Levering en service

Prima levering en toen hij onder de garantie stuk ging werd hij zonder dat ik nog bewijzen had, binnen en dag omgeruild. Dat is service !

Snel en juiste onderdeel

Mijn bestelling de volgende dag ontvangen, zeer goed verpakt en de dynamo paste perfect een aanrader dus.

goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Goede service en goed materiaal

Top, wist niet precies wat ik hebben moest, maar na contact alles super geregeld!

Snelle correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding Doen wat ze beloven

Uitstekende service en snel geleverd

uitstekende service, juiste bestelling en snelle levering

Goed en op tijd ontvangen en goede prijs.

Goed en op tijd ontvangen en goede prijs.

snel correct vlot top

beste online autoshop die ik ken

snel ontvangen, duidelijke site, goede prijs

snel ontvangen, duidelijke site, goede prijs

Goed advies

Goed advies en snel geleverd

Goed product snelle levering vriendelijke lrijs

Was op zoek naar een startmotor voor BMW motor Originele tweede hands startmotor is duurder dan nieuwe van startenlade.nl Beetje twijfel...achteraf geen sekonde spijt. Goed product..snelle levering Vriendelijke prijs... Alles top. Zeker een aanrader

Ondanks de feestdagen snelle levering

Tijdens de feestdagen een startmotor besteld en alsnog was de service perfect

de gaten voor de bouten zit niet de orginele schroefdraad

jammer dat de schroefdraad anders was. kwam daar pas achter nadat de bouten er niet goed in kon draaien. Daarna startmotor weer er onderuit gehaald. Een tap door de tapgaten gedraaid en 2 nieuwe bouten gezocht. Jammer van de tijd.

zeer snelle service

start motor past perfect and werkt goed

Goedkoop en snelle levering.

Startmotor past perfect.

gunstige prijs en snelle levering

goede prijs kwaliteitsverhouding en levering volgens afspraak

Duidelijke communicatie en goede service naar de klant.

Op de website worden onderdelen goed beschreven en afbeeldingen duidelijk getoond. Dat scheelt al een hoop vragen. Mocht je die toch nog hebben dan word je duidelijk maar vriendelijk te woord gestaan. Dit geldt ook voor aftersales service inzake bv de verzending en levertijd. Ronduit prima!! Houden zo!!

Top service ,prijzen mochte scherper

Meer korting en betere prijzen

Goed.

Snelle levering.

Zeer goed, en snel in huis. Voor goede prijs!

Dynamo met multiriem besteld. Gevraagd bij de bestelling of ik de goede dynamo had besteld. Kreeg keurig netjes via de mail antwoord. Dynamo was goed, maar of ik wel de goede multiriem had besteld werd er gevraagd. Na een check aan de hand van het kenteken, kreeg ik een andere multiriem. Viel iets duurder uit, maar werd toch dezelfde dag nog verzonden. Faktuurtje werd bijgevoegd aan bestelling. Top! Alles paste uitstekend, dynamo werkte ook goed. En dat alles voor een zeer concurrerende prijs! Erg tevreden!

Product besteld en geleverd

Dynamo besteld voor m'n zwager. Op tijd bezorgd. Dynamo werkt prima.

Snel en hoewel een kwartier te laat besteld toch nog de volgende dag in huis.

Top.

Na een vraag via de mail kreeg ik heel snel antwoord en gelijk een dynamo besteld. Goede kwaliteit past perfect en snel geleverd. Is Nederlandse fabrikaat zag ik hopelijk is het ook Nederlandse degelijkheid. Zit 2 jaar garantie op dus ga er wel vanuit.