Mooie kaartjes en snelle levering. Heb wel even moeten wennen aan de tool om het kaartje te persona.

Ik moest even wennen aan het werken met de tool om het kaartje te personaliseren. Uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat. Snelle levering, super!

Mooie kaarten en snelle bezorging!

Erg tevreden met de kleine babyborrel-uitnodiging. Gemakkelijk ontwerpen en super snel geleverd. Top!

Prima.

Mag iets sneller verzenden.. Verder is alles perfect! Heel blij met de mooie geboorte kaartjes voor onze zoon!

Géwéldig!

Geboortekaartje van onze dochter is géwéldig geworden. Voldoende keus en makkelijk te bewerken. Top klantenservice! Die je graag en vooral ook goed helpen. Zo wilden wij een andere kleur dan beschikbaar tijdens het bewerken. Dit was geen probleem en werd mogelijk gemaakt! Gewoon géwéldig!!

Snelle levering, mooie kaarten en klantvriendelijk.

Kaarten zijn mooi en van goede kwaliteit. Deze worden snel geleverd. Bij extra toevoegingen/aanpassingen aan de kaart qua opmaak is mogelijk en bespreekbaar. Snelle reactie en klantvriendelijk.

Heel goed en snel!

Ik heb zelf een placemat gepersonaliseerd met een foto erbij. Ik twijfelde heel erg en was bang dat de kleur en/of foto niet mooi zou worden. Het was nodig voor een babyshower. Ik heb het uiteindelijk besteld en ben super tevreden over het resultaat. Ik ga hier zeker vaker dingen bestellen! Super snel en goed.

snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb gepersonaliseerde sluitstickers besteld. Het was lastig om de foto goed in het midden op de sluitsticker te krijgen; het programma is niet echt gebruiksvriendelijk. Maar uiteindelijk een prachtig resultaat van goede kwaliteit (mooie scherpe foto).

Ik had een gepersonaliseerde mok besteld die de volgende dag al bij mij thuis afgeleverd werd! Het product zag er mooi en robuust uit. Ik heb het cadeau gegeven dus ik kan niets zeggen over de duurzaamheid van de bedrukking of de mok.

Snelle levering en makkelijke website om je gewenste producten te maken

Top kwaliteit

Wij zijn super blij en trots op onze mooie trouwkaart, top kwaliteit voor een toffe prijs!

Zeer snel en klantvriendelijk

Mooie, kwalitatieve producten. Spoedige verzending en zeer vriendelijke, service- en oplossingsgerichte medewerkers.

Snelle levering, mooie producten. Helemaal top.

Leuke stickers besteld voor op geboorte bedankjes, snel in huis.

Goede service en nette communicatie

Ik ben uitstekend geholpen door Marion van het tadaaz team, nog bedankt Marion! Daarbij werd ik, in tegenstelling tot andere sites, bij tadaaz niet verrast door additionele (druk)kosten na het uitzoeken en ontwerpen van een kaart. Onze kaarten zijn binnen 24uur geleverd!

Bedankt voor je compliment! Heel leuk om dit te lezen. Groetjes Marion van Team-Tadaaz

Tweede keer weer prima!

Ook voor onze tweede gebruik gemaakt van Tadaaz. We hebben veel complimenten gekregen over het kaartje. Snelle levering en mooie kwaliteit. Leuke extra's erbij zoals een sticker voor de envelop.

Hoi Nelleke, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes Marion van Team-Tadaaz

Wow... super leuke items, betaalbaar en origineel

Mooi kaartje..

Snelle levering, mooie kwaliteit. Veel complimenten gekregen.

Goede klantenservice en super snelle levering

Ik had een paar vragen over mijn bestelling en werd telefonisch super goed en vriendelijk geholpen. Daarnaast was het eindproduct van goede kwaliteit en de volgende dag al in huis. Erg tevreden!

Stickers besteld voor traktaties. Mooi netjes precies zoals besteld binnen gekregen en inderdaad de volgende werkdag al! Top!!! We gaan hier zeker in de toekomst vaker bestellen

Kaartjes zijn makkelijk te maken en snel geleverd. Alleen had er wel iets duidelijker aangegeven mogen worden dat er geen enveloppen bij zitten en je die nog apart erbij moet kiezen, hierdoor was ik dus alsnog dagen later met het versturen van de geboorte kaartjes

Hallo Roxanne, Bedankt voor je beoordeling en je feedback! Onze enveloppen worden inderdaad niet standaard meegeleverd met onze producten. Wij hebben er bewust voor gekozen om kaarten en enveloppen apart aan te bieden. Zo kan je zelf kiezen welke envelop er het beste bij jouw Tadaaz-kaart past! Normaal gezien stellen wij je telkens één of meerdere bijpassende enveloppe(n) voor. Dit kan je vinden bij de rubriek 'gerelateerde producten ' of in je winkelmandje. Groetjes Team-Tadaaz

Wij zijn tevreden!

Wij zijn tevreden over de snelheid en de kwaliteit!

Geboorte kaartjes

We moesten zelf de geboorte kaartjes uitdrukken. Nu is dat geen probleem maar het uitdrukken zelf vonden we ze er lastig. Ze hadden wel wat makkelijker uit te drukke gemogen

Bedankt voor je berichtje en wat vervelend om te lezen! Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, wil je dit alsnog doen via hello@tadaaz.nl ? Dan kunnen we kijken over welke bestelling het gaat, en wat we voor je kunnen doen. Alvast bedankt voor je mailtje. Groetjes Team- Tadaaz.

Supersnel en fijn

Onze trouwkaarten waren binnen 24 na bestellen gedrukt en geleverd. Goede kwaliteit, onze gasten vonden ze prachtig! En ook nog eens goedkoper dan veel andere aanbieders, zeker omdat de drukkosten lager liggen.

Super service, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Mijn stickers zagen er super mooi uit en voor die prijs echt niet duur. Daarnaast ook vlaggetjes besteld die je zelf kan ontwerpen. Ik had ze last minute besteld donderdagavond en ik kreeg ze zaterdag middag binnen. Tussendoor nog fijn telefonisch contact gehad, aangezien de vlaggetjes echt snel geleverd moesten worden. Vriendelijk personeel, vlotte afhandeling en super mooi resultaat.

Een mooie druk!

Mijn onderzetters zagen er prachtig uit. De kleuren van de foto's waren goed en de huid was glanzend. Ik had voor een eigen ontwerp gekozen. Mijn enige kritiek is dat de editor soms staakt en het niet mogelijk is om een achtergrondkleur te kiezen. Bij het doosje was het niet duidelijk hoe het precies gevouwen zou worden en dus wat boven en onder is. Misschien zou dat aangegeven kunnen worden in de editor. Nu zaten mijn foto's verkeerd om. Dat neemt niet weg dat de uitvoering boven verwachting goed is.