Fijne ervaring

Alles snel bezorgd en netjes ingepakt Ziet er super leuk uit

Had er iets anders van verwacht

Het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik niet naar de maat voering heb gekeken maar de trommel viel iets te klein uit verder vlug geregeld binnen enkele dagen thuis verder prima

zeer goed

Een prettige afhandeling van alles!

Precies zoals we gehoopt hadden. Prachtige kaarten, mooie kwaliteit en top service. Als het van de kaarten af zou hangen kan ons feest in mei niet meer stuk!

Hele mooie labels snel verstuurd

Prima ! Kon niet beter.

Makkelijk gevonden, snel besteld, volgende dag in huis. Top !

Prachtige onderzetters met foto

Vond het best spannend om onderzetters te bestellen met eigen fotos, maar ze zijn mooier geworden dan ik had durven dromen. Mooie scherpe fotos, kleuren komen goed over. En kwaliteit van de onderzetters is goed. Aanrader dus!

Mooie doos met gegraveerde tekst

Precies zoals ik hoopte.

super goed tevreden

afzender vergeten dus snel gebeld. Tadaaz heeft er een kaartje toegevoegd met onze namen. Chappeau

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Dit is de eerste keer geweest dat ik bij jullie heb besteld. Jullie hebben mooie stickers geleverd die ik op de suikerboondoosjes kan plakken voor onze dochter. Ik zag dat jullie op Ippies.nl aangesloten zijn. Het enige minpuntje vind ik dat de bestelling met de daarbij horende punten echter werd geweigerd. Ik heb hierover al met Ippies gemaild en het kan zijn dat jullie dit hebben gedaan (want ik heb voldaan aan alle voorwaarden - zoals bestelling meteen betaald, niet geretourneerd enz..) Nu is mijn vraag aan jullie: Werken jullie met Ippies? Anders zou ik dit aan hen laten weten. En anders hoor ik graag waarom mijn bestelling geweigerd werd.

TOP!

Snelle service, makkelijk te maken en mooi resultaat. Echt TOP!

Heel leuk om een proefdruk te krijgen in de zomer van je kerstkaart voor december.Dat heet voorpret!En heb ze uiteindelijk in oktober besteld!

Snelle reactie van de klantenservice en snelle levering. Nog eerder dan beloofd! Product ook naar verwachting.

Uitstekend.

Fijn contact met snelle hulp. De bestelling kwam heel snel.

Dag Marion, Dankjewel voor jouw prachtige reactie en score! Groetjes, Azia van Tadaaz

Super makkelijk zelf sluitzegels te personaliseren, mooi en snel in huis!

Mooie kwaliteit en snelle service, tijdens een vraag naar een oplossing

Dag Charlotte, Wat vervelend om te horen! Ik heb een mailtje gestuurd. Kijk je het even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Snelle levering en overzichtelijke website.

Pakje kon niet in Ridderkerk naar afhaalpunt stond nog wel op de site is na belletje aangepast door tadaaz kon zelfs voor het ongemak een tegoedbon krijgen wil dit niet omdat tadaaz hier niets aan kon doen prima service en het geleverde product helemaal TOP

Dag Hans, Wat vervelend om te horen! Ik heb je een mailtje gestuurd. Kijk je het even na? Groetjes, Jamie van Tadaaz

Snelle service en top kwaliteit!

Snelle service en top kwaliteit!

Echt tevreden!

Mooi snel en alles klopt als ik had aangevraagd!

Dag Monica, Dankjewel voor jouw prachtige reactie en score! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goede kwaliteit en een mooi product

We hebben een super geboorte kaartje laten maken, dit ontwerp is thuisbezorgd precies zoals op het voorbeeld! Enige minpuntje wat ik had, niet alle geboorte glaasjes waren goed gegraveerd helaas. Hierdoor waren sommige wat minder goed leesbaar. Verder zijn wij helemaal tevreden!

Persoonlijk ontwerp en mooi resultaat.

Wat een leuke site met zoveel mogelijkheden! Makkelijk te maken en snel geleverd. Ik heb placemats gemaakt met foto’s voor ons familie weekend. Wat zal het een mooie verrassing zijn als deze bij het ontbijt op tafel liggen. Ik ga deze site zeker vaker bezoeken!

Hele snelle en goede levering echt top

Elke keer weer blij met het resultaat!

3 mooie sterrenbeeld geboorte posters laten maken.. elke keer weer blije gezichten bij het kado geven.

Dag Patricia, Bedankt voor de mooie score! Fijn om te horen dat de cadeautjes zo goed ontvangen werden. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Top!!!

Snelle levering en super mooie traktaties

Schuttershofweg 1 4538 AA Terneuzen

0115 - 61 45 44