Leuke cadeaus

Leuke en originele cadeaus.

prachtig koffertje met naam

het koffertje met naam werd erg leuk ontvangen

Goede drukkwaliteit en snelle levering

Gevarieerde collectie kerstkaarten met leuke teksten. Ik bestel ieder jaar mijn fotokerstkaart bij Tadaaz en ben altijd weer blij als ik de kaarten ontvang. Snelle levering ook.

Niet voor de eerste keer maar telkens een goede ervaring !

Service, snelheid en toegankelijkheid bij vragen is erg prettig en goed georganiseerd.

Drukwerk prima, enveloppen niet goed!

Drukwerk van kaartjes mooi verzorgd! Helaas bijpassende enveloppen eerst en aantal tekort, een paar verkreukt , wat wel snel opgelost werd. Bij het schrijven van de enveloppen bleek ook nog meerdere enveloppen niet te zijn voorzien van GOM of maar een tipje.

Snelle service en prachtig resultaat op mooi dik papier. Heel luxe.

Prettig contact

Prettig contact, fijn meegedacht nog fijner dat het eigen ontwerp geplaatst kon worden. En het is prachtig geworden!

Prachtig

De kaars ruikt heerlijk en de foto kwaliteit is super!!

Fantastisch product & levering!

Al meerdere malen het geboortekoffertje besteld, altijd met veel enthousiasme gegeven en natuurlijk vooral ontvangen, super origineell cadeau en fantastisch snelle service!,

Goede snelle service! Erg mooi resultaat!

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Mooi afgewerkt, er zat een klein deukje in. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd

Mooie kaart, maar het maken van de kaart is niet te doen.

Het maken van het geboorte kaartje, ging zeer moeizaam. Telkens verwijderde hij de tekst en kon ik niet en extra regel toevoegen. Ben hele dag bezig geweest. Was ik bijna klaar verwijderde hij weer de tekst. Eindelijk klaar 5 keer door mij en mijn parner na gekeken. Maar na frustratie er over een fout heen gelezen. Besteld na binnenkomst fout ondekt. Misschien mijn fout eerst proefdruk moeten bestellen. Voor de rest is hele mooie kaart ben er wel heel blij mee. Nu ik de goede heb.

Dag Rianne, Wat vervelend om te horen dat het bewerken moeizaam verliep. We nemen jouw opmerkingen zeker intern op. Super fijn om te horen dat het kaartje na aanpassing toch volledig naar wens was. We wensen jullie een fijne tijd samen toe. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Mijn placemat is goed afgedrukt de achterkant heb IK niet gekozen! Jammer!!

Helaas is een eigen ontwerp placemat niet geworden wat ik wenste. Ik had een proef pakket besteld maar bij de grotere oplage zat er een achterkant bij voor een kinderfeestje wat ik niet gevraagd, besteld of gezien heb. Dit is om weg te geven aan ouderen niet wat ik wenste. Het is dus een miskoop geworden. Graag had ik de mogelijkheid om een eigen ontworpen placemat eenvoudig terug willen vinden maar dat was niet meer vindbaar voor mij. Dankzij een attente medewerker kreeg ik reactie op deze bovenstaande conclusie en ik heb het mooiste Sinterklaas cadeautje gekregen wat ik me kon denken: Gratis Herdruk zonder ongevraagde achterkantprint: Dat noem ik nog een Service. Echt super voor het doel: cadeau voor mensen die een intensief leven achter zich hebben!

Hey Anja, Wat vervelend om te horen! Ik heb je een mailtje gestuurd. Kijk je het even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Super klantgericht

Ik heb stickers besteld en mijn afbeelding kreeg ik niet in het kader is door jullie opgelost en een mail er bij gestuurd super gedaan ben er erg blij mee

Fijne ervaring

Alles snel bezorgd en netjes ingepakt Ziet er super leuk uit

Had er iets anders van verwacht

Het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik niet naar de maat voering heb gekeken maar de trommel viel iets te klein uit verder vlug geregeld binnen enkele dagen thuis verder prima

zeer goed

Een prettige afhandeling van alles!

Precies zoals we gehoopt hadden. Prachtige kaarten, mooie kwaliteit en top service. Als het van de kaarten af zou hangen kan ons feest in mei niet meer stuk!

Hele mooie labels snel verstuurd

Prima ! Kon niet beter.

Makkelijk gevonden, snel besteld, volgende dag in huis. Top !

Prachtige onderzetters met foto

Vond het best spannend om onderzetters te bestellen met eigen fotos, maar ze zijn mooier geworden dan ik had durven dromen. Mooie scherpe fotos, kleuren komen goed over. En kwaliteit van de onderzetters is goed. Aanrader dus!

Mooie doos met gegraveerde tekst

Precies zoals ik hoopte.

super goed tevreden

afzender vergeten dus snel gebeld. Tadaaz heeft er een kaartje toegevoegd met onze namen. Chappeau

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Dit is de eerste keer geweest dat ik bij jullie heb besteld. Jullie hebben mooie stickers geleverd die ik op de suikerboondoosjes kan plakken voor onze dochter. Ik zag dat jullie op Ippies.nl aangesloten zijn. Het enige minpuntje vind ik dat de bestelling met de daarbij horende punten echter werd geweigerd. Ik heb hierover al met Ippies gemaild en het kan zijn dat jullie dit hebben gedaan (want ik heb voldaan aan alle voorwaarden - zoals bestelling meteen betaald, niet geretourneerd enz..) Nu is mijn vraag aan jullie: Werken jullie met Ippies? Anders zou ik dit aan hen laten weten. En anders hoor ik graag waarom mijn bestelling geweigerd werd.