Te laat geleverd, matige kwaliteit

De dakdragers had ik op vrijdag ochtend bestseld en volgens de website zou ik de dragers de volgende dag bezorgd krijgen, maar dat werd maandag. De dakdragers zouden op een Skode Yeti moeten passen, en dat deden ze uiteindelijk ook, waarvoor je dan een onderdeel moet verwijderen. Dat is wat lastig uit de gebruiksaanwijzing the halen. De passing is niet optimaal en de inbusbouten die je moet los- en vastdraaien zijn amper lang genoeg.

Beste Mark, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 5. Ten eerste heeft u inderdaad op vrijdag ochtend besteld, ik wil u op het volgende attenderen over de bezorging: 'Vóór 16:00 besteld, vaak dezelfde dag verzonden' hierin beschrijven wij niks over volgende dag geleverd. Het is altijd even goed kijken hoe de dakdrager op het dak gemonteerd moet worden, dit test meestal altijd de geduldigheid. De passing van deze dakdrager zou goed moeten zijn volgens de toepassingslijsten van Hapro. :) Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Hapro Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Super snel geleverd met duidelijke werkwijze

De lader stond op het minimum ingesteld stond niet in de handleiding dat je dat kon instellen het laden in het begin duurde daardoor lang

Goede en snelle levering.

Goede service.

Goed materiaal

Snel en ruime keuze

Een aanrader

Ik heb hier een dakdrager en dakkoffer gekocht. Heel snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit Ik heb een 9 gegegen en geen 10 omdat mijn bestelling in 2 zendingen werd bezorgd. Dit werd niet gecommuniceerd. Waardoor ik bij de eerste bezorging dacht wat te missen. Geen grote fout maar kleine moeite het toch even te melden. Ik zal hier zeker weer iets bestellen mocht dat nodig zijn

Vlotte levering en de dragers passen perfect

Zeer snelle levering, alleen heeft de bezorgdienst het pakket niet afgeleverd op de afgesproken lokatie. Ik had neerzet toestemming gegeven op een bepaalde plek bij huis maar ze hebben het ondanks dat toch bij de buren afgegeven.

Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een snelle levering, wel vervelend om te horen dat het pakket niet op de juiste locatie geleverd is. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Hapro Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goed en snelle levering

Paste helaas niet goed en was gemakkelijk terug te sturen met retour formulier Dank daarvoor gr.Sjaak

Beste Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Goed om te horen dat u heeft genoten van een goede en snelle levering. Jammer dat de kofferbakmat niet helemaal goed past. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Dikke Prima

Gewoon goed.

Beste Tonny, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over alle processen. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Laadpaal. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

goed geregeld

bestelling werd snel geleverd zoals het hoort klasse rn ga zp door zou ik zeggen.

Beste Gerard, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Goed om te horen dat alles goed geregeld is en de bestelling snel geleverd is. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Laadpaal 11kW. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Ik ben erg goed geholpen door de medewerkster telefonisch. Zij heeft mij de juiste link via de mail gestuurd zodst ik de passende dakdragers kon bestellen. Ik zag door de bomen het bos niet meer zoveel kleine verschillen zaten er in dit product. Thx Top

Prijs/kwaliteit snel

Verrast van de snelheid der levering...

Duidelijke site snelle levering

Wat zocht goed te vinden Ook losse onderdelen.

Verkeerd bezorgd

Zelfs geen briefje is op 2D in plaats van 3D bezorgd

Beste Teun, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 1. Jammer dat wij de fout van de bezorger op ons review platform ontvangen, het klopt dat ze vervoeren voor ons. Wij kunnen er helaas weinig aan doen dat de bezorger dit op het verkeerde adres heeft geleverd zonder briefje, onze excuses. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Perfect en snel

Goed product en snel geleverd,alleen geen Nederlandse gebruiksaanwijzing ..

Snelle en vlotte levering

Koffer

Beste Thea, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een snelle en vlotte levering. Hopelijk heeft u ook van de overzichtelijkheid van de webshop genoten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw PerfectFit Dakkoffer. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Heel tevreden.

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering. Ook snelle reactie op een vraag via de mail

Beste Mitchel, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over de airco om de prijs, kwaliteit en levering. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Airco. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede service!

Er was een dakkoffer afgeleverd echter was deze kapot. Mail gestuurd en binnen twee dagen een nieuwe ontvangen.

Beste Michael, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Goed om te horen dat u heeft genoten van een goede service. Onze oprechte excuses dat de dakkoffer beschadigd tijdens de levering, gelukkig hebben we dit snel en correct op kunnen lossen! Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Picoya Dakdragers en PerfectFit Dakkoffer. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

SNEL !

Snelle levering binnen 24 uur ! Goede producten en goedkoop !

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te lezen dat u heeft genoten van een snelle levering, goede prijs en kwaliteit. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Car-Bags dakdragertas. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Alleskunner had eerst de verkeerde dakdragers geleverd, maar direct werden de juiste geleverd en konden we kostenloos de verkeerde retourneren. Echt top. Daarnaast had ik nog advies gevraagd en snel een duidelijk antwoord gekregen. Kortom, zeer aan te bevelen.

Beste René, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Onze excuses voor de verkeerde levering, gelukkig hebben we dit snel en correct opgelost. Fijn dat u snel en duidelijk advies heeft ontvangen van onze klantenservice! Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Farad Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede kwaliteit en goed geleverd

Goede website, makkelijk besteld, goed geleverd, goed product, nette prijs

Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een goede website, kwaliteit, prijs en eenvoudig bestelproces. Als wij mogelijk nog meer kunnen doen om een beter punt te scoren en u volgende keer nog beter te helpen mag u dit gerust laten weten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Allesisgoed

Prima geleverd

Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat alles goed is en heeft genoten van een prima levering. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Menabo Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede prijs kwaliteit

Levering conform afspraak

Beste C, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Goed om te horen dat u heeft genoten van goede prijs/kwaliteitsverhouding en conform afspraak is geregeld. Mochten wij u de volgende keer nog beter kunnen helpen om een 10 te scoren mag u dit gerust laten weten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Perfect Fit Laadpaal. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee