prima en zeer snelle service

Leuke website, genoeg keuze, makkelijk bewerkingsprogramma en super snel geleverd.

Bedankt voor je mooie review Yvana! Groetjes Team Tadaaz

Super goede service Zelfs meer gekregen dan besteld. Zooo ontzettend blij dit maakte onze trouwkaarten af

Goede en snelle service

Het begon bij de proefdruk deze had ik de volgende dag al in huis. Toen de geboortekaartje besteld moesten worden werden deze snel bezorgd en zeer netjes verpakt.

Erg leuk en origineel

Erg leuk en origineel, omdat ik het nog niet elders gezien heb. Een houten Dinotaartsteker met naam van ons zoontje. Hij was er ook erg blij mee maandag op zijn taart! Dus bedankt!

Via de site een verhuisdoosje gemaakt en een proefdruk besteld. Deze was snel en mooi geleverd. Online eenvoudig nog wat kleine aanpassingen gedaan en vervolgens grotere partij besteld. Deze was binnen 2 dagen geleverd. Goed ingepakt. Alles netjes verzorgd. Top kwaliteit.

Mooie stickers besteld, snel geleverd! Blij mee

Alleen het volgende: Het systeem om de stickers te maken werkt niet heel handig. Formaat van de foto en op de juiste plek plaatsen van de foto lukt moeizaam.

Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat het niet zo makkelijk ging om je sticker te maken. Mocht je dit in de toekomst nog eens hebben dan mag je ons altijd bellen, mailen of chatten hoor. We kijken dan graag met je mee en helpen je verder. Groetjes Team Tadaaz.

Precies wat ik ervan verwachtte en super snel.

Een schitterend product en een snelle service. Eerst een proefdruk gekregen. Heel fijn, daarna binnen 2 dagen de bestelling thuis

Hey Elze, Goed om te lezen! Bedankt voor je mooie review! Groetjes Marion van Team Tadaaz

top!

top service

Bedankt voor je mooie review! Hier zijn we heel blij mee. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Top kaarten

Veel mogelijkheden, ook om zelf het ontwerp aan te passen naar eigen wens. Geweldige lettertypes om uit te kiezen. Snelle levering en gratis proefdruk. Tip geregeld.

Goed om te lezen Kelly! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Team Tadaaz

Perfect!

Zelf een sticker ontwerpen was reuze simpel. Ik heb mijn bestelling om 13.55 afgerond en inderdaad lag deze de volgende dag op de mat. Stickers die ik besteld had zagen er geweldig uit: ik kom hier dus zeker terug!

Bedankt voor je positieve review! Ontettend fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groetjes Team Tadaaz

super

Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes Marion van Team Tadaaz

Almost perfect

Het team is zeer behulpzaam en beantwoord vragen snel. In het programma vond ik het lastig te zien hoe mijn sluitsticker er in 't echt uit kwam te zien doordat deze ineens niet scherp leek. Ook zijn er 2 rode circles, wat vragen opwekt. Ik heb uiteindelijk in overleg de juiste kunnen kiezen. Bij de eerste levering zijn de stickers kleiner afgedrukt dan bij de tweede levering. Bij de eerste zit er nog een klein wit randje, wat op mijn witte envelop niet erg is. Op een blauwe was dit wel erg geweest. Bij de tweede levering zaten helaas niet alle stickers netjes in 't midden. Wat er minder mooi uitziet.

Bedankt voor je feedback! Zou je ons nog een mailtje kunnen sturen, dan kunnen we voor je nakijken wat er mis is gegaan en kijken wat we voor je kunnen doen. Je mag ons mailen: hello@tadaaz.nl Alvast bedankt. Groetjes Team Tadaaz

Snel en goed geholpen

Had een heel mooie kaartje, maar de kleuren waren net niet naar onze zin, zelfs niet de andere kleuren die je kon kiezen. Toen ik had gebeld gingen ze er mee aan de slag en was er echt een mooi resultaat!! Heel fijn! Voel echt dat iemand z’n best gedaan heeft.

Hey Mieke, Fijn dat je tevreden bent! Goed om te lezen. Bedankt voor je mooie review. Groetjes Marion van Team Tadaaz

Super snelle, nette service

Snelle levering, krijg netjes mail als ze geleverd worden en bij een productie fout zoals wij hadden had ik binnen 24 uur antwoord en kregen we een paar nieuwe kaarten vergoed. Prima service

Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat het zo snel is opgelost. Veel plezier met je bestelling. Groetjes team Tadaaz.

Snel geleverd, mooi product

Er waren veel mogelijkheden om mijn placemat te maken naar mijn smaak, ontwerp werd vanzelf opgeslagen, bestellen was makkelijk en de placemats zagen er mooi uit. En niet te duur.

Zeer overzichtelijke site met snelle levering.

Proefdruk van ons geboortekaartje snel binnen. Post kwam om 13:45. Omdat er enige haast bij geboden was en omdat het voor 14:00 ingestuurd moest zijn, klikte ik snel de bestelling door. De kaartjes waren netjes de volgende dag binnen, maar helaas geen enveloppen. Beoordeling zou vijf sterren zijn geweest als ik nog een waarschuwing had gekregen voor afronden bestelling dat er geen enveloppen werden meebesteld. Nu moesten we nog drie dagen wachten op de enveloppen

Makkelijk te ontwerpen hippe etiketten, grote keus aan lettertypen en snel in huis!

Heel mooi kaartje

Mijn zoontje van bijna 5 was razend enthousiast over dit kaartje. Goede kwaliteit. Valt zeker niet tegen ! Wel jammer dat je ze per 10 moet bestellen.

Veel mogelijkheden in aanpassen van de geboortekaartjes, naar eigen wens. De Editor werkt helaas niet altijd optimaal. Uitklapfuncties bij het selecteren van lettertype bijvoorbeeld gaat niet heel soepel. Wel snelle levering. Mooie kwaliteit kaart en envelop

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Helemaal top!

Ik had snel stickers nodig die ik zelf kon ontwerpen om traktatiezakjes te sluiten en ben op internet gaan zoeken naar iets leuks. Overal erg aan de prijs, maar bij Tadaaz kon ik de sticker zelf ontwerpen en vond ik de prijs meevallen. De stickers konden ook nog snel geleverd worden, dus helemaal top. Het zag er allemaal perfect uit bij levering!

Razendsnel geleverd!

Twee mokken besteld met eigen tekst. Makkelijk te gebruiken website en enorm veel mogelijkheden om cadeautjes te personaliseren.

keurig verzorgd en snel geleverd

keurig verzorgd en snel geleverd

Makkelijk en snel in huis

Makkelijk te ontwerpen en heel snel in huis. Super service!

Super snelle levering en topkwaliteit.

Al meermaals kaartjes besteld en ze blijven top! Ook de magneten zijn een aanrader. Bovendien super snelle levering.

Geen soepel proces

De finale levering ging zoals beloofd, maar voordat je zover bent wil eerst een modelkaart uitzoeken en een proefkaartje maken. Dat ging 2x niet goed qua doorlooptijd, waardoor het allemaal veel te lang duurde. En dat is jammer als je op korte termijn een geboortekaartje wilt versturen.