Goed product.

Doet waarvoor het dient.

elke x hetzelfde

ze leveren zo snel mogelijk,maar letten niet op of er je een andere datum voor levering is ingesteld. ik ben niet altijd thuis. ze komen het zonder bescherming brengen ook in de regen. lood kan ook oxideren ivm solderen en patineren van lood .

Transport en logistiek blijft altijd passen en meten. Als wij in de buurt zijn een dag voor de gevraagde leverdag dan nemen we de bestellingen voor die betreffende regio altijd gelijk mee. De kans is dan namelijk groot dat we de dag daarna in een andere regio zitten. En een dag eerder wordt vaak als minder lastig ervaren dan een dag later. Dit zullen we ook blijven doen. Zo kunnen wij efficient leveren en de transportkosten laag houden. Waardoor wij zelden transportkosten hoeven door te berekenen. Bij niet thuis proberen we het later na overleg nog eens. U hoeft er dus geen last van te hebben. Als het lood beschadigd of voor u niet te gebruiken is omdat er tijdens overbrengen van de wagen naar uw deur regen op is gevallen neem dan even direct contact met ons op per mail. We ruilen de rollen dan om. Geen probleem.

Goed en snel

Snel geleverd.

Product snel geleverd

Het door mij bestelde product werd snel geleverd tegen een gunstige prijs.

topproduct en supper snelle levering

Hoeft geen verdere uitleg.

Snel en correct

Snel en correct, echter niet op de gevraagde datum.

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Dat helpt ons om de service te verbeteren. Zoals nu blijkt bijvoorbeeld met het aanbieden van het pakket op de aangegeven latere datum. Dit gaat vaak goed, maar dus niet altijd. Wij zullen dit met de vervoerder opnemen.

Aanrader

Snelle service en vlotte communicatie. Dankuwel!

alles naar wens

snelle levering, goed product

Ptima

Netjes via de mail bevestiging en op de hoogte gehouden waar de bestelling was en wanneer het zou komen

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product, geen verzendkosten

Prima product en snelle levering

perfect

geen opmerkingen / snel en correct

tevreden, snelle en correcte levering, marktconforme prijzen

Duidelijke site mooie prijs bij grote afname.

Snelle levering .

Zeer tevreden over ontvangen product. Volgende keer zullen we zeker weer bij Lood.nu bestellen.

goede en snelle levering

prima leverancier, leverdatum wazig

De kwaliteit van de bestelling is 100% in orde. de afgesproken leverdatum werd niet gerespecteerd.

Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Wij waren inderdaad 2 dagen te vroeg met leveren zie ik. Waarschijnlijk is de aangegeven leverdatum in de drukte over het hoofd gezien. Waarvoor onze excuses. U geeft immers niet voor niets aan wanneer u het pakket geleverd wilt hebben. Wij hebben ons orderproces nu zo aangepast dat dit niet meer kan gebeuren.

Perfecte service

Perfecte service

Top snel en juist.

Goede service.

Prima service en snelle levering. Mooi verpakt in meerdere pakketten zodat het enigszins handelbaar blijft

Goede prijs, snelle levering!

Heel vlot en goed geprijsd

Duidelijke informatie, vlotte levering.

Goede service, product juist geleverd

Over Lood.nu - AGS products BV

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood.