Duidelijke site snelle levering

Wat zocht goed te vinden Ook losse onderdelen.

Verkeerd bezorgd

Zelfs geen briefje is op 2D in plaats van 3D bezorgd

Beste Teun, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 1. Jammer dat wij de fout van de bezorger op ons review platform ontvangen, het klopt dat ze vervoeren voor ons. Wij kunnen er helaas weinig aan doen dat de bezorger dit op het verkeerde adres heeft geleverd zonder briefje, onze excuses. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Perfect en snel

Goed product en snel geleverd,alleen geen Nederlandse gebruiksaanwijzing ..

Snelle en vlotte levering

Koffer

Beste Thea, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een snelle en vlotte levering. Hopelijk heeft u ook van de overzichtelijkheid van de webshop genoten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw PerfectFit Dakkoffer. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Heel tevreden.

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering. Ook snelle reactie op een vraag via de mail

Beste Mitchel, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over de airco om de prijs, kwaliteit en levering. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Airco. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede service!

Er was een dakkoffer afgeleverd echter was deze kapot. Mail gestuurd en binnen twee dagen een nieuwe ontvangen.

Beste Michael, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Goed om te horen dat u heeft genoten van een goede service. Onze oprechte excuses dat de dakkoffer beschadigd tijdens de levering, gelukkig hebben we dit snel en correct op kunnen lossen! Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Picoya Dakdragers en PerfectFit Dakkoffer. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

SNEL !

Snelle levering binnen 24 uur ! Goede producten en goedkoop !

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te lezen dat u heeft genoten van een snelle levering, goede prijs en kwaliteit. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Car-Bags dakdragertas. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Alleskunner had eerst de verkeerde dakdragers geleverd, maar direct werden de juiste geleverd en konden we kostenloos de verkeerde retourneren. Echt top. Daarnaast had ik nog advies gevraagd en snel een duidelijk antwoord gekregen. Kortom, zeer aan te bevelen.

Beste René, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Onze excuses voor de verkeerde levering, gelukkig hebben we dit snel en correct opgelost. Fijn dat u snel en duidelijk advies heeft ontvangen van onze klantenservice! Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Farad Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede kwaliteit en goed geleverd

Goede website, makkelijk besteld, goed geleverd, goed product, nette prijs

Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een goede website, kwaliteit, prijs en eenvoudig bestelproces. Als wij mogelijk nog meer kunnen doen om een beter punt te scoren en u volgende keer nog beter te helpen mag u dit gerust laten weten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Allesisgoed

Prima geleverd

Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat alles goed is en heeft genoten van een prima levering. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Menabo Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede prijs kwaliteit

Levering conform afspraak

Beste C, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Goed om te horen dat u heeft genoten van goede prijs/kwaliteitsverhouding en conform afspraak is geregeld. Mochten wij u de volgende keer nog beter kunnen helpen om een 10 te scoren mag u dit gerust laten weten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Perfect Fit Laadpaal. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle levering en prachtige kwaliteit

Elke auto heeft zijn eigen pasvorm voor dakdragers. Zo heb ik voor mijn vorige auto Audi A6 een perfecte set dakdragers van Modula gekocht. Nu ik een andere auto gekocht heb (BMW- 3 serie) moest ik andere dragers hebben. Ook deze passen perfect en zien er goed uit. Niet van die lompe dingen die uitsteken.

Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat de dakdragers perfect passen, snel geleverd zijn en een prachtige kwaliteit hebben. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goed en snel

Materiaal snel ontvangen zoals omschreven op de website.

Beste Boudewijn, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een goede en snelle service. Ook is het goed dat het product is zoals u had verwacht. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Uitstekende service , vlug geleverd ! Chauffeur voor dakkoffer belde half uur voor levering ! Alleen maar top ! Nu nog eens proberen te monteren !

Beste Ilse, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een uitstekende service en snelle levering. Succes met het monteren, dat moet vast goedkomen! Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Aguri Dakdragers en Perfect Fit Dakkoffer. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Verkeerd artikel geleverd

Er is een verkeerde dakdrager geleverd deze paste niet op mijn auto terwijl merk en type bekent waren Ik hoop op een goede afhandeling Ik zeg nu nee bij aanbeveling maar als het goed afgehandeld word zeg ik ja

de 1e bestelling was meteen de laatste

We waren op zoek naar dakdragers en een dakkoffer. Dakdragers gevonden op dakdragerland.nl. Popup, voor een kortingscode als je je mail adres achterlaat, zo gezegd, zo gedaan. Verder gezocht naar een dakkoffer, die zij ook aanbieden. Dakkoffer gekozen, bij uitchecken blijkt de code helemaal niet werken. Toch maar besteld, en gemaild dat hun code niet werkte. Krijg ik een mail terug dat ik niet heb besteld op Alleskanmee.nl en daarom de code niet geldig is. Wat blijkt nu, tijdens de bestelling vanaf Dakdragerland word je doorgelinkt naar de zustersite Alleskanmee, die er exact hetzelfde uitziet, maar een andere URL heeft. Je zit dus ongemerkt op een andere pagina je bestelling af te ronden. Ik weer gemaild, en werd afgepoeierd dat wat ik beweerde niet waar zou. Ook geen enkele tegemoetkoming voor de beloofde korting. Terwijl hun email signature zelfs het tegendeel bewijst "Bezoek ook eens onze overige webshops van Perfect Fit Automotive: Alleskanmee.nl - Trekhaakland.nl - Dakdragerland.nl - Sneeuwkettingenwereld.nl" Overigens op de factuur staat ineens "Perfect Automotive" als bedrijf ....... en geen Alleskanmee, of Dakdragerland Vaag gedoe, en service doen ze ook niet aan.

Beste R, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 2. Met alle respect maar u snapt dat een kortingscode die van 'Alleskanmee.nl' af komt niet geldig is op Dakdragerland.nl en vice versa. Ten tweede wordt u niet doorgelinkt vanuit Dakdragerland naar Alleskanmee.nl bij de betaling, heb dit namelijk zelf 3x getest net. Het zijn inderdaad wel twee sites die van ons zijn, echter zijn dan de kortingscodes niet op beiden sites geldig. Ten derde zegt u letterlijk op de mail dat u begrijpt dat de kortingscode die u op Dakdragerland heeft aangevraagd niet werkt op Alleskanmee; 'Hallo, dat begrijp ik. Maar ik had de code aangevraagd, en daarna de bestelling gedaan. De code werkte helenaal niet. ' wederom een onterechte opmerking. Tot slot kunnen wij geen kortingscode gebruiken die bij een andere shop geldig is en toevoegen bij een andere webshop, zo werkt het helaas niet. Jammer dat wij dan woorden zoals 'vaag' en 'service doen ze niet aan' horen. Alsnog willen wij u veel plezier wensen met de producten. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

prima service

Beste M, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Goed om te horen dat u heeft genoten van een prima service, mochten wij nog iets beter kunnen doen bij de volgende keer mag u dit gerust laten weten. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Farad Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle levering, kwaliteitsproduct

Snelle levering, kwaliteitsproduct

Beste Pete, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een snelle levering en het product aan de kwaliteitseisen voldoet. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Geheel volgens afspraak verlopen

Beste Geer, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat alles naar afspraak verlopen is, hopelijk heeft u ook genoten van het bestelproces. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Farad Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Toppie, je kan er alles vinden

Toppie, je kan er alles vinden

Beste Max, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u alles heeft kunnen vinden op onze webshop. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Koelbox 40 liter. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Nieuwe dakdragers besteld voor mijn auto. Via de website kon ik de juiste bestelling doen en de levering was zeer goed.

Beste RWA, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Goed om te horen dat u heeft genoten van een snelle levering en een webshop die overzichtelijk was voor u. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Menabo dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

In goede orde ontvangen zoals afgesproken.

In goede orde ontvangen zoals afgesproken.

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Fijn dat het product in goede orde ontvangen is en ik hoop dat alles ook naar verwachting is. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Autohak trekhaak en kabelset. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle levering!

Ben blij met snelle levering, wordt binnen 1 dag geleverd. Product voldoet aan de eisen.

Beste Roy, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Fijn om te horen dat u heeft genoten van een snelle levering met een product dat aan de eisen. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Green Valley Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Product voldoet aan de verwachting en werd snel geleverd volgens afspraak

Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te horen dat u heeft genoten van een snelle levering en een product wat aan de verwachting voldoet. Wij willen u in ieder geval veel plezier en gebruiksgemak wensen met uw Modula Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee