Zie onder

Het in eerste instantie verkeerd geleverde product is zonder problemen retour genomen daarna het juiste product alsnog werd opgestuurd.

Snelle en goede levering. Geen enkel probleem.

Snelle en goede levering. Geen enkel probleem.

Perfect!

Snel geleverd , mooie prijs, goed verpakt... wat wil je nog meer?!

Prima lood, keurig en snel afgeleverd!

prima producten, duidelijke site en snelle levering

Na een lange zoektocht naar plaklood kwam ik uiteindelijk terecht bij Lood.nu, die een prachtig plaklood product aanbieden. Even bestellen en de volgende dag wordt het geleverd, Top

Prima artikel

Snel op kunnen halen. Geen problemen.

Goede prijs kwaliteit Doen wat ze beloven

Snelle accurate levering.

Topservice

De info op de website kan beter maar na 1 telefoontje werd alles heel goed opgelost. Topservice!

Ruime keuze, perfecte levering

Vlotte levering van kwaliteitsgoederen

Bestelling liep als een trein. NS zou jaloers zijn.

Bestel procedure via internet heel simpel. Heel goed is dat je kon aangeven wanneer je de bestelling wilt ontvangen.

Goede prijs & fijne communicatie

Producten zijn zoals verwacht. Zwaar... Volgens mij de goedkoopste prijs, veel keuze in afmetingen en goede bezorging

Conform afspraak!

Gewoon zoals het hoort. Net en eerlijk zaken doen. Ik vind dat prettig.

netjes op tijd geleverd en tegen een scherpe prijs !

netjes op tijd geleverd en tegen een scherpe prijs !

super lood

snelle levering en prima product

Keurig

Goed product, scherpe prijs, snelle levering

Zeer correct geleverd

Bestelling geplaatst en twee dagen later al geleverd.

Eerste bestelling ok, tweede bestelling niet ok.

Nog geen aanbeveling. Ik wacht nog steeds op mijn tweede bestelling. Zou binnen de 3 dagen toekomen. Zending was op 2 juni toegekomen bij jullie. De eerste bestelling had ik 2 dagen later.--> was een dikke ok. Mvg.,

Correcte afhandeling!!!

Scherpe prijs en netjes aan huis geleverd!

100 % bereidwilligheid

Alles in coronatijd goed geregeld. Het lood werd zelfs door twee mederwerkers in mijn bus gelegd

Snelle levering en goed verpakt.

Redelijk tevreden

-Materiaalkwaliteit in orde -Ondanks mij verzoek géén opdrachtbevestiging mogen ontvangen -Materiaal is op het verkeerde adres afgeleverd!

Beste heer Vercammen, Hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling. Ik heb het voor u nagekeken en het klopt inderdaad. Wij hebben de rollen bij u op het factuuradres geleverd in plaats van op het aangegeven afleveradres. Onze excuses voor het ongemak. Mocht dit nogmaals gebeuren neemt u dan svp direct contact met ons op. Dan vragen wij de vervoerder om uw bestelling direct door te rijden naar het juiste adres. De opdrachtbevestiging is gemaild naar het info adres in plaats van naar uw persoonlijke adres. Graag tot ziens!

Snelle levering, goed product.

De volgende dag bezorgd, snelle levering, niet te duur.

Perfect geregeld

Order geleverd volgens afspraak Goede communicatie

Over Lood.nu - AGS products BV

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood.