Supersnelle service en ziet er geweldig uit

Kon eenvoudig een eigen gemaakte sticker voor de bellenblaas voor de traktaties van mijn stiefzoontje uploaden. Een dag later werd het al geleverd! Deze zelfde goede ervaring hadden we met de bellenblaas voor onze bruiloft. Ziet er ook nog eens super uit. Helemaal geweldig!

Snelle levering!

Mooi kaartje! Snel in huis

Mooi product en niet duur. Hele snelle levering

Product geleverd, zoals ik zelf had ontworpen

Snel en netjes bezorgd

Top kaarten voor mooie prijs!

Mijn ervaring met Tadaaz is super! Mooie trouwkaarten ontworpen 2 x ivm Corona... Niet moeilijk te maken en levering was snel. Klein minpuntje je krijgt pas korting nadat je de trouwkaarten hebt ontvangen voor een volgende keer... Verder zeer tevreden! Zou zo weer bij jullie bestellen. Groetjes Hilda

Super!!

Wat een mooie kaarten, hartstikke gaaf!!

Erg goede service!

Kaartjes op vrijdagmiddag besteld en de volgende dag al in huis. Ik bleek volgens de factuur een kadootje bij mijn bestelling te krijgen maar deze was niet meegeleverd. Dit werd keurig nagestuurd.

Goede kwaliteit en snel

Al diverse heel persoonlijke kadootjes gemaakt: lunchbox, koektrommel en waterfles. Mooi geworden!

Snelle goede service

Snelle goede service, en leuk verpakt, contact via app verloopt soepel

Snel levering

Top service .Snel levering zoals in hun site

Heel mooi!

Makkelijk bestelproces, overzichtelijk, je word netjes op de hoogte gehouden, en een heel leuk en mooi eindproduct, heel blij mee.

Mooie pennen snel geleverd

De gegrafeerde tekst was mooi, pennen zagen er netjes uit en snel geleverd

Super mooi kaartje! Mooie kwaliteit en snelle levering!

Super goed

Snelle levering, goede kwaliteit en prima prijzen.

uitstekend

Super snelle levering en ook heel mooi bedrukt.

De stickers zien er professioneel uit en werden snel bezorgd. Wij zijn erg tevreden en bestellen zeker weer bij Tadaaz!

Snelle en goede service.

Een heel voordelige prijs voor een modern en kwalitatief goed ontwerp. Daarnaast een hele snelle levertijd!

Mooie kaarten, slechte service!

Er was een foutje in m’n trouwkaart geslopen. Ik had eerst een symbool (een envelopje) toegevoegd en deze later verwijderd. Deze stond op 1 van de 4 kaartjes wat mijn trouwkaart samen vormden. Echter heb ik t envelopje achteraf gezien verkleind en niet verwijderd, maar dit was niet meer zichtbaar op de laptop tijdens t ontwerpen. Eigen schuld!! Maar dus niet meer te zien bij t controleren. Op alle kaarten staat nu dus een klein envelopje midden in de tekst. Gebeld om samen tot een oplossing te komen. Maar helaas was de beste optie die ze me konden bieden, 25% korting op een compleet nieuwe kaart. (Dus nog een keer 300 euro betalen). Alleen 1 van de 4 onderdelen van de kaart (waar t envelopje op staat) opnieuw drukken was ook geen optie. Erg teleurgesteld! Ik mocht de foto’s nog mailen voor een herbeoordeling, wat ik uiteraard meteen gedaan heb. Maar daar heb ik tot op heden geen reactie meer op gehad. De kaart is mooi maar de service is slecht! Heel jammer!!

Hoi Margot, Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Wij reageren normaal gezien altijd op een mail, dus hebben wij dit gelijk even voor jullie nagekeken. Helaas kunnen wij jullie mailtje helemaal niet vinden. Daarom hebben we jullie net zelf mailtje gestuurd zodat je hierop kunt reageren. We willen dit natuurlijk heel graag voor jullie oplossen. Alvast bedankt. Groetjes team Tadaaz

Ik had t iets groter verwacht

Het was supersnel binnen maar formaat was kleiner dan ik dacht.

Gekregen wat ik had besteld en snel verzonden! Goede snelle service

Vlaggenlijn is een leuk product

Lastig om te maken maar leuk in gebruik

Leuke kaart laten drukken

Er waren een paar kaarten beschadigd, daarvoor snel nieuwe gekregen, dus tevreden met klantenservice. Alles snel en netjes geleverd.

Hele mooie kaartjes

Tadaaz heeft een grote keuze uit hele leuke en wat apartere kaartje, waardoor deze er ook echt uitspringen. De (communie) kaartjes zijn snel en goed geleverd en ook de kleuren van de foto's zijn mooi en levendig. Een echte aanrader!

Verder wel tevreden alleen jammer dat het zakje open was .de buttons vielen eruit en een was er kapot

Geweldig leuk!!!

Fantastisch om zelf samen te stellen, Super snel geleverd, prachtig resultaat en een mega blij meisje tijdens het uitdelen op school!!!