Ben super blij met de stickers

Het was een sneller levering, de stickers waren precies zoals ik ze wilde hebben.

Dag Jamila, Hartelijk bedankt voor de super score en review. Hier worden we vrolijk van! Groetjes, Jamie van Tadaaz

Heel mooie producten en snel geleverd

Dag Sadia, Bedankt voor je beoordeling! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit. Heel erg bedankt! Groetjes, Jamie van Tadaaz

Nog steeds niet ontvangen

Waar blijft mijn pakket?

Dag Trees, Ik heb het even voor je nagekeken en het pakketje is beschikbaar in het afhaalpunt. Ik stuurde je ook een mailtje met de track & trace. Kijk je dit even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Hele mooie geboortekaart uit kunnen kiezen voor onze dochter. Voor ons het perfecte design. Ieder kaartje perfect geprint. Ik vond het alleen jammer dat er geen bijpassende envelop was, deze hebben wij elders besteld. Plus, ik vond nog een voucher met kortingscode terug... helaas hadden we de bestelling al geplaatst :( Na het plaatsen van de beoordeling is er contact met ons opgenomen en de kortingscode achteraf verrekend met onze bestelling. Heel erg fijn, super tevreden.

Dag Francisca, Bedankt voor de leuke score. We nemen zeker en vast de suggestie mee! Wat jammer dat je de kortingscode bent vergeten. Ik stuurde jou nog een mailtje. Kijk je dit even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Oprecht heel goed en fijn.

In een hectische en onzekere tijd ben ik heel fijn geholpen en ontzorgd.

Mooie buttons met eigen afbeelding, makkelijk gemaakt!

Handig platform om buttons met mijn eigen ontwerpen te maken en de levertijd is snel. Extra fijn dat je kleine hoeveelheden kan bestellen.

Wij hebben 2 koffertjes besteld om onze zwangerschap bekend te maken. Snelle levering en echt hele goede kwaliteit. Wij zijn tevreden!

Goed voor mekaar

Duidelijke uitleg. Snel gemaakt en snel geleverd. Zag er perfect uit!

Dag Esther, Bedankt voor de leuke recensie! Een heel mooi feest gewenst. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Leuke kaartjes en snel in huis

Super tevreden!

Dag Jolien, Wat fijn om te horen. Bedankt voor de mooie score. We wensen jou en je gezinnetje heel veel geluk toe. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Mooie kaart. Helaas zaten de gaatjes van de binnenkaart in de tekst.

Kaart was mooi. In de kaart zat een extra kaartje dat met een lint aan de kaart geknoopt moest worden. Bij het ontwerp was precies te zien waar het gaatje kwam, zodat je met de tekst rekening kon houden. Proefdruk was goed. Helaas bleek bij de bestelling het gaatje groter en zat het niet bij elke kaart op dezelfde hoogte. Bij veel kaarten was een gedeelte van de tekst niet leesbaar. Kwaliteit viel dus tegen, aangezien de kaart niet goedkoop was.

Dag Annemiek, Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Ik stuurde jou nog een mailtje. Kijk je even jouw mailbox na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Betrouwbaar en leveren snel

Communiceren goed wanneer levertijd iets langer duurt

Dag Gea, Dankjewel voor jouw prachtige score die je ons gaf! Super leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Snelle levering van prachtige kaartjes

Ruime keuze uit veel leuke kaartjes die, tot op zekere hoogte, zijn aan te passen. Daarna volgt een snelle levering. Ik ben erg tevreden.

Zeker een aanrader

De kaarten zijn enorm mooi geworden, je kunt een proefdruk bestellen en uiteraard hoef je bij tadaaz nergens zorgen over te maken, ik ga zeker in het vervolg nog meer kaarten bij hun laten drukken, bedankt voor de goede service

Dag Judith, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Daar zijn wij ook heel blij mee. Wij kijken uit naar jouw volgende bestelling. Groetjes, Jamie

Zeer snelle levering! De kaartjes zijn ook erg mooi geworden!

1e druk belabberd, wel netjes opgelost

De kaartjes waren met de 1e druk scheef gesneden, er zaten op de meesten ezelsoren en de kleur was anders dan de proefdruk. Gelijk gebeld en 2 dagen later kreeg ik de 2e druk, netjes, met de juiste kleur.

Dag Elisanne, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat het zo is gelopen, en nogmaals onze excuses. Wat fijn om te horen dat we je konden helpen. Groetjes, Jamie van Tadaaz

snelle levering en snelle reactie van klantenservice

Super snelle levering en top kwaliteit zeer tevreden

Dag Saram, Wat leuk te lezen dat je over de hele lijn van jouw bestelling tevreden bent! Groetjes, Jamie van Tadaaz

Goede kwaliteit snelle levering

Labels besteld om aan bedankjes te hangen. Prachtig label goede kwaliteit en levering lekker snel!

Mooie producten snel geleverd

Ik had een koektrommel besteld met foto's op het deksel. Mooie kwaliteit trommel en foto's keurig netjes afgebeeld. Geurkaars met foto op glas ook mooi uitgevoerd. Niet goedkoop, maar redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Dag Marjolein, Wat fijn om te horen dat je erg blij bent met de geleverde kwaliteit. Veel plezier met jouw bestelling. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Snelle levering waar ik heel blij om was, want had het op korte termijn nodig. Het is heel mooi geworden, een mooie gift kunnen doen

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Gewoon goede kwaliteit papier, snel in huis en blije kinderen voor een leuk prijsje! Bestel zeker nog een keer wat!

Dag Lisanne, Dat is heel erg fijn om te lezen. Bedankt voor de top score! Groetjes, Jamie van Tadaaz

Heel leuk!

We hebben verhuiskaartjes besteld in de vorm van een verhuis doos. Ze zijn ontzettend leuk en van goede kwaliteit. Er werd er een extra gestuurd voor ons zelf, dus dat is ook leuk. Enige jammere is dat er geen spellingscontrole is. Toen ze thuis kwamen, kwamen we er achter dat er een foutje in zat. Maar goed, voor de rest heel erg leuk!

Mooie kaartjes, veel design vrijheid

Uiteindelijk vond ik een kaartje op Tadaaz waarvan ik de voorkant mooi vond en op een ander website de binnenkant. Ik heb deze in Tadaaz na kunnen maken. Dit was wel een uitdaging maar lukte uiteindelijk. Als tip zou ik meer tools willen hebben om tekst goed uit te lijnen.

Dag Justin, Bedankt voor je positieve review! Erg leuk om te lezen. We nemen jouw feedback zeker mee. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Ik had snel een origineel cadeau nodig en kreeg hier inspiratie! Wat een mogelijkheden voor leuke en originele cadeaux! Snel geleverd en mooie kwaliteit! Ik kom terug!

Mooie kwaliteit en snelle service

Erg tevreden over de service van Tadaaz. Het contact via de mail met Tadaaz verliep goed en snel. Het kaartje is erg mooi van kwaliteit en het was erg makkelijk om het kaartje online aan te passen naar eigen smaak. Een gedeelte van de kaartjes zijn verzonden met de verzendservice omdat wij in het buitenland wonen. Deze waren binnen 2 dagen allemaal bezorgd.

Hi Mariska, Wat leuk dat je super tevreden bent van onze kwaliteit en service! We wensen jou een prachtige tijd met jouw kleintje! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz