Prima service, prima spullen

Goed gedaan. Ik ben er blij mee.

Ff puzzelen hoe het moest, maar is duidelijk geworden

Goede en snelle levering

Alles goed en snelle levering

Handig te monteren

Duidelijke site en snelle levering

Top ervaring geen 5 maar 10 sterren

Na mijn dealer en een garage gebeld voor een dakdrager, moeilijk, moeilijk en moeilijk. Bij alleskanmee is helemaal niets moeilijk. Ik heb gevraagd aan de klantenservice wat voor een model op mijn auto past en hele bestel proces duurde 3 min. Ondanks ik laat besteld had, kwam het pakket de volgende dag. Zo makkelijk kan het ook gaan!

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat u heeft genoten van de service en mogelijkheden bij ons. Wij doen ons uiterste best om u als klant zo goed mogelijk te helpen en te denken in oplossingen, wat uitstekend is gegaan. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aurilis Dakdragers voor glad dak. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Vlotte service

Vlotte levering en juiste artikel in uitstekende kwaliteit

Beste Mark, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Ook is het prettig om te horen dat u heeft genoten van een vlotte service, levering en een product wat een uitstekende kwaliteit heeft. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Azuga Kofferbakmat. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

prima bedrijf

Ik heb nu weer, net als 3 jaar geleden, sneeuwkettingen gekocht. ik heb ze nog niet gebruikt maar hoop wel in januari naar Oostenrijk te kunnen. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen maar de geplastificeerde handleiding stemt al tevreden. Ik ben keurig en professioneel te woord gestaan in de winkel. De kettingen van mijn keuze waren net aangeleverd in de winkel maar nog niet uitgepakt. Ik kon ze dus nog niet meteen meenemen. Ze zijn de zelfde dag verstuurd, en de volgende dag had ik ze in huis. Ik hoefde geen bezorgkosten te betalen, want de dame die mij te woord stond zei dat als zij ze wat eerder hadden uitgepakt ik ze wel mee had kunnen nemen. Al met al een prima bedrijf, zo wil je als klant "geholpen" worden In het voorjaar heb ik een fietsendrager nodig, en ik zal zeker in deze winkel langsgaan om er hier een te kopen.

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 9. Bedankt dat u uw vertrouwen weer in onze handen legt en bij ons bent langsgekomen. Wij zijn enorm trots dat u perfect te woord bent gestaan in de winkel en u nogmaals zal langskomen. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Sneeuwkettingen Veriga (stop & go). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle en keurige levering

Alles ging prima

Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Gelukkig heeft u genoten van een snelle en keurige levering die prima is gegaan. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Modula Evo (470L) dakkoffer hoogglans zwart. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Alles prima en makkelijk te regelen

Alles prima en makkelijk te regelen. En niet voor de eerste keer.

Beste DJ Appers, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Het is prettig om te horen dat u weer ons vertrouwen heeft gegeven om een bestelling te plaatsen. Gelukkig vond u het makkelijk en prima. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Sneeuwketting 9mm. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Duidelijke website, snelle levering, alle afspraken uitstekend nagekomen. Produkt werkt uitstekend, gebruiks aanwijzing duidelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 9. Het is prettig om te horen dat u tevreden bent over de duidelijk website, snelle levering en over het product. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Laadpaal 11kW (type 2). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Top service, ook als het tegen zit!

Meedenken, begrip, snelle actie. Trefwoorden die de handelingen van dit bedrijf samenvat.

Beste Rassie, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Bedankt dat u ons beoordeeld met een top service, begrip en snelle meedenken om tot een oplossing te komen. Wij doen er natuurlijk alles aan om het voor u als klant zo goed en fijn mogelijk te laten verlopen! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Modula Bagagebox (kantelbaar) en de uitbreiding. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Mooie dakdragers! Goede prijs en netjes verpakt!

Beste DaddyCy, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de mooie dakdragers die voor een goede prijs aangeboden zijn! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goed geregeld

Bestellen en keurig afgeleverd!

Beste Hille, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat u het goed geregeld vond en tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Laadpaal 11kW. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Helemaal goed.

Mijn bestelling werd helemaal goed verwerkt.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Het is prettig om te horen dat u de service 'helemaal goed' vindt en tevreden bent over de algehele handelingen! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Autohak Trekhaak (vaste kogel)! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Vlotte site. Goede afhandeling. Ook na wijzigen bezorgtijdstip klopte t allemaal.

Beste E, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Het is fijn om een terugkoppeling te horen over onze handelingen, waarbij u tevreden bent over de vlotte site, afhandelingen en de levering na wijzigen bezorgtijdstip! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Dakdragers! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Betrouwbaar snel.

Super snelle levering van de gewenste automaten. Goede kwaliteit en de prijs is gunstig.

Beste Ben, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Heel fijn om te horen is dat u de prijs/kwaliteitsverhouding zeer gunstig vindt en tevreden bent over de super snelle levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Cikcar Kofferbakmatten. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

levering en pasvorm uitstekend, zeer tevreden

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 9. Fijn dat de pasvorm van de dakdragers uitstekend is en u zeer tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Dakdragers voor open dakrail. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Alles ging fout

Hoe lang duurt het voordat ik het betaalde geld terug krijg

duidelijke site en snelle levering

Overzichtelijk en juiste info.

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Ook is het prettig om te horen dat u genoten heeft van een duidelijk site en snelle levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Vol verwachting en in afwachting kwam het besteld binnen de marge van aangegeven tijd net niet binnen, helaas net buiten het aangegeven tijdschema maar uiteindelijk correct afgeleverd met excuus voor het zij wat later aanleveren. Alles primasie en okidokie!!!

Beste Loek, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 8. Excuses dat de levering net wat later aangekomen is! Gelukkig is de levering correct afgeleverd en bent u toch tevreden over de service! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hondenrek. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede prijs kwaliteit verhouding

De bezorging via GLS liet zeer te wensen over, dit was niet de schuld van Alleskanmee. Maar was wel vervelend. Het bestelde product had een mankement maar werd door de klantenservice prima afgehandeld. Ben er zeer tevreden over.

Beste Percy, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Excuses dat de bezorging via GLS niet verliep zoals gewenst, wij gaan dit ook bespreken met GLS om zo de service te vergroten. Gelukkig hebben wij dit samen zo mooi mogen oplossen, zodat u kunt genieten van uw producten! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Active Bike Fietsendrager en de oprijgoot van Aguri. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke mensen.

Goede ervaring

De track en trace was niet te volgen

Verder goed aan gekomen. Verder tevreden.

Beste Pim, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 8. Jammer dat de track & trace niet te volgen was, tevens ook vreemd. Excuses daarvoor! Gelukkig is de levering goed en snel aangekomen! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hakr crossmotor drager op de trekhaak. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Prima. Snel geleverd

Prijs kwaliteit komen over een

Beste Rogier, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons beoordeeld met een 10. Ook zijn we zeer tevreden over dat u blij bent met de kwaliteit en de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Dakdragers voor open rail. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee