Klasse

Het is een super bedrijf met zeer snelle levering ben al jaren klant en altijd erg tevreden over jullie

Veel dank voor het vertrouwen en het mooie compliment! Graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Dermacare

Vlotte afhandeling van mijn klacht

Bestellen lukt niet, kortingscode gebruiken lukt niet. Er komt geen uitleg waarom het niet lukt. En op mijn email krijg ik geen reactie. Update: DermaCare nam zeer snel contact met mij op. Zowel per e-mail als telefonisch. De bestelling is gelijk uitgevoerd met de kortingscode. Er is door DermaCare gelijk actie ondernomen door hun IT afdeling opdracht te geven uit te zoeken waarom het bestellen niet lukte. Ook is er intern overlegd waarom er geen reactie kwam op mijn e-mail. Door de kerstdrukte is blijkbaar mijn e-mail er tussendoor geglipt. Ik had mijn bestelling vlot binnen. De afhandeling van mijn klacht is super goed opgepakt en ik ben zeer tevreden.

Beste Kristel, We zijn blij dat we je toch goed hebben kunnen helpen. En waarderen jouw feedback enorm, alleen op die manier kunnen we als bedrijf onze service en dienstverlening optimaliseren. Geniet van je producten en graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Dermacare

Goede service en snelle levering!!

Altijd bestel ik mijn producten bij Dermacare. Heel tevreden! Goede service en snelle levering.

Beste Evelyn, Hartelijk dank voor jouw reactie. Fijn te lezen dat je heel tevreden bent over onze service en snelle levering. Graag weer tot de volgende keer! Gezonde groet, Team Dermacare

Excellent service

I buy the Medex products which are very expensive but they are brilliant for my skin. Dermacare are very professional and efficient. They sent my products very quickly to me in London. I used to live in Amsterdam so this is my first time having a delivery sent overseas from them. I’m very pleased with my service and cannot believe the delivery was free for over €70 order. Amazing! I will definitely be a regular customer! Thanks Dermacare!

Dear Karla, Many thanks for your recommendation! We are very pleased to read, that also abroad our service is what you hoped for. We are looking forward to see you again on our webshop. Healthy regards, team Dermacare

Goede levering

Producten goed en snel geleverd, met een klein extraatje.

Beste Monique, Veel dank voor jouw aanbeveling! Fijn dat onze service in de smaak valt en het kleine extraatje wordt gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien op onze website. Gezonde groet, Team Dermacare

Goed product, snelle levering

Op vrijdag besteld, op zaterdag mijn bestelling in huis. Top.

Als altijd: goede producten, prima levertijd

Slecht

Ik heb nog niets binnen, is al meer dan 1 week geleden besteld, telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Snelle levering en fijne producten

Snel geleverd, Alcina is mijn favoriete merk en ze hebben er alles van.

Goed!

Snelle levering, alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen

Supersnelle levering!

Duidelijke website, keurige afhandeling en snelle levering👍

problemen bij levering worden prima opgelost

Problemen bij levering met Post.Nl worden persoonlijk gecommuniceerd door een vriendelijke dame aan de telefoon en er wordt een oplossing voorgesteld. Dit geeft vertrouwen aan de klant.

Alles prima verlopen

Producten op voorraad die ik graag wilde hebben, snel ontvangen! Bedankt!

Snel binnen

Snel binnen met proefmonster, maar wel piepschuim erin wat van mij niet hoeft.

GOED!

Alles zoals beloofd!

Breed assortiment, snelle levering. Zoals het hoort.

Snelle levering, goed overzicht producten!

Alleen maar positief!!

Gewoon top, niets meer aan doen!

Makkelijk besteld tegen een concurrerende prijs en snel geleverd. Prima service!

Super service, vlotte levering en veel keuze uit goede producten!

Super service, vlotte levering en veel keuze uit goede producten!

Pluspunten

Vlotte afhandeling, overzichtelijke website!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prettig contact, reactietijd, snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- duidelijk bestelproces - ruim assortiment - goede communicatie - snelle levering - leuke extraatjes bij levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke website, na bestelling een e-mail dat de bestelling binnen is gekomen en een e-mail dat de betaling is binnen gekomen. En vervolgens dezelfde of de volgende dag het bericht dat de bestelling verzonden is met een track&trace code.

• Kennis & Vakmanschap