Fast and precise

I've used tadaaz a couple of times and they delivered my orders in two days, even during the pandemic isolation. Very good!

Fijne en betaalbare site voor mooie geboortekaartjes.

Wij wilde een persoonlijke aanpassing aan een van de kaarten. Na een paar mailtjes was het geregeld. We zijn erg blij met het resultaat!

Zeer tevreden, twee proefdrukken en goede kwaliteit.

We hebben onze trouwkaarten bij Tadaaz besteld. Eerst hebben we kosteloos twee keer een proefdruk mogen bestellen zodat we het helemaal naar onze zin konden drukken. Goede kwaliteit, de uiteindelijk bestelde kaarten waren een bouwpakket zoals aangegeven op de site maar zeer makkelijk in elkaar te zetten met prachtig resultaat. Snelle levering, eerder dan de indicatie op de site.

Leuke ontwerpen, goede kwaliteit, snelle levering

Veel leuke ontwerpen om uit te kiezen, gemakkelijk zelf aan te passen. Snelle levering en mooie kwaliteit geboortekaartjes, top!

prachtige schoenen perferct gelevert .

ik heb een goed gevoel hierover.prachtige schoenen em snel geleverd ondanks de drukte bij de post . eem zeer tevrede klant

Erg mooie kaartjes

Luxe kaartjes voor een relatief betaalbare prijs

Helemaal top

Prijs kwaliteit erg gunstig Helemaal top

Super goede service ! Snel verzonden en hele mooie kwaliteit!

We raden jullie aan, fijn geholpen met aanpassen van kaartje , snel verzonden en mooie kwaliteit al met al super tevreden!

Amazing!

Ik ben erg tevreden over Tadaaz. De snowglobes met foto's erin zijn echt prachtig! 😍 Jullie zijn echt een top bedrijf en jullie hebben zulke leuke dingen echt geweldig! En het is ook erg snel bezorgd. Keep up the good work ! Take care all en stay strong and safe !

Kaartjes waren er op tijd, mooi en echt waar voor je geld. Heb nu voor de 2de keer besteld en we hebben totaal geen klachten

Goede service en snelle levering geboortekaartjes

Na 2 (gratis) proefdrukken uiteindelijk geboortekaartjes besteld. Super snelle levering en alles netjes.

Hai Isa, Wat een mooie beoordeling. Leuk dat je zo tevreden bent. Heel fijn om te lezen! Groetjes Marion van Team Tadaaz

Mooie kaartjes, goede service en door het babypakket 10% korting

Veel keuze uit mooie kaartjes, ondanks Corona waren de kaartjes er snel en door een pakket had ik 10% korting... Voor bewerken kaartjes kunnen jullie aan Kaartje2Go nog veel hebben, die hebben een hele mooie manier van bewerken waarbij je alles zelf kunt doen

Hallo, Een 9!! Daar zijn we heel blij mee. Bedankt voor de beoordeling! Groetjes Team Tadaaz

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben erg tevreden met de levering en kwaliteit van de door mij bestelde producten.

Hey Susanne, Super om te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Marion van Team - Tadaaz

Nette professionele afhandeling

Mooie ontwerpen, veel keus. Ontwerp editor kan gebruiksvriendelijker. Actiecode deed het niet, meer duidelijkheid over welke code waarvoor gebruikt kan worden en tot wanneer deze geldig is.

Hoi Janine, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat er veel keus is. Wat betreft de editor en code, zou je ons een mailtje kunnen sturen met jouw ordernummer? Dan kunnen we even voor je uitzoeken waarom de actie code niet werkte en wat er met de editor was. Je mag mailen naar: hello@tadaaz.nl, we zullen het dan zo snel mogelijk voor je uitzoeken. Groetjes Team Tadaaz

Super fast & great quality

Received my order the next day! Print and paper are of great quality. Very satisfied and happy with the service and with the product.

Hi Aline, Nice review! Good to know that you are satisfied and happy with the service and the products. Thank's for the review, and we hope to see you again sometime. Greetings Team - Tadaaz

Mooie kaartjes!

Fijn dat er een gratis proefdruk gemaakt kan worden en dat deze ook nog aangepast kan worden.

Top bedrijf

Fijne en snelle communicatie, mooi product, goed personaliseerbaar

Wauw, leuke reactie hoor. Hier zijn we heel blij mee. Super bedankt! Groetjes Team Tadaaz

Super mooie geboortekaartjes

Erg prettig en mooie kwaliteit! Ook erg leuk zijn de labels die je als bedankje ergens aan kan toevoegen. Een tip zorg ervoor dat je meerder formaten kan kiezen qua afmeting kaartje. Ik had ons kaartje graag 1 slag groter het liefst gewild maar dat kon helaas niet.

Hallo, Bedankt voor je mooie beoordeling en de tip! Deze zal ik zeker aan onze ontwerpafdeling doorgeven! Groetjes Marion van Team - Tadaaz

Snel en accuraat

De kaarten waren snel in huis en van prima kwaliteit. Er zat zelfs nog een leuke attentie bij. Jammer dat we niet gezien hadden dat er geen enveloppen bij geleverd werden.

Hoi Jan, Klopt inderdaad, enveloppen zitten er niet standaard bij. Wij hebben een heel uitgebreid gamma aan enveloppen, en laten daarom de keuze liever aan jou om de perfecte envelop te kiezen en mee te bestellen. Super bedankt voor je mooie beoordeling, en goed om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Groetjes Marion van Team - Tadaaz

Super kwaliteit

Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit! Hopelijk zien we je nog eens terug op onze site. Altijd welkom. Groetjes Team - Tadaaz

Denkt met de klant mee

Kaartje is aangepast helemaal naar wens. Snelle service

Hoi Heike, Fijn om te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Zijn we heel blij mee. Groetjes Team Tadaaz

Mooie & goede kwaliteit kaarten + goede service

Wij hebben onze officiële uitnodigingen voor onze bruiloft hier ontworpen. Veel keus en makkelijk zelf te ontwerpen. Mooie & goede kwaliteit kaarten. Door het coronavirus moesten wij helaas onze bruiloft een jaar verplaatsen. Na een belletje naar Tadaaz, goede oplossing gevonden met elkaar. Hele goede en snelle service! Fijn bedrijf!

Hey Nicky, Fijn dat het gelukt is om de bruiloft een jaar te verplaatsen, en ook leuk om te lezen dat je tevreden bent met de oplossing die wij bieden. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk! Groetjes Marion van Team - Tadaaz

High quality and speedy delivery

High quality and speedy delivery

Hi Georgiana, Nice review! Thank you very much. Greetings Marion van Team Tadaaz

Snel en makkelijk

Het was heel makkelijk om de stickers te maken. En werden heel snel gestuurd naar mij. Vervolgens kreeg ik extra stickers erbij 😊

Ik ben heel blij met onze geboortekaartjes