top

top

Snel en van goede kwaliteit, geleverd.

Bestelling, goed en snel afgehandeld.

Super snel

Perfect, van bestellen t/m levering en kwaliteit. Een echte aanrader!

Ik ontvang een screenprotector ipv een nieuwe accu voor mijn Macbook

Accu besteld voor mijn macbook uit 2019. Nu heb ik een screenprotector ontvangen waar niet eens op staat voor welk merk of type het is. Omschrijving product; Batterij voor Macbook Air A1932 | 13-inch | 2018 - 2019 | Klantenservice slecht te bereiken (3 uur per dag). Toch maar eens proberen maandag. Update: inmiddels contact gehad met de klantenservice. Inderdaad een fout op de website, en hebben een kortingsbon aangeboden op orginele prijs (99 euro). Helaas valt het dan alsnog buiten mijn budget.

Snelle levering maar autowake functie van smartcover werkt niet

Bestelling en levering zijn prima en snel verlopen. Spijtig genoeg werkt echter de autowake functie van het aangekochte smartcover (ipad air 2, rood smartcover) absoluut niet .

Waardeloos en botte behandeling

Ik had een nieuwe accu voor mijn Mac gekocht en geïnstalleerd. Precies na een jaar en paar dagen deed de accu helemaal niets meer. Ik had het volste vertrouwen dat PhoneGigant mij wel tegemoet zou komen hierin, maar ik kreeg een redelijk bot mailtje dat ik niets van hen hoefde te verwachten. Lijkt mij een gemiste kans om een klant te kunnen winnen. Nooit meer PhoneGigant voor mij en ik raad iedereen af daar te kopen.

Niet bereikbaar...

Bestelling geplaatst maar er lijkt iets fout te zijn gegaan. Ik mail maar ik krijg geen reactie. Ik bel een paar keer maar de telefoon wordt niet aangenomen......

Bestelling correct afgehandeld

Aangezien een aantal items niet op voorraad waren een keurige mail gekregen dat ze het zouden versturen als alles er was. Dit is ook zo uitgevoerd.

De reserve.

Had een lcd scherm besteld en was nog in stock toen ik de dag er na ineens geen stock meer aanwezig was dus wacht ik nu nog altijd achter mijn materiaal.

Geen enkele reactie op mijn meerdere emails

Helaas kan ik geen goede review geven over dit bedrijf door mij zelf een verkeerde tel batterij besteld stuur deze direct in gesloten verpakking retour met retour formulier geef daarop aan welke batterij het wel.moest zijn krijg tevoren dat er 8 euro bij betaald moet worden. Geen probleem maak dit direct over en vervolgens hoor ik niets meer 3 x een email gestuurd geen enkele reactie we zijn nu 4 weken verder tot nu toe niets!

Geen enkele reactie op mijn meerdere emails

super

goede prijs - zeer snelle levering

Snelle levering met benodigde gereedschappen erbij en duidelijke instructie via YouTube

Ipah glass 5 génération

Heel verzorg en mooi ingepakt Top kwaliteit ook ❤️

Goed product

Vandaag besteld is ook morgen in huis

Top.

Goed spul.

Ook als het mis gaat goede service

Achterkant iPhone 8 besteld, die bij montage slecht geboord bleek. Zonder problemen geld terug gehad en ook de retourverzendkosten vergoed. Zoals het hoort.

goede service en snel.

Goed en snelle service....

Superservice

Kei goed

Ik ontving eerst een slecht functionerende batterij.

Maar na contact kreeg ik heel snel kosteloos een tweede exemplaar toegestuurd.

Ondanks problemen toch netjes opgelost

Nogal een ingewikkelde bestelling geworden die eerst niet geleverd werd, later wel maar met verkeerde items, en uit eindelijk geld terug gekregen voor wat verkeerd was besteld. Klantenservice heel netjes en vriendelijk geholpen en daarom toch nog best positief over dit bedrijf. Ieder mens maakt fouten maar dit is wel heel netjes opgelost. Dank!

Snel geleverd! Top!

Snel geleverd! Top!

Betrouwbaar bedrijf.

Op tijd bezorgd, goede info en kwaliteit. Alleen factuur niet ontvangen.

perfect

vrijdag een bestelling gedaan en de dag erna kon ik aan de slag. Waren alle Belgen maar zo stipt als PhoneGigant. En dit is gemeend!

Goede accu en zeer snel geleverd

Aanrader: goede accu, levering de volgende dag (in België).

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!