Mooi en netjes

Fijne ervaring en een snelle service . Daarnaast mooie bestelling

Super mooie kaarten

Makkelijk te ontwerpen en mooie kwaliteit.

Heel mooi bbq schort

Een schort besteld voor een verjaardag. Kwalitatief heel goed.

Makkelijk te bestellen, bestelling niet helemaal compleet

Makkelijk te ontwerpen en bestellen, mooi product ook! Punt van verbetering, bij levering niet genoeg gouden splitpennen om de zakjes af te sluiten. Niet heel handig.

zoals ik had verwacht

onze trouwkaart hier ontworpen en besteld, na een proefdruk nog wat kleine aanpassingen gedaan en toen alles besteld. kaarten, enveloppe en sluitzegels alles netjes en zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Precies zoals verwacht, zoals op het scherm eruit ziet.

Precies zoals verwacht, zoals op het scherm eruit ziet. Makkelijk te gebruiken

Snel geleverd, keurig ingepakt, goed product

Ik heb een staand verjaardagskalender besteld, met eigen ontwerp. De bladjes zijn van cartoon, ze buigen niet en de foto's hebben mooie kleuren. Goede kwaliteit. Snel geleverd, met aandacht ingepakt. Prima product en service, bedankt!

Leuk artikel en keurig op tijd bezorgd.

Leuke, verrassende, kadootjes. Levering keurig op tijd en hoed verpakt.

Leuke originele formats, maar meedenken kan beter

Leuke formats/voorbeelden, Maar omdat echt alles volautomatisch gaat denken de mensen daar niet mee.ik had niet gezien dat het aantal enveloppen en kaartjes nirt automatisch op elkaar afgestemd werden, dus te weinig enveloppen besteld, hoppa, twee keer verzendkosten, geen coulance en geen sorry (Dus nu andere enveloppen geregeld)

Mooi gemaakt en snel geleverd, heel fijn

Fijn en gemakkelijk!

Site werkt handig en prettig. Ik heb een geboortegeschenkje met snoep uitgekozen. Eerst hebben we 2 proefdrukken af laten komen zodat we het product toch even echt konden zien. Deze waren zo binnen. Hier op de volledige bestelling geplaatst. We zijn blij met het resultaat!

Voldoet aan verwachting.

Snelle levering en mooie kwaliteit. Een echte aanrader om hier te bestellen.

Was fantastisch

Er zat uiteindelijk een fout in de kaart maar werd meteen opgelost! Heel erg blij mee!

Goed service

Snelle levering en uistekende producten

Donderdag besteld, vrijdag mijn bestelling ontvangen! Super snelle service!

Mooie producten, goeie service. Matige editor om producten te personaliseren

Voor de geboorte van onze dochters in 2021 hier voor het eerst kaartjes besteld. Schitterend resultaat en goede service. De editor om de kaartjes te personaliseren werkte toen al redelijk onhandig. Omdat we voor onze zoon weer zo’n mooi kaartje wilden toch weer bij Tadaaz besteld wederom hele mooie kaartjes. Er was echter wat tekst weggevallen aan de binnenzijde. In goed overleg met de klantenservice is dit heel goed opgelost dmv een cadeaubon/kortongscode. Onlangs weer een bestelling gedaan wederom hele mooie producten en heel snel verzonden! De editor is helaas nog steeds niet super handig maar dat valt in het niet bij het resultaat.

Zeer snelle, nette levering.

Twee keer iets besteld op deze shop en beide keren zeer snel geleverd en zeer netjes afgewerkt en verpakt. Top ervaring!

Slecht verpakt

Slecht verpakt. Foto zat niet goed erin opgerold na zelf willen herstellen vielen alle bloemen eruit kregen we er nooit meer goed in jammer want had een super leuk cadeautje kunnen zijn voor oma

Dag Jamilla, Bedankt voor jouw beoordeling! Die is heel belangrijk voor ons. Ik contacteer jou even apart via mail zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. We willen natuurlijk ook dat oma een mooi cadeautje krijgt. Fijne dag! Barbara van Tadaaz

Goed, handig en snel!

Snelle levering, handige site waarmee het geboortekaartje naar eigen wens is aan te passen. Fijn om eerst proefdruk thuis te zien. Kortom goede service. Op 5 enveloppen zaten helaas vlekken, dit was jammer.

Prima totdat je moet gaan beoordelen

Een kistje besteld met inscriptie. Het kistje is van twijfelachtige kwaliteit, maar goed. Ziet er wel mooi uit. Maar waarom ook weer een mail sturen om te laten beoordelen. Fysieke winkels waar ik bij de uitgang wordt gevraagd wat ik er van vond, zou ik mijden als de pest. Waarom doen webshops dat dan wel elke keer.

Dag Matthijs, Bedankt voor je beoordeling van onze webwinkel. Alleen op deze manier kunnen wij zien wat onze klanten van onze service en producten vinden. Zo kunnen we weten wat onze werkpunten zijn en op welk vlak we goed bezig zijn of kunnen verbeteren. Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat je hier een naar gevoel bij krijgt. Ik stuur je nog even een mailtje in verband met het kistje dat je ontvangen hebt. Fijne dag! Barbara van Tadaaz

Al eerder iets besteld, groot succes als cadeautje voor een afscheid! Makkelijk te maken en heeeeel snel geleverd!

Een snelle service en mooie kwaliteit

Ik had voor mijn dochter de Pringel wikkels en bedankkaartjes besteld want zijn ze mooi! Ze worden met zorg verpakt en opgestuurd. Het naar wens ontwerpen ging goed en is leuk om samen met je kind te doen. Het thuis maken van de traktaties en bedankjes was heel gemakkelijk en je krijgt helemaal zin in een feestje. Mijn dochter voelde zich helemaal jarig en was helemaal gelukkig. En daar draait het uiteindelijk om!

In een woord mooi

Mijn ervaring met Tadaaz is erg positief. Ik heb mijn ontwerp gemaakt en de bestelling geplaatst en had het pakketje de volgende dag al in huis. De labels zien er mooi uit en heb de labels gemaakt voor mijn verjaardag bedankjes en ben er echt blij mee. Precies zoals ik het wilde en zou iedereen aanraden om bij Tadaaz te bestellen.

Wauw! Prachtige geboortekaartjes, met heel veel zorg ingepakt!

Via de website het geboortekaartje volledig naar wens kunnen aanpassen. Een snelle levering van de proefdruk en ook snelle levering van de definitieve geboortekaartjes. De geboortekaartjes zijn met heel veel zorg ingepakt en verzonden.

Super mooi kaartjes

Precies zoals ik wilde.