Teleurgesteld in de dienstverlening bij de afhandeling van een geplaatste order

Na het plaatsen van een order (geboortekaartje) bleek deze ineens niet meer leverbaar. Ondanks dat bleven wij wel e-mails ontvangen waarin werd aangegeven dat het kaartje nog steeds besteld kon worden. Vreemd als de kaart niet leverbaar is. Vervolgens een tweede keus qua kaart moeten nemen. Gevraagd om compensatie. Geen reactie op ontvangen dus erg teleurstellend. Al was het een setje postzegels geweest.

Hallo Jelle, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Zou je ons nog een mailtje kunnen sturen, we willen graag voor je uitzoeken waar het mis is gegaan en wat we voor je kunnen doen. Alvast bedankt voor je mailtje. Groetjes Team Tadaaz

Mooie kaartjes, snel geleverd

Top Marks! Zowel voor onze eerste en voor onze tweede kind hier de geboorte kaartjes besteld.

Leuk om te lezen! Erg bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Goed bereikbaar, goede service, mooi product en supersnelle levering!

Dankjewel Denise, mooie beoordeling hoor. Hier zijn we heel erg blij mee! Groetjes Team Tadaaz

Verhuiskaartjes laten maken Mooie kaartjes, snelle levering

Goed om te lezen dat de verhuiskaartjes snel waren geleverd en dat ze mooi zijn. Bedankt voor je review. Groetjes Team Tadaaz

Top service en top kwaliteit!!!

Een hele mooie mok besteld, top kwaliteit en het was super snel geleverd!!!

Leuk om te lezen! Super bedankt. Hopelijk kom je nog eens bij ons terug. Vele groetjes Marion van Team Tadaaz.

Ontvangen wat we besteld hebben

Het duurde wat langer dan gedacht voordat we onze geboortekaartjes in huis hadden. Zaterdag besteld, woensdag in huis. Ook het bewerkingsprogramma was niet zo flexibel als op andere sites. Dit laatste is niet erg als je zelf weinig wilt aanpassen, dat wilden wij wel en zijn daar best een tijd mee bezig geweest. Daarentegen is tadaaz wel goedkoper dan de sites met het luxere bewerkingsprogramma.

Hoi Iris, Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Vervelend dat de kaartjes zo laat zijn geleverd, dat is niet de normale gang van zaken. Onze editor kan op sommige computers idd wat langzamer werken, maar we zijn keihard aan het werk zijn om erg binnenkort verbeteringen te lanceren! Groetjes Team Tadaaz

razendsnelle levering en goede kwaliteit

ontwerpen is wat lastig en niet heel intuïtief. Weinig variatie in kleur voor de tekst en geen keuze uit verschillende achtergronden voor de tegel.

Bedankt voor je mooie cijfer en je feedback. Ik zal het doorgeven aan onze ontwerpafdeling. Groetjes Team Tadaaz

Gemakkelijk en zeer snel

Goede service, gemakkelijk te maken en zeer snel in huis. Plus ook nog goedkoper dan de meeste aanbieders van dezelfde kaart..

Hey Eline, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Bedankt voor je mooie beoordeling Sharon! Leuk om te lezen. Hopelijk zien we je nog eens terug op onze site! Groetjes Marion van Team Tadaaz

Topproduct

Dinsdagochtend besteld, woensdagochtend geleverd. Goede kwaliteit en snelle service!

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit! Enorm bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Team Tadaaz

We hadden ondanks de proefdruk toch een foutje gemaakt in het kaartje en kwamen daar na bestellen achter, en toen heeft Marion via whatsapp me geholpen om het toch nog aan te passen gelukkig. Ik had verwacht dat het te laat zou zijn maar we zijn op deze manier super geholpen.

Super snelle levering, hele mooie kaartjes, geen andee woord voor dan perfect! Dit was een super afsluiting van de zwangerschap!

Leuke gepersonaliseerde uitdeelzakjes

Vallen erg in de smaak bij bezoek. Origineel, veel ontwerpmogelijkheden.

Goed maar duur

Aantal geboortekaartjes besteld, er wordt geadverteerd met een bepaalde prijs, maar dit is een vanafprijs bij 200 stuks! Na het aanpassen van het aantal steeg de prijs naar bijna het dubbele. Proefdruk besteld en die zag er goed uit, daar stond in hele kleine letters bij dat de kaartjes zelf in elkaar gezet moesten worden. Wellicht begrijpelijk, maar voor die prijs zou je verwachten dat dit al gedaan zou zijn. Nu kan ik meerdere redenen bedenken waarom dit niet gedaan is, maar toch onhandig. Grootste irritatiepunt is de waardeloze editor. Vergeleken met andere sites was deze editor mega traag, ongeacht het platform waar ik de editor op opende. Ook werkte de editor niet naar behoren, afgezien van de snelheid. Daarom, niet aanbevolen.

Snel en super goede levering binnen 1 dag. Was zo gelukkig

Leuk om te lezen! Super bedankt. Groetjes Marion van Team Tadaaz.

Mooie kaart

Wij hebben een hele mooie kaart mogen ontvangen. Het is alleen jammer dat er vanuit jullie niet is gemeld dat wij met 1 letter buiten de lijntjes zijn gekomen en daardoor de naam van ons kindje niet helemaal leesbaar is als het kaartje dicht is. Dit hebben mijn partner en ik als jammer ervaren want het kost veel geld om kaartjes te versturen Met vriendelijke groet, Ingrid

Hallo, Wat vervelend om te lezen dat er een letter buiten de lijntjes is gevallen. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw ordernummer? We zullen dan uitzoeken wat er precies mis is gegaan. Bedankt voor je mailtje en excuses voor het ongemak. Ons mailadres: hello@tadaaz.nl Groetjes Team Tadaaz

Keurig snelle levering

Vindt het soms wel wat lastig om goed een eigen ontwerp te maken kost nog best wat tijd..had 2 zwart-wit-foto’s maar zag later dat deze in verschillende grijstinten was..eigen fout maar zou fijn zijn als dit wordt opgemerkt. Zelf aangepast en opnieuw bestelling geplaatst. Verder helemaal tevreden!!

Goed om te lezen! Ik zal het ook zeker doorgeven. Fijn dat het uiteindelijk wel is gelukt en dat je tevreden bent over het eindresultaat. Groetjes Team Tadaaz

Fijn bedrijf

Prachtige kaartjes uitgezocht, snel geleverd en mooie afwerking. Toen bleek dat onze bruiloft werd uitgesteld, hebben we contact gezocht. Er werd snel geantwoord en een zeer gepaste oplossing gevonden. En daarna weer super snelle levering! Erg tevreden met tadaaz!

Wat ontzettend leuk om te lezen en ook fijn dat we jullie hebben kunnen helpen. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk! Geniet ervan. Vele groetjes Marion van Team Tadaaz.

alles goed voor elkaar

het was makkelijk om de kaartjes te ontwerpen en je ontwerpen op te slaan. het uiteindelijke bestellen ging ook vlot, evenals de bezorging van de kaartjes

Bedankt voor de leuke reactie! Wat goed om te lezen! Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Mooie kwaliteit kaart, goede service, bewerkingsprogramma kaarten minder

Kaarten zijn van mooie kwaliteit. Je kunt meerdere proefkaartjes bestellen om uiteindelijk tot het ideale kaartje te komen. Nadeel is wel dat het bewerkingsprogramma om de kaartjes aan te passen niet heel fijn werkt. Je hebt geen raster om tekst en symbolen netjes uit te lijnen. Qua kleuren e.d. ben je vrij beperkt. Ook het bekijken van je bewerkte kaartje is niet in hele goede kwaliteit en duidelijk zichtbaar. Als dit zou verbeteren zou je wellicht ook minder proefkaartjes hoeven te ontwerpen en ben je sneller bij je ideale kaartje.

Hoi Ellen, Bedankt voor je beoordeling. We zijn op dit moment ontzettend hard aan het werk om verbeteringen te lanceren in ons bewerkingsprogramma! Dus hopelijk is er heel binnenkort meer mogelijk. Groetjes Team Tadaaz

Snelle service en goede kwaliteit

Ontzettend leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit Moniek! Daar worden wij ook blij van. Bedankt. Groetjes Marion van Team Tadaaz.

Snelle levering, prachtig ontwerp.

Alvast mijn enveloppen besteld en het proefkaartje ontvangen. Ziet er prachtig uit! Kan niet wachten ze straks als de kleine meid geboren is, te versturen.

Leuk om te lezen! Nog eventjes volhouden dan ;-) Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Marion van Team Tadaaz.

Snelle service!

Ruime keuze, proefdrukken en snelle service.

Mooie beoordeling Anne, heel erg bedankt! Groetjes Team Tadaaz

Leuke hippe geboortekaartjes

Niet de standaard kaartjes maar echt wat bijzonders. En hele goede service

Bedankt voor je review! Een compliment en een 10! Daar zijn we heel blij mee. Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Matig

Ik had geboortekaartjes besteld, maar daar zaten geen enveloppen bij. Dit had ik niet verwacht, omdat nergens in het bestellingsproces wordt gevraagd of ik er enveloppen bij wil. Daarom ging ik er helemaal vanuit dat deze er gewoon bij zouden zitten. Heel vervelend want nu duurde het veel langer voordat ik de kaarten kon versturen.

Hallo, Klopt inderdaad, enveloppen zitten er niet standaard bij. Wij hebben een heel uitgebreid gamma aan enveloppen, en laten daarom de keuze liever aan jou om de perfecte envelop te kiezen en mee te bestellen. Super bedankt voor je beoordeling. Groetjes Team Tadaaz