Leuk en goede stickers.

Super netjes

Mijn bestelling kwam snel en alles erg netjes geleverd.

Het feest moet nog plaats vinden

Snelle service Goede kwaliteit Website iets onduidelijk qua aanduiding aantal. Ik dacht dat ik 5x5 dus 25 stuks vlaggetjes kreeg maar het waren er 5×25 dus 125 vlaggetjes..Gelukkig grote ruimte te vullen dus komt goed uit :)

Precies wat ik had besteld en ook nog zeer snel geleverd! Klantenservice was ook zeer goed te bereiken en gaf duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Originele uitnodigingen

Tijdens het maken van de kaart werd mijn geduld erg op de proef gesteld. Het lukte mij niet gelijk om de kaart helemaal naar wens te maken. Het menu qua opmaak kan in mijn ogen anders.

Heel mooi

Ik had de stickers besteld omdat ik bedankjes wilde maken voor de communie morgen en dat is meer dan gelukt. Bedankt voor de snelle levering

Snelle en goede service!

Precies wat ik wilde!

Wij wilde voor onze kleine meid een geboorte kaartje die speciaal, uniek en bijzonder was! Die heb ik gevonden bij Tadaaz, een kaartje van acryl (plexiglas) mooi transparant en een kaartje die nog nooit iemand had gezien. Snelle service. Heerlijk online te personaliseren en mooi afgeleverd.

Prima product, bezorging werd 2 x uitgesteld door bezorger om onduidelijke redenen

Makkelijk te ontwerpen button, ziet er mooi uit. Gelukkig tijdig besteld want bezorging werd 2 x uitgesteld

Zeer klant vriendelijk en een zeer goede service.

Zeer snelle levering en zeer behulpzaam als er iets verkeerds besteld wordt. Zal voor mijn volgende feest zeker weer mijn dingen bij Tadaaz bestellen.. Echt een aanrader.

Goed product voor een goede prijs

Ik had fotostrips besteld voor bij onze trouwkaart. Ze werden snel geleverd, de kwaliteit was goed en ik vond ze vrij betaalbaar. Ik ben daarom tevreden!

Uitstekend. Goede service en hele mooie producten

Boven verwachting!

Ik ben goed geholpen!! ♥️

Dag Bahar, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.nl. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Bij vragen over je bestelling kan je ons altijd bereiken via chat, mail, telefoon en Whatsapp. Ik stuur je nog een mailtje apart om samen met jou te bekijken hoe we jou nog kunnen verder helpen. Tot zo! Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Snelle levering alles perfect

Dag Nancy, Bedankt voor de mooie score. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Kon beter..

Na het ontvangen van een mooie proefafdruk heb ik bij jullie uitnodigingen besteld voor m'n bruiloft. Er stond echter nergens bij dat ik al die uitnodigingen nog zelf in elkaar moest knutselen.. Daarbij heb ik mijn bestelling gedaan vanaf mijn proefafdruk, en tot mijn verbazing kwamen de uitnodigingen niet 100% overeen. De kleur van de letters was anders en zelfs de laatste (belangrijke) zin was helemaal weggevallen. En dit terwijl ik niets heb veranderd aan het ontwerp, omdat ik blij was met mijn proefafdruk. Al met al veel geld voor als je het nog zelf in elkaar moet knutselen en erg jammer dat mijn bestelling niet 100% overeenkomt met mijn proefdruk.

Dag Anitra, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.nl. We hebben ondertussen reeds contact gehad van mail. Ik heb jou laatst een voorstel gedaan. Zou je reeds de tijd gehad hebben dit te bekijken? Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Goed geholpen!

Doordat ik goed geholpen ben met mijn bestelling en er echt werd meegedacht heb ik de order geplaatst en kreeg ik m keurig op tijd geleverd. Top!

Dag Marleen, Bedankt voor de mooie score! Heel erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Mooi en super snelle levering

Het koffertje met naam was nog mooier dan ik had verwacht. En de levering was zo snel, en zeker voor een gepersonaliseerd kado

Beste, Bedankt voor de mooie score! Fijn om te horen dat het koffertje zo goed ontvangen werd. :-) Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Mooi gedrukt & mooi cadeau

Als cadeau (nog niet gegeven) maar ik denk dat het wel in de smaak gaat vallen. De bloemen zijn een klein beetje over het papier gegaan, maar dat kan tijdens het verzenden zijn gebeurd en dat is wel te fixen. Maar het is echt prachtig, echt een aanrader voor als je een mooi persoonlijk cadeau wilt geven!

Dag Bianca, Super om te lezen dat je heel erg blij bent! Bedankt voor de mooie score. Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Top kwaliteit!!

Zeer tevreden met hrt eindresultaat. Aanrader!

Dag Afraam, Bedankt voor de mooie score! Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Het was goed geregeld

We hebben prachtige kaarten gekregen perfect gedrukt en snel geleverd iedereen is enthousiast over het resultaat Het enige wat ik niet thuis kan brengen is de folie waar over gesproken werd dat vond ik er niet in terug. En wat ik jammer vond is dat de droogbloemen apart besteld moesten worden en best prijzig waren dus die hebben we elders gekocht

Meer van verwacht

Prijs-kwaliteit verhouding goed maar meer van product verwacht. Ik had buttons uitgezocht met gouden letters en gemêleerd groen als achtergrond. Die vond ik wat flets uitkomen. Volgende keer eerst maar 'n sample laten komen.. Verzending en verpakking, contact klantenservice niks op aan te merken.

T was even lastig om de placemats via mijn telefoon goed te krijgen,maar…na wat geduld goed gelukt en t resultaat was prachtig. Zeker voor die prijs

Dag Tanja, Bedankt voor de mooie score! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het eindresultaat. :-) Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Alles ging heel soepel

Snel bezorgd en mijn stickers zien er heel mooi uit

Dag Leyla, Dankjewel voor jouw prachtige reactie en score! Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Snelle en goede service

Snelle en goede levering van de geboortekaartjes.

Dag Tessa, Bedankt voor de mooie score! Fijn om te horen dat de geboortekaartjes zo goed ontvangen werden. :-) Groetjes, Mauranne van Tadaaz

Bedrijfsgegevens

Schuttershofweg 1

4538 AA Terneuzen

0115 - 61 45 44

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.