Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Snel geregeld en in huis.

Goede prijs, kwaliteit

Ik heb de startmotor netjes ontvangen en daarna ingebouwd. Deze startmotor heeft meer power dan het origineel en nog goedkoper ook. Ik ben hier heel tevreden mee.

Voor mij zeker ok!

Voor mij ok!

snelle levering tegen een gunstige prijs .

Snelle levering!

Startmotor besteld voor een Suzuki lt 80. Had deze op maandag besteld en was al op dinsdag binnen !

SUPER !!

Via de telefoon contact gehad en besteld. Achteraf bleek er alleen een schroef los getrild dus de startmotor ko ongeopend weer retour .....! Binnen twee dagen geld weer terug op mijn rekening. Top service en mocht ik ze in de toekomst weer nodig hebben zal ik géén moment twijfelen ! Aanrader !

super

zeer snelle levering en hij doet het super startmotor

Snelle service met begrip

Ik had een verkeerd reserveonderdeel besteld. Mijn verzoek om wijziging werd onmiddellijk ingewilligd. Het juiste onderdeel is aangekomen, maar het was niet nodig omdat een ander onderdeel de oorzaak van het probleem bleek te zijn. Ik heb het verzonden onderdeel kunnen retourneren met een volledige terugbetaling. Ben echt geraakt door het begrip van Startenladen.

Top spul

Geweldige startmotor gekocht veel kleiner als het orgineel maar een stuk sterker. Prijs kwaliteit in 1 woord geweldig

Helemaal top !!

Startmotor voor mijn R1100RS gekocht. Goedkoop maar helemaal goed ! Aanrader wat mij betreft.

Kan misschien noch sneller met 1 transporteur (DHL) zonder B-post.

Vlotte levering, ondanks dat de levering door twee transportfirma's loopt. In Nederland door DHL in Belgie door B-post. Waarom ?

goede service

goede service

Aanrader voor een ieder!

Ik had wat vragen over de startmotor, die werden door Scott direct vakkundig en duidelijk beantwoord. Startmotor verpakt en verzonden in een razend tempo. Heel blij met deze verkoper. Goed & goedkoop (zeer scherpe prijzen)!

Starter voor Yamaha. Super goedkoop en snel

supergoedkoop en snel. En stevig verpakt!!! En een super goede track and trace.

goed product snelle levering

Goed product voor een hele mooie prijs Levering was ook snel

Goede website, eerlijke prijzen.

Website heel praktisch en prijzen zijn eerlijk. Absoluut een aanrader! Ik had gehoopt dat de levering naar België ook via DHL zou verlopen en dus snel. Maar bpost nam het over... dus dat is weer lang wachten. Woensdag namiddag besteld (en heel snel verzonden) zal wellicht pas maandag geleverd worden.

Goede website, snelle levering

Product goed te vinden op de website, bestelprocedure gemakkelijk, snelle levering

Snelle levering starter direct gemonteerd na twee dagen terug aan het rijden . Als ik nog problemen heb weet ik waar ik moet bestellen. Groetjes Danny

Vlot snel en vriendelijk

Ik heb eerst tel gebelt omdat ik het niet zeker wist wat ik moest bestellen, vriendelijk te woord gestaan , bestelling geplaatst en kort daarna mail dat het verzonden was. En ik kon de volgende dag weer varen........dus top dikke aanrader

Hello, It was a smooth and easy way to purchase the startmotor and solenoid. I got them to much cheaper price than at home in Sweden. Thanks.

Gewoon snel en goed geregeld

Gewoon snel en goed geregeld

Snelle en goede levering

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering volgens verwachting.

Snelle levering en goed verpakt

De startmotor was zorgvuldig ingepakt. Mijn motor start weer zonder problemen.... helemaal super!!

Positief

Voor alsnog vind ik het een fijn bedrijf want mijn dynamo was met 2 uur stuk, maar ik kreeg per direct een vervangende in de garantie. Maar nu word het afwachten of deze het wel blijft doen.