Prima goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik bestelde via de internetsite lood bij lood nu. De volgende dag had ik heetloop in huis. Ze hebben een goede internetsite en snelle levering . Ik beveel dit bedrijf zeker aan daarom heb ik ze ook 5 sterren gegeven.

goede winkel

snelle levering en een goede website

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Netjes en op tijd geleved

Goede prijs kwaliteit prima

Snelle levering en prijstechnisch goed

Zeer snelle en goede levering en prijstechnisch ten opzichte van andere aanbieders goed

Betrouwbare leverancier en supersnelle levering

Bestelling werd binnen 1 dag geleverd. Goede informatie omtrent bestelling en levering. Bijzonder betrouwbaar adres.

Product zeer snel geleverd en in goede orde ontvangen, top!

Product zeer snel geleverd en in goede orde ontvangen, top! Loodband 30 cm is van een goede kwaliteit en was makkelijk aan te brengen.

Goed product en extreem snelle levering

Ik bestelde 4 stuks ballastlood en tot mijn verbazing kreeg ik vlak daarna een mail met de melding dat het nog dezelfde dag geleverd zou worden. Diezelfde avond stond een medewerker op van AGS op de stoep. Hij woont (toevallig) een paar straten verderop en bracht mijn bestelling zelf even langs. Kijk, dat is nou Klantenservice! Het lood zelf is erg netjes: mooi schoon, strak gezaagd en geen scherpe kanten.

goede winkel

overzichtelijke informatieve site correcte levering , op tijd, vriendelijke behulpzame transporteur

goed tevreden

goede producten en op tijd geleverd

Snelle service en scherpe prijzen

Advies over het aan te schaffen lood was goed. Alles stond snel klaar en dat alles tegen een goede prijs.

Supersnelle service!

Ondanks corona supersnel bezorgd!

Uitstekende service!

Goede prijs/kwaliteit, service en snelle levering! Per ongeluk werden er rollen lood geleverd die iets korter waren dan besteld. Na het melden ‘s avonds, stond er de volgende ochtend al een wagen voor de deur van AGS om het op te lossen. Wat een service, mijn complimenten!

heldere webshop, vlotte verzending, erg veel bestellingsgerelateerde e-mails

Ook fijn dat er geen verzendkosten werden berekend boven een x-bedrag.

Zeer snelle bezorging

In de middag besteld en dezelfde dag nog bezorgd.

Goed geleverd en snel!

Het product was ok!

Gaat altijd prima, snelle levering

bestel regelmatig bij dit bedrijf , gaat altijd heel correct en snelle levering

Perfecte service, eerste klas lood

Overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen, correcte prijs en levering! Goed product. Een aanrader.

Goede producten, snelle levering!!

Uitstekende ervaring met dit bedrijf!

Al meerdere keren iets besteld. Hoef niet verder te zoeken want de prijs is altijd goed.

Goede webshop, telefonisch advies prima

Bij telefonisch advies moest ik wel enige tijd wachten op de eigenaar, maar die gaf prima advies.

Snelle levering!

Snelle levering en goede prijs

Geleverd.

Transport: 4 gipsplaten van 2.60m konden niet naar de deur gebracht worden, laad staan naar binnen. Chauffeur had niet de juiste transportmiddelen. Tip: zoek een nieuwe vervoerder. Gozer was bijzonder onaardig en ongeduldig. Materiaal: prima gipsplaat met lood.

Beste Lukas, Hartelijk dank voor de reactie. Goed te horen dat de platen goed zijn aangekomen. Dat is mede mogelijk gemaakt door onze vervoerder. Iemand waar we tot dusver alleen maar goede reacties over hebben ontvangen. Meedenkend, vriendelijk en voorzien van wagen met schuifzeil en laadklep dus goed uitgerust. Waar het bij u misging was dat de chauffeur tijdens een marktdag op het marktplein tussen de boze marktkraamhouders meer dan 30 minuten moest wachten tot er iemand aanwezig was om de platen in ontvangst te nemen. En in je eentje platen van 50 kg tillen mag niet van ons. Kan ook niet overigens omdat de platen dan breken. Een helpende hand van de klant is dan toch echt nodig.

Super bedrijf!!

Ik bestel al 6 jaar mijn lood daar en niet voor niets! Eerlijk prijzen en snelle levering wat bij mij ook urgent is!!

Hallo John, Wat leuk om te lezen. Hartelijk dank voor je review. Wij hopen je nog vaak van dienst te zijn.

correcte prijs correcte levering

correcte prijs, correcte levering

Over Lood.nu - AGS products BV

Lood.nu is de online groothandel van AGS Products BV uit Dordrecht volledig gespecialiseerd in lood en lood gerelateerde producten. Wij verkopen alles wat van lood is tegen de meest actuele dagprijs van lood. Uit eigen voorraad van altijd meer dan 100.000 kg. Van enkele rollen bladlood tot volle pallets ballastlood.