Goeie producten en snelle service!

Ik heb een goede ervaring met moda Italia. De kleding is goed zoals het beschreven staat op de website!

Fijne webshop om te shoppen en altijd keurig op tijd Verzonden. Snel en goed.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, en de prijs is niks over te zeggen! Ik zal vaker kleding bestellen bij Moda Italia

Hele mooie jassen en goed verzorgd geleverd

Prachtige jassen! Netjes en snel worden producten uitgeleverd. Zit veel zichtbare zorg en liefde in

Zo hoort het!

In 1 woord “Perfect”, heel het proces van begin tot eind. Daar kunnen vele van leren! Duidelijkheid en precisie, ga zo door Moda Italia!

Toppie!

Supersnelle verzending en mooie stoffen

3x een jas besteld goede service

Vorige keer 2 jassen afgehaald bij Moda Italya. Zeer vriendelijk personeel. Laatste keer thuis laten bezorgen. Ook prima. Jas zit heerlijk. Heb er veel plezier van

Perfecte Italiaanse mode voor veeleisende klanten

Aantal col-truien gekocht. Mooi zacht wol. En bovendien kwaliteit. Ik kom veel in Italië en weet, daar al zoekende, winkels te vinden die deze kwaliteit ook hebben. Eindelijk ook in NL een on-line winkel gevonden: Moda Italia. Zeker de moeite waard om dit aan mijn (veeleisende) vrienden door te geven.

Lekker snel in huis

Besteld en de volgende dag in huis echt hele snelle service

Cadeau Noel

Commande d un pull qui correspond bien à la réception à sa description.Belles finitions.

Cadeau Noel

Mooie kwaliteit trui, ruime keuze.

Mooie kwaliteit trui, ruime keuze.

Goede service en mooie kleding

Goede service en mooie kleding Blijft mooi ook na een paar keer wassen.

Goede service en mooie kleding

Goede service en mooie kleding Blijft mooi ook na een paar keer wassen.

Volge s verwachting.

Heldere communicatie omtrent levering

heerlijke truien

heerlijke truien, vlot geleverd

Gewoon super!!

Een jas besteld, 1 dag later had ik hem al binnen! De maat is goed, de kwaliteit is super! Deze online winkel is een zeker dikke aanrader als je kleren wilt kopen.

Alles was in orde

Snelle levering. Mooie truien. Goede beschrijving van het product.

mooie hemden vlug geleverd

2de maal besteld was heel tevreden met de eerste bestelling en nu ook weer top

Snelle en correcte levering

Was op zoek naar mooie kwaliteit, heb deze hier gevonden.

Mooi vest

Supper snelle bezorging Heel mooi vest

Over Moda Italia

Moda Italia is de grootse one-stop shop voor mannen die op zoek zijn naar trendy en casual heren kleding voor een betaalbare prijs. In onze webshop vinden mannen alles onder één dak op het gebied van heren kleding en schoenen. Onze collectie Italiaanse overhemden bestaat altijd uit minimaal 600 verschillende modellen en is daarmee de grootste Italiaanse overhemden collectie van Europa. Ons assortiment bestaat uit diverse merken die wij met zorg hebben geselecteerd in heel Europa. Deze merken zult u niet of nauwelijks vinden in andere winkels of webwinkels. Dit maakt onze collectie uniek en geeft u de kans om zich te onderscheiden van de rest!