Geweldig!!

Al meerdere keren hier besteld,ook voor de Bruiloft Kwaliteit en prijs zijn goed. Contact gehad met de chat omdat ik er niet uit kwam.....ook hierbij erg behulpzaam en snel geholpen. Conclusie dat ik hier vaker bestel

Leuke kaarten en een fijne klantenservice!

Leuke kaarten en een fijne klantenservice!

Leuk

Super leuk die vlaggen. Ik had alleen gedacht dat de vlaggen met tekst dubbelzijdig zouden zijn.nu kon ik om en om maar twee lange en 1 korte slinger maken terwijl er 5 touwtjes bij zaten ik zou de vlaggen met foto’s dubbelzijdig afdrukken en vlaggen met tekst ook dubbelzijdig zodat je om en om vlag/tekst/vlag/tekst krijgt

Mooi en betaalbaar geboortekaartje

We zijn erg blij met het bestelde geboortekaartje. De service was goed. Enige minpuntje was dat we zelf de touwtjes en het kaartje eraan moesten zetten, dit kostte veel werk. Hiervoor zou ik tegen meerprijs een service aanbieden om de kaartjes kant en klaar af te leveren.

Mooi kaartje, goede service

We zijn blij met ons kaartje. Na het bestellen met een vraag naar de klantenservice gebeld en ze hebben ons super fijn geholpen.

Goede service, leverdatum zoals aangegeven, goed bereikbaar voor eventuele vragen.

Keurige service, goed bereikbaar en snelle levering

Hele fijne samenwerking met Tadaaz gehad voor onze trouwkaarten. Helaas hadden we ondanks onze goede voorbereiding nog een foutje in de kaart en dat hebben ze prettig voor ons opgelost. Enige nadeel, geen optie om naslagwerk bij hun te laten doen tegen betaling. Voor zoiets groots als je trouwkaarten was dat wel een fijne optie geweest.

Vlugge service en kwaliteit

Fijn dat proefdrukken mogelijk zijn! Zelfs telefonische hulp. Vlotte levering!

Prachtige geboortekaartjes gekregen.

Snelle levering, goede kwaliteit kaartjes.

Mooie stickers, snelle levering!!

Mooie, duidelijke en goede kwaliteit stickers!! Zeer snelle levering!!

Prachtige trouwkaarten gemaakt op jullie site. Op zondag besteld en op dinsdag al in huis.

Prachtig kaartje; onhandige editor

Het geboortekaartje dat we via Tadaaz besteld hebben, was echt prachtig! We hebben er veel complimentjes over ontvangen. De bijpassende labels kwamen goed van pas ivm een Corona-gerelateerde boodschap. De editor kan echter nog verbeterd worden: het bewerken van tekst en het uitlijnen ervan functioneren niet goed. Andere (bekendere) aanbieders hebben betere software hiervoor, waardoor dit gedeelte in het bestelproces minder frustrerend werkt.

Prachtige geboortekaartjes en uitstekende service!

Ik ben erg blij met de geboortekaartjes van Tadaaz. Veruit de mooiste designs en je kunt ze volledig personaliseren. De interface om de aanpassingen te maken kan zeker gebruiksvriendelijker, maar ik kon alles aanpassen wat ik wilde en dat is het belangrijkste. Ik had per ongelijk een account aangemaakt op tadaaz.be ipv tadaaz.nl, dus om uiteindelijk mijn bestelling te plaatsen moest ik contact opnemen met de klantenservice. Maar zij hebben me spoedig en goed geholpen, dus ik ben erg tevreden.

Top ervaring

Snelle levering, mooi en leuk kaartje. De ontwerper voor de geboortekaartjes mag nog iets beter, met een foutje hier en daar. Al mag dat de pret en kwaliteit niet drukken.

Mooie kaartjes als gehoopt

Prachtige kaarten

Op mijn mobiel was het niet handig om een kaart aan te passen, maar vanaf de laptop was het zo geregeld. Daarnaast zijn ze een stuk goedkoper dan de andere aanbieders en ze leveren snel. Ik ben nog steeds erg blij met de eigen ontworpen kaarten.

Goede kwaliteit, snelle levering

+ Originele kaarten + Goede kwaliteit + vriendelijke klantenservice + zeer snelle levering!

Super! Snelle levering

Wel langzame service in vergelijking met andere bedrijven. Wel goed product

Mooi product en zeer snelle levering

Snel en goede software

Prima geregeld. We hadden zelf een trouwkaart gemaakt via hun site. Proefdruk was al in elkaar gezet en snel thuis. Meteen allemaal besteld en ook snel thuis. Gewoon helemaal prima

Wij zijn ontzettend blij met het geboortekaartje. Boven verwachting zelfs. Veel complimenten gehad. En zoals op de site vermeld volgende dag thuis bezorgd!

super goed

Snelle levering en goed product!

Klantvriendelijk en snel

Zeer klantvriendelijk en snelle service. Daarnaast goede kwaliteit van de producten

goed ,leuke site moooie spulletjes

mooie site en leuke spullen wel vond ik het allemaal kleiner dan afgebeeld en daardoor ook wel aan de prijs