uitstekende service

1e bestelling was bij DHL blijven hangen om onbekende redenen, met de verzender gebeld en deze stuurde een ander op, de volgende dag ontvangen Top service!

Communiceert goed, denkt mee, en verzend snel!

Startenladen wist mij middels cross-reference de juiste startmotor te bieden en deze ook nog binnen 24 uur te leveren. Kortom; topservice, hier bestaat nog!

Snel en goed verpakt verstuurd.

Netjes, snel en goed geleverd. Dynamo kwam met test certificaat. Scherpe prijs. Prima!

snel en goed...top

volgende dag geleverd in belgie...en werkt perfect

Snel geleverd , prima onderdeel

Prima geregeld ga zo door

Snelle, gratis levering!

Levering was snel en kon het laten bezorgen op een tijdstip dat het goed uitkwam. Item lijkt sterk op het orgineel. Nog niet ingebouwd...

Bestelling geplaatst en op de hoogte gehouden van vorderingen.

Een startmotor bestelt voor mijn motor. Deze werd keurig verzonden. Na eronder zetten was het gelijk starten en lopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Boven verwachting!

Wie heeft er een startmotor voor een auto van 55 jaar oud? En binnen 1 dag in huis? En voor een zeer schappelijke prijs? Jongens, de Mustang start weer als nooit tevoren! Top!

Uitstekend, van de verpakking t/m levering

In alle opzichten keurig .. net even dat stapje meer. Verpakking, snelheid, communicatie .. top

Prima service en snel geleverd, erg fijn als je iets snel nodig heb.

geweldig bedrijf

had een startmotor besteld, maar i.v.m. vakantie was de levering wat later. dit is netjes gecommuniceerd, bericht ontvangen op het moment dat de startmotor verpakt en verzonden werd. goede service, deze mensen weten hoe het hoort. startmotor ontvangen, goed verpakt. prima vervanger voor de oude startmotor.

Snel geleverd en heb de startmotor direct geplaatst en de motor start weer.

Snel en correct geleverd

Gewoon TOPPIE

Ik ben erg blij met hun snelle levering Zeker een aan rader

Top geregeld e snel

snel en goed spul

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Snel geregeld en in huis.

Goede prijs, kwaliteit

Ik heb de startmotor netjes ontvangen en daarna ingebouwd. Deze startmotor heeft meer power dan het origineel en nog goedkoper ook. Ik ben hier heel tevreden mee.

Voor mij zeker ok!

Voor mij ok!

snelle levering tegen een gunstige prijs .

Snelle levering!

Startmotor besteld voor een Suzuki lt 80. Had deze op maandag besteld en was al op dinsdag binnen !

SUPER !!

Via de telefoon contact gehad en besteld. Achteraf bleek er alleen een schroef los getrild dus de startmotor ko ongeopend weer retour .....! Binnen twee dagen geld weer terug op mijn rekening. Top service en mocht ik ze in de toekomst weer nodig hebben zal ik géén moment twijfelen ! Aanrader !

super

zeer snelle levering en hij doet het super startmotor

Snelle service met begrip

Ik had een verkeerd reserveonderdeel besteld. Mijn verzoek om wijziging werd onmiddellijk ingewilligd. Het juiste onderdeel is aangekomen, maar het was niet nodig omdat een ander onderdeel de oorzaak van het probleem bleek te zijn. Ik heb het verzonden onderdeel kunnen retourneren met een volledige terugbetaling. Ben echt geraakt door het begrip van Startenladen.

Top spul

Geweldige startmotor gekocht veel kleiner als het orgineel maar een stuk sterker. Prijs kwaliteit in 1 woord geweldig