Precies zoals omschreven!

Voldoet aan de omschrijving. Erg blij mee. Precies zoals verwacht.

sehr schnelle Lieferung + Dachbox wie beschrieben. TOP !!!

Die Dachbox wurde sehr schnell geliefert. Schneller Aufbau durch die übersichtliche Bedienungsanleitung und Videos, sehr einfach im Handling. Sehr robust und absolut empfehlenswert. Vielen Dank :-) Alles TOP +++++

Fijne service

Wat een fijn bedrijf, in de showroom langs geweest, ontzettend goed geïnformeerd. Daarna via mail hulp gehad met online bestellen. Super snelle service en super snelle levering. Vriendelijk dank

Betrouwbaar, snelle levering, prima producten.

Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Daarnaast een snelle levering en dus kom je niet voor verrassingen te staan. Wij zijn erg blij met AKM.

Ongeschikt product en slechte service

Dit is mijn eerste dakdrager die ik kocht dus ik had nog extra gecontroleerd via een mailtje of de beoogde dakdragers inderdaad geschikt zouden zijn voor mijn auto (zoals aangegeven). Na een vlot en bevestigend antwoord heb ik ze besteld. Vervolgens bij het monteren blijkt dat de stangen eigenlijk te kort zijn voor mijn auto: ze passen maar net en er is geen ruimte meer voor de afdekdoppen aan de zijkant. Dezelfde avond nog gemaild met de vraag over hoe nu verder. Bijvoorbeeld of er ook doppen zijn die erin klikken in plaats van erop. Paar dagen later nog geen reactie. Uiteraard ook geprobeerd te bellen maar kom alle keren meteen op het antwoordapparaat binnen, of ik nou in de ochtend of middag bel. Allemaal binnen de aangegeven tijden op de website. Geen gehoor. Kortom: teleurgesteld in het "specialisme" en het gebrek aan service. Nu moet ik besluiten om het hele pakket terug te sturen en hopen dat die service beter is en dat ze hun fout erkennen en 100% terugstorten, of dat ik het zelf provisorisch oplos wat niet nodig zou moeten zijn voor dit geld.

Gewoon fantastisch

Snelle levering en communicatie prima. Was op zoek naar dakdragers en een dakkoffer en heel goed geholpen door jullie klantenservice .

Prima produkt

Prima product, levering, services

Voor treffelijk geregeld

Werd goed voorzien van informatie en goed op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Het product werd snel geleverd, en toen wij er nog een vraag over hadden kregen wij ontzettend snel antwoord van ze! Kortom met dit bedrijf kan je prima zaken doen

Snelle levering, goed product

Super mooie dakkoffer gekocht. Goede communicatie. Snelle levering

Top, alles verlopen conform afspraak!

Ik had een beetje wantrouwen om producten via het internet aan te kopen. Jullie hebben dat wantrouwen helemaal weggenomen. Top service!

Heel snel geleverd en goed geholpen toen ik advies nodig had echt top

Goede en snelle levering.

Alles netjes op tijd geleverd

Goede kwaliteit en service

Goed advies over het product en snelle reactie bij vragen. Verder prima producten. Erg blij met ons opvouwbaar dakkoffer en dakdrager

Super snelle levering

Besteld en super snel geleverd. Netjes verpakt.

Fijn en snel contact

Vragen worden echt snel beantwoord en ook uitleg gegeven. Denkt mee. Goed gedaan!

Mooie machine

Zeer snelle levering. Top

Conform afspraak werd de bestelling geleverd. Alleen voor de grootte van het product (een afdekkapje) waren de verzendkosten aan de hoge kant.

Top dakdragers

Wat een mooie gestroomlijnde dakdragers. En wat een goede prijs De pasvorm is ook perfect, ik ben benieuwd hoe de rit naar Zuid Frankrijk gaat en of ze goed blijven zitten

Eenvoudig te bestellen en snel in huis.

Snel gevonden met duidelijke uitleg en bovendien snel geleverd.

prima geregeld en snel

besteld en snel in huis

Snelle levering !!

slecht

Slechte communicatie: Op de site pretenderen binnen 6 uur vraag te beantwoorden maar vervolgens helemaal geen antwoord te sturen op vragen via email. Telefonisch niet bereikbaar.

Eerste dakdragers waren te dik voor mijn fietsendragers, retour gestuurd in de verpakking. Binnen een week mijn geld terug, inclusuef verzendkosten. Gelijk een ander type besteld die wel goed werken met de fietsen dragers. Helaas een plastic kapje kapot gegaan tijdens transport. 1 mailtje en ook dit werd opgelost . Niet 1 maar 2 nieuwe kapjes de volgende dag op de mat.