Petsonline is een voorbeeld van hoe het wel zou moeten bij webshops.

Eindelijk eens een webshop die doet wat ze beloven. Geweldige service, vriendelijk en hulpvaardige medewerkers die met prima medewerkers die met goede oplossingen en adviezen komen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Wat een fijn bedrijf om mee samen te werken. Waren alle webshops maar zo. Heel vlotte afhandeling: zaterdag besteld en dinsdag al in huis. Ik zat even met de afmetingen van de halsband voor mijn BOBO. Advies gekregen van Petsonline en het klopte wat ze adviseerden. De kwaliteit is helemaal TOP.Ik helemaal blij en mijn BOBO nog blijer omdat er voor hem ook nog een kleine verrassing bij zat. Ik zal bij al mijn hondenvrienden dit dit bedrijf aanbevelen. Ik geef nooit een beoordeling van 10 want dat zou betekenen dat ze zich niet hoeven te verbeteren, vandaar het cijfer 9.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Erg vriendelijk aan de telefoon maar wat een pruts honden kussen. €124.- en dat voor zo'n slechte kwaliteit.

Koop je een XXL maat en zeggen ze dan dat dat niet voor een grote hond is...?? Nou jaaaa Is nog een puppy en hele kussen is al Schots en scheef. De fabriek zegt blabla.. wordt niks gecompenseerd en je kunt het je dus opsoppen. Hup weg zó veel geld... triest

• Communicatie

Beste klant, u heeft voor een hondenmand model Lounge gekozen. Uit de maattabel blijkt dat de randen van dit model slechts 5 cm dun zijn. Als een grotere / zwaardere hond tegen een dergelijke dunne rand aan gaat liggen kan de rand iets gaan wijken. Door de rand even op te schudden kan dat worden hersteld. Met vriendelijke groeten, Hans Schenk

Pluspunten

Voor het bestelde artikel leverde Petsonline de beste kwaliteit/prijs verhouding.

De levertijd zou beter kunnen. Het artikel is pas 3 dagen na bestelling aangeboden aan Post NL.

• Snelheid/Levertijd

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het door u bestelde product heeft een levertijd van 2-5 werkdagen, zoals bij het product op de website staat vermeld. U bestelling is geplaatst op dinsdag om 21.10 uur en is op vrijdag per PostNL verzonden, dat is dus binnen de beloofde levertijd. Met vriendelijke groeten, Hans Schenk

Pluspunten

Erg leuk verpakt met koekjes voor de honden erg attent.

Ga zo door

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede communicatie. Je weet waar je aan toe bent.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel, goed verpakt en extra klein kadootje erbij

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Netjes geleverd en zeer tevreden over het product.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijne communicatie, snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Degelijke, sterke step. alleen de remmen afstellen is een geprul

Betere comunicatie met de transport leverancier

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel positief punt op te noemen, zeer slechte ervaring!!!

Goede communicatie, sneller leveren, GARANTIE BIEDEN!!! Mijn ervaring met deze webshop is uitermate slecht, zowel op communicatief vlak als op levertijd en kwaliteit. Ik ontving de bestelde halsband pas na vijf dagen, wat ik al erg lang vond, aangezien er niets aangegeven was qua levertijd. De halsband heeft welgeteld vier keer dienst gedaan, en telkens was er wel een defect. Nadat ik vier stenen verloren was, en de D-ring ook nog eens los kwam, was ik zo teleurgesteld dat ik hem retour heb gezonden voor reparatie. Een hondenhalsband die € 90,- kost, mag toch zeker wel kwalitatief goed zijn! Ik kreeg het verwijt dat mijn hond te hard trekt aan de lijn, dus men gaf mijn hond de schuld! Dit had ik nog nooit meegemaakt, aangezien ik al talloze halsbanden heb gehad en nooit problemen heb gehad. Na drie en eenhalve week kreeg ik dan eindelijk mijn halsband terug, echter binnen vijf minuten ontstond hetzelfde defect als tevoren! Nu beweert de eigenaar van Petsonline dat hij GEEN GARANTIE meer geeft, omdat ik dit zelf veroorzaakt zou hebben, wat denkt u daarvan? Ik ben woedend, al met al heb ik nu zo'n vijf keer mijn hond uitgelaten met deze halsband en hij is nu voor de tweede maal op twee plekken kapot, en nu krijg ik dus ook geen garantie meer, belachelijk!

• Snelheid/Levertijd

de levertijd staat op de website : 4-6 werkdagen. U klaagde over stenen en over het stiksel. Bij inspectie van de halsband bleek direct dat uw hond enorm trekt, want het leer was verbogen bij de D ring. U heeft dit per email bevestigd. De halsband is door het atelier zonder kosten volledig hersteld, de stenen zijn gelijmd met extra sterke lijm en er zijn extra naden gestikt rond de D ring. Na de reparatie (door de eigenaar gedaan) klaagde u wederom over stenen en het stiksel. Alle stenen zaten muurvast en kunnen er dus zeker niet spontaan zijn uitgevallen. Er moeten enorme externe krachten zijn uitgeoefend op de halsband die normaal gebruik ver te boven gaan. Ik heb u helemaal niet beschuldigd dat u dit zelf heeft veroorzaakt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Nu voor de tweede keer iets besteld en blij verrast! Mooie halsband van goede kwaliteit .Heel leuk ingepakt met een zakje koekjes er aan ! Top. Onze Hond was ook super blij. Ook info aangaande de status bestelling heel goed ! zeker een aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw broodeling.Hieruit maak ik op dat u helaas de informatie over onze bedrijfssluiting in de periode 9-17 augustus heeft gemist.Wij zijn enkele weken heel erg hard bezig geweest om te verhuizen naar een nieuwe locatie. Dit hield in dat wij in genoemde periode gesloten waren en ook geen toegang hadden tot internet of email. Het stond overigens vermeld op het antwoordapparaat, op de website en in de orderbevestigingen. Inmiddels zijn wij verhuisd naar onze nieuwe locatie in Stadskanaal, en zijn op de website onze gegevens aangepast. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Hans Schenk

Pluspunten

Top, weten waar ze mee bezig zijn, hebben aandacht voor de klant.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Levertijd was wel erg lang door externe leverancier maar werd hiervan netjes op de hoogte gesteld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik ben ontevreden want dit bedrijf reageert nergens op. Ik wil het pakketje terugsturen maar ze zijn kennelijk van de aardbodem verdwenen. Correctie: het bleek dat het bedrijf middenin een verhuizing zat en daarom niet kon antwoorden. Inmiddels is er contact geweest en wordt alles opgelost.

Bereikbaar zijn en klantvriendelijk zijn.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hieruit maak ik op dat u helaas de informatie over onze bedrijfssluiting in de periode 9-17 augustus heeft gemist. Wij zijn enkele weken heel erg hard bezig geweest om te verhuizen naar een nieuwe locatie. Dit hield in dat wij in genoemde periode gesloten waren en ook geen toegang hadden tot internet of email. Het stond overigens vermeld op het antwoordapparaat, de website en in de orderbevestigingen. Inmiddels zijn wij verhuisd naar onze nieuwe locatie in Stadskanaal, en zijn op de website onze gegevens aangepast. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Hans Schenk

Pluspunten

Tijdens de recente verhuizing was dit bedrijf niet bereikbaar, zoals het zelf ook aangeeft: Ze hadden toen geen toegang tot internet of email. Gezegd werd dat het wél werd vermeld op een antwoordapparaat, maar op het telefoonnummer dat zowel op de homepage van de website stond, als op de factuur en de pakbon, werd alleen gezegd: "Het door u gekozen nummer is niet in gebruik" en geen antwoordapparaat. In de orderbevestiging - een lange email van 14 alinea's - werd het vermeld in de 10e alinea, zonder bijzondere opmaak om hierop de aandacht te vestigen. Na de verhuizing kon er wel een telefoongesprek plaatsvinden, en correspondentie per email. Voor een retourzending ontving ik een creditnota voor het volledige bedrag; alleen de verzendkosten waren voor eigen rekening (zoals ook van tevoren was aangegeven).

Het zou in dit soort situaties voor de consument veel helderder zijn geweest als op de homepage van de website, de factuur en de pakbon meteen het nieuwe telefoonnummer zou hebben gestaan (vanaf waar eventueel kan worden doorgeschakeld naar een antwoordapparaat of een mobiel nummer). Als het retouradres meteen vermeld wordt op de factuur of de pakbon dan hoeft er niet eens gebeld of gemaild te worden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb voor de eerste keer een hondentuig besteld bij petsonline en alles is zeer correct verlopen. Mijn besteld product werd vrij snel geleverd. Ik ben tevreden en kom zeker en vast terug.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering van bestelling. Hondendeken van dr. Bark. Hoge kwaliteit.

Is een hondendeken die ideaal is voor vakantie adres in combinatie met vervoer achter in de auto. Was mijn bedoeling een lekker ligkussen voor buiten te bestellen. Dat was niet helemaal duidelijk voor mij op de site. Dr. Bark heeft ook mooie dikkere ligkussens voor buiten zag op de folder bij de levering. Gezien de prijs van deze artikelen nu weer even sparen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geen problemen ondervonden. Alleen jammer dat de hond niet op het kleed wil.