Betrouwbaar

Tevreden met de aankoop Na goed advies

Snelle levering.

Klasse

Uitstekend product Nette site

Had er iets meer van verwacht.

Zit niet zo mooi als ik bij andere had gezien.

Prima zaak!

Geen enkele issue, zoals t hoort!!!

vlotte levering

Goed product, mooi verpakt, snelle levering. En een goede prijs

Vrijdag besteld, maandag geleverd!

Leuk aanbod maar ze leveren niet

Fietsendrager besteld die op voorraad was, zou dus de volgende dag verstuurd worden. Twee dagen later nog niets gehoord. Mailtje gestuurd, was dus toch niet op voorraad maar volgende week zou hij verstuurd worden. Enkele dagen later een verzend bevestiging. Paar uur later uit het niets toch een bericht dat de order geannuleerd was. Product zou niet leverbaar zijn. Importeur gemaild, zij herkennen dit niet. Ok, anderhalve week later heb ik mijn geld dus weer terug (ja, dat deden ze gelukkig wel vlot) en kon ik mijn bestelling opnieuw plaatsen. Dit keer bij een shop die wel kan leveren.

alles perfect gegaan

handige site, onderselen uitzoeken dmv merk en type auto. product past dus altijd op je auto. hele snelle levering.

Snelle levering en goed product

na een telefoontje naar de klantenservice met een vraag, mijn bestelling geplaatst. De volgende dag was het in huis. Netjes geholpen aan de telefoon. Product netjes ingepakt en snel geleverd.

Mijn bestelling is geleverd zoals is bevestigd.

Nadat de bevestiging naar mij is gemaild kon ik goed meekijken op het internet waar het pak zich bevond. De levering is op tijd bezorgd.

Minder

De universele kabelset die ik besteld had past niet op een tiguan hoewel dit wel wordt aangegeven. Ik had een wagenspecifieke set moeten hebben. Daar ik e.e.a. tijdens de montage wat hen aangepast ingekort kan ik de set niet retourneren is niet meet origineel. Jammer, had dit niet verwacht. Mocht u uit coulance een korting willen geven op een wagenspecifieke kabelset hoor ik dit graag. P. S. Het betreft een Tiguan uit 2012 120 pk Gr G Heetbrink

Voldoet geheel aan de verwachting

Keurig verpakt op tijd en snel geleverd. Handzaam solide fietsendrager die voldoet aan de verwachting mooie prijs kwaliteit verhouding!

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Heldere website Vlotte reactie Afhalen geen probleem Vriendelijk, snelle afhandeling Je krijgt wat je hebt besteld

Gewoon goed.

Zoals het hoort.

Goed passende dakdragers voor mijn Subaru XV aangeschaft voor een prima prijs

Degelijk materiaal, nette uitstraling en goede prijs.

Mooie dagdragers gekocht voor mijn Tesla Model 3

Ze passen perfect, zien er heel fraai uit en meer dan prima prijs zo. Het in elkaar zetten met de online YouTube video was erg prettig tov de zwart/wit handleiding die wat onoverzichtelijk was.

Prima levering

Positief en zou Alleskanmee aanraden

Supersnelle levering en correct volgens bestelling

Dit was de eerste keer dat ik bij alleskanmee een bestelling plaatste en kan site aanbevelen!

Op vrijdagavond besteld maandag in huis. Product voldoet ook aan de verwachtingen. De manebo fietsendrager voldoet ook aan onze verwachtingen. (Goede prijs/kwaliteit verhouding) Gewoon top!

Top service snel geleverd

Voor een paar vragen even gebeld en snel en duidelijk geholpen. Levering was ook snel.

Totaal niets te klagen

Totaal niets te klagen, nu maar hopen dat het product net zo goed is,,,,,

Het door mij bestelde artikel is snel geleverd. Helaas was het door mij bestelde artikel niet de juiste omdat dit artikel bestemd was voor een linkerzijde van mijn fietsdrager, terwijl ik hem nodig had voor de rechterzijde. Door Alleskanmee snel en soepel opgelost, zodat ik binnen één week het juiste onderdeel in mijn bezit had.

Prima prijzen en goed!

De prijzen zijn zeer goed en de kwaliteit en levertijd zijn prima in orde. Voor herhaling vatbaar.