Slecht

Als er xxl op staat verwacht ik dat ook heb normaal xl maar deze zitten me als xxl te krap die maten klopt niks van zijn gemaakt voor korte dikke mensen die overhemden

Ik bestel zo nu en dan kleding omdat ik het mooie kleding vind en van goede kwaliteit zeer gevarieerd met modellen en soorten

De producten werden op het afgesproken tijd geleverd

Geweldig goed passende jas

Alleen maar kwaliteitskleding en mooi op tijd bezorgd chapeau dus.

Kwaliteit in communicatie en service

Direct respons na bestellen van de artikelen door Moda Italia. Juiste en effectieve communicatie. Website gebruikersvriendelijke

Goede site

Altijd fijne ervaring

vest van Superdry

snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit. ben er blij mee!

Strakke no nonsens webshop!

Fijne betrouwbare webshop.

Très mauvaise expérience . Très déçu

Couleur mal présentée sur internet , taille ne correspondant pas à la cde , pas possibilité téléphonner en français , pas impression bon retour , remboursement très tardif . Ne commanderait plus sur ce site (je cherchais à l'origine un produit italien )

• Nous recommanderiez-vous? Non

Schönes Hemd

Der Artikel ist genau so, wie beschrieben. Tolles Material und guter Schnitt. Da die Ware aus den Niederlanden kommen, ist die Lieferzeit immer ein bisschen länger aber das weiß man und stört deshalb nicht.

Snelle levering.

Heb diverse artikelen in het verleden geleverd gekregen. Altijd correct. Top.

Mooi Assortiment en goede kwaliteit. Jammer is dat retourzendingen voor eigen rekening zijn.

Zeer klantgericht en heel veel keuze

Ik heb al heel veel gekocht bij Moda Italia en ben zeer tevreden met de geleverde producten.

Goed en snelle levering.

Mijn bestelling was vlug binnen en het vest was mooi en zit als gegoten een website om in de gaten te houden,ze hebben leuke en mooie spullen. Een website om meer kleren te bestellen.

Mooi product en snelle levering!!

Snelle levering en het betreffende product was ook zeer goed. (Maten klopte)

In 1 keer geslaagd!

Ik heb een lastige herenmaat, zit tussen M en S in. Gelukkig heeft Moda bijna alles ook in S, voor mij eindelijk een winkel waar ik ruim kan kiezen. Ik ga daar dus ook veel gebruik van maken!

toppie

mooie site; snelle levering

Goed geregeld

Problemen zijn ervoor om dit op te lossen. Goed en netjes geregeld. Een pluim voor jullie klantenservice. TOP.

Hoi Erwin, Bedankt voor jou reactie, jammer dat wij een cijfer 1 hebben gekregen. Zou je dat misschien toe willen lichten? Jou mail hebben wij netjes beantwoord. Inmiddels heb je het pakket toch binnen gekregen gelukkig. Alvast hartelijk bedankt. Team Moda Italia.

Mooie kwaliteit trui en boxershorts. Goede en snelle service!

Zelf tijdens mijn bestelling een foutje gemaakt met de maten door geven. Werd direct geregeld en de volgende dag had ik het pakketje met de juiste spullen kwaliteit is top

Snelle levering en mooie kwaliteit Maat is ook goed! Zeer tevreden

Moiiiiiii

Alles perfekt!

Mooi kleding voor een aantrekkelijke prijs

Geen negatieve ervaringen. Mijn tip is wel dat de winkel rechtstreeks telefonisch bereikbaar is. Dat is erg veel klantvriendelijker.

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!