Uitstekende service!

Super service en goed advies!

Groot assortiment van goede producten. Bij vragen krijg je goed advies, kan soms iets langer duren als ze iets moeten uitzoeken. Daarnaast altijd snel in huis, binnen 1 a 2 dagen én met leuke sampels. Echt super service!

prima service

duidelijke communicatie, snelle levering en extra's

Besteld nog niks binnen en niet telefonisch bereikbaar

Bestel nog niks binnen heel slecht dit

Blij

Het was een kado voor mijn dochter. Snelle levering en stevig verpakt. Met de meegeleverde monsters was mijn dochter ook erg blij mee.

Fijne producten, super verpakt en snel geleverd

Beste Janny, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat zowel de producten als de wijze waarop we leveren en verpakken goed bevallen. Graag tot de volgende keer in onze webshop! Gezonde groet, Dermacare

Correct, leuke samples en snelle levering

Website is overzichtelijk met duidelijke informatie over de producten. De reviews zijn zeer positief, daarom heb ik besloten mijn producten bij DermaCare te bestellen. Ik heb phyris hyaluron Sensation gezichtscreme en phyris hyaluron Sensation caps gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze producten. Kwalitatief goede producten voor een redelijke prijs.

Beste Sandra, Bedankt voor jouw reactie. Wat leuk te lezen dat je door onze duidelijke informatie op de site en de reviews voor ons hebt gekozen. Geniet van je producten en graag tot de volgende keer op onze website! Gezonde groet, Dermacare

Overzichtelijk

Overzichtelijk website met goede productinformatie en reviews. Ik kon mijn keus daardoor op een prettige manier maken en bestellen. Snelle levering met samples.

Correct, snel, kortom zeer klantvriendelijk!

Beste Monica, Bedankt voor het compliment! We zien je graag weer terug bij ons op de website. Gezonde groet, Dermacare

Geweldig.

Vandaag besteld. Morgen waarschijnlijk in huis. Product ken ik al. Helemaal top!!!!

Beste José, Bedankt voor de leuke reactie. Wij zijn ook blij met jou als klant! Graag weer tot de volgende keer op onze website. Gezonde groet, Dermacare

Snelle levering, extra samples, korting voor volgende keren.

Beste Ingeborg, Bedankt voor de positieve reactie en graag tot de volgende keer op onze webshop! Gezonde groet, Dermacare

Klasse

Het is een super bedrijf met zeer snelle levering ben al jaren klant en altijd erg tevreden over jullie

Veel dank voor het vertrouwen en het mooie compliment! Graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Dermacare

Vlotte afhandeling van mijn klacht

Bestellen lukt niet, kortingscode gebruiken lukt niet. Er komt geen uitleg waarom het niet lukt. En op mijn email krijg ik geen reactie. Update: DermaCare nam zeer snel contact met mij op. Zowel per e-mail als telefonisch. De bestelling is gelijk uitgevoerd met de kortingscode. Er is door DermaCare gelijk actie ondernomen door hun IT afdeling opdracht te geven uit te zoeken waarom het bestellen niet lukte. Ook is er intern overlegd waarom er geen reactie kwam op mijn e-mail. Door de kerstdrukte is blijkbaar mijn e-mail er tussendoor geglipt. Ik had mijn bestelling vlot binnen. De afhandeling van mijn klacht is super goed opgepakt en ik ben zeer tevreden.

Beste Kristel, We zijn blij dat we je toch goed hebben kunnen helpen. En waarderen jouw feedback enorm, alleen op die manier kunnen we als bedrijf onze service en dienstverlening optimaliseren. Geniet van je producten en graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Dermacare

Goede service en snelle levering!!

Altijd bestel ik mijn producten bij Dermacare. Heel tevreden! Goede service en snelle levering.

Beste Evelyn, Hartelijk dank voor jouw reactie. Fijn te lezen dat je heel tevreden bent over onze service en snelle levering. Graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Team Dermacare

Excellent service

I buy the Medex products which are very expensive but they are brilliant for my skin. Dermacare are very professional and efficient. They sent my products very quickly to me in London. I used to live in Amsterdam so this is my first time having a delivery sent overseas from them. I’m very pleased with my service and cannot believe the delivery was free for over €70 order. Amazing! I will definitely be a regular customer! Thanks Dermacare!

Dear Karla, Many thanks for your recommendation! We are very pleased to read, that also abroad our service is what you hoped for. We are looking forward to see you again on our webshop. Healthy regards, team Dermacare

Goede levering

Producten goed en snel geleverd, met een klein extraatje.

Beste Monique, Veel dank voor jouw aanbeveling! Fijn dat onze service in de smaak valt en het kleine extraatje wordt gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien op onze website. Gezonde groet, Team Dermacare

Goed product, snelle levering

Op vrijdag besteld, op zaterdag mijn bestelling in huis. Top.

Als altijd: goede producten, prima levertijd

Slecht

Ik heb nog niets binnen, is al meer dan 1 week geleden besteld, telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Snelle levering en fijne producten

Snel geleverd, Alcina is mijn favoriete merk en ze hebben er alles van.

Goed!

Snelle levering, alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen

Supersnelle levering!

Duidelijke website, keurige afhandeling en snelle levering👍

problemen bij levering worden prima opgelost

Problemen bij levering met Post.Nl worden persoonlijk gecommuniceerd door een vriendelijke dame aan de telefoon en er wordt een oplossing voorgesteld. Dit geeft vertrouwen aan de klant.

Alles prima verlopen

Producten op voorraad die ik graag wilde hebben, snel ontvangen! Bedankt!

Snel binnen

Snel binnen met proefmonster, maar wel piepschuim erin wat van mij niet hoeft.