Doen wat ze zeggen

Zeer snelle levering van het juiste artikel

Excellent

Prima afgehandeld

Overzichtelijk website, mooie kwaliteit en de levering de volgende dag. Prima !

Moda Italia een prima ervaring

Ik kende het merk Consenso en had daar prettige ervaringen mee. De zaak waar ik mijn kleding betrek bleek het merk niet meer te voeren en dus ben ik bij Moda Italia terecht gekomen en ik moet zeggen met groot genoegen. De levering was snel en het geleverde voldeed volledig aan de verwachtingen. Voor mij een reden om in de toekomst weer iets bij Moda Italia te bestellen !

Retour super snel verwer6

Zie boven

Exact wat je verwacht

Ik had een vraag omdat de maattabel niet duidelijk wat. Binnen 24 uur reactie !! De volgende dag na mijn bestelling werden de producten. Kortom: exact wat je verwacht !!

Retour langzaam afgehandeld

Vorig week donderdag werd ik gebeld met de vraag waarom mijn bestelling retour is gekomen. Ondertussen is het nog steeds niet afgehandeld.

Beste Jeff, Bedankt voor jouw review, helaas een onvoldoende en als ze niet terecht zijn reageren wij. Retouren worden hier zeker niet langzaam afgehandeld. Er is inderdaad naar jou gebeld met de vraag waarom jij jouw pakketje niet af hebt gehaald. Kon zijn dat er wat mis was gegaan, maar nee hoor, wij kregen als antwoord. "gewoon niet afgehaald" Wij maken hier kosten voor, dat vergeten de meeste klanten. "gewoon bewust wat later afgehandeld!" Team Moda Italia.

duidelijke en keurig handelende shop

Aantal jaren geleden spijkerbroeken via deze site gekocht en dat beviel goed. Nu voor dezelfde artikelen wederom naar deze shop. Schappelijke prijs, nette en snelle afhandeling. Artikelen zien er net zo uit als op de foto's op de site. Kortom fijn shoppen bij hen. Ik heb er niet op gelet maar een goede aanvulling zou maattabellen kunnen zijn zodat retouren tot het minimum kunnen worden beperkt. Fijn voor zowel de koper als verkoper denk ik.

Gewoon goed

Gewoon goede ervaringen

Top en snel!

werkt goed en snel geleverd!

prima geregeld

goede kwalitiet voor een redelijke prijs, snelle levering

Lekkere snelle levering.

Ik was op zoek naar een grijs overhemd voor mijn echtgenoot, en die vond ik hier.

Snel geregeld. Toegankelijke bestemethode en voortdurend goed gecommuniceerd

uncomplicated good service

Voldoet aan verwachting, een broek moest retour, 3 besteld en een was iets aan de smalle kant, geld en porto kosten vlot retour gehad, dank je wel, tot de volgende keer!

Vlotte levering

Zeer vlotte levering van de hemden. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Weer helemaal top!!!

Mooie jas gekocht, savonds besteld, volgende middag al in huis. Jullie gebruiken mooie verpakking, straalt echt wat uit!

HEEL GOEDE EEN TUSSEN JAS EN WINKEL

Ik ben dol op deze tussenjas dat vind ik het prettigst met het onvoorspelbare lente weer :))

Alles is op tijd geleverd geen manco,s

Super goed

Ik had zelf blijkbaar een fout gemaakt bij bestelling voor mijn man en zoon. Maar na telefonisch contact heeft meneer het heel klantvriendelijk opgelost. Ben hem zeer erkentelijk! Deze service is top!

Keurige behandeling

Keurige behandeling

Retour sturen is niet goed geregeld

Moeilijk gedoe met terugsturen!!! Ook betaal je zelf verzendkosten en retour kosten

Beste, Bedankt voor jouw review, jammer dat het een onvoldoende is. Op onze website staan de retourvoorwaarden vermeld, daar had je kunnen zien dat de retour kosten voor eigen rekening zijn. Dan kan je er wel of niet voor kiezen om bij ons te bestellen. Wij kunnen zien dat de retour melding wel is gelukt op jouw account, moeilijk was het dus niet. 1 mail naar de klantenservice was genoeg geweest om jou daar mee verder te helpen. Ik hoop jou zo voldoende geïnformeerd te hebben. Team Moda Italia

prima service

prima prijs kwaliteit verhouding

Scherpe prijzen en snelle service voor mooie truien!

Scherpe prijzen, snelle service en mooie truien!

Snelle en correcte levering.

Perfecte kwaliteit / prijs verhouding. Moda Italia is een aanrader. Met vriendelijke groet, Peter

Gewoon top

Snelle levering, perfecte pasvorm. Ben zeer tevreden!

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!