Top bedrijf

Ik heb een paar cobber sjaals gekocht en wij zijn er zo tevreden mee het draagt heerlijk en er is wat verkoeling om het uit te houden zo lekker en als je hem in de koelkast leg 💖💖love it is zijn geld meer dan waard

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

leuk een hand geschreven kaartje snelle service

ga zo door ;)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle correcte levering met persoonlijk briefje!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na bestelling Midline 5.0 laarzen gebeld en instructie gekregen over onderhoud ervan, aanbod om lijm te lenen als er een scheur in komt. Heel persoonlijke benadering.

Geen

Pluspunten

Snelle en correcte levering. Directe communicatie over bestelling en leveringstermijn. Enthousiaste hulpvaardige persoon

Meer richting geven voor het specifieke gebruik van de type laarzen kan de keuze vergemakkelijken. Bv geschikt voor wandelingen in het bos met onderbegroeiing, of geschikt voor vissers die langdurig in het koude water staan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitstekende service, met name door de communicatie, top

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na een dubbel geplaatste bestelling (als tweevoeter heb je maar 1 paar laarzen nodig) direct een reactie per mail waarin dit recht gezet werd en het teveel overgemaakte bedrag dezelfde dag teruggeboekt! Informatie en communicatie van deze webwinkel zijn uitzonderlijk en zeer prettig!

Pluspunten

bestelling gedaan, betaald en niet bezorgd op de afgesproken dag door Post.nl. (en uiteindelijk helemaal nooit meer bezorgd) Met veel kunst en vliegwerk heeft Laars & Co gezorgd dat het pakketje net op tijd met onze dochter naar Zuid-Amerika kon vliegen :) Hartelijk bedankt!!

Geen vertrouwen in Post.nl hebben

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

In eerste instantie meedenken over de maat, in overleg grotere maat geleverd. Bezorgtijdstip in goed overleg. Telefonisch contact was plezierig.

Maat was toch te groot, werd omgeruild voor kleinere maat. Deze bleek te klein. Niet binnen 3 maar 2 weken gereageerd en vernomen dat de laars niet meer ingenomen kon worden. Het klantgerichte werd plotseling heel formeel.

Als iedere andere klant heeft mevrouw Verhoef 14 dagen de gelegenheid haar online aankoop te ontbinden. Wat is er gebeurd: 12 sept. 2017 Mevrouw bestelt haar laarzen online; 13 sept. 2017 We bellen mevrouw vanwege de maat. Na overleg worden de laarzen dezelfde dag opgestuurd. De 14e worden de laarzen afgeleverd; 18 sept.2017 Mevrouw mailt; laarzen zijn te groot. Marcel mailt, en belt voor overleg. Terugsturen kan, maar de 20e zijn we in de buurt van Amersfoort en rijden we bij mevrouw thuis langs om de laarzen te ruilen voor een andere maat.; 20 sept 2017 Marcel gaat op afspraak bij het huisadres van Mevrouw langs. Mevrouw geeft aan dat haar man ze diezelfde avond nog zal passen. ; 10 oktober 2017 Mevrouw mailt ons – ’s avonds laat- met h