Startmotor werkt perfect, na melding lekkage startmotor geen reactie van Startenladen

7 juni '21 startmotor gekocht artikelnr: 18660n 14 september '21 Klantenservice gebeld melding gedaan van lekkage startmotor(zit met het starttandwiel in het carter gemonteerd) medewerker ging er achteraan. 23 september'21 geen reactie van Startenladen.nl, contactformulier verstuurd met het verzoek om een nieuwe O-ring naar mij te sturen. 4 oktober '21 's ochtends vroeg Nu maar een email verstuurd naar Startenladen.nl weer met het verzoek om een O-ring naar mij te sturen. ondanks de 2 jaar garantie die het bedrijf geeft op het artikel is het versturen van één klein rubber ringetje waarschijnlijk een overkomelijke financiële aderlating dus heb ik aangeboden de kosten van de O-ring incl. verzendkosten zelf te zullen dragen. En wederom geen reactie Aanbevelen nooit, niet om het artikel maar om het niet reageren op mijn telefoontje, contactformulier en mijn Email.

Geweldige service en zeer snelle reactie

Geweldig snelle reactie startmotor defect iets ouder dan een jaar. Geen gezeur gewoon vervangen en binnen 3 dagen geregeld 1 dag opsturen 1 dag beoordelen 1 dag retour sturen TOPPERS

goed hoor niks mis mee

Heb vandaag een spanningsregelaar gehaald voor mijn honda vt 1100, moest wel een andere stekkertje opzetten maar doet goed zijn werk nu. Klasse !!!

Correcte afhandeling

Startmotor besteld, deze paste helaas niet. Retour gestuurd, volgende dag verrekend. Netjes en snel.

Prijs-kwaliteit is super!

Startmotor Briggs. Snelle levering en continue status updates levering. Geïnstalleerd op de zitmaaier, starten en gelijk lopen. Kwaliteit startmotor is heel goed. Prijs-kwaliteit is super! Dank

Helemaal geweldig.

Binnen twee dagen keurig verpakt geleverd.

Misschien zijn ze wel goed maar..

Ik kan werkelijk waar geen onderdeel vinden, als ik merk auto invoer niets gevonden, dus moet ik alle delen bij langs om te zien of het er is WAARDELOOS!! kost achterlijk veel tijd

U weet wel onze beoordelingen te vinden, maar niet ons telefoonnummer, e-mailadres, of huisadres. 024-3778975 [email protected] Hogelandseweg 85c, 6545AB, Nijmegen Bij deze. Doe er uw voordeel mee!

Snel, goed product, doet moeite voor klant

Goed werkende webshop. Bezorgtijd zou 3 dagen zijn. Toen ik de volgende dag belde met een niet gerelateerd vraag en ze hoorde dat ik haast had met het product hebben ze zelfs kosteloos een andere vervoerder ingeschakeld zodat het product er al een dag eerder was! Had niet gehoeven maar wel heel fijn dat jij jullie mee denken en extra moeite doen, zelfs als hier niet om gevraagd wordt! Een echte aanrader! Hartelijk dank voor de service en het snelle schakelen!

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering!

zeer goed en snel

zeer goed en snel

uitstekende service

1e bestelling was bij DHL blijven hangen om onbekende redenen, met de verzender gebeld en deze stuurde een ander op, de volgende dag ontvangen Top service!

Communiceert goed, denkt mee, en verzend snel!

Startenladen wist mij middels cross-reference de juiste startmotor te bieden en deze ook nog binnen 24 uur te leveren. Kortom; topservice, hier bestaat nog!

Snel en goed verpakt verstuurd.

Netjes, snel en goed geleverd. Dynamo kwam met test certificaat. Scherpe prijs. Prima!

snel en goed...top

volgende dag geleverd in belgie...en werkt perfect

Snel geleverd , prima onderdeel

Prima geregeld ga zo door

Snelle, gratis levering!

Levering was snel en kon het laten bezorgen op een tijdstip dat het goed uitkwam. Item lijkt sterk op het orgineel. Nog niet ingebouwd...

Bestelling geplaatst en op de hoogte gehouden van vorderingen.

Een startmotor bestelt voor mijn motor. Deze werd keurig verzonden. Na eronder zetten was het gelijk starten en lopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Boven verwachting!

Wie heeft er een startmotor voor een auto van 55 jaar oud? En binnen 1 dag in huis? En voor een zeer schappelijke prijs? Jongens, de Mustang start weer als nooit tevoren! Top!

Uitstekend, van de verpakking t/m levering

In alle opzichten keurig .. net even dat stapje meer. Verpakking, snelheid, communicatie .. top

Prima service en snel geleverd, erg fijn als je iets snel nodig heb.

geweldig bedrijf

had een startmotor besteld, maar i.v.m. vakantie was de levering wat later. dit is netjes gecommuniceerd, bericht ontvangen op het moment dat de startmotor verpakt en verzonden werd. goede service, deze mensen weten hoe het hoort. startmotor ontvangen, goed verpakt. prima vervanger voor de oude startmotor.

Snel geleverd en heb de startmotor direct geplaatst en de motor start weer.

Snel en correct geleverd

Gewoon TOPPIE

Ik ben erg blij met hun snelle levering Zeker een aan rader

Top geregeld e snel

snel en goed spul