Klantvriendelijk en prima kwaliteit

Ik heb servetringen besteld en bij het ontwerpen daarvan ben ik vriendelijk, snel en goed geholpen door de klantenservice. De servetringen zijn zoals verwacht. Dank!

Heel tevreden!

Heel tevreden en erg blij met het resultaat! Zelf nog aanpassingen gedaan en dat ging ook gemakkelijk. Snelle levering ook.

Goede service, mooi aanbod

Nadat het bewerkingsprogramma vast liep, ben ik telefonisch goed geholpen. Ook kreeg ik na aanvraag een pdf bestand voor ons fotohokje. Ik kreeg snel reactie en ze waren heel vriendelijk. Ik heb veel complimenten gehad over onze prachtige trouwkaarten.

Wat een geweldige service!!

Ik heb net mijn proefdrukken binnen, maar daar was ik al van onderste boven... Jeetje, wat gaaf. Ik ga meteen bestellen... super service!

doen wat ze beloven

snelle levering en goede kwaliteit

Goede snelle service, prachtig kwaliteit. Bestelling wordt goed verpakt

Mooi aanbod. Fout goed opgelost

Tweemaal besteld bij Tadaaz wegens mooi aanbod. Nu, de tweede maal, was er grote kleurafwijking t.o.v. de proefdruk. Goede bereikbaarheid, zonder problemen en binnen kort tijdsbestek direct nieuwe (goede) afdrukken ontvangen.

Bijna perfect

Op bijna alle bestelde kaartjes was de door mij opgestelde tekst leesbaar. Weliswaar precies pas maar niet overal leesbaar. Goede service en op tijd geleverd.

Zoveel beter dan verwacht!!

Ik had deze website zomaar gevonden en had snel labels nodig voor bedankjes. Ik heb de labels met goud blaadjes besteld. Nou zó blij mee! Ik had niet verwacht dat het er zo mooi uit zou zien, snelle lever én met witte lint er ook nog bij!

Snelle levering en zeer goede kwaliteit

Ik vond de kaarten nog mooier dan verwacht en erg snel geleverd. Zeer tevreden!

Leuke kaartjes snel en goed geleverd

Al eerder bij Tadaaz besteld en ook deze keer gewoon top. Netjes geleverd, geen fouten, nog een lief persoonlijke kaart erbij en een cadeautje. En dat voor een leuke prijs.

Mooi product!

Mooi product en ideaal om te maken zo. Zelfs op de telefoon. Levering was ook snel

Mooie originele kaartjes, snelle levering

Bij Tadaaz geboortekaartjes besteld Leuke originele modellen. Wij hebben een beertje gekozen. Wel wat prijzig (zeker als je ze zelf nog in elkaar moet knutselen). Al met al positief over de kwaliteit en afhandeling.

SÚPER

Snelle service! Na ontvangst proefdruk, de rest besteld en werd snel geleverd! Ondanks dat we de proefdruk gezien hadden, vonden we de (slipper) kaart iets te klein maar dat is persoonlijk!

Netjes! Heel blij mee

Plaatje van andere website gebruikt en toch ziet het er scherp uit super blij mee! En snel bezorgd

Toppppp

Snel geleverd en netjes verpakt

Product niet conform ontwerp

Via ontwerp tool buttons besteld. Echter product niet conform ontwerp: tekst scheef gedrukt. Kan nieuwe ontwerpen en bestellen maar moet dan wel de helft zelf betalen. Schandalig zij leveren anders en scheef, wil ik rechte tekst dan moet ik zelf de helft betalen

Goedemorgen Syreetha, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat het zo is gelopen, en nogmaals onze excuses. Wij zien dat je inmiddels al contact met een collega van ons hebt gehad en jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Blij dat het toch is opgelost. Groetjes team Tadaaz

Fijne site, mooie spullen, snelle levering!

10+

Mijn eerste bestelling bij Tadaaz maar niet de laatste. Wij ben super blij met deze geboorte kaartjes. Bedankt voor de snelle levering. J.D.M

Zeer slecht

Mijn bestelde product is in eerste instantie zoek geraakt bij de post. Dat kan gebeuren. Vervolgens belt de medewerker van Tadaaz mij niet terug. De dag daarna heb ik opnieuw gebeld en heegt Tadaaz beloofd nog dezelfde dag het pakket opnieuw op te sturen. Ook dat is niet gebeurd. Ik kreeg pas de volgende dag aan het eind van de dag een track en tracé code. Veel te laat en ik heb er nu niks meer aan. Ik bestel hier nooit meer!

Hallo Elia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met jouw bestelling. Onze excuses! We willen graag uitzoeken hoe het zo mis heeft kunnen lopen. Zou je ons daarom nog een mailtje kunnen sturen met je ordernummer? Ons mailadres is: hello@tadaaz.nl, dan zoeken we het uit en kijken we wat we alsnog voor je kunnen doen. Groetjes team Tadaaz

Super snel

Geleverd wat ik had besteld

Snelle levering!

Kaartjes waren snel besteld en geleverd!

Super kaarten en leuke accessoires!

Mooie kwaliteit en snelle levering. Prijs is aan hoge kant.