Geweldig! En snel levering!

Heb zo vaak bij tadaaz besteld en elke keer snel levering en als naar mijn wensen ! Supper vaker daar bestellen

Mooi resultaat

Ik ben blij dat we de geboortekaartjes en naamlabels voor de doopsuikers helemaal op elkaar kunnen afstemmen. Er lijkt wel een licht kleur verschil tussen ons bestelde proefvaart en naamlabel. Maar enkel als je echt heel goed kijkt. Ik heb ook op andere sites proefkaartjrs besteld. Maar de kwaliteit hier licht toch veel hoger. Met het vlot bestellen van de enveloppn en naamlabels, kon ik al aan de slag met de voorbereidingen. Ik vind het wel echter hele dure levering die je moet bij betalen en dat het daarvoor nog eens enkele dagen duurde. Als onze baby geboren is en de kaartjes dan ook zo lang duren vind ik dat best jammer. Voor die prijs aan verzendkosten.

Prima, fijne correcte communicatie

Jammer genoeg onze bestelling “verloren” gegaan bij Post NL, correct opgelost. De volgende dag hadden we onze bestelling in huis!

Levering precies zoals verwacht!

Snelle & nette levering van het bestelde product. Er zaten zelfs 2 extra geboorte kaartjes bij.

Zeer mooie kaarten met een Wow-Factor!

Onlangs uitnodigingen besteld voor mijn aankomende bruiloft, ik heb gekozen voor een eigen ontwerp op Acryl. Elke uitnodiging werd met open monden bekeken en geeft een uniek gevoel. Daarnaast biedt Tadaaz een ruime selectie aan envelopjes die matchen met je ontwerp (of op ze minst de hoofdkleuren). 10/10 - Hier zal ik vaker uitnodigingen bestellen!

Snelle levering!

Ik kon al heel snel de memoriesbox in ontvangst nemen. Prima kwaliteit en mooie foto!

Snel en correct geleverd

Ik ben blij op de manier hoe er gecommuniceerd wordt. De bestelling is op tijd binnen gekomen. Zag er goed uit. Helaas was de broek niet zoals op de site te zien was. Het had churidaar moeten zijn en ik kreeg een gewone broek. Ik zal zeker nog een keer bestellen.

Mooie kwaliteit kaart en snelle levering!

Zeer tevreden over het product en service.

Leuke en mooie cadeautjes

Leuke en originele cadeautjes en snelle verzending.

Mooie ontwerpen mogelijk, mooi resultaat en snelle levering

Fantastisch leuke items voor thema feestjes

Vorig jaar ook jungle bellenblaas besteld zo leuk voor thema feestjes voor ons zoontje, dit jaar hebben we Oceaan dus een heke leuke schilpad met een blauw bellenblaas flesje

Het ziet er prachtig uit

De thee doos met foto is prachtig geworden Alleen nu afwachten hoe het bruidspaar hem vind

Snel Mooi Betrouwbaar

We waren op zoek naar originele verhuiskaarten, deze gevonden in de vorm van een verhuisdoosje. Wij zijn er superblij mee.

Prachtig geworden, snelle en nette levering! Helemaal niet om op aan te merken!

Het kraamkoffertje omgetoverd tot een vakantie koffertje voor mijn hond. Foto, tekst, plaatjes, alles kon. Heel erg leuk!

De geboortekaartjes waren de volgende dag al in huis. Super netjes verpakt en zeer goede kwaliteit. Makkelijk aan te passen naar wens en veel keuze.

Prachtig lint!

Goeie ervaring

Hele snelle aflevering. Bestelling binnen 24 uur binnen.

Probleem super snel en effectief opgelost

Probleem super snel en effectief opgelost

Super mooi

Snelle levering, niet duur zien er schattig uit!

Mooi product en snelle levering

Het product is mooi en van goede kwaliteit. Het was goed ingepakt en snel geleverd.

Bestelde spullen netje binnen gekregen en ook erg snel. Heel blij met de kwaliteit van de producten.

Goed en snel geleverd.

Groot assortiment. Goed en snel geleverd.

Eerste batch mooie zeepjes, tweede grotere batch allemaal lelijk gesneden

Ik heb eerst 10 zeepjes besteld om te kijken of dit in lijn was met mijn verwachtingen. De zeepjes waren mooi gesneden, ook zeker niet helemaal perfect, maar omdat het een handgemaakt product is had het zijn charme. Vervolgens hebben wij 30 extra zeepjes besteld, deze hele batch is enorm lelijk gesneden, de zeepjes zijn niet mooi genoeg om als traktatie weg te geven. Na het indienen van een klacht krijg ik 2 zeepjes opnieuw opgestuurd. Waardeloze service na het besteden van meer dan 200 euro aan zeepjes. Je bent beter af met zeepjes van Etsy

Schuttershofweg 1

4538 AA Terneuzen