Bagger

Komen afspraken mbt levertijd niet na

prima geregeld ben terug gemaild omdat ik iets niet wist, keurig filmpje erbij hoe ik het moest doen

top

Keurig bezorgd

Op de dag besteld vgd dag bezorgd.

Na elf dagen nog steeds geen levering.

Betaald, verzendbevestiging gekregen, geen product ontvangen. 300 euro 'verdwenen'. Charlatans.

past niet perfect.

Past niet perfect. Lak van de deur beschadigd door schroef. Beugels enorm buiten maat.

Slechte levering

Pakket niet afgeleverd als zoals in de website vermeld staat

Zeer tevreden.

Voor de tweede keer een trekhaak gekocht en steeds een professionele afhandeling en feedback.

Snelle levering ,prijs kwaliteit is goed.

Overzichtelijke site, snelle leveitring en prijs kwaliteit verhouding is prima. Je wordt goed over de bezorging geinformeerd.

Goed product tegen scherpe prijs

Prima sneeuwkettingen geleverd. Het voldoet aan de beschrijving op de website. Wij zijn er zeer content mee.

Dakbeugels en dakkoffer snel ontvangen en precies zoals omschreven en voor goede prijs.

Er ontbrak een onderdeel en dit werd gewoon nagestuurd. Het zit al een paar weken op het dak en staat er nog steeds goed op

Geleverd volgens afspraak

Prima product. Vlot geleverd.

Goede producten en snel verstuurd!

Werd goed op de hoogte gehouden dat de producten werden verstuurd.

Top geregeld en alles duidelijk voor elkaar.

Je wordt up to date gehouden over je pakket en er zitten duidelijke handleidingen bij. Kan gewoon niet beter. Kwalitatief ook erg goed !!

Goede partner

Om tot een juiste product keuze te komen had ik vragen. Deze werden snel en correct beantwoord. Daarop kon ik een aankoop doen, die snel geleverd werd.

Zeer snelle levering van de bestelling. Erg behulpzame en vriendelijke klantendienst. Top!

Snelle levering, tevreden met de dakkoffer en toebehoren, makkelijk te monteren

Snel, betrouwbaar en servicegericht.

Aguri dakdragers besteld, op tijd ontvangen. Bleek 1 van de 4 slotjes moeizaam te openenen. Daarmee afdekplaatje beschadigd. Na e-mail melding met 1 dag nieuw plaatje ontvangen. Dragers bevallen goed.

Levering oke.

De montage beschrijving is verouderd. De rail op de auto passend gemaakt. Renault Captur na 2022.

Perfect geregeld

Goede prijs en Zeer snelle verzending,duidelijke handleiding en makkelijk te bevestigen!

Werd online erg goed geholpen

Heb het allemaal online gedaan en de vragen wie of ik stelde werden zeer snel en goed beantwoord

Snelle en goede service

Fijne service wat je nodig heb om alles mee te nemen hebben ze.

Zeer lange levertijd

Donderdagochtend besteld pas maandag ontvangen! De website wekt de indruk van een snelle levering.

Prima product geleverd

Kofferbakhoes besteld en geheel volgens verwachting. Aflevering gls zou beter kunnen anders was het 5 sterren. Aflevering 3 keer gewisseld op 1 dag. En levering zou iets sneller mogen.

zeer goed

zeer goed