Een perfect geboortekaartje gevonden in vergelijking met andere aanbieders

2 keer is de levering vertraagd, dat was jammer. Ook redelijk aan de prijs voor wat papier en karton maar ja, ik had ook niet de simpelste kaart uitgekozen.

Superleuke kaarten, naar wens kunnen aanpassen en mooie kwaliteit!

Superleuke kaarten, naar wens kunnen aanpassen en mooie kwaliteit!

Mooie producten. Juiste bestelling.

Leuke product besteld, helaas werkte de website niet op mijn Iphone, dus was genoodzaakt via de computer een bestelling te doen. Binnen aangegeven termijn ontvangen en erg blij mee.

Veel mogelijkheden en snelle levering

Bij het maken van de proefdruk bleek veel mogelijk wat betreft de indeling en invulling van de kaart. Daarna zijn zowel de proefdruk als de definitieve kaartjes snel geleverd. Heel fijn! Verbeterpuntje zou zijn dat je na het maken van de definitieve kaart een pdf-bestandje kan maken om alles nog een keer dubbel te checken zonder in de editor te zitten. Het laatste wat je wilt is een fout of per ongeluk een aanpassing op de definitieve kaart.

Onze trouwkaarten zijn bijzonder mooi geworden

Wij hebben onze trouwkaarten ontworpen op traditioneel handgeschept papier, met een fraai lettertype. Wij zijn erg tevreden met het resultaat en al onze gasten gaven ook hele enthousiaste reacties. Het enige jammere is in onze ogen dat Tadaaz er geen bijpassende envelop van handgeschept papier bij heeft, deze hebben wij ergens anders gevonden.

Snelle service en voldeed aan verwachtingen!

We hebben een grote hoeveelheid magneetjes besteld. We hebben deze zelf ontworpen op de site. Ze zijn erg mooi geworden! Goede kwaliteit, prijs en hele snelle service! Top!

Ruime keus. Snelle levering

Voor de geboorte van onze dochter hebben we geboortekaartjes ontworpen en besteld. Nadat ze was geboren hebben we nog een aantal gegevens ingevuld en de bestelling geplaatst. De kaartjes werden de volgende dag afgeleverd.

Mooie stickers, prima prijs!

Hele snelle levering, het zat heel netjes verpakt. Zelfs wat meer stickers mogen ontvangen dan besteld. Zeer tevreden, ga zeker vaker bestellen!

Snel geleverd en goed product

Prettige ervaring, snelle service

Heel duidelijke site met veel keuzes voor traktatie opties die "corona proof" zijn voor school oa om uit te delen! Snelle service en product voldoet aan de verwachtingen!

goed en snelle service

zeker aan te raden

Een top service

Alles naar eigen wens/uit hun assortiment.. Top! Kwaliteit en kwantiteit!

Product voldeed aan onze wensen

Stickers plakten prima

Snelle en goede service!

Met mijn bestelling ging iets niet helemaal goed. Ik heb direct een mail erachteraan gestuurd dat het niet goed leek te gaan en dat ik spoed had. Tadaaz reageerde heel snel en handelde gelijk mijn bestelling heel goed af!

Misleidend slecht

Ik bestelde op de site traktatiezakjes met hartjes, op foto duidelijk te zien harten snoepjes. Een kant en klaar zakje met etiket. Heb etiket gepersonaliseerd, dat was naar wens. Alleen kwam er een grote doos met losse zakjes en etiketten, doe het zelf.... was een behoorlijke tegenvaller! Stond toch echt traktatiezakjes met hartjes, ik verwachte met inhoud. Maar niet dus, en dat voor ruim 30,- Zelf maken.

Prettig, handig,leveren als afgesproken mooi werk

Ik heb een goede ervaring Tadaaz. Leveren op tijd mooi werk af. De verhuisdoosjes waren een succes. Een makelaar in onze familiekring vond deze doosjes een idee voor reclame van zijn en andere bedrijven na een verkoop van een huis. Bedankt voor nu en nog eens. Anne van den Ham

Erg leuke collectie met bijpassende bedankjes

Wij zijn erg blij met ons mooie ontwerp voor de geboorte kaartjes met bijpassende bedankjes. Helaas was er iets mis gegaan met het afdrukken van de kaartjes, er stond 1 regel in een hele rare taal afgedrukt. Gelukkig werd dit zonder problemen opgelost en 1 dag later hadden we de juiste kaartjes. Wat ik minder vind is dat de kaartjes wat krom trekken. Ze blijven niet mooi in vorm. En bij de bedankjes is de ene gouddruk mooier bedrukt dan de ander.

Erg blij met de keuze voor Tadaaz

Snelle levering, meer dan genoeg keuze, duidelijke website en makkelijke editor.

Prima en snelle service

prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Hele goede service

We zochten verhuiskaarten. En die hebben we bij jullie gevonden. We hebben veehuisdoosjes gedaan. Was echt super.

Ruime keuze, goede prijs kwaliteit, snelle levering.

Binnen 2 dagen in huis!

Je word er blij van

Het is al de 2de keer dat ik geboorte bedankjes bestel. Goede kwaliteit snelle levering. Het is al een cadeau om het pakket open te maken.

Super leuke uitnodigingen voor communie en snelle levering!

Snelle, nette levering. Goede prijs/kwaliteit

Duidelijke levering en ook snel. Ik had 30 sticker besteld en kreeg er een paar extra. Ze waren van goede kwaliteit. Kortom, heel tevreden!

Super snel en zeer tevreden!

2 mokken met opdruk besteld. Voor de 2e keer bij Tadaaz en al 2 keer super tevreden