Meer van verwacht

Prijs-kwaliteit verhouding goed maar meer van product verwacht. Ik had buttons uitgezocht met gouden letters en gemêleerd groen als achtergrond. Die vond ik wat flets uitkomen. Volgende keer eerst maar 'n sample laten komen.. Verzending en verpakking, contact klantenservice niks op aan te merken.

T was even lastig om de placemats via mijn telefoon goed te krijgen,maar…na wat geduld goed gelukt en t resultaat was prachtig. Zeker voor die prijs

Alles ging heel soepel

Snel bezorgd en mijn stickers zien er heel mooi uit

Snelle en goede service

Snelle en goede levering van de geboortekaartjes.

Snelle levering, met een prachtig resultaat !

Onwijs blij met onze keuze om bij jullie onze geboorte kaart van onze dochter te bestellen. We krijgen veel complimenten over de kaart en mensen vragen ons waar wie die gevonden hebben ! Toen ik 2 dagen na het bestellen een mail kreeg met 10% Pasen korting baalde ik wel even. Ik had voor een groot bedrag aan kaartjes besteld, dus die korting had echt even gescheeld. Een mailtje gestuurd en al snel kreeg ik mail terug met dat de korting alsnog verrekend was en t stond diezelfde dag nog op mijn rekening. Wat een top service!

helemaal top!

Top geregeld! Fijne site. Goede en snelle communicatie en verzending! Ga zo door.

Je kan uit een ruim assortiment kiezen en na het kiezen je eigen draai eraan geven. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden. De bestelling wordt de volgende dag verzonden en de dag erna had ik het al binnen, erg fijn!

Professionele stickers met een goede kwaliteit

Enorm verrast door mijn stickers, had er niet zoveel van verwacht maar echt de kwaliteit vond ik optimaal! Zelf stickers bewerken met tekst en eventueel datum maar wens. Bij de kopieshop vroegen ze rond de 60 euro voor maar 24 stickers, há die kennen tadaaz.nl zeker nog niet! Bedankt voor jullie professionaliteit en snelle verzending!

super service

had het pakket naar de verkeerde postcode verstuurd maar ze hebben direct opnieuw verzonden en 2 dagen later binnen op juiste adres. Fijn bedrijf qua service

Zeep is perfect

Snell levering en goed kwaliteit

Heel blij met de stickers en zo makkelijk voor elkaar! Top!

Ik kwam er al gauw achter dat het nog niet zo makkelijk was op vele sites om leuke stickers te maken. En dan ook nog voor een schappelijke prijs als je er niet 100den afnam. Eenmaal op Tadaaz, ging het vlotjes en prijs was ook prima, heel blij met het resultaat.

Mijn bestelling heb ik niet ontvangen

Mijn bestelling heb ik niet ontvangen.

Hi Ester, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik stuur je vandaag nog een mail om samen met jou te bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Netjes

Optijd geleverd en precies zoals verwacht.

Geweldig geholpen en grandioos afgewerkt en opgestuurd

Zie boven

Top en binnen 1 dag ontvangen

Super leuke stickers en ook snelle service!

Prachtige producten!

Ik heb 2 producten besteld, een poster en een kinderkoffertje. Beide gepersonaliseerd met namen en plaatjes. Erg leuk om zelf het ontwerp naar eigen wens en smaak verder te ontwerpen. Het resultaat was erg mooi!

Mooi product!!

Overtrof verwachtingen, wel hele grote doos…

Helemaal geweldig

Snelle levering, en alles zag er geweldig mooi uit.

Vriendelijk geholpen nadat de bestelling verkeerd was.

De website vond ik niet gebruiksvriendelijk. Daardoor ging de eerste bestelling niet goed. De letters kreeg ik in eerste niet weg. Uiteindelijk zag ik alleen de foto wat prima was. Bij levering zat de naam er nog op. Vriendelijk personeel heeft alsnog het veranderd en de goede stickers geleverd.

Perfect !!!!

Hele snelle levering

Super mooie kaart

Ik had een super mooie trouwkaart verstuurd. Bijna iedereen stuurde een appje dat ze de kaart zo mooi vonden. Het was ook mooi met gouden letters en het touwtje er aan. Bestelling ging vlot. Ik had de kaarten een dag later al binnen. Klein verbeterpuntje, ik had 7 kaarten nodig maar moest er 10 afnemen. Dat vond ik wat minder. Verder top!

Aanrader!

Een leuke site, met een hip en breed assortiment. Fijn dat je op een betaalbare manier eerst een proefdruk kan aanvragen. Met mijn bestelling was het niet helemaal goed gegaan, maar kreeg snel reactie en het werd meteen opgelost. Zou het dus zeker aanbevelen!

Verassend snelle levering en mooie kwaliteit

Heb Eén gepersonaliseerd notitieboekje besteld als cadeau en was er helemaal blij mee

Mooi en netjes

Fijne ervaring en een snelle service . Daarnaast mooie bestelling

Super mooie kaarten

Makkelijk te ontwerpen en mooie kwaliteit.