Aanrader voor een ieder!

Ik had wat vragen over de startmotor, die werden door Scott direct vakkundig en duidelijk beantwoord. Startmotor verpakt en verzonden in een razend tempo. Heel blij met deze verkoper. Goed & goedkoop (zeer scherpe prijzen)!

Starter voor Yamaha. Super goedkoop en snel

supergoedkoop en snel. En stevig verpakt!!! En een super goede track and trace.

goed product snelle levering

Goed product voor een hele mooie prijs Levering was ook snel

Goede website, eerlijke prijzen.

Website heel praktisch en prijzen zijn eerlijk. Absoluut een aanrader! Ik had gehoopt dat de levering naar België ook via DHL zou verlopen en dus snel. Maar bpost nam het over... dus dat is weer lang wachten. Woensdag namiddag besteld (en heel snel verzonden) zal wellicht pas maandag geleverd worden.

Goede website, snelle levering

Product goed te vinden op de website, bestelprocedure gemakkelijk, snelle levering

Snelle levering starter direct gemonteerd na twee dagen terug aan het rijden . Als ik nog problemen heb weet ik waar ik moet bestellen. Groetjes Danny

Vlot snel en vriendelijk

Ik heb eerst tel gebelt omdat ik het niet zeker wist wat ik moest bestellen, vriendelijk te woord gestaan , bestelling geplaatst en kort daarna mail dat het verzonden was. En ik kon de volgende dag weer varen........dus top dikke aanrader

Hello, It was a smooth and easy way to purchase the startmotor and solenoid. I got them to much cheaper price than at home in Sweden. Thanks.

Gewoon snel en goed geregeld

Gewoon snel en goed geregeld

Snelle en goede levering

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering volgens verwachting.

Snelle levering en goed verpakt

De startmotor was zorgvuldig ingepakt. Mijn motor start weer zonder problemen.... helemaal super!!

Positief

Voor alsnog vind ik het een fijn bedrijf want mijn dynamo was met 2 uur stuk, maar ik kreeg per direct een vervangende in de garantie. Maar nu word het afwachten of deze het wel blijft doen.

Transparant en snel!

Snelle verzending en in tegenstelling tot andere grote partijen word je netjes van elke stap van de verzending op de hoogte gehouden. Top!

Snelle en juiste levering

Zit een beetje met een dilemma dat op de factuur geen enkele verwijzing naar garantie en voorwaarden staat.

goede prijs en service

De levering gaat echt snel. Hoewel de eerste levering een verkeerd onderdeel betrof, werd de fout onmiddellijk hersteld.

Uitstekend geholpen en afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Snel en goedkoop

Heel vlotte service !

Zeer goede prijs en een flexibele houding van de medewerker om mij toch nog de volgende dag mijn onderdeel te kunnen bezorgen!

hELE MAAL GOED

Super,kan niet sneller

Snelle verzending!

Betrouwbaar

Stipte levering

Stipte levering, zelfs in deze periode.

Diect geleverd

Vandaag besteld, s'anderendaags al ontvangen!

Betrouwbaar en supersnel

Startmotor was snel geleverd en de zitmaaier doet het weer. Aanrader! Groot assortiment en voordelig.

Deskundig en vriendelijk Snel geleverd