Super en snelle service

2 gepersonaliseerde houten bewaardoos besteld voor een bruiloft op zaterdag. Woensdag bezorgd en vrijdag in huis. Alles pefect op tijd! veel dank!

mijn bestelling is heel goed

besteld ontvangen en tevreden

Kaartjes waren helemaal naar ons zin. Erg tevreden

Mooi product, snel en correct geleverd.

Mooi product, snel en correct geleverd.

Vlekkenloos

Van bestelling tot aankomst verliep goed. Alles was op tijd en zag er precies uit zoals op de website

Zeer goed!

Breed assortiment en nog meer mogelijkheden om kaartjes helemaal eigen te maken. Helaas werkt het programma waarmee je de kaartjes customiseert niet super, maar de klantenservice daarentegen was wel weer top! Helaas misten er nog wat lintjes bij onze bestelling. Deze zijn direct op de bus gegaan en de volgende dag bij ons geleverd zodat onze geboortekaartjes toch nog snel de deur uit konden.

zou iedereen jullie aanraden!

Goede service! Snel en netjes :)

Super kaarten en snelle bezorging

Mooie kaarten collectie aan te passen na eigen smaak. En zeer snelle levering. Super !

Super mooi geboortekaartje!

Via de makkelijke online editor heb ik een bestaand geboortekaartje van tadaaaz gewijzigd naar onze eigen stijl. De proefdruk was precies wat ik hoopte dat hij zou zijn! en bij de geboorte van onze zoon hadden we de geboortekaartjes al binnen 2 dagen in huis!

11/10 in quality and fast delivery!

The book quality is so much better than expected. Our custom design looks exactly on the wooden cover as it was in the website. We were a bit afraid it was not going to be on time due to customisation, but Tadaaz promised a delivery in a week and that was the case. So worth it and recommended!

Top product snelle levering

Makkelijke website om je eigen product samen te stellen

Bestelling te laat ontvangen

Helaas na 7 werkdagen nog steeds geen bestelling ontvangen en kan ik het bestelde niet meer gebruiken (besteld vanwege 1e verjaardag) Heel jammer!!

grote klasse

op tijd bezorgd

Makkelijk zelf te ontwerpen van een kaartje

Als je een kado wil voorzien van een persoonlijke touch dan is Tadaaz een goede keuze. Heb een klein kaartje zelf ontworpen. Dat ging makkelijk en de levering ging snel.

Super service en super kwaliteit kaartjes!

Tweede keer dat wij gebruik maken van Tadaaz voor geboortekaartjes. Super service, snel en kwaliteit is top!

Mooi kaartje, super snelle levering

We hebben een kaartje in de vorm van een slinger gekozen en die kon ik leuk aanpassen. Het programma zou iets gebruiksvriendelijker kunnen, maar ging prima. En het is echt prachtig geworden. Toen we de kaartjes bestelde waren ze de volgende dag al binnen. Dat vonden we echt super snel. Top. Wat tegen viel was dat we de slingers zelf nog in elkaar moesten zetten. Dat had er van mij bij mogen staan ergens in de product omschrijving.

Mooie kaarten maar een gedoe...

Ten eerste zijn de kaarten erg mooi. Er zijn leuke designs waar je uit kan kiezen en de klantenservice is top. Daarom zou ik Tadaaz wel aanbevelen. Alleen is de interface voor het maken van de kaarten echt heel vervelend om mee te werken. Dingen verspringen veel en soms als je gaat bestellen lijkt de proefafbeelding heel anders dan de kaart die je hebt gemaakt. Met een interface als Greetz waren we een stuk sneller klaar geweest.

Kwalitatief mooie kaarten en zeer snel geleverd.

Kwalitatief mooi product. De kaarten zijn zeer snel geleverd. Wij zijn erg blij met het resultaat en de service.

Mooie kwaliteit stickers!

Snel geleverde en goed product

Eerste keer dat ik iets bestelde bij jullie. Geen spijt van de aankoop en levering keurig op tijd.

Snelle levering en super mooie kwaliteit!

Gewoon geweldig!

Wat erg fijn is, is dat je de mogelijkheid hebt om een proefdruk te maken welke voor een klein bedrag opgestuurd wordt. Zo kun je een duidelijk beeld krijgen van het uiteindelijke resultaat van de kaart. Onze verhuiskaart heb ik helemaal naar eigen idee aangepast. Erg fijn dat die mogelijkheid zo uitgebreid wordt aangeboden. Van verschillende lettertypes tot foto's aan toe. Wij krijgen van iedereen heel veel leuke reacties terug. Nadat de bestelling is geplaatst was deze 24 uur later al verzonden. Verhouding prijs/ kwaliteit is netjes.

Snelle afhandeling

Leuke cadeaus en snelle levering

Ruim aanbod in leuke cadeaus en snelle levering! Sneller dan verwacht ondanks dat het een gepersonaliseerd cadeau was. Milieuvriendelijk en stevig verpakt.

Zorgvuldig en mooie kwaliteit!

Wat fijn dat jullie de kaart ook nog wat bewerkt hebben zodat de zwart/ wit kleuren van de fotos allemaal gelijk zijn! We zijn erg blij met het resultaat!!