Vlot

Vlot geleverd, de fietsendrager ziet er solide uit, maar moet nog getest worden, als trekhaak onder de auto is gemonteerd. Verwacht geen problemen.

Snelle bezorging.

Prima. Zou er zo weer iets bestellen.

Goede website

Website gaf voor mij voldoende informatie om tot koop over te gaan van een Heidelberg Wall lader.

Snelle levering en goed advies

Goed advies vooraf en snelle levering.

Kut

Bestel een bevestigingsset voor dakkoffer van 9 cm breed krijg 11 cm ik stuur het retour en kan zelf de verzendkosten van 7,25 betalen . Schandalig

Voldoet aan onze verwachting.

Snelle levering.

Er was een probleem met 1 onderdeel, gebeld en de volgende dag is er gelijk nieuw onderdeel bezorgd.

snelle levering, prima kwaliteit automatten.

snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Ik was op zoek naar een nieuwe fietsdrager voor twee electrische fietsen. De Aguri viel mij op door het grote draagvermogen van 60 kg en de handige mogelijkheden

Prima geregeld

Prima webshop

Goed en snel geleverd, makkelijk te monteren, prima fietsendrager voor dat geld.

Goed geleverd

Makkelijk te monteren.

Artikelen voldoen

Bestellen van de juiste artikelen gaat prima. Alleen van GLS als koerier ben ik niet zo kapot van.

heb nog een vraag uitstaan maar krijg geen antwoord

Krijg geen antwoord op gestelde vraag

Nog niet volledig beantwoord

Fietsdrager:De instructie op papier en uitleg van de verkoper zijn niet gelijk. Een schroef paste niet in de klem. Er wordt geen nieuwe klem met schroef geleverd. Er is een beschadiging aan de stekker , dit is doorgegeven via de mail met een foto, tot op heden nog geen reactie

SUPER!

Wat een top bedrijf.

Dagdragers voor een Fabia besteld

Snelle levering en goede info op de website!

We hebben het product, een fietsendrager, nog niet kunnen gebruiken maar dat gaat in mei wel gebeuren.

Snelle en perfecte service

Toegankelijke site, product was makkelijk te vinden

Netjes en snel geleverd

Top product

van bestelling tot bezorging goed

is dus niet meer van toepassing,

Verzenden en snelheid oke

Helaas wilde een van de zuignappen niet hechten op het glas. En de plakstrip aan de zijkanten waren verdroogt. Maar verder werkt het wel met de hond.

snelle levering en goede nazorg

zie boven

Bestelling was in eerste instantie incompleet geleverd, werd zonder problemen nagestuurd.

Product geleverd wat beloofd is.

Helaas duurde de levering iets te lang zonder dat daar een reden voor werd opgegeven. Bij navraag bleek dat het product nog onderweg was van de leverancier. Eind vd week zou het daar zijn, donderdag stond de bezorger voor de deur. Dus helaas zonder 'waarschuwing' vooraf. Gelukkig waren we thuis.