Supetr tevreden!!!!

Correcte en snelle levering.

Gekeken, gekozen en snél geleverd.

Een perfect passend shirt gezien op de site Moda Italia. Ideaal is de mogelijkheid benodigde maten goed in kaart te brengen voor het definitieve besluit te doen voor een maat. Prima webshop. Jan Dijkstra

Snel geleverd goede producten

Snel geleverd goede producten

Leuke moderne Italiaanse kleding, een overzichtelijke mooie site en goede klantservice

Snelle duidelijke levering, goede prijs voor cars jeans

Tevreden met duidelijke snelle website en snelle levering.

Altijd goed

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering via Bol.com. Product conform

Jammer dat bij aanbiedingen vaak nog beperkte maten leverbaar zijn.

Prima service.

Was eerste keer dat ik via Moda Italia bestelde, kledingstuk paste perfect, zeer goede kwaliteit en... supersnelle levering. Dus ja, ik ga zeker nog bij jullie bestellen.

Mooie truien en snel geleverd

Mooie truien van wol en geen katoen. Ga een volgende keer hier zeker weer kijken, kopen. Je wordt bijna overdreven op de hoogte gehouden waar het pakket op dat moment is.

Dudosa (Doubtful)

realizé un pedido el dia 26/02 number order is ORD51460. todava no me ha llegado, no tengo noticias y no puedo hacer seguimiento del paquete, me pueden informar del estado por favor? I placed an order on 02/26, order number is ORD51460. It has not arrived yet, I have no news and I cannot track the package, can you please inform me of the status?

• Would you recommend us? No

Uiterst tevreden.

Fijne webshop. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Bestelling verliep zonder problemen. Via de mail constant op de hoogte gehouden over de status van de levering. Producten netjes verpakt. Ik ben heel tevreden. 10/10 i would order here again. =)

Mooie broeken, snelle levering

Mooie en lange broeken voor heren. Mijn zoon is er super blij mee!

Prima kwaliteit!

Gekochte truien passen prima, en de kleuren zijn alle drie mooi! Passen goed bij mijn broeken!

Simply the best

Altijd kwaliteit tegen uiterst scherpe prijzen . Super snelle verzending . Service waar je nog u tegen zet Verander alstublieft niets . Groetjes heel veel klanten

Perfect!

Er was een probleem met een artikel, coulant en kordaat opgelost. Snelle levering. Overzichtelijk bestelproces

Vlot en correct

De website is lekker fris, duidelijke stappen, goed overnagedacht en uitgevoerd. Ik kom snel weer winkelen! Groet, Willem van der Kooij

Snel

Jullie zijn heel snel met leveren.

Zeer snelle service

Goede uitleg van het artikel en snel verstuurd

I will buy again!

Perfect dress quality ,fast delivery, fast answer on email!!!Thanks,I'm happy!!!

Is altijd goed

De maten zijn altijd goed, en is het een x niet goed, no probleem er zit een retour sticker bij ingesloten, wel zo makelijk, want je kunt het erop plaken zelf wel even weg brengen. En klaar ben je. Mvg Marcel van Es

Blij mee!!

Ik heb vrijdagmiddag voor het eerst bij Moda Italia een trui en vest besteld. Zaterdagmorgen al ontvangen. Prima kwaliteit voor goede prijs. Blij mee!!

Goed aanbod en snelle levering

Goed en uitgebreid aanbod. Duidelijke site en goede service. Altijd snelle levering zoals aangegeven.

Uitstekend, erg mooi en warme jas

De ene dag besteld de volgende dag in een huis, netjes verpakt en voldoet aan alle beschrijvingen. Een heerlijk warme jas

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!