Aanrader

Betaalbare mode van goede kwaliteit. Tevens was de maattabel een goede hulp voor me. Snelle levering en voordeel vind ik ook dat je je bestelling kunt ophalen bij een NLpost pick-up point, dat scheelt onnodig lang wachten thuis. Tevens de mogelijkheid van achteraf betalen was voor mij een reden om voor Moda Italia te kiezen. Kortom, een aanrader deze (web)winkel. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Gemengde gevoelens

Op zoek naar een linnen broek. Niet of nauwelijks verkrijgbaar. Wel bij Moda Italia maar een heel beperkt aanbod. Broek op zich prima maar veel te duur! Wel een snelle levering.

Mooi product, voldoende info over afhandeling, zal er zeker vaker een product kopen.

Wachten tot het binnen is

Ik wacht tot het binnen is

Colis non reçu

Le transporteur Colis Privé.com n'a pas livré le colis Transporteur pas sérieux

• Nous recommanderiez-vous? Non

Nieuwe jas

Super blij mee top

Gewoon goed

Correct en Precies

Mooie producten met goede pasvorm en correcte snelle levering

Perfect, eerlijk en betrouwbaar

Keurig geholpen en ze zijn oplossingsgericht, ze doen wat ze zeggen. Bij vragen krijg je direct antwoord.

Prima service, prima levering

Overzichtelijke website en snelle levering van kwalitatief goede producten

Goede en snelle service

Wat ik altijd leukt vind aan moda italia is dat het net een iets andere stijl is als de doorsnee webshops. De kleding is stijlvol, het word snel verzonden, je jan makkelijk ruilen, kortom top!

Heel goed, snelle levering en product was naar behoren

Snelle levering van mijn nieuwe jas. Product is precies zoals op de foto/beschrijving aangegeven staat. Absoluut Aan te raden!

Koop regering kleding bij jullie, past en zit goed

Snelle correcte levering

Trui van mooie materialen en prima pasvorm

Zeer moderne kleding, alleen weinig voorraad in de maten s, m

Betaalbare goede kwaliteit kleding! Enigste wat jammer is dat de maten s en m meestal niet beschikbaar zijn…

Mooi en supersnelle levering

Tot heden prima

Bestelling snel en op tijd geleverd.

goede producten en een snelle levering

Ik heb Moda Italia ervaren als een winkel met goede producten en een snelle levering. Deze is zeker aan te bevelen

Goede winkel, goede prijzen

Mooie truien tegen een goede prijs. De maten zijn soms wel heel wisselend. Eerst alles in L besteld en alles moeten herbestellen in XL. Daarna een order alles XL besteld en toen moest alles L zijn. Dus het zal per kledinglijn wisselend zijn. Dat is soms wel lastig.

Verkeerde bestelling gekregen

Ik heb 2 paar schoenen besteld en ik heb een paar gekregen die ik niet heb besteld..

Kwaliteit snelle bezorging

Mooie kleding perfecte maten goede prijs kwaliteit verhouding

commande d'un 3xl mais la coupe ne fait pas très slim ,chemise trop courte au niveau des hanches

livraison rapide

Alles Prima

Versand, Produkt, alles ist gut

Snelle levering.

Snelle levering. Echter ik had een maat L besteld en kreeg een XL. De XL past ook wel, dus ik ga niet retourneren.

gewoon mooi en goed van kwaliteit

goed en snel bezorgt

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!