Perfecte fit, snelle levering, super kwaliteit

XL herenparka gekocht. Past perfect en zit heerlijk warm. De jas was ook super snel geleverd.

Snelle levering,goed verpakt.

T shirts besteld, goede kwaliteit. Retour sticker in de verpakking bijgeleverd ook handig, gebeurd ook niet altijd bij iedereen,gelukkig niet nodig gehad,zeer tevreden over het product.

Super snel bezorgd en mooie jas

Eerste keer hier besteld ,en erg tevreden tot nu toe. Jas is mooi en draagt heerlijk

Service, kwaliteit en stijl : TOP!

Leuke en stijlvolle italiaanse kleding voor een goede prijs kwaliteitsverhouding.

Mooie jas, snel en flexibel geleverd via een gekozen afhaalpunt

Mooie jas, snel en flexibel geleverd via een gekozen afhaalpunt

Uitstekend!

Als nieuwe klant een bestelling gedaan en was er super tevreden over! Duidelijke communicatie, goede prijzen en prachtige kwaliteit. Direct weer een bestelling geplaatst en zal zeker niet de laatste zijn!

Alles vlot en correct bezorgd.

De bestelde artikelen zijn vlot en correct bezorgd op het door mij gekozen aflever adres.

Moderne en modieuze kleding

Bestelling snel binnen en goede kwaliteit.

Had 2 keer verkeerde maat gedaan. Dus weer teruggestuurd helemaal geen probleem allemaal.

Bestelling is er snel, retour is geen probleem

Had een overhemd besteld maar deze viel mij toch tegen toen ik hem ontving. Overhemd was op de plaatjes mooier dan in werkelijkheid. Retour zenden was geen probleem en kostenloos.

prima service

Mooie mode voor een goede prijs

Mooie mode voor een goede prijs. Een uitgebreid assortiment en gratis bezorging en retour.

Dik tevreden

Dik tevreden met de snelle levering en de prijs is ook niks mis mee!

????

Pakket nog steeds niet binnen Ik ga melding maken bij Winkel waarborgfonds

Mooie kleding van goede kwaliteit en een heel schappelijke prijs.

Vlotte levering in degelijke verpakking. Dankzij de maattabel past alles perfekt. Als je je aan het waslabel houdt behoudt alles zijn pasvorm en gaat de kleding, bij mij in ieder geval, diverse jaren mee.

Snelle en nette afhandeling. Mooie trui.

Erg mooie trui. Snel verzonden.

Zeer goed bedrijf.

Alles duidelijk omschreven en zeer snelle levering. Helemaal Top.

Mooie kleding ,snel geleverd!

Ruime keus en snelle levering

Super goed.

Keurig op de aangegeven datum. Netjes verpakt

Snelle ben goed aflevering

Twee mooi ballin truien gekocht voor schappelijke prijs en kwaliteit nis ook goed

Prima.

Top producten

Mooie Jas!

Hele mooie jas en een super snelle levering (:

Goed kwaliteit

Mooie kleidig

Super alles goed geregeld!

Alles snel geleverd, prima website, lekker duidelijk en overzichtelijk...

snelle levering en goed verpakt

materiaal van hoge kwaliteit, mijn man is erg blij met het geschenk!

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!