Goede service!

Ik heb zeer goede accu voor mij gsm gekregen. Levering op tijd

Snelle bezorging, schappelijke prijs, goede communicatie

Wat onderdelen voor mijn iPhone besteld. De prijs was eerlijk, de bezorging was snel (binnen 1 of 2 dagen), en de communicatie was duidelijk. Je krijgt mails met een track een trace, bevestiging, etc.

Perfect goed potdicht netjes op tijd geleverd

Perfect goed potdicht netjes op tijd geleverd

Producten zoals omschreven op de website. Snelle levering en zeer scherpe prijs. Goede service bij vragen.

goede, snelle service

Kort geleden een nieuwe xcover aangeschaft. Snelle service!

Super geregeld

Snel de juiste artikelen ontvangen voor een hele redelijke prijs.

Great service

Yes, I was happy with the service I received from PhoneGigant. Will I use PhoneGigant again? Indeed, I will surely use it again. The product came early and it is working fine up to the time of writing.

Nieuwe beeld scherm gekocht duidelijk foto

Nieuwe beeld scherm voor me mobiel gekocht. Opvoorraad en meer foto's en duidelijk Snel levering

Super mooi iPhone 12 Pro Max hoesje met MagSafe. Snelle levering

Vlotte levering, blij met het product.

Geen Bol of Amazon

21/10 een MacBookPro 13"Retina A1502 accu besteld. Zou op ma 23/10 verzonden zijn. Post NL meldt echter op 26/10 dat het bestelde nog steeds niet bij haar aangeboden is. Gereclameerd bij PhoneGigant. Geen respons helaas; I am -UNhappy- out there in the dark (and so is my MacBookPro!). De website-belofte van levering wordt i.i.g. vooralsnog niet waargemaakt, laat staan dat die kwalificeert als zijnde 'volgende dag'.

Prima winkel

Dank U.

vlugge en korrekte levering

Heel Goed maar toch 1 werkpunt

Alles was heel goed. De service en de leveringen waren heel goed. Maar als er 1 product niet meer in stock is, is het wel irritant dat je het niet ziet op de website zelf in plaats van een mail gestuurd door iemand van jullie. Anders zijn er geen opmerkingen

Tevreden met de afhandeling en geboden service!

Originele samsung galaxy s10 plus oplader besteld. Bij levering bleek de USB C niet te passen, USB opening was scheef dus kabel ging niet in het kastje van de oplader. Daarbij twijfels of het product orgineel was. Retour gestuurd. Omdat ik niet tevreden was met de afhandeling omdat retourkosten voor eigen rekening waren, terwijl het product defect was, had ik een negatieve review geplaatst. Via mail werd er contact opgenomen en een oplossing geboden. Er werd een oplossing geboden door geheel kosteloos een nieuwe oplader op te sturen. Daarbij ook de garantie dat de opladers origineel zijn. Zeer tevreden met de geboden oplossing, oplader dag later al binnen. Bedankt voor de goede service en nette afhandeling!

Prettige shopervaring

keurige site, vlot tot de beoogde artikelen gekomen, goede site navigatie met een nononsense betaal gemak. Tnx

Levering goed, product matig

Heb hier een nieuwe achterkant gekocht voor mijn Samsung s10e. De levering verliep soepel em het product zat verder goed verpakt. Daar is het bedrijf niet tekort geschoten, echter is de kwaliteit van het product matig. De afbeelding op de website niet overeen met het product. De Prism blue achterkant is donkerder op de website dan in het echt en de letters zijn een andere kleur. Op de afbeelding op de website zijn deze blauw en in het echt zilver. Wat erop duidt dat dit een namaak is. Jammer, met name omdat dit product toch bijna €25 kost. Inmiddels zit die er enkele weken op en zit de cameralens los in de achterkant. Je kan deze een beetje bewegen. Hierdoor begint er stof aan de binnenkant van mijn cameralens te zitten. Zelf heb ik de reparatie grondig aangepakt. De telefoon is ook helemaal schoongemaakt voordat deze achterkant erop zit. Daarnaast sluit de achterkant niet helemaal lekker aan op de telefoon doordat de plakrand niet stevig genoeg lijkt.

Goede ervaring zonder problemen snel geleverd

Waardeloos

Huawei Mate 20 pro screen protector teruggestuurd omdat deze te klein en een zwarte rand had op de site had deze dat niet, met het retourformulier opgestuurd nu al een week geleden niets gehoord. Wat is er aan de hand?

Onvoldoende

Voorgemonteerd iPad Mini 4 Scherm Zwart besteld bij PhoneGigant. Product omschrijving heeft het over niet over hoeven zetten van kleine onderdelen en de enige benodigdheden zijn de reparatie set, maar dan kom je toch bedrogen uit. Extra tape is zeker nodig om het scherm weer goed vast te krijgen, dit is niet meegeleverd of voorbereid. Daarnaast is het overzetten van de homebutton noodzakelijk en praktisch onmogelijk voor de amateur. Tot slot is het scherm zelf zeker geen A+ kwaliteit zoals beschreven. De verlichting is inferieur, zijkanten sterker verlicht dan de kern en er loopt een streep door het scherm. Al met al dus teleurgesteld helaas.

Beleidvol, correct en respect!

***

Zoals het hoort

Verkeerde product maar snel opgelost

Bestelling: 1 accu, 1 rol 4mm dubbelzijdig plakband. Plus: Bestelling werd snel geleverd. UPDATE: Het minpunt hieronder werd gecorrigeerd! Goed gedaan! Min: Er werd 2mm plakband geleverd i.p.v. 4mm. Bericht gestuurd, geen enkele reactie terug. Betaald voor een duurder product dat niet werd geleverd. Worden we niet vrolijk van.

Snelle levering, goed product

Venenweg 66 1161AK Zwanenburg

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!