Een van de weinige die voor een goed bedrag bezorgen ,en ook snel zijn.Voldoende keuze voor een prima prijs.Heel tevreden.

bestellen, betalen, leveren, ging gewoon goed

zie hierboven

goede service

pakket is snel op tijd bezorgd

uitstekend

Ik ben een schutter met historische militaire zwalkruit vuurwapens. Ik moet de munitie zelf vervaardigen. want deze is niet te koop. Onderdeel daarvan maakt uit het smelten en gieten van zuiver schoon lood in een mal om kogelpunten te vervaardigen. De loodsnippers smelt ik eerst om extra te reinigen (vuil afscheppen). Dat giet ik daarna in een mal om loodbroodjes te maken. Die ik gebruik bij hersmelting voor vervaardiging van kogelpunten. Werkt prima. Goede resultaten. Kogelpunten constant van hetzelfde gewicht en kwaliteit.

Zoals altijd prijs kwaliteit perfect En goed geleverd

Zakje lood snippers besteld en vlot gekregen.

goede ervaring

duidelijke goede webside en goede snelle levering

hele dikke prima

dikke prima

een vertrouwd adres voor lood

Ik heb al meerdere malen besteld bij Lood.nu, en ben er iedere keer weer helemaal tevreden over: uitmuntende kwaliteit voor een scherpe prijs, en bovendien ook nog eens snel en goed verpakt geleverd. Alles wat de loodman kan verlangen!

Mooie kwaliteit en snelle aflevering.

Ik koop loodsnippers voor de schietsport. De loodsnippers zijn van goede pure kwaliteit lood. De aflevering is snel. Aanrader.

ZEKER: AANRADER

Duidelijke webshop met uitgebreide keuzemogelijkheid. Snel geleverd in professionele verpakking

Alles perfect verlopen

Goede service !

super !

goed product , snelle levering !

Snel en juist geleverd

Goede communicatie met de verzending.

Prima service en snelle levering.

Kwalitatief goed product tegen redelijke prijs.

Prima advies en meedenken, tijdige levering

Op zoek naar één stuks ballastlood van een specifieke maat heeft AGS een samenstel van verbonden plakken voorgesteld en die gerealiseerd tegen een prettige prijs. De bestelling kwam snel binnen nadat ik nog wel even moest herinneren. Een kleine aftrek voor het laatste feit, verder prima.

5 sterren dik verdiend!

Een 10 voor alles. Duidelijke site, goed telefonisch advies, snelle levering en uitstekende hulp bij aflevering.

Zaken die vanzelfsprekend lijken, maar het dus niet altijd zijn;) Wij streven er wel naar iig. Dank voor deze positieve waardering. Daar doen we het voor.

snelle verzend service wel materiaal licht beschadigd

er zat een stukje opening in het lood, beschadigd, hierop heb ik een foto gestuurd maar nooit een reactie gehad. het versturen was wel super snel

Hartelijk dan voor uw review. Dit is niet zoals het hoort en zoals we gewend zijn te werken inderdaad. Uw mail is om onduidelijke reden niet in de mailbox terecht gekomen. Anders hadden we u zeker al beantwoord. We zullen rechtstreeks met u per mail contact opnemen om dit naar tevredenheid op te lossen. Fijn te horen dat de snelheid van de levering wel beviel. Onze excuses voor het ongemak betreft de transportschade. We nemen dit op met de vervoerder.

Betrouwbaar

Ik was op zoek naar dun lood...alles is te vinden op internet, maar het is dan een complete rol lood of te kleine stukjes. Bij AGS was dit niet het geval...netjes verpakt thuis gestuurd. Ik ben prima tevreden.

Fijn om te horen. En graag gedaan. Veel succes met uw project

goed en snel

Topservice

super snelle levering

Supersnelle levering , keurig voor de deur gebracht . Service zoals het hoort !!!!!!!

snel en goed

bestellen en twee dagen later is er lood.

Levering werd bezorgd zoals aangegeven en de juiste producten werden geleverd zoals geselecteerd!

Over AGS - Lood.nu

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg lood.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.