Goede accu en zeer snel geleverd

Aanrader: goede accu, levering de volgende dag (in België).

Doen wat beloofd en vr goede prijs

Idem

Blij met batterij van zo een oud model telefoon

Blij met batterij van zo en oud model

Duidelijk makkelijk en super snel geleverd

NA FOUTE ZENDING GOEDE SERVICE

bestelde artikel niet geleverd; totaal ander en veel duurdere artikel geleverd. Na melding direct juiste product gestuurd en via e-mail terugzendlabel ontvangen voor kosteloos terugsturen pakketje.

zeer goede service

kapotte arikel ontvangen via brievenbus maar na een telefoontje direkt een nieuwe ontvangen.

Geweldige service

Snelle verzending. Er was een probleempje met de nieiwe accu. maar na een mailtje is dit snel en vakkundig opgelost. Bedankt.

Product is goed , goedkoop en vlot geleverd .

Heel tevreden

Voor die prijs zeker goed

Goeie kwaliteit scherm en goeie afhandeling van de bestelling.

Goeie kwaliteit vervangend scherm voor mijn iPhone SE 2020 en goeie afhandeling van de bestelling. Ik kom nog eens terug.

PRIMA

Op tijd en correct geleverd, uitstekende kwaliteit product!

Snel het gewenste product ontvangen

Snelle levering. Wilde een originele Samsung stylus. Blij dat ze die nog konden leveren.

Goed geholpen

Voor mijn Samsung S7 een nieuwe batterij gekocht maar deze bleek niet goed op te laden en was binnen no time weer leeg, ook na diverse malen kalibreren. Heb hierop een andere ontvangen die wel werkte. Ben dus uiteindelijk goed geholpen.

Scherpe prijs en snelle levering

Een iPad scherm gekocht, inclusief homebutton. De kwaliteit is goed en de levering supersnel. Alleen maar lof over de producten en PhoneGigant.

Scherm was er snel alles werkt en het is van goede kwaliteit.

Super kwaliteit

The case voor mijn S22 ultra past perfect. Mooie details en afwerking. Camera's goed beschermd met een kapje dat je kan openschuiven en vastklikt. Het schuift wat moeilijk, maar misschien komt het wat losser met de tijd... Nog geen magneethouder kunnen uitproberen. Maar de de ring is handig omdat de gsm zelf zwaar en groot is. Er zijn nog 2 gaatjes aan de rechterkant, waarschijnlijk voor beter ontvangst. Genoeg hoogte om je scherm te beschermen als je m neerlegt. De knopjes werken prima. Topproduct, goed over nagedacht.

Op voorraad en niet duur

Goede batterij

Levering kan/mag iets sneller zijn.

Maakt het waar

Snel voordelig en goed

Zeer snelle levering

Direct na de bestelling verzonden. We zijn er blij mee

prima service en snelle levering!

de batterij die ik had besteld leek niet zo goed op te laden, per ommegaande werd een nieuwe gestuurd. vriendelijk hulpvaardig en deskundig personeel .chapeau!

Alles naar wens verlopen

Vlotte bestelling en levering Product voldoet aan verwachtingen

Geleverd zoals beloofd.

Heel goed..en positief.

Goede Service, makkelijke telefonische contact , personeel vriendelijke..Bedankt..

Livraison rapide d’un bon produit

Je cherchais désespérément dans le commerce une smartcover pour IPad 9´7 (année 2018, 6eme génération). Je l’ai trouvée sur le site PhoneGigant.nl, en plus à un prix très intéressant. Livraison en 2 jours en Belgique par PostNL, avec un suivi clair et précis.

Venenweg 66 1161AK Zwanenburg

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!