Mooie kaarten besteld voor de bruiloft zien er op en top uit mooie kwaliteit

Mooie kaart

Hele mooie kaart kunnen maken voor de geboorte van onze zoon. Jammer dat we ze niet direct konden versturen naar de geadresseerde.

Goede service en prachtig geboortekaartje

Snelle service, goede kwaliteit!

snelle levering, goede oplossing van de problemen.

goede service, mooie karten, vriendelijke klanten service

Slecht gesneden

Ik heb binnen de lijntjes “ hiep hiep hoera” geschreven. Waarschijnlijk hebben jullie alle kaarten tegelijk gesneden waardoor de tekst bij bijna alle kaarten door de helft is weggesneden. Niet nauwkeurig helaas.

Snelle levering!

Wij hebben zelf ontworpen wijn etiketten laten maken, om onze zwangerschap bekend te maken. Snelle levering en zeer betaalbaar! Super!

Geweldige kaart en snelle service.

Wauw

Ze zien er prachtig uit.

Zeer goed geholpen

Zeer tevreden! Top!

Keurige en snelle levering van het product!

Product volledig naar wens.

Leuke diverse keuze van producten

Aanbod van producten is anders en gevarieerd. Ook een zeer snelle service.

Slecht afgewerkte stickers

Jammer dat ze niet op een stickervel geleverd werden. Was lastig om het papiertje er af te krijgen. Ook waren de randen kartelig en niet mooi strak.

Hoi Jeltsje, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je zo ontevreden bent over de stickers. Je mag ons hiervoor altijd benaderen hoor. Dan kunnen wij kijken waar het mis is gegaan. Stuur je ons nog even een mailtje? Dan kijken we na wat we nog voor je kunnen doen. Ons mailadres is: hello@tadaaz.nl Alvast bedankt! Groetjes Marion van team Tadaaz.

Top geholpen

Tadaaz heeft ons erg goed geholpen met onze verhuiskaart. Ze hebben zelfs nog een vouwinstructie van het huisje gemaakt zodat we deze mee kunnen sturen.

Echt een top site!

Mijn ontwerp kwam binnen 3 dagen binnen! Het zag er nog beter uit dan ik verwachtte. Dit is zeker je geld waard. Heel veel keus en een zeer snelle verzending. Kreeg er ook nog een leuk kadootje bij!!

Prachtige kwaliteit en super snel geleverd.

De ene dag besteld en twee dagen later geleverd. Ondanks dat we best een ingewikkeld kaartje hadden gekozen. (Verhuis doosje) Mooie kwaliteit! Echt waar voor je geld.

Super snelle en zeer goede service

We hebben onze geboorte kaartjes via Tadaaz uitgezocht. Vooraf hebben we een proefdruk besteld die heel snel binnen was. We hadden nog een vraag hierover en hier kregen we heel snel een goede reactie op. Na het beslissen hebben we de enveloppen vooruit besteld om alle adressen er tijdens de zwangerschap op te schrijven en postzegels te plakken. Nadat onze dochter geboren was hebben we de geboortekaartjes besteld en de volgende dag werden ze al bezorgd! We zijn er ontzettend blij mee en gaan zeker in de toekomst bij Tadaaz bestellen!

super mooi en snelle levering

product is geweldig

Makkelijke website om je eigen ontwerp te maken en snelle service. De kaarten waren er binnen 1-2 dagen. Moet alleen zeggen dat de kwaliteit van de foto op de kaart iets beter kan. Mag iets meer glans of zo op. Maar dat lag misschien ook aan het ontwerp dat ik gekozen had.

Goede etvaribg

Ik vind tadaaz een goede online shop, waar je veel keus hebt. Zij bieden een goede service en het zijn fijne en aardige mensen om zaken mee te doen.

Mooi kaartje goede prijs

Snelle verzending en levering mooi kaartje. Het programma om het kaartje te personaliseren werkte echt niet altijd goed dat is een nadeel. Geprobeerd op iPad middels Safari en Chrome, daarnaast ook geprobeerd op de laptop.

Zeer mooie kaartjes voor een leuke prijs!

Zeer leuke kaartjes, makkelijk te personaliseren en makkelijk te bestellen!

Super leuke kaartjes!

Snelle levering en mooie kaartjes! We krijgen alleen maar complimenten over hoe vrolijk het kaartje is! Past volledig bij zijn naam!

Wat leuk om te lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling hoor. Zijn we blij mee. Groetjes Marion van team Tadaaz

Heel tevreden

Heel tevreden met onze geboortekaartjes. Mooie kwaliteit. Precies zoals we hadden ontworpen. Van te voren twee proefdrukken besteld, erg leuk. De linnen tassen voor de oma's, gelijk aan het geboortekaartje zijn ook erg mooi. Levering zoals beloofd. Enige puntje, op zaterdag besteld, dan pas dinsdag binnen.

Hallo, Wat een mooie beoordeling en erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag zien we je nog eens terug hoor. Fijne kraamtijd! Groetjes team Tadaaz

Mooi product

Mooi product en keurig geleverd.

Bedankt voor je beoordeling! Hier zijn we heel blij mee. Groetjes team Tadaaz

Mooie producten, snelle levering!

Mooie producten, snelle levering!

Hey Sanne, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je blij bent met de producten. Veel plezier ermee. Groetjes Marion van team Tadaaz