Prachtig geworden, snelle en nette levering! Helemaal niet om op aan te merken!

Het kraamkoffertje omgetoverd tot een vakantie koffertje voor mijn hond. Foto, tekst, plaatjes, alles kon. Heel erg leuk!

De geboortekaartjes waren de volgende dag al in huis. Super netjes verpakt en zeer goede kwaliteit. Makkelijk aan te passen naar wens en veel keuze.

Prachtig lint!

Goeie ervaring

Hele snelle aflevering. Bestelling binnen 24 uur binnen.

Probleem super snel en effectief opgelost

Probleem super snel en effectief opgelost

Super mooi

Snelle levering, niet duur zien er schattig uit!

HI Noëlle, Wauw, wat een mooie score. Heel fijn te lezen dat je erg tevreden was met jouw pakketje en de snelle levering hiervan. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Mooi product en snelle levering

Het product is mooi en van goede kwaliteit. Het was goed ingepakt en snel geleverd.

Dag Amy, Wauw, dankjewel voor jouw mooie reactie en score. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Bestelde spullen netje binnen gekregen en ook erg snel. Heel blij met de kwaliteit van de producten.

Goed en snel geleverd.

Groot assortiment. Goed en snel geleverd.

Dag Carla, Dankjewel voor jouw fijne reactie. Heel fijn te lezen dat je jouw gewenste artikel hebt gevonden in ons ruim assortiment en erg tevreden bent van de levering! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Eerste batch mooie zeepjes, tweede grotere batch allemaal lelijk gesneden

Ik heb eerst 10 zeepjes besteld om te kijken of dit in lijn was met mijn verwachtingen. De zeepjes waren mooi gesneden, ook zeker niet helemaal perfect, maar omdat het een handgemaakt product is had het zijn charme. Vervolgens hebben wij 30 extra zeepjes besteld, deze hele batch is enorm lelijk gesneden, de zeepjes zijn niet mooi genoeg om als traktatie weg te geven. Na het indienen van een klacht krijg ik 2 zeepjes opnieuw opgestuurd. Waardeloze service na het besteden van meer dan 200 euro aan zeepjes. Je bent beter af met zeepjes van Etsy

Dag Amira, Ai, ik vrees dat het mis gegaan is in de communicatie. Je contacteerde ons hierover en vroeg ons 2 nieuwe zeepjes of nieuw geleverde zeepjes. We dachten dat we aan je vraag voldaan hadden door 2 nieuwe zeepjes op te sturen. Dit was duidelijk niet de gewenste uitkomst. Ik contacteer je nog even via mail om te kijken wat we voor jou nog kunnen doen Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Mijn bestelling heb ik erg snel ontvangen en het product was van goede kwaliteit. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Prettig programma

Heb het boekje gemaakt, was een prettig programma om mee te werken en het boekje zag er mooi uit.

Idee heel leuk! Uitvoering minder.

Gepersonaliseerde bellenblazen besteld als verjaardagstraktatie voor ons zoontje. Vlotte levering en gepersonaliseerde stickers zien er mooi uit. De bellenblazen zelf zijn alleen allemaal licht beschadigd. De 'glaasjes' van het balspelletje zijn allemaal geschuurd, er is er geen één volledig transparant en glad. En bij sommigen zit er zelfs een barst in. Ook de zijkant van de dop is niet netjes afgewerkt. Wat ons betreft heeft deze traktatie veel potentie, de uitvoering is alleen onder de maat, helemaal voor deze prijs. We kiezen bewust voor een speciale traktatie en dan is het jammer dat we op deze manier teleurgesteld worden.

Dag Anne, Wat jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent met jouw ontvangen pakket! We sturen je even een mailtje om dit verder uit te klaren. Kijk je jouw mails even na? Alvast bedankt! Groetjes, Jasmyne

Super leuke stikkers

Snel verzonden en echt super leuk

Dag Romy, Wauw, dankjewel voor dit mooie resultaat! Heel fijn te lezen dat je erg tevreden bent met jouw leuke stickertjes! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Heel blijmee

Ik heb op jullie website een mooie kaartje voor mijn verjaardag bedankjes kunnen verwerken; ook heel envoudig om te doen

Snelle levering en goede service!

Leuke foto gestuurd met QRCode met de trouwdatum, helaas valt deze niet te gebruiken, toch jammer. Maar 1 telefoontje en het werd opgelost! Nieuwe stickers gekregen ( zeker op tijd!!) met de aangepaste QR code! Zeer tevreden!

Hi Diana, Dankjewel voor jouw reactie. Ondertussen was er reeds contact met onze klantendienst merken we op. Hopelijk ben je helemaal tevreden met de oplossing die we aanboden! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Flesopeners besteld met een gravering. Zien er super goed uit en de flesopeners voelen degelijk. Werken goed!

Dag Mandy, Hartelijk bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

top

mooie producten en design Groetjes, Forest Wood Media

Hi, Dankjewel voor deze mooie reactie en score! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Artikel kleiner dan verwacht

Artikel kleiner dan verwacht versus de foto’s online van het product. Daarnaast zat het niet perfect in elkaar (wikkel zat scheef). Wel heel netjes ingepakt, met zorg. Jammer van het formaat maar het product zelf is wel een heel leuk presentje.

Dag Willeke, Wat jammer te lezen dat je niet helemaal tevreden was met jouw bestelling. Dit vragen we je even na via mail, kijk je jouw mailtjes even na? Dankjewel! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Super snelle levering

Enorm snelle levering en prachtig bedrukt!

Houten fotohouder met foto op acryl: De levering was sneller dan ik had kunnen bedenken. Foto is haarscherp en van goede kwaliteit.

Dag Marleen, Wauw, wat een mooie reactie! Heel fijn te lezen dat jouw pakje sneller dan verwacht geleverd werd. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Hele goede service

Super mooie uitnodigingen en bedankjes ontvangen. Bij de uitnodigingen zat er een wit lijntje door het snijden van de kaarten aan de onderkant. Dit werd direct opgelost en we kregen alle kaarten opnieuw toegestuurd. Super!

Hi Maaike, Wauw, wat een mooie score en reactie! Hartelijke bedankt! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goede hulp, mooi product

Koffer besteld. Wat vragen aan de klantenservice vooraf, snelle duidelijke reacties. Erg blij met de koffer.

Fantastisch product

Snelle afhandeling en fantastisch product!

Hi Shahida, Wauw! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Schuttershofweg 1