle snelle leveringen van oa. Bol.com en CoolBlue. Bij Trade Med is dat niet het geval, het duurt een paar dagen voor het er is. Maar het is er netjes en compleet en daar gaat het om. Daarnaast zijn de prijzen zeer, zeer scherp.

Netjes

Door omstandigheden het product niet gekregen maar kreeg het bedrag volledig terug gestort zoals afgesproken was.

Duidelijk proces, snelle levering

Goede aervoce maar trage levering

Nette service maar trage levering bijna week verder

prima site en bestelmogelijkheden

Gezocht en gevonden speciaal verbandgaas. Verzending mag iets sneller - maar was in dit geval geen probleem.

Erg ruim assortiment

Als ik iets zoek kan ik het eigenlijk allemaal vinden. Anders helpen ze je graag.

Duidelijk site, bestelling conform hoe aangegeven

Snel levering en goede service

Snel levering en goede service

NOOIT MEER BESTELLEN BIJ DEZE WINKEL BESTELLEN

BIJ DEZE WINKEL NOOIT IETS BESTELLEN JE BENT JE GELD KWIJT Ze vinden de klant maar lastig en schelden je verrot als ZIJ een fout maken en de bestelling waarvoor je betaald heb niet willen leveren. Een oplossing voor een probleem wat ZIJ creëren en zij als enige de schuld aan hebben willen ze niet oplossen en naar je geld kan je fluiten net als de producten die je hebt besteld.Compassie en medeleven hebben ze niet. Als je deze zogenaamde winkel een klacht wil indienen om te zorgen dat ze "HUN" fouten moeten corrigeren zeggen ze rot maar op naar een andere winkel. Dit is echt belachelijk. IK wil iedereen aanraden hier NIETS te kopen en naar een echte winkel te gaan.Als je je producten wil ontvangen en je geld niet kwijt wil zijn zou ik naar ELKE ANDERE WINKEL GAAN.

Geachte mevrouw, De bestelling van zondag 11-8-2019 is door ons maandag 12-8-2019 verwerkt en het pakket is ook op maandag verzonden. De bezorger heeft het pakket dinsdag niet kunnen afleveren en het is daarom bezorgd bij een afhaalpunt, waar mevrouw het binnen 7 dagen kan (laten) afhalen. Dit is de gebruikelijke gang van zaken. Mevrouw had een klacht over de bezorger, wij hebben haar doorgegeven waar ze haar klacht bij de vervoerder kon deponeren. Wij hebben mevrouw aangeboden een nieuwe bestelling te sturen maar dit wilde ze niet. Het pakket is door haar bij het afhaalpunt afgehaald. Met vriendelijke groet, Klantenservice Trade Med

Zit nu bijna 3 weken op bestelling te wachten, nog steeds niet geleverd.

op 28/5 besteld, website zegt 1-3 werkdagen levertijd. Na 8 dagen nog geen pakketje dus gebeld waar mijn bestelling bleef. Antwoord was dat het pakketje retour was gestuurd aan de fabrikant. Zelfde dag een mail gekregen met een nieuw track& trace nummer. Inmiddels weer 9 dagen verder en nog steeds niet geleverd. Weer eens gaan bellen met Trade Med B.V. Pakket blijkt wederom zoek of retour depot. Heb nu ultimatum gesteld voor levering uiterlijk 18/6 anders mogelijk juridische stappen. Ben chronisch ziek en afhankelijk van medische hulpmiddelen. Dit kan ECHT NIET !!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Levertijd slecht, daarnaast sturen ze ook nog eens verkeerde goedkopere variant. Indien wanneer jullie afspraken mbt levertijd niet na kunnen komen, pro-actief bericht dat product vertraagd is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Pluspunten

klantvriendelijk en goede communicatie en afspraken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima afhandeling van mijn eerste bestelling.

Wat mij betreft momenteel geen verbeterpunten.

Over Trade Med B.V.

Trade Med Is uw professionele speler op het gebied van Bhv, Ehbo, Fysio, Medische, Sportmedische, Sportverzorgings, Zelfzorg Artikelen en Praktijkinrichting. Zeven dagen per week, 24 uur per dag, zetten wij ons in om de (sport)medische wereld snel, vakkundig en zo optimaal mogelijk te faciliteren. Alles op basis van ervaring, kwaliteit, betrouwbaarheid en prijsbewustzijn. Al meer dan 30 jaar werken wij nauw samen met apothekers, artsen, inkopers ziekenhuizen, fysiotherapeuten, EHBO en ambulante diensten en sportverenigingen. Wij bieden merkartikelen en een eigen hoogwaardige productlijn aan. Test ons... wij zijn bereid iedere uitdaging aan te gaan !!