Ondanks artikel niet naar wens... prima services

redelijk

Jammer dat er bij de fietsdrager geen nederlandse montage beschrijving zit

Goede producten voor nette prijzen

Mooie snelle levering

Op tijd geleverd echter 1 onderdeel is kapot heb gemaild maar geen antwoord gekregen dat is wel weer enorm jammer de service is dus wat minder zal dat ook in de referentie melden

Snelle levering prima service

Wist niet goed welke dagdrager geschikt was voor mijn auto. Kreeg snel antwoord van de klantenservice. Levering was snel. Product is mooi tegen een goede prijs. Ook fijn zijn de filmpjes voor de montage van de dakdragers

Netjes en super snel

Had dakdragers besteld en een beugel voor de dakkoffer. De dakdragers gingen zo bij de post. Er werden meteen nieuwe op gestuurd.

Beetje jammer

Trekhaak besteld zou de volgende dag geleverd worden. Na een week niks ontvangen .geen mail geen belletje niks..zelf maar gemaild trekhaak niet op voorraad wordt pas na 25-06-2021 geleverd als ik geluk heb

Oke

Snelle levering. Alleen bij retourneren. Duurd het lang voordat je je geld terug hebt. Wat ik ook niet begrijp is dat je iets niet kan uittesten en daarna terug sturen. Dan krijg je je geld niet terug,( hierom had ik er voor gekozen om het product gewoon terug te sturen)

Sbel en goed

Snelle levering en ook op vraag per mail werd heel snel op gereageerd.

Superfijn

Spul besteld voor de auto. Trekhaak van auto-hak die overigens super past en fijn te monteren voor een mooie prijs. Overige spullen ook voor een goed prijsje en super kwaliteit! Aanrader zoiezo!

Goed advies en snelle levering, 100 punten

Goed advies en snelle levering, 100 punten

Duidelijk, helder en snel

Goede service, van duidelijke uitleg tot videos. Heel fijn!

Keurige en toch nog snelle levering.

Bij niet meer op voorraad hebben en mogelijkheid/verzoek tot tegen bericht tot 2x toe een e-mail dat idg fietsdrager wel weer op voorraad was. Dus na een paar dagen toch kunnen leveren.

Goed.

Pakket snel geleverd en klantenservice net en vriendelijk!

Slechte communicatie en levering

Bij bestellen is alles op voorraad na 8 dagen nog niet geleverd.Trekhaak en kabelset diverse malen een mail gestuurd geen reactie Levertijd 3 a 4 dagen

Alleskannietmee

Online zijn de producten op voorraad, je bestelt iets, en achteraf blijkt het niet op voorraad te zijn geweest door een fout. Dit check je toch vooraf voordat je iets besluit op te sturen? Wordt er een gedeelte van de bestelling afgeleverd kan natuurlijk gelijk retour gestuurd worden, kosten voor de verzender! Absoluut waardeloze service van dit bedrijf. Ik zou niet nog eens bestellen bij een van uw bedrijven en dat raad ik andere ook zeker af! Flut bedrijf(ven) als u zo gemakkelijk meerdere bedrijven opstart ben dan ook bereidt om wat meer personeel aan te nemen om de zaken op orde te houden.

Wij zijn tevreden op een ding na, Namelijk misten wij een Nederlands talig omschrijving Van instructieboekje.

Snelle perfecte levering, al de volgende dag.

Erg goed.

Klein probleempje met artikel maar snel opgelost

Super goed geregeld alles

Netjes behandeld en snel mijn geld terug grhad

Keurige mail toen artikel weer op voorraad was, de verzending ging niet geheel.vlekkeloos de verpakking van het artiken een bagagerek voor op de trekhaak was stuk bij het uitpakken bleek 1 achterlicht stuk . Na een mailtje binnen.half uur reactie en de volgende dag nieuw achterlich. Top.

Levering was mooi op tijd

Super tevreden over de gehele gang van zaken

Makkelijk en snel geregeld!

Het ruime aanbod en de snelle afhandeling en levering van het bestelde product, zorgen voor een goede recensie!

Awful

Ik bestelde een paar roetewissers voor mijn mitsubischi colt die er twee weken over deden om aan te komen. Het was wel deugdelijke Deense kwaliteit (eco) maar een week te laat voor de APK, waardoor de garage er zelf nieuwe op gezet heeft.

alles was op tijd goede service

iedereen aan te bevelen