Goed geholpen aan de telefoon en per mail. Kaartjes/enveloppen geleverd naar tevredenheid.

Snelle levering en geheel zoals gewenst

Geboortekaartjes besteld die snel geleverd zijn zoals aangegeven op de site. Makkelijk programma om de kaart zoals gewenst aan te passen en het uiteindelijke resultaat voldeed geheel aan de verwachtingen.

Leuke sleutelhanger op naam gemaakt. De ontwerpmodus is niet handig om op een tablet te maken. Das wel jammer. Voor de rest is alles compleet, snel geleverd.

Super buttons en snelle levering!

Buttons besteld voor een vrijgezellenfeest van goede kwaliteit de buttons kwamen eerder dan verwacht wat super fijn was!

Prima en snel

Prima en snel geleverd. Ik vond alleen ' het merklogo' te groot voor de kleine bedankkaartjes. Die zijn wat prominent.

Snelle en goede service. Makkelijk te maken en top kwaliteit

Makkelijk te maken en het ziet eruit zoals op de afbeelding. Goede kwaliteit en snelle levering.

Great quality - super fast delivery

Ordered pins Friday morning. Delivery came in early Saturday morning. Less than 24hrs. Just awesome!

Onmogelijk met niet Latijnse alfabet

Online editor kan niet met niet Latijnse alfabet werken. Moelijk werken met afbeeldingen -- maat en schaal is niet makkelijk. De kwaliteit van druk en snelheid van levering is wel prima

Erg goed!

Fijn dat je een gratis proefdruk kan bestellen. Zo weet je van te voren wat de kwaliteit van het kaartje is. Enig minpuntje: ik had zelf nog wat werk aan het geboortekaartje. Was wel fijn geweest als dit werkje gedaan werd door Tadaaz.

Super kaartjes! Super snel antwoord met whats app

De kaartjes waren helemaal zoals verwacht. Erg goede kwaliteit. Je kunt via whats app contact met ze opnemen een dan krijg je erg snel reactie.

Mooie kwaliteit voor een leuke prijs!

Vrolijke (geboorte) kaartjes van goede kwaliteit en voor een betaalbare prijs!

Mooie kaartjes en betaalbaar

Prima, alleen jammer dat de tekst niet meer gecontroleerd word voor het drukke. Nu helaas een spelfout in ons kaartje.

Goede kwaliteit mooie prijs

Mooie proefafdruk en kaartjes de dag na bestellen al in huis Prima service voor een nette prijs

Precies zoals ik het wil hebben.

Keurig, correct en snel. Doen wat ze beloven..

Voor herhaling vatbaar

Probleemloos maken van een leuk tafelkaartje.Op tijd geleverd en prima uitvoering van eigen creatie.

Makkelijk, snel en mooi!

De kaartjes zijn makkelijk te maken, fijne tool. Snel geleverd (binnen 24 uur) en hele mooie kaartjes!

Mooie kaartjes, snelle levering

Veel kaartjes op de site en makkelijk aan te passen. Nadeel is dat de website erg langzaam laadt bij elke wijziging. Jammer ook dat afbeeldingen niet gespiegeld kunnen worden. Kaartjes zijn mooi geworden en snel geleverd!

Oke

Mooie sticker laten drukken, goede kwaliteit

Snelle en goede levering. Stickers zijn erg mooi geworden. De traktatie is er leuk door geworden voor mijn dochters eerste verjaardag

Snel en makkelijk te bestellen. Zeker om aan te raden.

Prachtige kaartjes en snel geleverd

De geboortekaartjes van onze dochter zijn fantastisch. Mooi design, betaalbaar en snel geleverd. Wij zijn erg tevreden.

Perfecte geboortekaartjes

Makkelijk naar wens te maken en snel geleverd!

geweldig!

Super leuke verhuisdoosjes ,echt een aanrader!

Zeer snel en prachtig resultaat!

Hoewel het de beste editor is van alle kaartjes sites die we hebben geprobeerd, is de kaartjes editor soms wat moeizaam te gebruiken (lettertypen die zomaar veranderen etc.). Dat is de enige reden dat we geen 5 sterren geven. Verder: super snel in huis, en het resultaat is prachtig. We zijn overspoeld met leuke reacties.

Snel en een zeer goede service!

Over Tadaaz.nl