Snelle behandeling.

Een snelle verzending en goede prijs. Leuke attenties door het meesturen van de samples. Beveel Dermacare aan.

Beste Roely, Bedankt voor het enthousiaste bericht en de goede beoordeling. We zien u graag weer terug op onze website. Gezonde groet, Team Dermacare

Ergernis en bestelling scout nog steeds niet opgelost

Mijn bestelling is verwisseld en ik heb de bestelling van iemand anders gekregen. Ondanks belofte op 17 februari, is er sindsdien geen contact meer mogelijk, er wordt niet op e-mail gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Hoop toch dat ik mijn bestelling ooit nog krijg.

Altijd een sample

Echt een fijne webshop. Ik bestel hier nu al enig tijd mijn producten en krijg en altijd een of twee samples bij. Dan kan ik weer wat uitproberen. Goede, nette service en reageren bijna altijd snel via mail. Als ik een vraag heb dan denken ze met je mee.

Fantastische service

Altijd goed bereikbaar en geweldig advies!

Beste Martine, Bedankt voor de beoordeling. We zien u graag weer de volgende keer op onze website. Gezonde groet, Team Dermacare

Slecht

3x gemaild, geen reactie Telefonisch niet bereikbaar Na 1 week bestelling nog niet ontvangen

Geweldige service

Heb inmiddels bij enkele bestellingen vragen gehad. Eenmaal omdat ik een bepaald product niet kon vinden op de site (uv control serum). Deze werd achteraf alsnog aan mijn bestelling toegevoegd. Eenmaal had ik zelf een fout gemaakt in de bestelling. Dit werd direct probleemloos gecorrigeerd.

Wat een fijn bedrijf!

Dermacare is echt een fijn bedrijf, altijd vriendelijk en behulpzaam. Voor mijn huid hebben ze heerlijke crème die ik snel in huis heb met altijd een leuk sample zakje.

Catharina R.

Fijn bedrijf met goede vriendelijke service. Hebben me geholpen met het vinden van een nieuwe dagcrème. Ben helemaal gelukkig en inmiddels vaste klant!

Beste Catharina, Hartelijk bedankt voor uw reactie. We waarderen uw beoordeling zeer. Tevens zijn we blij met u als inmiddels vaste klant. We horen het graag als we iets kunnen verbeteren en zien u graag opnieuw in onze webshop! Gezonde groet, Team Dermacare

Vast klant. Mooi assortinent. Snelle levering en vooral goede service. Zowel te bereiken voor advies en ook als er iets mis gaat met verzenden.

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor uw reactie. We waarderen uw beoordeling zeer. We zien u graag opnieuw in onze webshop! Gezonde groet, Team Dermacare

Mijn ervaring

Mijn ervaring is dat ik helemaal blij bent dermacare vooral wil ik dieke in het zonnetje zetten zij is mijn steun en toeverlaat als ik mijn bestelling doe dan komt het helemaal goed , prima producten goede sercice bedankt

Beste Mariëlle, Hartelijk bedankt voor uw reactie. We waarderen uw beoordeling zeer. De complimenten hebben we intern doorgezet. Graag weer tot de volgende keer op onze website! Gezonde groet, Team Dermacare

Top service!

Geweldig bedrijf met super service, vriendelijk personeel en uiteraard top producten!

Beste Martine, Hartelijk bedankt voor uw reactie en uw beoordeling, zeer gewaardeerd! Graag weer tot de volgende keer in onze webshop! Gezonde groet, Team Dermacare

Deskundig en vlotte levering

Veel productkennis aanwezig en producten worden vlot geleverd. Ruim assortiment aan merken en producten

Beste Jenny Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, dat waarderen we zeer. Graag weer tot de volgende keer op onze website! Gezonde groet, Team Dermacare

Veel goede producten en bijna altijd snel in huis. Super!

Beste Dieuwke, Hartelijk bedankt voor uw reactie, we waarderen uw beoordeling zeer. Graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Team Dermacare

Post-NL had niet geleverd en DermaCare stuurde meteen een nieuwe zending.

Ik ben al jaren een goede klant van DermaCare en alles is altijd prima verlopen, behalve de laatste bestelling. Echter dat is niet de schuld van DermaCare, maar van Post-NL die het bestelde niet heeft afgeleverd, al beweren ze dat het bij de "buren" is bezorgd, terwijl ik gewoon thuis was. Het adres door Post-NL genoemde"buren" is een leegstaand appartement, de bewoner is in een verpleeginrichting. DermaCare is in onderhandeling met Post-NL, maar ik heb een nieuwe zending gekregen, welke over een uur wordt bezorgd. Dat vind ik bijzonder tof!

Beste Sjannymarie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We blijven graag ons best doen. Graag weer tot de volgende keer op onze website! Gezonde groet, Team Dermacare

Uitstekende service!

Super service en goed advies!

Groot assortiment van goede producten. Bij vragen krijg je goed advies, kan soms iets langer duren als ze iets moeten uitzoeken. Daarnaast altijd snel in huis, binnen 1 a 2 dagen én met leuke sampels. Echt super service!

prima service

duidelijke communicatie, snelle levering en extra's

Besteld nog niks binnen en niet telefonisch bereikbaar

Bestel nog niks binnen heel slecht dit

Blij

Het was een kado voor mijn dochter. Snelle levering en stevig verpakt. Met de meegeleverde monsters was mijn dochter ook erg blij mee.

Fijne producten, super verpakt en snel geleverd

Beste Janny, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat zowel de producten als de wijze waarop we leveren en verpakken goed bevallen. Graag tot de volgende keer in onze webshop! Gezonde groet, Dermacare

Correct, leuke samples en snelle levering

Website is overzichtelijk met duidelijke informatie over de producten. De reviews zijn zeer positief, daarom heb ik besloten mijn producten bij DermaCare te bestellen. Ik heb phyris hyaluron Sensation gezichtscreme en phyris hyaluron Sensation caps gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze producten. Kwalitatief goede producten voor een redelijke prijs.

Beste Sandra, Bedankt voor jouw reactie. Wat leuk te lezen dat je door onze duidelijke informatie op de site en de reviews voor ons hebt gekozen. Geniet van je producten en graag tot de volgende keer op onze website! Gezonde groet, Dermacare

Overzichtelijk

Overzichtelijk website met goede productinformatie en reviews. Ik kon mijn keus daardoor op een prettige manier maken en bestellen. Snelle levering met samples.

Correct, snel, kortom zeer klantvriendelijk!

Beste Monica, Bedankt voor het compliment! We zien je graag weer terug bij ons op de website. Gezonde groet, Dermacare

Geweldig.

Vandaag besteld. Morgen waarschijnlijk in huis. Product ken ik al. Helemaal top!!!!

Beste José, Bedankt voor de leuke reactie. Wij zijn ook blij met jou als klant! Graag weer tot de volgende keer op onze website. Gezonde groet, Dermacare

Snelle levering, extra samples, korting voor volgende keren.

Beste Ingeborg, Bedankt voor de positieve reactie en graag tot de volgende keer op onze webshop! Gezonde groet, Dermacare