Lekkere snelle levering.

Ik was op zoek naar een grijs overhemd voor mijn echtgenoot, en die vond ik hier.

Snel geregeld. Toegankelijke bestemethode en voortdurend goed gecommuniceerd

uncomplicated good service

Voldoet aan verwachting, een broek moest retour, 3 besteld en een was iets aan de smalle kant, geld en porto kosten vlot retour gehad, dank je wel, tot de volgende keer!

Vlotte levering

Zeer vlotte levering van de hemden. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Weer helemaal top!!!

Mooie jas gekocht, savonds besteld, volgende middag al in huis. Jullie gebruiken mooie verpakking, straalt echt wat uit!

HEEL GOEDE EEN TUSSEN JAS EN WINKEL

Ik ben dol op deze tussenjas dat vind ik het prettigst met het onvoorspelbare lente weer :))

Alles is op tijd geleverd geen manco,s

Super goed

Ik had zelf blijkbaar een fout gemaakt bij bestelling voor mijn man en zoon. Maar na telefonisch contact heeft meneer het heel klantvriendelijk opgelost. Ben hem zeer erkentelijk! Deze service is top!

Keurige behandeling

Keurige behandeling

Retour sturen is niet goed geregeld

Moeilijk gedoe met terugsturen!!! Ook betaal je zelf verzendkosten en retour kosten

Beste, Bedankt voor jouw review, jammer dat het een onvoldoende is. Op onze website staan de retourvoorwaarden vermeld, daar had je kunnen zien dat de retour kosten voor eigen rekening zijn. Dan kan je er wel of niet voor kiezen om bij ons te bestellen. Wij kunnen zien dat de retour melding wel is gelukt op jouw account, moeilijk was het dus niet. 1 mail naar de klantenservice was genoeg geweest om jou daar mee verder te helpen. Ik hoop jou zo voldoende geïnformeerd te hebben. Team Moda Italia

prima service

prima prijs kwaliteit verhouding

Scherpe prijzen en snelle service voor mooie truien!

Scherpe prijzen, snelle service en mooie truien!

Snelle en correcte levering.

Perfecte kwaliteit / prijs verhouding. Moda Italia is een aanrader. Met vriendelijke groet, Peter

Gewoon top

Snelle levering, perfecte pasvorm. Ben zeer tevreden!

Die Artikel sehen sie aus, wie ich erwarte habe. Vielen Dank

Bin ich mit dem Artikel zufrieden

Bestelling heel snel en foutloos ( ook geen naleveringen ) op mijn adres afgeleverd!

Anders op foto

Levering en snelheid = Top! Ontvangen product is toch anders dan op de foto. Vooral de kraag valt tegen en daarvoor had ik die besteld.

Fenomenaal

Door mijn ouderdom , maak ik regelmatig foutjes met mijn bestellingen. Daarom vindt ik het zo fijn dat jullie mij toch correct en zeer snel hebben geholpen. Als alleenstaande man van ruim in de tachtig is het dikwijls heel moeilijk om al die technische dingen te begrijpen. Sorry dat ik per ongeluk op Unsubscribe heb gedrukt. Groetjes Gerard.

Goede, snelle levering, keurige prijs/kwaliteit

Goede, snelle levering, keurige prijs/kwaliteit verhouding

Mooie kleding en nieuwe trends.

Een betrouwbare winkel

De volgende dag in huis. Een heel betrouwbate winkel

PROFESIONAL

Blitz schneller Lieferung Hose top Qualität, mehr gibt es nicht zu sagen einfach PERFEKT ! ! ! Bin sehr zufrieden

Snel geleverd, helaas geen retour verzending mogelijk

Bestelling is snel geleverd , helaas was alles bij de schouders te strak. Retour zenden moet je zelf regelen, dit is tov andere erg ongemakkelijk geregeld en zijn de kosten ook voor je zelf. Kun je beter naar de stad gaan en daar winkelen.

Great shopping anno 2021!

Een supercollectie voor wie oog heeft voor the Italian touch, een verrassende combinatie van raffinement, stijl en spirit. Betaalbaar en supersnel geleverd. Heb geen enkele behoefte meer om nog op zoek te gaan naar de ‘live experience’ van een winkel. It’s all there bij Moda Italia!

Zeer correct, zowel kwaliteit, prijs als 1levering!

Al regelmatig hemden en t-shirts gekocht en steeds goede ervaring op elk gebied. Aanrader!

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!