Mooie & goede kwaliteit kaarten + goede service

Wij hebben onze officiële uitnodigingen voor onze bruiloft hier ontworpen. Veel keus en makkelijk zelf te ontwerpen. Mooie & goede kwaliteit kaarten. Door het coronavirus moesten wij helaas onze bruiloft een jaar verplaatsen. Na een belletje naar Tadaaz, goede oplossing gevonden met elkaar. Hele goede en snelle service! Fijn bedrijf!

High quality and speedy delivery

High quality and speedy delivery

Hi Georgiana, Nice review! Thank you very much. Greetings Marion van Team Tadaaz

Snel en makkelijk

Het was heel makkelijk om de stickers te maken. En werden heel snel gestuurd naar mij. Vervolgens kreeg ik extra stickers erbij 😊

Ik ben heel blij met onze geboortekaartjes

Snelle levering mooi resultaat

Snelle levering mooi resultaat

Goede hulp bij problemen

Ik had per ongeluk mijn kaart gemaakt op de belgische site terwijl ik de Nederlandse moest hebben. Na contact met 1 van de medewerkers werd ik goed doorverwezen en kreeg ik voor alle moeite ook nog eens een kortingscode. Super service!

Hele mooie geboorte bedankjes besteld voor onze dochter die over een aantal weken geboren gaat worden. Goede kwaliteit en snelle levering. Zeker een aanrader!

Hey Gianna, Wat een ontzettende mooie beoordeling! Leuk om te lezen. Bedankt voor je compliment!! Groetjes Team - Tadaaz

Goede kwaliteit. Aanrader

Snel, mooi, goede kwaliteit... wat mij betreft een aanrader

Goede kwaliteit

Zeer tevreden !

Heel eenvoudig een prachtig kaartje maken, door mailen en volgens afspraak op tijd keurig afgewerkt geleverd !

Duidelijke website, makkelijk geregeld en snel geleverd

Leuke en originele kaartjes, precies wat wij zochten! Snelle levering ook, hadden de geboorte kaartjes de volgende dag al in huis

Snel en netjes

Bestelling snel binnen en goed verpakt. Kwaliteit ook netjes

Goeie service, onhandige editor

Levering en het kaartje waren zeer naar wens! Het ontwerpen van het kaartje was alleen niet heel makkelijk. Wel in gebruik maar de editor laadde erg langzaam en ik kon ook mijn ontwerpen niet makkelijk aanpassen of opslaan. Op een gegeven mi moment had ik 4 versies en moest ik zelf goed opletten dat ik de goeie bestelde. Ging gelukkig wel allemaal goed en hadden we een geweldig kaartje!

Mooie kaartjes, snel geleverd

Tadaaz heeft een mooie collectie om uit te kiezen. Makkelijk aan te passen en snel geleverd.

Hey Claudi, Leuk om te lezen dat onze collectie mooi is en dat onze artikelen makkelijk zijn aan te passen. Super bedankt voor je beoordeling. Groetjes Marion van Team - Tadaaz

Trouwkaarten en placemats besteld. Super mooi en top service. En snelle levering.

Super om te lezen! Bedankt voor je mooie cijfer. Heel blij mee!! Groetjes Team - Tadaaz

Superleuk, zelfontworpen sluitzegels

Zo leuk dat je een eigen ontwerp kunt gebruiken voor de sluitzegels, we hebben zo alles leuk bij elkaar passend gekregen. En niet duur en snel geleverd! Bovendien snelle en goede klantenservice, want toen ik de kleur niet kon vinden die ik nodig had, hebben zij het binnen no time voor me aangepast. Ik geef geen 10, puur omdat we erg veel werk hadden om de sluitzegels te plakken, kregen vaak met moeite het velletje aan de achterzijde er vanaf, waardoor soms de afbeelding aan de voorzijde beschadigde. Gelukkig had ik er teveel besteld :)

Zeer tevreden.

Verrassend snel en zoals gehoopt!

Goedemorgen! Ontzettend leuk om dit te lezen! Bedankt voor je mooie review. Hopelijk zien we je nog eens terug op onze site. Groetjes Marion van Team - Tadaaz

Prima site voor kaarten

Voldoende keuze aan kaarten met goede prijzen. Wij hadden van 1 kaart 2 versies. Van 1 versie wilde we maar 2 stuks bestellen, dit kon helaas niet. We moesten er dan gelijk 10 bestellen. Dit is voor klanten met een kleine bruiloft niet prettig. Enveloppen die erbij aanbevolen werden waren te groot.

Hoi Esther, Bedankt voor je feedback! Goed om te lezen dat er voldoende keuze is, en goede prijzen. Wat betreft de enveloppen, zou je hierover even contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen we uitzoeken of de enveloppen inderdaad te groot zijn, en kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Je mag mailen naar dit mailadres : hello@tadaaz.nl Groetjes Team - Tadaaz

Mooie uitnodigen en snelle levering

Uitnodigingen zijn goed aan te passen. Proefdruk snel geleverd. Ook de bestelling snel geleverd in een feestelijke verpakking.

Bedankt voor je leuke reactie, Anja! Daar zijn we van Team - Tadaaz heel blij mee. Hopelijk tot een volgende keer!

Wauw

Eerst een proefdruk voor de trouw kaart gemaakt. Dit was via een makkelijk programma te bewerken naar wens. Na de proefdruk de uiteindelijke kaarten besteld en binnen twee dagen ontvangen (ivm foliedruk). De 1/2 ster er af is omdat het te strak was verpakt waardoor 7 kaarten lelijk uit de verpakking kwamen. Maar door de super en snelle klantenservice is dit dezelfde dag opgelost en heb ik zeven nieuwe kaarten mogen ontvangen. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn er heel blij mee. En wat leuk om te lezen dat wij een juiste oplossing hebben geboden. Graag tot een volgende bestelling! Groetjes Team - Tadaaz

Uitstekend!

Allereerst een proefkaartje besteld, deze was snel binnen en precies zo als ik de kaart in elkaar gezet had. Na de geboorte de tekst aangepast en ook deze kaarten waren al snel binnen. Kortom, helemaal tevreden!

Hi, Wat leuk om te lezen. Bedankt voor je beoordeling. Een 10! Daar zijn we heel blij mee. Groetjes Team - Tadaaz

makkelijke website, gunstig geprijsd, kwalitatief goede spullen en super snel bezorgd!

Hey Eef, Wat een mooie beoordeling! Super bedankt. Hier zijn we heel blij mee. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Super goede snelle service

Mooie uitnodigingen besteld. Gratis proefdruk en bij definitieve bestelling binnen een paar dagen alles in huis. Top service.

Na een aantal x het geboortekaartje te hebben gecontroleerd op fouten. Bleek er toch een fout in te staan,maar dankzij een belletje van tadaaz is de fout voorkomen. En is t geboortekaartje geweldig geworden.

Hoi Ilona, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk om te lezen. Blij dat we hebben kunnen helpen. Groetjes en wie weet tot een volgende keer! Team Tadaaz