Leuke geboorte kaartjes snelle service

Na het bestellen van de proefgeboorte kaartjes hadden we een paar vragen. na het sturen van een mail kregen we snel een reactie met de antwoorden op onze vragen. woensdag 24 februari de geboorte kaartjes besteld en donderdag waren de kaartjes al binnen. super snelle service, heel erg vriendelijk over de mail en erg leuke producten.

Geel goed

Hele mooi producten precies zoals op de foto te zien

Super snelle en goede levering. Kwaliteit van de kaarten ook perfect

Snelle levering en mooie producten.

Proefdruk was snel in huis en de definitieve bestelling ook! Goede kwaliteit foto afdruk en mooie kaartjes.

Aanrader !

Erg mooie kaarten :)

Heel tevreden

Leuke traktatiezakjes met foto besteld voor uitdelen op school voor mijn dochter en erg tevreden. Bestellen ging makkelijk en snel, order vlug binnen, goede kwaliteit zakjes, simpel in elkaar te zetten... mijn dochter vond ze fantastisch en haar klasgenootjes ook. Enige is, de zakjes waren wat kleiner dan verwacht. Misschien een goed idee de afmetingen te vermelden op de website. Maar dit was dan ook het enige. Aanrader.

Zeer fijne site

Ik kon makkelijk alles vinden. En het was makkelijk te maken en snel geleverd

Helemaal super

Ik had bedankjes voor het afscheid van de kdv! Met een leuke foto van onze jongste en dino's waar hij helemaal gek op is! Voor de kindjes met een zakje met krentjes en voor de leidsters een boekplezier. Een hele mooie kwaliteit! Zeker een aanrader!

Ah leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie cijfer! Hier zijn we ontzettend blij mee. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes team Tadaaz

Hi Fatima, Bedankt voor je mooie review! Hier zijn we blij mee. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Marion van team Tadaaz

Leuk cadeautje maar te duur voor kwaliteit

Ik had een kaars besteld voor 21 euro, leuke kaars leuk cadeau! Maar was gewoon simpele sticker op een kaars geplakt, vond niet 21 euro waard. Wel lekkere geur kaars

Hoi Pien, Bedankt voor je feedback. Daar zijn we heel blij mee. Onze kaarsen zijn handgemaakt, daarom blijft de geur beter hangen en heb je wel 50 branduren! De prijs is daarom ook iets hoger als een standaard kaars met minder branduren. De sticker die erop zit is een sticker die je zelf volledig kunt personaliseren en moet ook goed blijven plakken op het potje. Groetjes team Tadaaz

Erg snel in huis, en goede kwaliteit!

Bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen! Groetjes Team Tadaaz

Product net zoals omschreven en gepersonaliseerd ontvangen. Kwaliteit drukwerk goed. Bezorging product snel.

Hey Anouk, Bedankt voor je mooie cijfer! Een 10! Daar zijn we heel blij mee. Veel plezier met je producten en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Marion van team Tadaaz

Zeer snel!

Mooie kaartjes, mooie opties, makkelijk te bewerken. Fijn dat je een tweetal proefmodellen gratis kan aanvragen, die heb je snel binnen. Ook de kaartjes zijn stel binnen!

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze kaartjes en de opties die we bieden op onze site. Bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgende keer. Team Tadaaz

Super service. zeer snelle levering. Heel tevreden.

Heel fijn om te lezen Valerie! Bedankt voor je mooie review. Groetjes Marion van team Tadaaz

Snel geleverd, goede kwaliteit

Fijn dat je vooraf alles in kan voeren en zodra ze geboren is nog kleine dingen kan wijzigen en meteen kan bestellen. Snel geleverd, hoge kwaliteit.

Hey, Bedankt voor je mooie review en gefeliciteerd met jullie kindje! Wij wensen jullie een hele fijne kraamtijd en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes team Tadaaz

Veel en mooie keuzes

Ik werd goed geholpen bij vragen. Alleen blijft de site meerder keren hangen en dat is niet fijn als je door wilt

Bedankt voor je feedback en je review. Vervelend dat de site bleef hangen, wil je ons een mailtje sturen dan kunnen we voor je uitzoeken wat er misging. Je mag mailen naar hello@tadaaz.nl Groetjes team Tadaaz

Mooie kaartjes net zoals de afbeelding

Mooie kaartjes, netjes afgewerkt en snel geleverd.

Hi Marcella, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Super bedankt voor je review. Groetjes Marion van team Tadaaz

Snel

Was er snel!

Bedankt voor je 10! Hier zijn we heel blij mee. Groetjes team Tadaaz

Mooie beoordeling! Hier zijn we blij mee. Bedankt!! Groetjes Marion van team Tadaaz

De kaartjes werden binnen twee werkdagen bezorgd. Iets later dan gebruikelijk, maar dat kwam waarschijnlijk door de bezorgproblemen bij PostNL door Corona. Kaartje is erg mooi geworden en keurig afgeleverd.

Hi Maayke, Bedankt voor je positieve review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze levering. Groetjes team Tadaaz

letztes Mal super - diesmal eher enttäschende Qualität

Ich hatte vorher schon einmal bestellt und war begeistert von Qualität und Schnelligkeit der Lieferung. Diesmal hatte ich eine Schneekugel zum Valentinstag für meinen Mann bestellt. Leider ist die Qualität sehr schlecht. Die Fotos in der Schneekugel sind nicht in der passenden Größe geschnitten und dadurch wellig in dem dafür vorgesehenen Fach. Zudem ist das Produkt wesentlich teurer als z.B. bei DM-Markt. Bin echt enttäscht

Hallo, Vielen Dank für Ihr review! Schade zu lesen, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. Könnten Sie uns eine E-Mail senden? Wir würden uns freuen, dies für Sie zu überprüfen und zu lösen. Unsere E-Mail-Adresse lautet: hello@tadaaz.nl Grüße Marion van Team Tadaaz

Geboorte kaartjes besteld vrijdag middag, Werden netjes dinsdag bezorgd zoals gepland. Ook tijdens gesprek met klantenservice vriendelijk, netjes en goed geholpen

Hi, Leuk dat je een beoordeling voor ons hebt achtergelaten! We vinden het dan ook super fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons! Groetjes Team Tadaaz

Super service!

Snel geleverd Mooi product Erg tevreden

Hey Bram, Bedankt voor je leuke berichtje en je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de producten en onze service. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Product ziet er goed uit, was niet moeilijk te bestellen.

Hoi Anita, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk zien we je nog eens terug! Groetjes Marion van Team Tadaaz

Super mooie kwaliteit!

Snelle levering en zeer mooie kwaliteit! Opties voor de tekst mogen wel verbeterd worden om de zinsopbouw te controleren.

Hoi Robben, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en mooie kwaliteit! Je feedback over opties voor de tekst geven we zeker door. Groetjes Team Tadaaz