Voor herhaling vatbaar

Duidelijke internetpagina. Goede prijzen. Veel keuze. Snelle en correcte levering.

Sleutel: €8,95 Verzendkosten: €9,95

Ik begrijp dat een product verzonden kan worden en dat daar kosten aan verbonden zijn. Maar ..... een sleutelje dat feitelijk IN een envelop met een pakketdienst wordt verstuurd, terwijl de envelop ook via de post kan: daar zakt m'n broek van af.

Blij dat het honden autorekje snel geleverd was zodat onze hond weer meekan. Jammer alleen dat jullie geen scheidingshek voor de achterbak hebben wat bij het hekje past!

vandaag besteld, morgen in huis! Snel en betrouwbaar

Super goed

Bestellen gaat eenvoudig en de levering was er keurig binnen de tijd

Snel volgens afspraak vertrouwd

Gewelige service!

Ik kreeg de dakdrager niet goed op mijn auto volvo v50. Eerst probeerden ze me op afstand te helpen maar ik ging liever voor de helpende hand. Direct kon ik de volgende dag langskomen. Ik werd meteen geholpen. Nog sterker. Ze zetten de dakdrager in elkaar en monteerden het op mijn dak. Zonder bijkomende kosten. Wat een service. Wat heerlijk dat echte klantenservice nog bestaat! Ik raad dit bedrijf iedereen aan die wil terugvallen op service als dat nodig mocht zijn! Ronald de zoete

Levering duurt lang

Jammer dat niet alles voor aansluiting van een trekhaak voorhanden is.

Alles prima verlopen en een mooi set wielsloten

Bestellen en levering zijn prima en snel gegaan, En een mooi setje wielsloten met 2 adapters wat heel weinig voorkomt, meestal maar 1.

Snelle nette levering

Goed bedrijf, aanbevelingswaardig

Duidelijk en conform

Prima product ontvangen gekoppeld aan een vlotte levering

Goede ervaring

Klantenservice heeft geen vakkennis, product is zeer matig

Zonder modificatie is het product onbruikbaar. Onvoldoende geïnformeerd door klantenservice. Reageren niet na een derde vraag om toelichting.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Snelle en correcte levering

Levertijd erg lang

Ik heb de bestelling nog niet eens ontvangen en vind de levertijd erg lang duren

Bestelling vlot en netjes verpakt bezorgd

Heb er dakdragers gekocht dit is binnen een paar dagen thuis geleverd. Alleen jammer dat alles kan mee zo korte tijd berijdbaar is van 09.00 tot 12.00 uur. Bereikbaarheid zou wat ruimer kunnen zijn ook voor mensen die op dat tijdstip aan het werk zijn.

Komen beloftes en afspraken na

Snelle levering en uitstekende after sales

Thule dakdragers gekocht, deze werden snel en correct geleverd. Na een jaar ontstond er echter een probleem met de bevestiging van de dakdrager, waarbij een onderdeel defect was. Na een melding, werd heel snel een vervangend onderdeel gestuurd. Kortom uitstekende service. Ik raad deze webwinkel dan ook van harte aan.

Prima.

Geen opmerkingen

Product en service voldoet aan mijn verwachting!

Goede en mooie imperiaal voor mijn Audi A4 gekregen. Goede handleiding en makkelijk te monteren. Het product direct uitgetest met een kano er op naar Belgie. Alles ligt heel stabiel en het materiaal is solide en ziet er goed uit. De prijs/ kwaliteit is zeer goed.

Besteld en zeer snel geleverd

Besteld en zeer snel geleverd. Geen gebruik gemaakt van retourfunctie.

zij doen wat zij beloven!!

zonder zorgen geleverd!

Licht teleurgesteld

Mooie lichte fietsendrager geleverd, Merak type S,. Heb 13 pins autostekker nodig, staat ook op de doos, maar er wordt een 7 pins stekker bijgeleverd. Het lijkt me goed, dat jullie op de site daar meer info over geven. " Let op!! , u kunt bij accessoires een verloop stekker kopen. Mijn echtgenote en ik stonden klaar met de fietsen om te vertrekken, paste de stekker niet! Moet ik bij jullie nog een verloopstekker kopen! Bijkomende kosten,verzendkosten en een week vertraging in het gebruik. Jammer!!

Prima. Niet de volgende dag. Maar wel een paar dagen later in huis.

Ski box is goed bezorgd Mocht met klarna betalen . Te vreden mens