Retour sturen

Ik wachthal twee weken op m’n geld wat terug gestort moet woorden er moet wel direct betaald woorden

Snelle levering en goed product

Een goed product waar we veel plezier mee hebben gehad. Levering was super snel geregeld

Prima, product zoals verwacht en geleverd zoals afgesproken

Een fijne dakkoffer met meerdere functies. Er kan veel in. En wij vinden deze dakkoffer super praktisch met mogelijkheid dat de koffer aan 2 kanten te openen is. Blij mee!

Snelle levering. Het ging om een trekhaakkoffer. Netjes geleverd zonder beschadigingen en op tijd voor de vakantie. Enige nadeel: Je bent verplicht om een kentekenplaat aan te brengen op deze koffer maar er is geen kentekenplaat bijgeleverd. Deze heb ik apart moeten bestellen. Het zou goed zijn om dit op de website op te nemen als tip of gewoon bij te leveren.

Matig

Bij de dakdragers waren er geen 4 sleutels nummer 19 optionele kit 000032900000 hebben ons gered met de inbussleutel

goed produkt

Mooi materiaal

Telefoniste was niet aardig aan de telefoon zelfs geïrriteerd naar mij toe na wijziging huisnummer

Alles goed geregeld

Correct behandeld en uitgevoerd

Snelle levering goede kwaliteit

Goede duidelijke webshop en een snelle levering

Snelle bezorging, top product

Zeer slecht product

De trekhaak die ik gekocht heb waar ik van in de onderstelling was dat dit een nederlands product is komt uit Polen. Niks tegen Polen ik heb daar een vriend maar vermeld dat dan. Deze trekhaak was en is scheef en past totaal niet, en wat ik ook erg vind dat je een ondeugelijk product komt en dat je dan ook de terug verzendkosten voor je eigen rekening krijgt. Zeer jammer dat dit bedrijf niet telefonisch bereikbaar is.

Goede, snelle verzorging, kleine fabrieksfout in artikel (opgelost)

Betreft dakkoffer Modula Ciao 310 black. Goede, snelle afwikkeling van de bestelling. Prima verpakking (grote, zeer stevige doos), lage verzendkosten. Dakkoffer kon na openen niet meer dicht door geblokkeerde steun aan één kant. Deze was verkeerd gemonteerd. Kon gelukkig in het andere gat gemonteerd worden (na enig bijvijlen van het gat), waarna alles ok. Zeer positief: het veiligheidsslot aan de voorzijde en aan de binnenkant de aanwezigheid op de bevestigingsplaten van een mogelijkheid om spanbanden aan de brengen tegen verschuiven van de lading. Precies een mooi formaat koffer voor onze auto Skoda Citigo. Bedankt.

Prima product. Goede prijs. En snelle service

Binnen 1 dag geleverd

vlotte levering.

Geleverd volgens afspraak

Geleverd zoals het hoort

Super prijs en snelle levering

Super prijs en snelle levering. Thnx

Top !!!

Top !!

Goede prijzen en snelle levering. Prima!

Volgens afspraak

Besteld en geleverd gekregen

super product, prijs/kwaliteitverhouding, en snel geleverd

super product, prijs/kwaliteitverhouding, en snel geleverd

Beste Nelleke, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een super product, levering en kwaliteit. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw PFA dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Overzichtelijk en snelle levering

Overzichtelijk en snelle levering, helemaal top.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u een overzichtelijke en snelle levering heeft gehad. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw PFA dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Top bedrijf

Ongelooflijk snel en correct

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te lezen dat wij een top bedrijf hebben en alles ontzettend snel geleverd is. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Gewoon goed.

Beste Ronny, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Prettig om te horen dat alles gewoon goed is. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Hakr cycle pro. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee