Zeer tevreden over ontvangen product. Volgende keer zullen we zeker weer bij Lood.nu bestellen.

goede en snelle levering

prima leverancier, leverdatum wazig

De kwaliteit van de bestelling is 100% in orde. de afgesproken leverdatum werd niet gerespecteerd.

Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Wij waren inderdaad 2 dagen te vroeg met leveren zie ik. Waarschijnlijk is de aangegeven leverdatum in de drukte over het hoofd gezien. Waarvoor onze excuses. U geeft immers niet voor niets aan wanneer u het pakket geleverd wilt hebben. Wij hebben ons orderproces nu zo aangepast dat dit niet meer kan gebeuren.

Perfecte service

Perfecte service

Top snel en juist.

Goede service.

Prima service en snelle levering. Mooi verpakt in meerdere pakketten zodat het enigszins handelbaar blijft

Goede prijs, snelle levering!

Heel vlot en goed geprijsd

Duidelijke informatie, vlotte levering.

Goede service, product juist geleverd

prima, sneller geleverd als verwacht

prima, sneller geleverd als verwacht

Goed bereikbaar en doen wat zij beloven.

Verkeerd product besteld. Werd gelijk aangepast en verstuurd. Retour sturen van verkeerd product werd snel opgepakt door het toesturen van een verzendlabel waardoor het retour zenden een stuk makkelijker werd.

Wat ze zeggen leveren ze ook

Snel geleverd prima prijs

Overzichtelijk website met goede prijs kwaliteit verhouding voor het tinsoldeer dat wij hebben gekocht. Levering volgende dag.

u besteld en lood snelt voordat ik er wat mee ga doen had ik het al in huis

ik moet nog aan de slag en zit nog in de doos maar het zal zeker wel goed gaan komen

Snelle levering goed product.

Uitstekend product,uitstekende service

Uitstekend product,uitstekende service

Prima website en goederen makkelijk gevonden.

Bestelling gedaan en goederen vlot geleverd.

Enorm goede service

Goed geholpen, aanrader!

Correcte en snelle afhandeling bestelling

Ervaring met lood.nl is super. Gewoon bestelling plaatsen afrekenen en de volgende dag is bestelling er.

Prima service!

Alles volgens afspraak geleverd!

Uitmuntende service

Mijn ervaring: meedenkend en vriendelijk personeel, daarbij een zeer vlotte levering van producten.

men krijgt wat men besteld en erg snel

in een woord SUPER

Helemaal top

Ondanks zoek geraakte order bij leverancier, het probleem super en snel opgelost.

Perfect bedrijf

Snel en goed geregeld

Alles netjes geleverd

Goede service,met track en trace code zodat je Uw bestelling kunt volgen. Hartelijk dank.