overzichtelijke website en snelle levering

overzichtelijke website en snelle levering

Snelle levering en zeer goede service

Alles werd snel geleverd en was perfect wat ik nodig had.

Snel.

De lood bestelling kwam helaas in twee delen/dagen, moest er daardoor ook twee dagen voor thuisblijven. Maar verder keurig verzorgd.

Snelle levering zonder kosten. En het lood was voor een mooie prijs.

Mooie prijs

Snelle levering en goede kwaliteit lood.

ik was niet tevreden

beste mij loodrollen waren op verschillende plaatsen geduwd jammer u prijzen waren goed mvg

Beste Eddy Jongbloet, Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Platte en gedeukte rollen komen gelukkig niet vaak voor, maar wanneer er onderweg een rol valt tijdens transport dan kan het lood inderdaad indeuken. Hoeft niet nadelig te zijn voor het lood, lood is flexibel, maar fraai is het zeker niet. Helaas ligt dit buiten onze macht. U had de rol kosteloos terug kunnen sturen zodat we u een nieuwe rol hadden kunnen bezorgen. Al onze pakketten worden namelijk standaard verzekerd verzonden, dus geen probleem. Heeft u de rol al gebruikt? Kunnen we hem nog omruilen? Wij hebben u een persoonlijk bericht gestuurd om dit verder te bespreken en u waar mogelijk te compenseren. Wij horen graag van u.

Prima kwaliteit

Mooie loodstukjes voor billige prijs. Op de site gaf ik aan dat het over een week geleverd mocht worden, kwam na twee dagen al, maar toen was niemand thuis

Beste Dirk-Jan, Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Standaard wordt het pakket de volgende werkdag aangeboden, maar als u wenst het pakket later te ontvangen dan kunt u dat sinds kort zelf aangeven in de Postnl App. Erg handig. Ook plaatsing naast schuur, of onder afkapping of levering op een ander adres is mogelijk. Wellicht heeft u de Track en Trace mail gemist? We zullen deze mogelijkheden nog eens extra duidelijk omschrijven in de bevestigingsmail voor toekomstige klanten.

Zeer goede communicatie met de vriendelijke medewerker.

Inn1 woord perfect

Snel,netjes

Vlotte afhandeling en levering!

Zeer snel geleverd, product zoals verwacht.

Zeer snel geleverd, product zoals verwacht.

Goed bedrijf

Bestel er graag weer.

Snelle correcte behandeling gewoon zeer goed

Snel en stipt bezorgd

Levering was volgens afspraak

Snel bezorgd, goed product

Snel bezorgd, goed product

Positief

Exact gekregen wat ik besteld heb. Er was een probleem met de levering waardoor het een paar dagen later was dan gepland. Hierover heb ik gebeld en geconstateerd dat Lood.nu goed telefonisch bereikbaar is en direct actie heeft ondernomen. Kortom, goede after sales service en netjes de produkten gekregen die ik besteld heb.

Makkelijk te bestellen .

Lever tijd valt reuze mee.

Snelle levering, goed verpakt en niet te duur. Heb zojuist nog een bestelling geplaatst.

Is zeer snel geleverd en ook nog goedkoop ook

perfect

Goede prijs-kwaliteit.

Gemakkelijke website en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf

Geen aanmerkingen Top

accuraat en vlot

Heldere website met informatie ook voor de niet vakspecialist. Accurate verzend info, vlot geleverd en keurig verpakt. Niets op aan te merken, een 10 dus. Groet, Tom Le Blansch

Ruim assortiment, bescheiden prijs

Snel bezorgd.

ruime keus loodprodukten,snel en goed verpakt geleverd.

Snelle levering, concurrerende prijs

2 maal een rol snijlood besteld. Snel geleverd en de prijs van het lood is erg concurrerend.

Pieter Zeemanweg 121

3316 GZ Dordrecht

Over AGS - Lood.nu

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg lood.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.