After sale is niet optimaal

Na het melden van een probleem wel snel een reactie, na een bericht dat het probleem tegen betaling bij een bedrijf is opgelost (omdat de trekhaak die week nodig was) niets meer vernomen.

Helpdesk zeer behulpzaam

Vragen worden snel beantwoord. Denken mee voor oplossingen. Jammer dat er eenmaal een sproeier vast zit deze op geen mogelijkheid meer los te krijgen is. Zou als waarschuwing meegeleverd kunnen worden. Aangezien we enkele lekkende sproeiers hebben worden er nieuwe sproeiers (nozels) opgestuurd. Of we deze er tussen kunnen plaatsen zal de vraag zijn. In afwachting van de nog te ontvangen sproeiers en de mogelijke oplossing. Tot nu toe, goede service.

Vlotte en complete levering tegen scherpe prijs

Vlotte en complete levering tegen scherpe prijs van stevige en goed afgewerkte dakdragers.

Dakdragers voldoen, niet meer dan dat

Dakdragers worden geleverd met rubbers, deze blijven niet goed zitten en vallen eruit. De plastic beschermkappen zitten niet goed vast met het slot. De dragers klemmen wel goed vast en zijn stabiel.

Gewoon goed

Snelle levering. Alleen jammer dat DHL later bezorgd.

Prima ervaring

Snelle levering goede afhandeling

Snelle goede levering en service

Bestelling werd snel en goed afgehandeld en ook geleverd. Prima communicatie. Tevreden klant.

Excellente service!

Ik had een fietsdrager besteld. Deze was beschadigd gedurende het transport Ik mailde een foto van de beschadiging Er werd niet gediscussieerd, maar direct een nieuwe opgestuurd Het transport van de beschadigde fietsdrager werd ook verzorgd Geen probleem, dat heb ik wel anders meegemaakt!

Goede service!

Losse adapters van dakdragers werden los niet aangeboden maar bleek via de klantenservice geen probleem te zijn. Snel geholpen en nog gematst met de verzendkosten.

Top geregeld

Heb het als prima ervaren

Goede communicatie en levering

Werden netjes op de hoogte gebracht, toen de dakdragers op voorraad waren. Waarna Snelle levering.

Via e-mail had ik aan de klantenservice advies gevraagd en gekregen mbt juiste keuze dakkoffer en dragers voor mijn auto. Na opsturen van gegevens van mijn auto kreeg ik een gepast advies. Dit heb ik toen besteld. Bij ontvangst bleek een ander besteld item te ontbreken. Na e-mail contact is dit vrijwel direct nagestuurd. Ik ben zeer tevreden.

Scherpe prijzen en snelle levering

Dakdragers gekocht. Prijs heel goed! Meteen opgestuurd en snelle levering. Ben heel tevreden, aanrader.

Bestelde artikelen werden netjes geleverd en snel.

Was al een tijdje op zoek naar dakkoffer en dragers, een ideaal combi pakket gevonden bij "ALLESkanmee.nl"

Snelle levering van een dakkoffer

Het bestelde artikel werd, zoals afspraak, netjes afgeleverd

Zocht dak drager Type auto en bj Werkt top. Past goed

Super snelle bezorging

Mooie magnetische skidragers besteld. Wel de duurste maar je moet er niet aandenken dat zo iets van je dak af vliegt tijdens het rijden.

Verwarrend wat betreft levering.

Een 6 en dit heeft te maken met de verzending via GLS. Niet op tijd en erg verwarrend.

Netjes en op tijd geleverd.

Snel een goed passende dakdrager geleverd.

Alleskanmee.nl heeft snel een goed passende dakdrager geleverd voor mijn Toyota RVA4.. Toen ik belde om te vragen naar de voortgang kreeg ik gewoon een vriendelijke medewerker aan de lijn die wist wat de status van mijn order was.

Verkeerde spullen gekregen, zelf betalen voor retour

Mijn ervaring met "alles kan mee" is erg slecht. Er wordt geadverteerd met producten die specifiek op je auto of bus zouden kunnen. Niks is minder waar. Het past gewoon niet, heel ander model. Je kan ze niet bellen, erg makkelijk/laf vindt ik dit. Je krijgt ook geen antwoord, keer op keer verwijzing naar de retour pagina waar je zelf moet regelen om het terug te krijgen en ook voor moet betalen. Klanten service is rond uit waardeloos en de producten goedkoop, je bent beter af bij aliexpress.

Ervaring is uitstekend. Snelle goede levering.

gekeken, vergeleken en gekocht. dikke prima

Het bleek lastiger dan gedacht om de geschikte dakdragers voor onze Suzuki Grand Vitara (2006) te vinden. Opdringerige webwinkels te over maar deze leveren het juiste type niet of tegen hoge prijzen. Bij "Alleskanmee" eenvoudig juist type auto kunnen vinden en daarmee de juiste dakdragers. Dit tegen een zeer redelijke prijs en ook nog eens lage verzendkosten. Als ik dan toch een heel klein min puntje mag geven... de montagebeschrijving was niet heel duidelijk maar dat ligt natuurlijk bij de fabrikant en niet bij "Alleskanmee" Wij zijn in elk geval helemaal klaar voor de kampeertrip naar Italië en nu kan ook alles echt mee.

Kasteleinenkampweg 10 5222 AX