Goede kwaliteit en snelle service

Leuke originele tippitent als geboortekaartje gebruikt. Veel leuke reacties gehad op de vrolijke kaartjes van Tadaaz. Bedankt voor deze mooie blijvende herinnering voor het bekendmaken van de geboorte van onze zoon. :)

Prijs kwaliteit top.

Prachtige kwaliteit en supersnel geleverd.

Dag Linda, Dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Topservice!

Heel snel binnen en precies wat ik in mijn hoofd had! Mijn geboortekaartje van onze dochter is hierdoor gered :)

Dag Kirsten, Bedankt voor de mooie score! Super leuk om te horen dat je het geboortekaartje van je dromen hebt gevonden bij ons. We wensen je een fijne kraamperiode toe. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Super snelle levering

Hele mooie geboortekaartjes

Makkelijke site met veel keuze. Makkelijk in gebruik

Dag Esmiralda, Bedankt voor de top score! Super fijn om te horen dat alles makkelijk is verlopen. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Super mooie kwaliteit en snelle levering

Ik heb communie kaarten laten maken en na een proefdruk en aanpassing de bestelling geplaatst. En de kaarten zijn super mooi geworden en ook nog snel geleverd!

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Prachtige kaartjes, snel geleverd

We konden prachtige geboortekaartjes ontwerpen in hun interne website omgeving, en hebben na 2 proefdrukken uiteindelijk de echte kaartjes besteld. Die waren meteen de volgende dag bezorgd, zodat we ze snel op de post konden doen. Prachtig gedrukt en we zijn helemaal blij!

Dag Heleen, Bedankt voor de ongelofelijke score! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je alvast een fijne kraamtijd toe. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Goed en verzorgd

Mooi en verzorgd

Leuke items, makkelijk te bestellen en snelle levering

Dag Dymph, Bedankt voor jouw reactie en score. We hopen je snel nog eens te verwelkomen bij Tadaaz! :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Amazing result

The save the date was of a very good quality and the service was quick and professional

Goed geregeld

Na aanleiding van mijn vorige revieuw, hebben ze contact opgenomen. Ze hebben mijn aankoopbedrag teruggestort omdat idd een drukfout was. Ze hebben ook gevraagd of ze een ander oplossing konden bieden. Bedankt voor alle:)

Dag Fadime, Wat vervelend om te horen. Ik heb je even een mailtje gestuurd. Kijk je het even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Uitstekend!

Wat maken ze toch mooie naamkaartjes! In 1 woord geweldig!

Dag Denise, Bedankt voor de uitmuntende score! Super fijn om te horen dat de naamkaartjes helemaal naar wens zijn. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Eerste keer was de levering scheef bedrukt, toen kreeg ik al snel een mail en hebben ze netjes en heel snel mijn levering vervangen door nieuwe exemplaren. Super blij met deze snelle en goede service.

Dag Liza, Wat ontzettend vervelend om te horen. Ik heb je een mailtje gestuurd. Kijk je het even na? Groetjes, Jamie

Snelle bezorging

Absoluut geweldig!

Zelf mijn kaarten voor de bruiloft ontworpen! Top programma om te bewerken! Wij zijn ontzettend blij met het fantastisch mooi ontwerp, eerst een proefdruk laten maken, beetje bijschaven en alles was perfect! Super kwaliteit en snelle levering. Een echte aanrader voor iedereen! Onze gasten geven alleen maar complimenten over de kaartjes.

Dag Xavielle, Wow, bedankt voor de ongelofelijke score! We wensen jullie alvast een mooi huwelijksfeest toe. Groetjes, Jamie van Tadaaz

FANTASTISCH

Fantastisch gaaf product verstuurd en is door ontvanger met positieve verbazing ontvangen. Het kleine jampotje viel enorm in de smaak, wat voor mij ook een verrassing was dat dat erbij gestuurd werd en de losse kaartje waren ook welkom! Het hele product ziet er fantastisch uit, mooie kwaliteit kaartjes en foto's!

Dag Ruth, Bedankt voor de fantastische score! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Groetjes, Jamie van Tadaaz

mijn ervaring oke

snelle levering heel tevreden

Overzichtelijk en snel

Heel gemakkelijk om je eigen kaart op te maken, de site is overzichtelijk waardoor je snel vindt wat je nodig hebt. Ook de levering ging snel, de kaarten waren een dag later al bezorgd!

Dag Suzanne, Bedankt voor de ongelofelijke score! Super fijn om te horen dat alles duidelijk en snel was. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Mooie groeimeter en snelle levering!

Perfect!

So far really amazing service! We asked for the high resolution picture of a certain drawing so we could order a custom made Ixxi dor the nursery (of course we paid for it), and later I messages them to already order the envelopes - and this was absolutely no problem. We are so in love with the design of our birth card and can’t wait to order the final design when our son is born.

Hi Ria, Thank you so much for the amazing review! We're glad we could help you with your request. :-) Kind regards, Jamie Tadaaz

Goed en snelle levering

zeer tevreden

Zag er GOED uit. Máár er waren 3 kaarten tekort en 3 enveloppen teveel

Dag Joke, Dankjewel voor je review. Wij zien dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Blij dat het toch is opgelost. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Ik vond heel mooi

Alles was goed. Mijn kind was zo blij en zijn klasgenootjes ook. zeker zal ik nogmaals hier bestellen.

Dag Arol, Bedankt voor de fantastische score! Super fijn om te horen dat iedereen zo blij is met de stickertjes. Groetjes, Jamie van Tadaaz