Snelle levering en goede service

De dakkoffer moet ik nog testen. Prijs en levering was goed

Volgens internet de grootste en goedkoopste. Op het eerste oog een eenvoudig te gebruiken en mooie dakkoffer. Goed afgeleverd tot in de gang. We zullen de koffer dit jaar nog testen. Zin in!

Beste Maurice, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en de dakkoffer goed afgeleverd is! Wij wensen u (alvast) veel plezier en gebruiksgemak 'dit jaar' met uw Marlin N7 (680L) Dakkoffer van Farad. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Prima product en goede after sales

Prettig en goed geholpen.

Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u bij ons heeft besteld, prettig geholpen bent en het een prima product vindt! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aurilis Dakdragers (fix points). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

De bestelling kwam binnen op de afgesproken dag, hellaas paste de dakdrager niet maar na overleg kon hij kosteloos terug gestuurd worden en werd het totaal bedrag terug geboekt op mijn rekening. Super service dus. Groet Eric

Beste Eric, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat de bestelling op de afgesproken dag binnenkwam, echter is het jammer dat de dakdrager niet past op uw voertuig. Wij doen er alles aan om mee te denken voor u als klant, bedankt dat u onze handelingen als 'super service' beschouwd! Als wij mogelijk nog iets kunnen doen om in uw ogen hoger te scoren, mag u dit ons altijd laten weten! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Na het bestellen van een dakkoffer werd bij levering wel heel erg duidelijk dat ik een maatje te groot (Farad Marlin N7) had besteld. Per e-mail en telefonisch contact gehad. Men dacht erg mee, ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan. Omruilen was totaal geen probleem. Direct de juiste (Marlin N6) besteld. De verkeerde dakkoffer ging bij bezorging mee retour. Uitstekende service!

Beste Iwan, Bedankt voor uw beoordeling! Het kan gebeuren natuurlijk dat die net te groot is, wij als Alleskanmee proberen altijd mee te denken voor u als klant. In dit geval was dat het omruilen van een dakkoffer, wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over de service! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Farad (Marlin) N6 Dakkoffer (480L). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle en correcte levering

Beste E.J, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u het een correcte en snelle levering vond, wij doen ons uiterste best om alle bestelling zo snel mogelijk te versturen! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Farad Dakdragers (glad dak). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Snelle service levering en betaalbaar. In deze tijd zeker een aanrader

Snelle service levering en betaalbaar. In deze tijd zeker een aanrader. De goede track en trace en transport van DHL uit Polen was ook giwd zodat ik de levering goed kon traceren

Beste Gert, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u heeft genoten van de snelle levering en betaalbaarheid! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Trekhaak (vaste kogel) van Auto-Hak. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Superservice

Rob Melis heeft mij zo fijn te woord gestaan en heeft mij super geholpen om dakdragers en een dakkoffer uit de showroom op tijd voor mijn weekendje weg op te sturen! Ik was er heel blij mee.

Beste Esther, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat onze collega u fijn te woord heeft gestaan en producten hebt kunnen bemachtigen voor uw weekendje weg! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw dakdragers van Menabo (AL1) en de dakkoffer van Mont Blanc (340 Flex). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Prima geregeld

Bestelling goed verwerkt en aangepast aan onze wensen. Moesten wel zelf goed in de gaten houden of er geleverd werd. Maar na bellen was alles opgelost.

Beste Judith, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat de bestelling aangepast is naar wens! Excuses dat u moest navragen over de levering, wij doen ons best om alles zo snel mogelijk te leveren. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw laadpaal van Perfect Fit. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Naar wens

Beste Xander, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat 'alles 'naar wens' is! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Spare part (reserve sleutel Farad). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Profesionele service, snelle levering!

Informatieve tutorials over producten. Snelle levering!

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u de tutorials informatief vindt! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Farad Beamer 4 (110) voor geïntegreerde dakrails. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

goed bereikbaar en goed advies.

moet mijn dakkoffer nog hebben niet op voorraad maar wel een goed advies gekregen met de aanschaf welke op mijn auto past en op mijn dak drager krijg bericht zodra hij weer op voorraad is

Beste Jelle, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en dat u goed advies ontvangen heeft! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak (als uw) Aguri Dakdragers binnen zijn! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Keurige levering

Precies gekregen wat gekocht binnen beloofde termijn, perfect !!!

Beste Gerard, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u zeer te spreken bent over de levering (perfect)! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aurilis Dakdragers (gesloten dakrail). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Hulpvaardig

We kenden klarna niet, dus daarom ging het in eerste instantie fout. We gingen daarna voor vertrouwen en dat werd niet beschaamd. Prima geholpen. Rob (?) bedankt!

Beste Cornelis, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons heeft gevonden en wij willen u bedanken voor het vertrouwen dat u heeft om de bestelling door te zetten! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo/Tema Dakdragers (AL2). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

perfect geregeld!

Vandaag besteld is idd morgen beorgd!

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de perfecte regeling! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Active Bike Fietsendrager (E-bikes). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

waardeloos

waardeloos heb niet gekregen wat ik heb bestelt en de prijs was helemaal schrikbarend

Beste Ben, Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u het waardeloos vindt, echter zijn wij niet blij met dat u de verkeerde producten geleverd heeft gekregen. Hier hebben wij tevens niks van ontvangen via de mail, kan dat kloppen? Anders kunnen we dit snel en professioneel op lossen. We horen het graag van u! Nogmaals bedankt voor uw review! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

super

past perfect

Beste Willy, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de passing van het product! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Azuga Kofferbak mat. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Zeer snelle en goede levering.

Beste Stan, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle en goede levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Spare parts voor de Farad Dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goede producten Trekhaken fietsendragers dakkoffers Heb dit in een koop kunnen aanschaffen Makkelijk via de websites Was op tijd aangekomen

Beste T, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Trekhaak, fietsendrager en dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Geen kennis van de zaken die ze verkopen!!!

Zoek op kenteken naar trekhaak, en krijg vervolgens de aanbieding om de bijbehorende kabelboom-set mee te bestellen. Kabelboom werkt niet, en bij deze firma navragen heeft geen nut. Het antwoord was dat Alleskanmee.nl een internetshop is, en dat ze niet overal verstand van kunnen hebben. Ik moest maar gaan vragen bij de garage notabene. Pas dus op en wees gewaarschuwd; zoek liever een andere leverancier!!

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben geen 'zoek op kenteken' op onze webshop, dus dat is vreemd. Desalniettemin is het erg vervelend om te horen dat de kabelboom niet werkt, bij trekhaken adviseren wij ook altijd om dit door een gespecialiseerd persoon aan te laten sluiten. Ook hebben wij u eerlijk verteld dat uw vraag inderdaad niet te beantwoorden door ons, dat is ook de reden dat wij u eerlijk hebben verteld dat u dit notabene bij uw garagedealer of specialist kon navragen/langs kon gaan, zodat dit opgelost kon worden. Wij vinden het jammer dat dit verkeerd is opgevat, waardoor het lijkt dat we u niet willen helpen, wat natuurlijk totaal niet het geval is. Nogmaals bedankt voor uw review. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Niet zo gebruiksvriendelijk

Vooral de beugels zijn erg bewerkelijk. Kliksysteem zou handiger zijn

Beste Jacq, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft, het is tevens minder fijn om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met de Aguri Active Bike. Wij zullen dit dan ook zeker aangeven bij de leverancier, hopelijk bent u wel tevreden over de webshop, omschrijving en levering! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Geen reactie na melding productiefout

Een dakdrager besteld maar een onderdeel was niet goed geproduceerd. Zat in dichte verpakking en is zo uit de fabriek gekomen maar helaas op mijn melding geen reactie en geen dakdragers op de auto.

Beste Rene, Deze vraag staat uit bij de leverancier, wij hebben u een mail gestuurd. Echter is daar iets misgegaan, sorry voor het ongemak! Kortom zijn we aan de slag om dit voor u zo snel mogelijk te regelen met de fabrikant, nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Goed product, goed geleverd

Uit de duidelijke omschrijving op de website een goede keus kunnen maken en voor de kantelbare fietsendrager met snelkoppeling van Merak gekozen. Snel geleverd en stevig product, blij mee.

Beste Gert-Jan, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Rapid (Type Q) Fietsendrager (2 fietsen). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Producten snel geleverd en zoals beschreven.

Beste Nick, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Dakdragers (open rail) en Dakkoffer van Farad (n7 marlin). Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee

Active bike aguri. Aangeschaft erg blij met deze fietsen drager Makkelijk in gebruik Levering was snel

Beste S, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u bij ons een product heeft aangeschaft en fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Active Bike Fietsendrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Alleskanmee