Levering werd bezorgd zoals aangegeven en de juiste producten werden geleverd zoals geselecteerd!

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Product is precies zoals omschreven

Probleemloos

Voldoet aan de verwachting

Helder, goed en goedkoop

Prima prijs voor het product, helder omschreven en snel geleverd.

Snelle levering, product zo als verwacht. Redelijk geprijsd.

Zeer tevreden!

Online besteld, na twee dagen bezorgd zoals beloofd, dikke pluim!

Aanrader goede service

goede service - ook per telefoon

duidelijke info - goed bereikbaar per telefoon - snelle verzending.

Snelle goede levering

Gewoon goed gelopen.

Dit was de eerste keer dat ik iets bij lood.nu heb besteld en het is foutloos gelopen. Van bestelling tot bezorging liep prima.

Super service en vriendelijk. Had problemen met postnl ivm levering pakket contact gehad en een dag later netjes een nieuw pakket ontvangen. Ga zo door en de volgende keer weet ik jullie weer te vinden

Netjes zo als verwacht

Ik heb twee rollen lood besteld werd netjes geleverd in twee dozen inverband met gewicht Het lood is goed zo als het hoord

Netjes zo als verwacht

Gemakkelijk besteld, keuring geleverd.

Goed prijzen voor een rol lood!

Prima.

Snelle levering, het is wat ik verwacht had.

Snelle levering, het is wat ik verwacht had.

Alles ging perfect, voor de eerste keer bestelling gedaan

Perfect!

Top service.

Gewoon goed

Goede service, snelle levering

Zeer snelle levering

Snel…en goed

Prima geregeld

Netjes op tijd geregeld en achteraf een factuur voor onze administratie.

Snelle bezorging, goed materiaal

Super snel, perfect geleverd

Snel telefonisch contact. Vriendelijk geholpen. Binnen dag geleverd.

Pieter Zeemanweg 121 3316 GZ Dordrecht

Over AGS - Lood.nu

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg lood.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.